Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvės Markučiuose, Paupyje, Paplaujoje ir Stoties rajone

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Praėjo kiek laiko ir vėl parašiau VMS : )) :

    ,,Drujos ir Manufaktūrų g. sankryža. Šviesoforas, kairieji posūkiai ir perėja per Drujos g.. Abipus nagrinėjamos šviesoforinės sankryžos yra viadukai/tiltai su visa susisiekimo infrastruktūra tiek jais, tiek po jais. Nagrinėjamoje sankryžoje neracionalu vis dar laikyti įrengtus tiek šviesoforą, tiek kairiuosius posūkius, tiek perėją per Drujos g., nes visas susisiekimas gali vykti per ir po viadukais/tiltais.
    Jei nebūtų Drujos g. šviesoforo, kairiųjų posūkių ir perėjos per Drujos g. tuomet visas eismas vyktų žymiai sklandžiau, nes nebebūtų kas kartą įsijungus šviesoforui Drujos gatvėje stabdomas 60-120 transporto priemonių eismas, keliamas triukšmas ir tarša, bei gaištamas laikas. Taip pat ir VT stotelę būtų galima pagaliau perkelti prie pat tilto, kad pagerinti VT susisiekimą. Viso šito anksčiau nebuvo galima padaryti, nes nebuvo įrengtos infrastruktūros po tiltais/viadukais, o dabar pagaliau galima. Labai prašome tai įgyvendinti. Labai prisidėtume prie miesto sklandaus susisiekimo.''

    Atsakymas (metai iš metų, su kiekvienu kartu darosi vis ciniškesnis ir neadekvatus):

    ,,Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Susipažinome su Jūsų pateikta informacija. Informuojame, kad Drujos - Manufaktūrų g. reguliuojama sankryža įrengta pagal patvirtintą projektą ir sprendinius. Šiuo metu nėra planuojamas esamos reguliuojamos sankryžos sprendinių pertvarkymas. Primename, kad sankryžose negalimas visuomeninio transporto stotelių įrengimas.

    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė''
    Attached Files

    Comment


      #82
      O kaip panaikinus pėsčiųjų perėją žmogui su negalia kuris negali naudotis laiptais pereiti gatvę išlipus iš autobuso stotelėje?

      Comment


        #83
        Ir labai teisingas atsakymas. Ką spręstų sankryžos ir perėjos panaikinimas ten? Ogi nieko. Visas transporto srautas tik greičiau pasiektų sekančią reguliuojamą sankryžą ir prie jos užtruktų ilgiau.
        Tik vat pėstiesiems, tektų eiti papildomą 250 m ilgio "garbės" ratą lipant žemyn/aukštyn laiptais. Ar čia taip suprantamas darnus judumas pas kai kuriuos?

        Comment


          #84
          Darnus judumas būtų palikti ten šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų/dviračių perėją. Automobilių eismas ten turėtų vykti be jokių kairių posūkių.
          Lietuva visiems.

          Comment


            #85
            Jei ten panaikinti sviesofora, is Belmonto g bus neimanoma issukti del nepertraukiamo srauto masinu Drujos gatve.

            Comment


              #86
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Ir labai teisingas atsakymas. Ką spręstų sankryžos ir perėjos panaikinimas ten? Ogi nieko. Visas transporto srautas tik greičiau pasiektų sekančią reguliuojamą sankryžą ir prie jos užtruktų ilgiau.
              Tik vat pėstiesiems, tektų eiti papildomą 250 m ilgio "garbės" ratą lipant žemyn/aukštyn laiptais. Ar čia taip suprantamas darnus judumas pas kai kuriuos?
              Visiškai nesate įsigilinęs į situaciją. Aš eismo vyksmą stebiu jau kelis metus šioje atkarpoje. Net nežinau ar turiu noro dar kartą vėl tą patį per tą patį aiškinti. Na, trumpai - pradėkime nuo infrastruktūros funkcionavimo principo, kas yra esmė šiame reikale, kad TARP DVIEJŲ viena šalia kitos esančių dviejų lygių infros daryti eismo stabdymą yra neracionalumo viršūnė.

