Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Kišenė turi vieną didelį pliusą - jei kažkas išlipa per galines ir bėga per gatvę - priešpriešais važiuojantis turi ilgesnį laiką sureguoti.
    Palei Katedrą tikrai yra vietos padaryti kišenes, ir eismo intensyvumas (paspirtukai, pėstieji, dviračiai) ten yra žymiai didesnis nei kokioje Vokiečių g. Vairuotojo dėmesys užimtas 100 proc.
    Nu pridaužys prie VRM/Katedros pėsčiųjų.
    Primenu, kad greičio ribojimas nagrinėjamame ruože tėra 30 km/h. Jeigu koks begalvis lekia ten daugiau, nes nu reikia 30 sek sutaupyti, tai nepadės tos kišenės, o kaip tik skatins prispausti, nes ką aš čia “lochavozą” praleidinėsiu.

    Apart to, kad netrikdomas eismas, kišenės neturi jokių privalumų. Jos nekaip nepadeda raminti eismo. Be to, jeigu kišenė padaryta negerai (ko pas mus labai daug), tu tiesiog negali privažiuoti arti borto.

    Comment


      Panašu, jau pradėjo darbus Barboros Radvilaitės g.

      Click image for larger version  Name:	IMG_7144.jpeg Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2232918

      Comment


        Vilniaus m. savivaldybė 2025.12.03
        Vokiečių gatvės rekonstrukcija tęsiasi – keičiami eismo ribojimai
        Vokiečių gatvės rekonstrukcijai judant į priekį, keičiasi eismo ribojimai – darbų zonos aptvėrimas perkeliamas į kitą gatvės pusę.

        Sauliaus Žiūros nuotr.


        Nuo gruodžio 4 d. (ketvirtadienio) iki kovo pabaigos lyginių numerių pastatų pusė taps laikinu akligatviu, o susisiekimas su Dominikonų ir Vilniaus gatvėmis vyks nelyginių numerių pastatų puse.
        Gatvės viduryje – tarp Vokiečių g. 7 ir Vokiečių g. 16 – ir toliau bus įrengtas laikinas kelias, kuriuo bus užtikrintas susisiekimas tarp Rotušės aikštės ir Šv. Mikalojaus gatvės.


        Dėl šalia vykstančių Trakų gatvės atnaujinimo darbų, Vilniaus gatvėje vienpusiu eismu transporto priemonės juda nuo Klaipėdos gatvės link Vokiečių gatvės. Todėl kilpiniu eismu dėl eismo ribojimų iš Vokiečių gatvės galima važiuoti tik į Dominikonų gatvę, o iš Vilniaus gatvės – tik į Vokiečių gatvę.

        https://vilnius.lt/naujienos/vokieci...ismo-ribojimai

        Comment


          Vizulkės iš Barboros ir Maironio gatvių projektų [GSV] Matosi bus daug naudos:
          Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	872,6 kB ID:	2233058

          Raudonų trinkelių matyt nebebūna, kaip bent jau Universiteto g. būdavo viduramžiais [žr. foto dešinėj]?
          ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Vizulkės iš Barboros ir Maironio gatvių projektų [GSV] Matosi bus daug naudos:
            Click image for larger version Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	872,6 kB ID:	2233058

            Raudonų trinkelių matyt nebebūna, kaip bent jau Universiteto g. būdavo viduramžiais [žr. foto dešinėj]?
            tai kad cia beprasmis dviraciu takas. Paziuresiu as kaip kas nors dviraciu vaziuos juo trajektorija.

            Comment


              Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

              yra ir mažiau taršių automobilių

              Šiuolaikinis dyzelis su veikiančiu DPF dažnai išmeta PM mažiau nei miesto oras prie judrios gatvės.
              -

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Pagal STR kišenės nereikalaujamos šios kategorijos gatvėse.
                O ir kam iš viso jie čia? Tegul stovi, pagaliau VMS stuburą parodė bent kažkur su VT prioritetu. Dar galima kameras įrengti ties stotelėmis, kad visus ištisinę kertančius fotografuoti, kad nebūtų pagundos aplenkti.
                KET 117. "Ištisines horizontaliojo ženklinimo linijas ir nukreipimo saleles taip pat leidžiama kirsti išskirtiniu atveju, kai tęsti važiavimo nekeičiant eismo juostos neįmanoma dėl stacionarios kliūties važiuojamojoje dalyje (nuvirtęs medis, įvykęs eismo įvykis, priverstinai sustojusi ar neleistinoje vietoje stovinti transporto priemonė ar kiti stacionarūs objektai, dėl kurių eismas neįmanomas), jeigu tai daryti saugu ir nekliudoma kitiems eismo dalyviams."

                Mano nuomone troleibusas patenka į "kiti stacionarūs objektai, dėl kurių eismas neįmanomas" kategoriją.

                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  KET 117. "Ištisines horizontaliojo ženklinimo linijas ir nukreipimo saleles taip pat leidžiama kirsti išskirtiniu atveju, kai tęsti važiavimo nekeičiant eismo juostos neįmanoma dėl stacionarios kliūties važiuojamojoje dalyje (nuvirtęs medis, įvykęs eismo įvykis, priverstinai sustojusi ar neleistinoje vietoje stovinti transporto priemonė ar kiti stacionarūs objektai, dėl kurių eismas neįmanomas), jeigu tai daryti saugu ir nekliudoma kitiems eismo dalyviams."

                  Mano nuomone troleibusas patenka į "kiti stacionarūs objektai, dėl kurių eismas neįmanomas" kategoriją.
                  Na kaip čia pasakius. Konkrečiai B.Radvilaitės ir Maironio g. eismas gan intensyvus, todėl tikimybė, kad pavyks aplenkti stovintį autobusą kažkur 1 prie 100. O ir sutaupys tai vos keliasdešimt sekundžių per visą gatvės ilgį.

                  Comment


                    NERIES UPĖS ĮVEIKLINIMO PROJEKTŲ PERŽIŪROS
                    KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
                    Pasitarimas įvyko 2025-11-27 13.00 – 14.30 val.

                    1.2. Trispalvės al. rekonstrukcija (Turistinė senamiesčio zona): Įsigyjant Trispalvės al. rekonstrukcijos projektavimo paslaugas numatyti, kad atskiru projektu planuojant tiltą per Vilnios upę, būtų nurodyta vieta su sprendiniais gatvės ir tilto sujungimui. Vyr. architektės biurui inicijuoti tilto per Vilnią projektą, į projekto etapus įtraukiant architektūrinio projekto konkursą. Įvertinti, ar reikės atlikti PAV procedūras.
                    Panašu, kad čia aptarinėtą Trispalės alėją visgi tvarkys iš esmės, o ne paprastojo remonto būdu kaip anksčiau posėdžiuose siūlė I. Karužis (sprendžiu iš žodžio "rekonstrukcijos projektavimo"). Tikiuosi, kad taip ir bus, ir kad atvirus svarstymus darys, nes net ir turint teisingas pėsčiųjų ir dviratininkų prioriteto intencijas (kaip iš ansktesnių mero žodžių galima spręsti), vis tik su paprastuoju remontu daug lengviau kur nors ne ten nugrybaut.

                    Comment

                    Working...
                    X