pvz3

 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks dar progresas? Palyginus su Šimašeus laikotarpiu (toli gražiu neidealiu), dabar vyksta visiškas regresas. Na apart gal granitinių bortų, baisiai reikėjo jų geležiake.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
 Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Betoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.Parašė spekas Rodyti pranešimąGan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..
 
 O juk turėtų būti panaikinta:
 - asfaltas
 - iškilę bortai
 - betoniniai šaligatviai
 - visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
 - perėjos
 - sulėtinimo kalneliai
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Akmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).Parašė bato_usai Rodyti pranešimąBetoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.Parašė spekas Rodyti pranešimąAkmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia ar ne tas atvaizduota, kas jau yra pastatyta prieš kelis metus? Leidimas išduotas 2020 m.Parašė spekas Rodyti pranešimąAr galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
 Šiaip liūdesys kad gatvėje nieko nėra dviračiams, šaligatvis siūbuoja. Ties Sluškų gatvės sankryža (Kosciuškos 24) leidžiantis žemyn vienoje vietoje prasideda laipteliai, nežinant tos vietos galima smarkiai susižaloti. Plius paliko greitėjimo juostą iš Sluškų Vilnelės link (labai reikalingas elementas C ir D gatvių sankryžoje). Tos keturios juostos ten net nereikalingos.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiuojamąją dalį reikėtų kloti tomis pačiomis trinkelėmis ar panašiu sprendimu. Rėikėtų siekti, kad pakloti be bruko ardymo - virš jo.Parašė bato_usai Rodyti pranešimąBet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
 
 Paskutinis taisė spekas; 2025.05.20, 19:23.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei būtų be stulpelių tai būtų tesiama stovėjimo eilė kaip nuotraukoje matosi toliau. Dar klausimas, kaip stulpelio nenurovė koks SUVas ieškantis vietos.Parašė spekas Rodyti pranešimąArba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darant reikia į tai atsižvlegti. Vienas sprendimo būdų - pastatyti vazonus su augalais. Kitas - daryti iškeltą šaligatvį apie 2 m pločio ir pravažiavimą 3-3,5 m pločio.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Jei būtų be stulpelių tai būtų tesiama stovėjimo eilė kaip nuotraukoje matosi toliau. Dar klausimas, kaip stulpelio nenurovė koks SUVas ieškantis vietos.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 taipParašė spekas Rodyti pranešimąTikiuosi tokio svorio technikos būvimas ir tokia dangos būklė - sutapimas?.. Taip?..
 
 
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai tie vikšriniai tankai ir naudoja vikšrus kad paskirstyti svorį ir vieno taško svorio spaudimas būtų mažesnis (dėl to galima važiuoti visokiuose pelkėse ir smėlyje). Tai svoris tenkantis X plotui čia bus turbūt mažesnis nei po automobilio ratu. Svarbu, kad naudotu gumunius antvikšrius, nes kitaip su metaliniais tiesiog sudaužo asvaltą/trinkeles.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aukštos kokybės arterinė gatvė automobiliams link Katedros
 
 https://www.facebook.com/share/r/16LnQxJJjH/
 
 
 - 8 patinka
 Comment






Comment