Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
Comment
-
Pažiūrėjau kad Gaižiūnų gatvei atsirastų vietos kairiam posūkiui panašiai kaip buvo padaryta Mituvos gatvei. Realiai įrengti naują šviesoforinę sankryžą vietoje esamo bardakėlio su pėsčiųjų šviesoforu.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.
Sudėtingiausia atkarpa turbūt tarp Ortopedinio (S. Žukausko) ir Muravos sankryžos. Ten įrengti atskirą kairį posūkį galima tik trečios juostos sąskaita. Gali tekti atsisveikinti su A juosta tarp Žukausko g. ir Kovo 11-osios g. Muravos kryptimi. Iš kitos pusės, nemanau kad tai būtų politinė savižudybė vėl panaikint A juostą, nes ji savo funkciją labai ribotai atlieka (jei iš vis atlieka). Problema būtų stotelės.
Tada įrengti kairiuos posūkius į McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų (nes ten žiauriai daug sukančių), Geležinio Vilko g., Dubingių g. Prie progos posūkis į Lukšio g. jau irgi galėtų būt išskirta atskira 3 juosta tik į kairę, nes pagr. eismas vyksta 2 juostom.
Comment
-
Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.
Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.
Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
- 1 patinka
Comment
-
Ten turėtų būti žalia veja per vidurį. Išspręstų n problemų netgi pačios aplinkos jaukumo, visiškai apribotų draudžiamus kairiuosius posūkius. Sankryžos irgi kas 600 m galėtų būti, gerai mąstai.Parašė stasaitis Rodyti pranešimą
Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
Realiam gyvenime, Lietuva manau giliai širdy nuoširdžiai mėgsta JAV labiau nei Vokietiją ar į ją panašias šalis
Atitinkamai ir gyvenam.
Kairius posūkius siūlau kaip kažkokį tarpinį kompromisą kur bent jau pasinaikintų visiškas bardakas, bet gatvė bendrai jaukesnė netampa, tik šiek tiek tvarkingiau organizuoja bent jau kaip Estijoje :O
- 4 patinka
Comment
-
Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?Parašė stasaitis Rodyti pranešimą
Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
Comment
-
Yra.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?
https://e-seimas.lrs.lt/rs/actualedi...06/YBJLnkhvTv/
Comment
-
Gedimino g. pietiniame gale tarp 2 perėjų yra 21 m atstumas.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
„Rolls-Royce“ vairavęs Matijošaitis partrenkė per perėją ėjusį vyrą
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...eja-ejusi-vyraKaip LRT.lt pasakojo Kauno AVPK atstovė Odeta Vaitkevičienė, pirmadienį 12.04 val. pranešta, kad Pramonės pr. automobilis „Rolls-Royce“, kurį vairavo Kauno miesto meras V. Matijošaitis, kliudė pėsčiųjų perėja ėjusį 30-metį vyrą. Asmuo dėl sužalojimų pristatytas į gydymo įstaigą, pavojaus jo gyvybei nėra.
Rombų ar geltonų skydų per mažai buvo, kad senis nematė perėjos ir pėsčiojo?
- 4 patinka
Comment
-
Kaunas tikrai per toli nuėjęs su savo auto centric planavimu ir mentalitetu. Sumoj prasčiau manau nei Vilniuje ir netgi sakyčiau Klaipėdoje. Jei neturi automobilio, siūlyčiau galvot apie kraustymąsi iš Kauno, o jei esi automobilio neturinti moteriškė ar senukas tai galiu tik pareikšt užuojautą.
Visi šitie rombai prieš perėjas yra atsiradę būtent iš šio mentaliteto. Reiktų susiimti ir paprasčiausiai daryt masiškai Kaune saugesnio dizaino perėjas ir baigti su rombais, kurių net dizainas nelogiškas kai įspėjamieji ženklai nėra rombiniai kaip Japonijoje ar JAV.
Reiktų ir patį miestą daryt tankesnį ir mažiau priklausomą nuo automobilio, bet tiesiog čia jau labai nekaunietiška būtų, kažkas svetimo, tikriausiai net nebachūriško. Privalo būt šlovingas Maskvos prospektas 12 juostų tarp tavo xatos ir random "prekybos ir pramogų centro (univermago)", didžiulė draika (sprawl) aplink.Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.30, 14:13.
- 5 patinka
Comment
-
Man kažkaip tai atvirkščiai atrodo? Gyvenu be automobilio, ir gyvenu būtent Kaune nes kitur sąlygos atrodo daug prastesnės. Faktas kad ne visur Kaune yra gerai be automobilio, bet Centras/Žaliakalnis yra tikrai patogūs gyventi be automobilio. Realiai sakyčiau ir daugiau veiksmų priešiškų automobiliams yra, pvz. mažos taršos zonos - Kaune visas senamiestis užmokestintas, kai Vilniuje mažos taršos zona yra pasišaipymas iš įstatymo įpareigojančio jas įvesti. Faktas kad nera viskas gerai, bet sakyti kad čia viskas žiauriai car-centric tai nėra logiška.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaunas tikrai per toli nuėjęs su savo auto centric planavimu ir mentalitetu. Sumoj prasčiau manau nei Vilniuje ir netgi sakyčiau Klaipėdoje. Jei neturi automobilio, siūlyčiau galvot apie kraustymąsi iš Kauno, o jei esi automobilio neturinti moteriškė ar senukas tai galiu tik pareikšt užuojautą.