              Antra, kaskart užsidegus šviesoforui stabdoma apie 60-120 transporto priemonių. Paskaičiuokite kiek maždaug toks stabdymo-akceleravimo ciklų kūrimas:
              - didina taršą
              - didina triukšmą
              - dilina stabdžių kaladėles su diskais ir padangas (irgi tarša)
              - didina degalų suvartojimą
              - gaišina laiką
              - kelia spūstis
              - didina psichologinę įtampą, nes eismo dalyviai mato, kad bereikalingas stabdymas
              - kaštai šviesoforo eksploatavimui
              - negalima VT stotelės pritraukti prie Zarasų tilto
              - stabdomas VT
              Paskutinis taisė spekas; 2024.03.02, 11:57.

              Comment


                #87
                Kad ir vakar, 13.30 važiavau Olandų gatve link Zarasų tilto. Kamštis prasidėjo nuo čia:

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1117
Size:	63,7 kB
ID:	2114704

                ir vien tik dėl to prakeikto šviesoforo. Supraskite, nuo Olandų g. daug kas važiuoja ir link senamiesčio, ir link aerouosto, ir link Tūkstanmečio g važiuoti kitomis kryptymis, ir į aplink esančius paupio kvartalus ir tt, ir tt..

                Jei nebūtų šviesoforo ir kairiųjų posūkių visas eismas išsiskaidytų kur jam reikia. O dabar kamščių uodegos užkiša ir tolimesnius įvažiavimus / išvažiavimus ir taip nuvilnija tolimesnės spūstys per ilgą atstumą.

                Ir taip toliau.

                Comment


                  #88
                  Parašė jan Rodyti pranešimą
                  O kaip panaikinus pėsčiųjų perėją žmogui su negalia kuris negali naudotis laiptais pereiti gatvę išlipus iš autobuso stotelėje?
                  Pastebėjimas teisingas. Tai reikia jį įrengti ir problema išspręsta.

                  Comment


                    #89
                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Darnus judumas būtų palikti ten šviesoforu reguliuojamą pėsčiųjų/dviračių perėją. Automobilių eismas ten turėtų vykti be jokių kairių posūkių.
                    Kam to reikia kai ten pėsčiųjų eismo viršumi ir taip beveik nėra ir jis yra iš esmės tik dėl to, kad VT stotelė stovi negeroje vietoje. Jei panaikinti sankryžą - VT stotelę galima perkelti prie tilto ir nebelieka ir šitos problemos.

                    Comment


                      #90
                      Atkreipkite dėmesį ir į platesnį kontekstą - kiek į šį tašką sueina eismo ryšių iš kiek daug teritorijų ir maršrutų:

                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1117
Size:	96,2 kB
ID:	2114708

                      Comment


                        #91
                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                        Pastebėjimas teisingas. Tai reikia jį įrengti ir problema išspręsta.
                        ką įrengti?

                        Comment


                          #92
                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                          Visiškai nesate įsigilinęs į situaciją.
                          Nesunku į situaciją įsigilinti, greitai užmetus akį į žemėlapį. Kaip jau minėjau, vieno šviesoforo atkarpoje panaikinimas, ilgesnes eiles perkelia prie tolimesnio (šviesoforai aptarta krypimi "į pietus" pažymėti raudonais kvadratais ir pro juos eina visas eismas). Tai elementariai matematiškai paskaičiuojamas dalykas.
                          Dabar vien tam, kad kažkas būtent šioje vietoje sugaištų minute trumpiau (kai tą pačią minutę ilgiau praleis prie sekančio šviesoforo), reikia vaikyti pėsčiuosius ratais aplink, verčiant juos laipioti aukštyn/žemyn. Taip pat norinčius patekti į/iš Manufaktūrų g. irgi siūlote nukreipti į apkrautas sankryžas, jas papildomai apkraunant važinėjančiais ratais per aplink.
                          Click image for larger version  Name:	Sc9.png Views:	0 Size:	694,4 kB ID:	2115121

