Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvės Markučiuose, Paupyje, Paplaujoje ir Stoties rajone

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Buivydiškių st. dar ir suka autobusai per dvi juostas skersai, kad pasukt kairėn:
    https://www.google.com/maps/place/Bu...2!4d25.2378901
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1723
Size:	1,78 MB
ID:	1973422
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      #42
      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Buivydiškių st. dar ir suka autobusai per dvi juostas skersai, kad pasukt kairėn:
      https://www.google.com/maps/place/Bu...2!4d25.2378901
      Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	1723
Size:	1,78 MB
ID:	1973422
      Pramogų arenos stotelė Kareivių g., kurioje stoje 6 ir 10 troleibusai irgi yra be ryšio, iš tiesų dažnai tie troleibusai sulaiko daug srauto, kad persirikiuotų į juostą kairiniam posūkiui. Racionaliausia būtų, kad troleibusai sustotų jau Kalvarijų gatvėje, būtų daug patogesnis persėdimas, nes dabar arba išlipi ir eini iki kito paviljono, arba persėdi tik Žalgirio stotelėje, o toje atkarpoje tikriausiai pro troleibuso šoną pralėks 1G autobusas.

      Comment


        #43
        ,,Prašau išasfaltuokite trūkstamą dalį ir padarykite išsukimą (ir šaligatvių reikia), kad būtų galima išvažiuoti į Sukilėlių, Subačiaus ir Drujos gatves. Labai reikia šios trūkstamos nedidelės atkarpos. Būčiau labai dėkingas (esu tikras ir kiti).

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	148,7 kB ID:	1978572
        ''

        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1372
Size:	231,0 kB
ID:	1978573

        ,,
        Atsakingas padalinys
        Susisiekimo komunikacijų skyrius
        Atsakymas2022-07-08 11:41:34

        Informuojame, kad jūsų nurodyta atkarpa yra gyventojų išvažinėtas kelias, kuris neturi gatvės raudonųjų linijų, todėl tokios atkarpos asfaltavimas nėra galimas. Norint asfaltuoti gatvę reikalinga suformuoti gatvės raudonąsias linijas bei parengti gatvės techninį projektą.
        Vilniaus miesto savivaldybėje gatvių žvyro/grunto dangų įrengimo poreikis didelis, todėl šių gatvių projektavimo ir įrengimo darbai vykdomi reitinguojant gatvės. Į gatvių projektavimo ir įrengimo reitingavimą įeina kriterijai, kurie patvirtinti 2020 m. gruodžio 9 d. administracijos direktoriaus įsakymu Nr. 30-2819/20 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės gatvių su žvyro danga asfaltavimo programos patvirtinimo“. Jūsų nurodyta atkarpa nėra įtraukta į šį sąrašą, todėl artimiausiu metu neplanuojama asfaltuoti atkarpos miesto lėšomis.''
        Paskutinis taisė spekas; 2022.07.08, 15:49.

        Comment


          #44
          Jėzau kokie debilai... Yra pastatytas naujas, geriausias iki šiol rajonas pačiame miesto centre, svarbus traukos centras, turintis tik 3 įvažiavimus, o per 5-6 planavimo/statybų metus šitie klounai nesugebėjo nors kažkiek įsijungt smegenis ir suprasti, kad ši 100 metrų atkarpa (vienas iš tų 3 įvažiavimų į rajoną) yra nepalyginamai svarbesnė, nei kažkokia Kalabybiškio Sodų 3-ji Ežero gatvė su penkiais sodo nameliais perstatytais į gyvenamuosius namus, kuri tame reitinge bus tarp prioritetų...

          Comment


            #45
            “Jūsų nurodyta atkarpa nėra įtraukta į šį sąrašą, todėl artimiausiu metu neplanuojama asfaltuoti atkarpos miesto lėšomis.''

            O tai jeigu, sakykim, asfaltuotų ne miesto lėšomis, tai tada jau ir raudonų linijų nereikia, ir techninio projekto nereikia? Savo biurokratiniu kalbos baroku patys save įvarė į logikos kampą.
            Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2022.07.09, 13:54.

            Comment


              #46
              Niekam ten neidomu i koki kampa jie save ivaro... O realybe tokia, kad laukia kol kas nors is vystytoju paims ir savo lesom padarys ir projekta ir ji igyvendins. Eilinis tylus pinigu ismelzimas, tik netiesioginis.
              Matyt miesto kaip subjekto poziuris i visokius Paupius kaip kokios nors valytojos serverineje: ka jie cia pristato, mums paskui tik tvarkymu daugiau, geriau nieko nedarytu. Buvo va gamyklos apleistos, niekam ten netvarka nerupejo, o dabar viska aplink tvarkyk.

