Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pvz3

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	514
Size:	112,3 kB
ID:	2200632
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	520
Size:	96,1 kB
ID:	2200633

    Comment


      pvz4

      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	518
Size:	106,1 kB
ID:	2200635
      Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	512
Size:	79,7 kB
ID:	2200636

      Comment


        pvz5

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	511
Size:	119,2 kB
ID:	2200638
        Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	520
Size:	91,9 kB
ID:	2200639

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Taigi ir yra daromas progresas. Šita diskusijos gija konkrečiai eina nuo Tilto g. remonto aptarimo, kuriame ne tik geresnės medžiagos buvo panaudotos (vietoje betono plytelių panaudotos granito (?) plytelės), bet ir ženkliai praplatintas šaligatvis, ko miesto centre labai trūksta. Ta prasme, atsižvelgiant į tai, jog čia buvo "paprastasis remontas", ar toks rezultatas nėra labai geras? Objektyviai vertinant pagal tai, ką mes matėme pastaraisiais metais, kaip būdavo paprastieji remontai anksčiau įgyvendinami, ir kaip dabar pavyko tai padaryti? Ar tas žmogus, kuris VMS (ar dar kur) prastūmė tokį dalyką neturėtų metaforiškai šio forumo ant rankų nešiojamas?
          Gerai, nenorite laukti 20 metų - kur pilietinės akcijos? Kur protestai? Jeigu visuomenei to nereikia (tokio noro aiškiai neišreiškia), tokių pokyčių ir nebus.
          Koks dar progresas? Palyginus su Šimašeus laikotarpiu (toli gražiu neidealiu), dabar vyksta visiškas regresas. Na apart gal granitinių bortų, baisiai reikėjo jų geležiake.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Gan žiauru skaityti tokius teiginius apie senamiestį, kuris bene visas dar yra ir gyvenamoji zona, kaip: dviračių takai, šaligatviai, asfaltas, patogumas automobiliams ir tt..

            O juk turėtų būti panaikinta:
            - asfaltas
            - iškilę bortai
            - betoniniai šaligatviai
            - visokios reljefinės detalės dviračių ir pėsčiųjų eismui atskirti
            - perėjos
            - sulėtinimo kalneliai
            Betoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.

            Comment


              Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
              Betoniniai šaligatviai savaime yra patogus kelias pvz lagaminą, ar paspirtuką, ar pnš. prasivežti negu dardėjimas ant istorinių akmenų, kur norima juos atkurti bendram eismui. Ir niekaip savaime netrukdo gatvės sulyginimui, neturi jie būti pakelti ir bortuoti.
              Akmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).

              Comment


                Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	283
Size:	124,4 kB
ID:	2201103

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Akmenų nesiūlau nei dabartiniams šaligatviams keisti, bei dabartinės važiuojamosios dalies keitimui, nebent su retomis išimtimis kur galima organizuoti eismo dalyvių judėjimą lygia danga. Akmenis galbūt būtų galima naudoti nebent jei jie apipjaustyti į taisyklingas geometrines figūras (lygus bent viršutinis paviršius).
                  Bet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Ar galite kas nors man paaiškinti Kosciuškos gatvės remontą?.. Buvo paruoštas(?) projektas - nors ir paliekant 4 juostas, bet bent jau padarant labai reikalingus pakeitimus su perėjomis, stotelėmis ir tt.. O suremontuota ištisiniu asfaltu, granitiniais bortais (kas labai gerai, bet kaip dėl gatvės modernizavimo mažinant juostas ir tt?), paliekant net įvažas troleibusams... Kas labai gerai, tad kad lietaus nuotakynes padarė montuojamas į bortus - šis sprendimas puikus ir labai džiaugiuosi dėl jo.
                    Tai čia ar ne tas atvaizduota, kas jau yra pastatyta prieš kelis metus? Leidimas išduotas 2020 m.
                    Šiaip liūdesys kad gatvėje nieko nėra dviračiams, šaligatvis siūbuoja. Ties Sluškų gatvės sankryža (Kosciuškos 24) leidžiantis žemyn vienoje vietoje prasideda laipteliai, nežinant tos vietos galima smarkiai susižaloti. Plius paliko greitėjimo juostą iš Sluškų Vilnelės link (labai reikalingas elementas C ir D gatvių sankryžoje). Tos keturios juostos ten net nereikalingos.

                    Comment


                      Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                      Bet siūlai asfaltą nuimti nuo važiuojamos dalies ir daryti bendrinį eismą. Tai, kad nebesiūlai, ko ankščiau pranešime minėta nebuvo, gal yra viena, bet realybėje būtent tai vis tiek ir gaunasi, pvz Talino senamiesčio dalyse būtent taip išėjo. Reaguoju, kad paminėčiau, ką iš tavo sąrašo yra verta koreguoti.
                      Važiuojamąją dalį reikėtų kloti tomis pačiomis trinkelėmis ar panašiu sprendimu. Rėikėtų siekti, kad pakloti be bruko ardymo - virš jo.

                      Comment


                        Arba čia - atnaujinta gatvelė - įsukimas iš Labdarių ties Labdarių 3 į kiemą kur daug naujų projektų. Kam visa tai reikėjo daryti: iškeltus bortus, stulpelius?.. Dabar net durys kairėje yra į žemę sulindusios... O jei būtų daroma neiškeliant ''šaligatvių'', be stulpelių, tuomet visi galėtų žymiai maloniau, laisviau, jaukiau judėti.

                        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	145,1 kB ID:	2201486
                        Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 18:23.

                        Comment


                          Vaizdas atgal:

                          Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	0
Size:	136,3 kB
ID:	2201489

                          Comment

                          Working...
                          X