Visi šitie rombai prieš perėjas yra atsiradę būtent iš šio mentaliteto. Reiktų susiimti ir paprasčiausiai daryt masiškai Kaune saugesnio dizaino perėjas ir baigti su rombais, kurių net dizainas nelogiškas kai įspėjamieji ženklai nėra rombiniai kaip Japonijoje ar JAV.
Reiktų ir patį miestą daryt tankesnį ir mažiau priklausomą nuo automobilio, bet tiesiog čia jau labai nekaunietiška būtų, kažkas svetimo, tikriausiai net nebachūriško. Privalo būt šlovingas Maskvos prospektas 12 juostų tarp tavo xatos ir random "prekybos ir pramogų centro (univermago)", didžiulė draika (sprawl) aplink.
- 16 patinka
Comment
-
Ok, Centre, netgi kažkokiu atstumu nuo jo iš tikrųjų galima gyvent be automobilio. Liūdniau dėl nutolusių miegamųjų rajonų, kurie lyg statyti gyvenimui be automobilio, su santykinai išvystytu VT (tačiau su kažkodėl šūdinai įrengtais šaligatviais priklausomai nuo rajono), bet sumoj vis tiek su infra gavos š, kad visi važinėja auto ir paskui bėga į priemiesčius kad dar labiau priklausyt nuo auto.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Man kažkaip tai atvirkščiai atrodo? Gyvenu be automobilio, ir gyvenu būtent Kaune nes kitur sąlygos atrodo daug prastesnės. Faktas kad ne visur Kaune yra gerai be automobilio, bet Centras/Žaliakalnis yra tikrai patogūs gyventi be automobilio. Realiai sakyčiau ir daugiau veiksmų priešiškų automobiliams yra, pvz. mažos taršos zonos - Kaune visas senamiestis užmokestintas, kai Vilniuje mažos taršos zona yra pasišaipymas iš įstatymo įpareigojančio jas įvesti. Faktas kad nera viskas gerai, bet sakyti kad čia viskas žiauriai car-centric tai nėra logiška.
Labai geras pavyzdys yra Kauno Geležinio Vilko gatvė. Realiai kažkoks akligatvis, siaura gatvelė, bet eismo daugiau nei vidutiniam Lietuvos krašto kely jaučiu.
Pramonės prospektas Kaune iš vis yra ekstremalus pavyzdys, kur per tankų miegamąjį rajoną su daug VT ir santykinai nemažai pėsčiųjų, kur daug mokyklų, kolegija, pavertė kažkokia autostrada su nereguliuojamom itin nesaugiom perėjom. Nnebent ten planuoja požemines, ten vietos tikrai labai daug gerom požeminėms kuriom gali ir su dviračiu pravažiuot lengvai o ne tokia kaip Vilniaus g.Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.30, 14:46.
- 2 patinka
Comment
-
Man tai Kaunas irgi neišskirtinis savo į mašinas nukreiptu planavimu. Nors VT toks pat prastas kaip Vilniuje, Kaune jis yra geresnis vien dėl miesto dydžio. Gyvenau viename iš šiaurinių Kauno miegamųjų rajonų, kur dažnai važiuoja troleibusai, tad be automobilio nusigauti iki centro per 20 min tikrai nėra problema. Jūsų apibūdinimas apie greitkelius iki pat durų man apskritai atrodo kaip tipiško lietuvio supratimas, Kaunas čia ne prie ko. Pavyzdžiui, kuo skiriasi Pramonės pr. nuo Ukmergės ar Laisvės gatvių Vilniuje?
Plius, Kaune infrastruktūra pėstiesiems in general yra geresnė. Vien ką reiškia didelė nepertraukiama pėsčiųjų erdvė Laisvės alėjoje ir Vilniaus gatvėje, apmokestintas tranzitas senamiesčiu, (kol kas) nesunaikinti funikulieriai, laiptų gausa, miegamuosiuose rajonuose sutvarkyti parkai, dviračių infrastruktūra. Iš didžiųjų rajonų gal tik kokie Šilainiai labiau atskirti nuo miesto. Dabar bus įdomu pažiūrėti, ar nebus sukurtas tik automobiliais pasiekiamas getas Minkovskių gatvėje (pasiūlymas tiltu eiti iki Vilniaus g. stotelės nesiskaito)
- 11 patinka
Comment
-
Nespėjo pripaišyt po naujo asfalto paklojomo. Manau, kad ryt ryte jau bus supaišytaParašė Kaid Rodyti pranešimą„Rolls-Royce“ vairavęs Matijošaitis partrenkė per perėją ėjusį vyrą
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...eja-ejusi-vyra
Rombų ar geltonų skydų per mažai buvo, kad senis nematė perėjos ir pėsčiojo?
- 1 patinka
Comment
Comment