                          Comment


                            #93
                            Toje gatvėje, kur pėsčiųjų infrastruktūra šiaip sau, o dviračiams išvis nieko nėra, reikalauti panaikinti šviesoforą kad mašinytės greičiau pravažiuotų ir sustotų prie kito kamščio yra tiesiog nejautru visų ten vaikštančių ir judančių ne automobiliais atžvilgiu. Niekad nesupratau, kodėl Drujos gatvėje yra tokia asfalto jūra (ypač leidantis žemyn link upės važiuojant iš Senamiesčio). Be to, nuvažiuoti iš Belmonto į Rasas (Drujos/Rasų g.) dviračiu šiuo metu apskritai neįmanoma nelaipiojant laiptais.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                              Niekad nesupratau, kodėl Drujos gatvėje yra tokia asfalto jūra (ypač leidantis žemyn link upės važiuojant iš Senamiesčio).
                              Tai liko nuo 1980-ųjų, kai pagrindinis "greitkelis" turėjo eiti per Rasų kapines link oro uosto.

                              Comment


                                #95
                                Sleader ir Zefyras, jūsų komentarai parodo, kad nesate įsigilinę į situaciją.

                                sleader, dar kartą pateikiu susisiekimo schemą. Nebūtina daryti tokių kilpų kokias rodote.
                                1. Panaikinus kairius posūkius, iš Manufaktūrų į Drujos galima patekti per Kaukysos gatvę ir, kai bus nutiestos papildomos gatvės (o tai bus greit) baigus kvartalų statybas, - iš papildomų naujų gatvių:

                                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	164,1 kB ID:	2116123

                                Jūsų argumentai dėl šviesoforų yra klaidingi, nes:
                                2. Artimiausias minimas šviesoforas nors ir stabdytų eismą (nieko tokio, beje) tai stabdytų tik toje vietoje, o ne blokuotų visą Drujos Manufaktūrų sankryžą kaip dabar ją užblokuoja joje veikinatis šviesoforas. Eismas vyktų Drujos manufaktūrų sankryža nepriklausomai ar dega raudona jūsų minimoje artimiausioje sankryžoje ar ne.
                                Dar labai svarbus aspektas - ,kaip minėjau dėl šviesoforo sukeliamų spūsčių, spūsties mašinų eilės nusitęsia tiek, kad jos užblokuoja ir papildomas gatves. Kodėl į tai neatsižvlegiate?

                                3. Tolimiausio šviesoforo argumentas dar labiau netinkamas, nes jis yra už 1 km nuo Drujos sankryžos (pamatuokite jei netikite). Tokiu principu vadovaujantis mieste išvis negalima naikinti jokių šviesoforų, nes kažkur už horizonto yra šviesoforas...

                                4. ,,Dabar vien tam, kad kažkas būtent šioje vietoje sugaištų minute trumpiau (kai tą pačią minutę ilgiau praleis prie sekančio šviesoforo), reikia vaikyti pėsčiuosius ratais aplink, verčiant juos laipioti aukštyn/žemyn''

                                Ne minutę, o jei gerai pamenu apie 2 minutes jei ne daugiau (priklauso koks ciklas kokiu metu). Kažkas sugaištų?... Ir vėl akcentavimas detalių, o ne esmės. Dar kartą - kiekvienu šviesoforo įsijungimu per sankryžą arba neina pėstieji (nes skirta kelioms mašinoms sukti į kairę), arba eina apie 1-3 žmones. Tie patys žmonės eina per sankryža daugiausia tik dėl to, kad ryšys tarp stotelių yra negeras, tai yra - nepatogus susisiekimas tarp jų. Tai išspręsti galima patraukus minėtą stotelę prie tilto. Patraukti negalima tol kol yra sankryža.

