Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
      Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
      Būtų Vilniaus drifto žiedas Trakų -> Vilniaus -> Klaipėdos -> Pylimo -> Trakų

      Comment


        Judesys teisinga linkme, tik mane neramina bent du dalykai:

        1.Kaip bus su lietvamzdžiais - tikiuosi pajungs į lietakyną. Kitokiu atveju toks neracionalumas bus vertas keiksmažodžių lavinos kaip minimum, nes tada tokia padėtis liks dešimtmečiams.
        2. Kodėl dviračių takai minimi atskirai? Tikiuosi jų kaip nors neatskirs nuo bendro eismo pvz skirtingu lygiu, bortais ar dar kuo? Nebent kalbama apie juos Maironio dalyje nuo Užupio g. iki Subačiaus g. tuomet lyg ir gerai.
        Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:58.

        Comment


          Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.

          O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	133,6 kB ID:	2123984
          https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

          VT nauja planuojama atkarpa beje irgi planuojama per Aukštaičių g.:

          Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	168,9 kB ID:	2123983
          https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
          Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:53.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.

            O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
            Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
              Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.
                Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.
                  Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.

                  Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                    Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
                    Melas. Nenaikina: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...ikeis-94044599



                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.

                      Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
                      Reiktų palikt įvažiavimą pro Katedrą. O visus kitus raukt. Ir masiškai iškelt parkingą iš senamiesčio gatvių. Būtų galima tuose pačiuose Misionierių soduose šlaite iškast požeminį parkingą ir tegu gyvenantys senamiestyje ten laiko mašinas.

                      Comment


                        Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:

                        „Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais.“
                        Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.

                        Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                          Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:



                          Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.

                          Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
                          O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.

                          Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.

                            Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
                            Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.

                            Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.

                            Comment


                              Sakiau, kaip yra faktiškai, o ne teoriškai. Šiaip Bluefox gerai atsakė. Dabartinė situacija praktiškai yra lygi kilpinio eismo panaikinimui.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                sustatytos kameros, tik jų policija administruoti nenori perimti, o VMS patys negali.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                  Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?
                                  Mažiau putojimosi - daugiau analizės.

                                  Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.

                                  Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?

                                  Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.

                                  O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.

                                  Comment


                                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                    Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.

                                    Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
                                    Be fizinėmis priemonėmis organizuojamo kilpinio eismo galima tik pasvajoti, kad jis realiai vyks kilpiniu būdu.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                      Mažiau putojimosi - daugiau analizės.

                                      Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.

                                      Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?

                                      Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.

                                      O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.

                                      Problema identifikuota, bet jos sprendimui - 2/10 įvertinimas. Siūlai naikinti eismą aplink gyvenamą ir komercinį kvartalą ir visą eismą siųsti PER kvartalą. Labai stengiaus nesiputoti, na bet tikrai, objektyviai blogą "sprendimą" pasiūlei.

                                      Comment


                                        Made in Vilnius 2024.04.20
                                        Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
                                        UAB „Grinda“ praneša, jog penktadienį galiausiai užbaigė Šv. Stepono gatvės rekonstrukciją. Darbai buvo vykdomi nuo praeito rudens.
                                        „Grinda“ sako, jog šioje 400 metrų atkarpoje atlikta ištisinio asfaltavimo, bortų ir šaligatvio remonto darbai.


                                        https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
                                        P.S. "Grindos" puslapyje šios naujienos kažkodėl nebuvo

                                        Comment


                                          Matyt pagalvojo, kad nelabai yra kuom girtis, kai įgranitinami blogi ir miestą žalojantys sprendimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X