              Comment


                #47
                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                O realybe tokia, kad laukia kol kas nors is vystytoju paims ir savo lesom padarys ir projekta ir ji igyvendins.
                Juokingiausia, kad vienintelis VMS indelis į Paupį (kuriuo jie nuolat giriasi, lyg patys būtų suprojektavę ir pastatę) yra infrastruktūra O ta VMS pastatyta infrastruktūra kokybiškai yra Paupio silpniausia vieta.

                Comment


                  #48
                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                  Juokingiausia, kad vienintelis VMS indelis į Paupį (kuriuo jie nuolat giriasi, lyg patys būtų suprojektavę ir pastatę) yra infrastruktūra O ta VMS pastatyta infrastruktūra kokybiškai yra Paupio silpniausia vieta.
                  Gruntas tikrai buvo valomas už savivaldybės lėšas.

                  Comment


                    #49
                    Aukštaičių gatvės rekonstrukcija iki Paupio g ir tos pačios Aukštaičių g praktiškai naujas tiesimas iš naujo iki Drujos g. Dviračių ir pėsčiųjų takas palei Vilnelę. Nesu tikras, bet manau tai VMS lėšomis.

                    Comment


                      #50
                      Pagaliau!
                      Kaukysos gatvės rekonstrukcija (su labai teisingu ėjimu atitraukti gatvę nuo daugiabučio):
                      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	607
Size:	178,2 kB
ID:	1994051
                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	602
Size:	169,3 kB
ID:	1994052

                      Comment


                        #51
                        Kas dar labai gerai, tai kad pasinaikins ir esamas random'inis bardakinis parkavimas prie daugiabučio važiuojant į jį ir iš jo per bet kur:

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	604
Size:	167,3 kB
ID:	1994055

                        Comment


                          #52
                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Netikėtai sužinojau dar vieną argumentą Drujos su Manufaktūrų sankryžos panaikinimui. Buvau parašęs dėl stotelės perkėlimo arčiau tilto.

                          ,,Prašau perkelkite stotelę į pažymėta vietą, nes:
                          1. Keleiviams nebereikės laukti autobuse kol jis stovi prieš raudoną šviesoforą
                          2. Daug papildomų judėjimo ryšių yra ties tiltu: laiptai, galimybė eiti po tiltu ir taip netrukdomam patekti į kitą gatvės pusę, žmonėms iš kitos gatvės pusės praeiti po tiltu ir užlipus laiptais iškart pakliūti į stotelę
                          3. Patogesnis, greitesnis patekimas ant laiptų vedančių į Aukštaičių gatvę.
                          4. Perkėlus stotelę atsiranda galimybė panaudoti papildomą eismo juostos dalį išsukimui į dešinę, taip atlaisvinant vietos ir važiuojantiems Drujos gatve tiesiai (link stoties). Šiuo metu šiek tiek stabdosi eismas, nes toje vietoje susiplaka tiek viešasis transportas, tiek sukantys i dešinę, tiek važiuojantys tiesiai.
                          Būčiau labai dėkingas (esu tikras, kad ne aš vienas)''

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	731
Size:	173,4 kB
ID:	1973396


                          SĮ „Susisiekimo paslaugos“:

                          ,,Dėkojame Jums už pasiūlymą.

                          Atsakydami norime pažymėti, kad svarbūs veiksniai planuojant viešojo transporto tinklą ir stotelių vietas yra gatvių infrastruktūros tinkamumas viešojo transporto eismui, transporto priemonių eismo ir keleivių saugumo užtikrinimas, galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai ir dokumentai.

                          Išnagrinėjus Jūsų siūlomą stotelės perkėlimo vietą, informuojame, kad siūloma stotelės vieta prieštarautų Statybos techninio reglamento 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai.“ 206 punktui, kuriame nurodoma, kad stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį.

                          Apgailestaujame, tačiau stotelės vietos keisti negalime.''
                          Antras dublis, Šįkart tokį pasiūlymą pateikiau:

                          ,,Abipus sankryžos - dviejų lygių neišnaudojama infrastruktūra, o sankryžoje be reikalo kaskart stabdoma apie 60-120 autopriemonių tam, kad į kairę pasuktų 1-5 automobiliai. Taip švaistomas laikas, stabdomas viešasis t., keliamas triukšmas ir tarša.