                                Jau n kartų minėjau, kad kiekvienu šviesoforo įsijungimu stabdoma 60-120 (o piko metu ir daugiau) autopriemonių: vilkikai, VT, mikrobusai, automobiliai 2-3 minutėms. Pagalvokite ką tai reiškia, kaip tai įtakoja bendrą eismą. Dėl 1-3 pėsčiųjų yra racionalu kiekvieną kartą stabdyti 60-200 kitų žmonių ir prie to kelti taršą, triukšmą ir tt?

                                5. ,,Taip pat norinčius patekti į/iš Manufaktūrų g. irgi siūlote nukreipti į apkrautas sankryžas, jas papildomai apkraunant važinėjančiais ratais per aplink.''

                                Kontraintuityvu. Važiavimas tolėliau, bet nestabdomai vyksta greičiau. Labai svarbus momentas šioje situacijoje. Ir ne vien čia žaidžia laikas. Kaip minėjau - ir tarša, ir triukšmas ir tt..

                                Zefyras, jūsų komentarą kaip ir atsakiau atsakydamas į sleader.


                                Dėl pėsčiųjų srautų:

                                Pėstieji iš vienos į kitą teritorijos eis šiomis dvejomis vietomis. Jiems nėra jokio poreikio lipti ant pylimo, laukti minutę ar tris prie šviesoforo. Dar kartą - tas šviesoforas skirtas aptarnauti pėsčiuosius kurie eina iš stotelės į stotelę. Tai yra blogas sovietmečio palikimas. Taip neturi vykti susisiekimas. Tas šviesoforas buvo pastatytas todėl, kad anksčiau, kai žlugo Sovietų Sąjunga, nebuvo užbaigta infrastruktūra ir žmonėms elementariai nebuvo kitos išeities kaip kitaip susisiekti. Situacija yra pasikeitusi.

                                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	82,3 kB ID:	2116124

                                PS.
                                kaip minėjau, jau kelis metus stebiu kaip vyksta eismas šioje vietoje. Aš ne šiaip vieną dieną ne ta koja išlipęs iš lovos pradėjau rašinėti bile rašinėti. Taip pat, kaip tikiuosi žinote, esu už pėsčiųjų prioretizevimą, BET - čia išskirtinė situacija su infrastruktūra, nes yra net DVI dviejų lygių infrastruktūros viena šalia kitos ir jos sukuria išskirtines aplinkybes eismo organizavime. Kokios išskirtinės salygos jau aprašiau šiame ir praeituose postuose.
                                Paskutinis taisė spekas; 2024.03.09, 16:57.

                                Comment


                                  #96
                                  Buvau Kaukysos gatvėje, kurioje ką tik naujo projekto teritorija, matoma dešinėje, buvo sutvarkyta ir jie skverą pakėlė tiek, kad dabar ties asfaltu jis iškilęs, taip iš akies, gal kokia 50-60 cm... Įdomu ką darys kai rekonstruos Kaukysos g.. Ir klausimas ar vertėjo taip kelti gruntą, paviršių padarant vos ne idealiai horizontalų. Gal vertėjo daryti su šiokiu tokiu nuolydžiu, kad gražiai susivestų su gatvės lygiu...

                                  Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	73,0 kB ID:	2123105
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    #97
                                    Kadangi nebuvau nei pacituotas, nei "užtagintas" tai buvau praleidęs:
                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    3. Tolimiausio šviesoforo argumentas dar labiau netinkamas, nes jis yra už 1 km nuo Drujos sankryžos (pamatuokite jei netikite). Tokiu principu vadovaujantis mieste išvis negalima naikinti jokių šviesoforų, nes kažkur už horizonto yra šviesoforas...
                                    Nėra tokio galima ar negalima. Yra toks dalykas, kaip neracionalu ar nelogiška. Tai taip, mieste panaikinti vieną šviesoforą kažkokioje atkarpoje per vidurį, kai ta atkarpa yra tarp šviesoforų - neracionalu ir nelogiška. Ypač kai panaikinus kažkokią sankryžą, iki tam tikrų taškų mieste ir arti centro esančioje dalyje, kaip pats siūlote, bus galima nuvažiuoti aplink darant 1-1,5 km lankstą.

                                    4. ,,Dabar vien tam, kad kažkas būtent šioje vietoje sugaištų minute trumpiau (kai tą pačią minutę ilgiau praleis prie sekančio šviesoforo), reikia vaikyti pėsčiuosius ratais aplink, verčiant juos laipioti aukštyn/žemyn''

                                    Ne minutę, o jei gerai pamenu apie 2 minutes jei ne daugiau (priklauso koks ciklas kokiu metu). Kažkas sugaištų?... Ir vėl akcentavimas detalių, o ne esmės. Dar kartą - kiekvienu šviesoforo įsijungimu per sankryžą arba neina pėstieji (nes skirta kelioms mašinoms sukti į kairę), arba eina apie 1-3 žmones. Tie patys žmonės eina per sankryža daugiausia tik dėl to, kad ryšys tarp stotelių yra negeras, tai yra - nepatogus susisiekimas tarp jų. Tai išspręsti galima patraukus minėtą stotelę prie tilto. Patraukti negalima tol kol yra sankryža.

                                    Jau n kartų minėjau, kad kiekvienu šviesoforo įsijungimu stabdoma 60-120 (o piko metu ir daugiau) autopriemonių: vilkikai, VT, mikrobusai, automobiliai 2-3 minutėms. Pagalvokite ką tai reiškia, kaip tai įtakoja bendrą eismą. Dėl 1-3 pėsčiųjų yra racionalu kiekvieną kartą stabdyti 60-200 kitų žmonių ir prie to kelti taršą, triukšmą ir tt?
                                    Čia miestas ir dar praktiškai centrinė miesto dalis, labai arti senamiesčio, todėl čia turi būti maksimalus prioritetas darniam judumui. Ar tai pėstysis, ar paspirtuku arba dviračiu važiuojantis asmuo, jiems turi būti pats tiesiausias, greičiausias kelias nukakti ten, kur jiems reikia. Todėl net dėl vieno pėsčiojo turi stoti tie 60 ar 120 automobilių, nes jiems vis vien reikės sustot prie sekančio šviesoforo ir stovėti ilgiau, jei nebus sustoję prie šio.
                                    Jeigu kažkas anksčiau turėjo kažkokius utopinius planus, netinkamus šiai vietai ir dabar visiškai neatitinkančius esamos situacijos, bei pristatė nereikalingų, nepatogių skirtingų lygių sankryžų, tuomet nereiškia, kad problemą reikia tik gilinti.

                                    5. ,,Taip pat norinčius patekti į/iš Manufaktūrų g. irgi siūlote nukreipti į apkrautas sankryžas, jas papildomai apkraunant važinėjančiais ratais per aplink.''