                          Panaikinkite kairiuosius posūkius, o šviesoforą palikite tik perėjai. Tokiu būdu pasinaikins ne tik aukščiau aprašytos problemos, bet ir leis perkelti stotelę į pažymėtą vietą, o tai sukurs dar daugiau naudos:
                          1. Keleiviams nebereikės laukti autobuse kol jis stovi prieš raudoną šviesoforą.
                          2. Daug judėjimo ryšių yra ties tiltu: laiptai, galimybė eiti po tiltu ir taip netrukdomam patekti į abi gatvės puses bei stotelę.
                          3. Perkėlus stotelę galima panaudoti atsilaisvinusią eismo juostos dalį tiek sukantiems į dešinę, tiek važiuojantiems Drujos gatve link stoties. Šiuo metu stabdosi eismas, nes toje vietoje susiplaka tiek viešasis transportas, tiek sukantys i dešinę, tiek važiuojantys link stoties.
                          Būčiau labai dėkingas (ir ne aš vienas)''

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	427
Size:	149,6 kB
ID:	2001955

                          Atsakymas:

                          ,,Eismo organizavimo skyrius

                          Laba diena,

                          dėkojame už pateiktas pastabas ir pasiūlymus.

                          Jie yra nukreipti atsakingiems skyriams, kurie įvertins ir analizuos esamą situaciją bei pasiūlytas galimybes. Jei tai pagerins esamą padėtį, bus priimti ir įgyvendinti konkretūs sprendiniai.''

                          Comment


                            #53
                            Dėkui, kad nenuilstate ir vis pajudinate šitą reikalą. Kažkokia nesąmoninga sankryža su begale neišnaudojamo asfalto ir be reikalo generuojamais teršalais. Dar būtų gerai, jei link Stoties būtų paliktos dvi juostos, o į dešinę link Subačiaus g. būtų galima važiuoti ne tik iš pirmos, bet ir iš antros juostos. Tada būtų mažiau chaotiško persirikiavimo į pirmą juostą ant tilto per Vilnelę.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              #54
                              Gal kas gali pasakyti, kas ten per teritorija iš spekas nuotraukos kairės pusės apačioje (toks platus L formos kelias)?

                              Comment


                                #55
                                Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                                Gal kas gali pasakyti, kas ten per teritorija iš spekas nuotraukos kairės pusės apačioje (toks platus L formos kelias)?
                                google maps easy https://www.google.com/maps/@54.6732...7i13312!8i6656
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  #56
                                  Tai aš ten buvau net ir nuėjęs su šuniu. Mano klausimas yra kam iš viso ten tas kelias? Ten ta atšaka į vaikų darželį nenaudojama.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                                    Gal kas gali pasakyti, kas ten per teritorija iš spekas nuotraukos kairės pusės apačioje (toks platus L formos kelias)?
                                    Tiesiog tokia auto-gatvė vietiniams nutiesta dėl reljefo specifikos (kalvelės).

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                      Tiesiog tokia auto-gatvė vietiniams nutiesta dėl reljefo specifikos (kalvelės).
                                      ten matosi kažkokių sankryžų/pratęsimų užuomazgos - viena link Lidl, kita pro darželį. Gal buvo planuose vietinė gatvė kol nebuvo Drujos g. tokioj formoj ir Lidlo?
                                      -

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                        ten matosi kažkokių sankryžų/pratęsimų užuomazgos - viena link Lidl, kita pro darželį. Gal buvo planuose vietinė gatvė kol nebuvo Drujos g. tokioj formoj ir Lidlo?
                                        Pro darželį (kuris kaip suprantu yra mokykla) jokių planų tikrai nebuvo, nes ir nelabai įmanoma, o vat jungtis su Drujos gatve (arba gal su "Vilniaus džiazo" sklypu?) panašu tikrai buvo planuota, nes kitaip sunku būti paaiškinti tokį vaizdą (na nebent tai kažkokia vieta numatyta pvz šiukšliavežei apsisukti):

                                        Click image for larger version

Name:	zxcvbnm.PNG
Views:	455
Size:	1,89 MB
ID:	2025912

                                        Bet tuo pačiu metu sunku paaiškinti kaip jie planavo tai padaryti per kažkieno sklypą:

                                        Click image for larger version

Name:	asdfgfgjjkjh.PNG
Views:	435
Size:	252,8 kB
ID:	2025913

                                        Matomai tai ir sustabdė visus planus. O šiaip tai jau gan seniai galvojau, kad ta vieta yra labai neaiški ir sunku suprast ką su ja galima būtų padaryti. Geriausia būtų užstatyti ją palei gatvę ir paversti tą užmiesčio autostrados vibe'ą turinčią vietą į miestą, Vilnius Connect berods net buvo tokių papaišymų, kita vertus kaip jau matom didžioji dalis Vilnius Connect ir yra tiesiog papaišymai bet jokios realios ateities.

                                        Comment


                                          #60
                                          Taip, ten kur tas žalias kvadratas yra konteineriai. Matyt, jog kitoje pusėje palikta apsisukimui, bet vis vieną nesuprantu kam reikėjo tokio pločio ir apskritai daryti tokį kelią.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X