                                    Kontraintuityvu. Važiavimas tolėliau, bet nestabdomai vyksta greičiau. Labai svarbus momentas šioje situacijoje. Ir ne vien čia žaidžia laikas. Kaip minėjau - ir tarša, ir triukšmas ir tt..
                                    Nu niekaip nesuprantu, kaip važiuojant šiaurė -> pietūs kryptimi Drujos gatve, galima važiuoti nestabdomai, greičiau ir t.t. Nes norėdamas padaryti lankstą, vis vien teks įveikti reguliuojamą sankryžą, jau nekalbant, kad tokių aplink važinėjančių srautu, bus apkraunamos gatvės, kuriomis dabartiniu atveju tie automobiliai net nevažiuotų. Tada paaiškės, kad dėl didesnio srauto, reikia kitose sankryžose statyti šviesoforus, nes pasidaro nesaugus ir problematiškas eismas ir t.t. O tada vėl piešime schemas, kaip kažkas kažkur galės nuvažiuoti dar didesniais lankais.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      Toje gatvėje, kur pėsčiųjų infrastruktūra šiaip sau, o dviračiams išvis nieko nėra, reikalauti panaikinti šviesoforą kad mašinytės greičiau pravažiuotų ir sustotų prie kito kamščio yra tiesiog nejautru visų ten vaikštančių ir judančių ne automobiliais atžvilgiu. Niekad nesupratau, kodėl Drujos gatvėje yra tokia asfalto jūra (ypač leidantis žemyn link upės važiuojant iš Senamiesčio). Be to, nuvažiuoti iš Belmonto į Rasas (Drujos/Rasų g.) dviračiu šiuo metu apskritai neįmanoma nelaipiojant laiptais.
                                      Būtent, absurdiškas siūlymas tiek pėstiesiems, tiek toms pačioms mašinoms ratais kvadratais kažkur sukiotis, teršti vien dėl to, kad kažkam greičiau kitą šviesoforą privažiuoti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        #99
                                        Gyvenu Manufaktūrų g. Esu šališkas ???? Bet ir situaciją gerai pažįstu.

                                        Viršutinė dviejų lygių sankryža (pažymėta geltonai) išvažiavimo prasme yra visiškai bevertė nes tiesiog niekur neveda. Iš esmės todėl, kad nėra raudonai pažymėto sujungimo. Ten faktiškai yra žmonių išvažinėtas purvo kelias kuriuo vasarą gal? ir galima pravažiuoti bet apie normalų eismą kalba neina. Įrengti normalų sujungimą – gatvę kaip suprantu planų nėra. Gal todėl, kad ten taip statu, kad nežinia ar kas imsis projektuoti tokį sujungimą. Geltona “dviejų lygių” sankryža praktiškai naudojasi tik paupio gyventojai norintys išvažiuoti per Manufaktūrų – Drujos sankryžą. Jiems aišku irgi reikia pro kažkur išvažiuoti. Bet sakyti, kad šia sankryža galima naudotis norint išvažiuoti iš Manufaktūrų g. yra absurdas.

                                        Subačiaus gatvė yra siaura ir visiškai neadekvati tokiems srautams kurie per ją šiuo metu važiuoja. Pabandykit piko metu iš Kaukysos g. pasukti į Subačiaus g. centro link. Ten nepertraukiamas Pavilnio srautas važiuoja kurio beje didelė dalis suka į Kaukysos g. ir išvažiuoja per Manufaktūrų – Drujos g. sankryžą. Oranžine spalva pažymėtos atkarpos nėra kaip ir nėra jokių konkrečių planų ją ten padaryti.

                                        Manufaktūrų g. kvartale šiuo metu gyvena gal tik pusė būsimų gyventojų. Ir tikrai ten ne 5 automobiliai išvažiuoja. Gal prieš kelis metus taip ir buvo, bet ne dabar. Vilenlės skverų pusė gyventojų dar neįsikėlė. O dar visa Audėjo teritorija kuri skirtingai nuo neįrengtų gatvių TIKRAI bus apstatyta butais ir ofisais. Ir srautas smarkiai didės.

                                        Sakyčiau kai (jeigu iš viso) bus įrengtos raudona, oranžinė ir visos žalios atkarpos. Bus galima PRADĖTI vertinti ar galima panaikinti Drujos-Manufaktūrų sankryžos kairiuosius posūkius. O kol kas tai skamba kaip kito šališko žmogaus norai pasigerinti savo situaciją kitų sąskaita.

                                        Click image for larger version

Name:	gatvės.png
Views:	324
Size:	366,3 kB
ID:	2123523

                                        Comment


                                          Šiaip happymonday pateikė, man atrodo, gerų argumentų. Na tegu, galima palaukti kol minima infra bus įrengta ir tada žiūrėti. Visgi pasilieku prie pagrindinės minties, kad ilgesnis, bet be trukdžių kelias, įveikiamas greičiau nei trumpesnis, bet su trukdžiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X