Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
tikiuosi kad tos gatves nepanaikins ..seip tai ji visa nuo bernardinu sodo pagrindinio iejimo rusijos caro ir sovietines okupacijos laikais yra per kazka nutiesta...buvusius darzus, vienuolynu pastatus , onos baznycios senaja varpine, dali metropolito rumu bei rusenu miesto kvartalus...bernardynu sodas o greiciau buves darzas yra pati maziausia vertybe per kuria yra nutiesta si gatve ..tarp kitko visai neblogai isipaisiusi i bendraji senamiescio gatviu tinkla ir atverianti gan efektinga perspektyva i misionieriu baznycia !!!! Aisku jei ja siaurintu tada reiketu atstatyti dali pokariu nugriautu pastatu ties cerkve...
-
Nuotraukoje statmenas parkavimas. Geriau jau lygiagretus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur čia matote kvailystę?
- 2 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu, koks gali būti parkavimas parko viduje. Jau dabar O. Šimaitės gatvės apačioje ir aplink Tymo turgų prigrūsta mašinų. Ir greitis neturėtų būti didesnis nei 30 - dabar ten baisiai lakstoma.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nuotraukoje statmenas parkavimas. Geriau jau lygiagretus.
Comment
-
Dėl greičio irgi sutinku, kad turėtų būti 30 km/h, juostos plotis - 3 m, kad aplinka neleistų bėgėtis. Gal net danga turėtų būti ne asfaltas, o trinkelės.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu, koks gali būti parkavimas parko viduje. Jau dabar O. Šimaitės gatvės apačioje ir aplink Tymo turgų prigrūsta mašinų. Ir greitis neturėtų būti didesnis nei 30 - dabar ten baisiai lakstoma.
Dėl parkavimo, pagalvojus, keistoka idėja, kad visų pirma nori parkavimo įkalnėje, ir matyt dėl šios priežasties daro jį statmeną.
Gal tada sutinku, kad nereikia iš vis jokio parkavimo. Ten nuolydis gana didelis.
Comment
-
Ten didesnis nuolydis negu Naugarduko ar Kalinausko, kur sėkmingai parkuojamasi lygiagrečiai?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dėl greičio irgi sutinku, kad turėtų būti 30 km/h, juostos plotis - 3 m, kad aplinka neleistų bėgėtis. Gal net danga turėtų būti ne asfaltas, o trinkelės.
Dėl parkavimo, pagalvojus, keistoka idėja, kad visų pirma nori parkavimo įkalnėje, ir matyt dėl šios priežasties daro jį statmeną.
Gal tada sutinku, kad nereikia iš vis jokio parkavimo. Ten nuolydis gana didelis.
Comment
-
Nepažįstu šių gatviųParašė Kristisz Rodyti pranešimą
Ten didesnis nuolydis negu Naugarduko ar Kalinausko, kur sėkmingai parkuojamasi lygiagrečiai?
Žinau tik, kad Basanavičiaus g. nelabai parkuojasi.
Kadangi parkavimas įkalnėje rizikingesnis, tai gali būti priežastis, kodėl geriau parkovkių įkalnėse projektuoti vengti, nebent nėra kur dėtis, kaip turbūt Kalinausko/Naugarduko g. pavyzdžiuose (arba naikinti ir ten, bet nepažįstu ten situacijos).Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.30, 16:42.
Comment
-
Istorinės Žydų gatvės Vilniuje rekonstravimo ir Sinagogos aikštės statybos projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Jie senamiestyje toliau planuoja gatves daryti ne vieno lygio, ne bendro eismo ir dar asfaltą naudoti...
- 1 patinka
Comment
-
Na, tamsta, biški čia propagandos pavarėt.Parašė spekas Rodyti pranešimąIstorinės Žydų gatvės Vilniuje rekonstravimo ir Sinagogos aikštės statybos projektinių pasiūlymų pristatymas
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
Jie senamiestyje toliau planuoja gatves daryti ne vieno lygio, ne bendro eismo ir dar asfaltą naudoti...
Pjūvis nr. 4 yra prie daugiabučių esančio pravažiavimo ir parkavimo vietoje. Su Žydų g. tai turi tik tiek bendro, kad perklojant dalį bortų reikės paasfaltuot atstatant dangas. Brėžinio iškarpa žemiau:
Pati projektu atkuriama Žydų g. atkarpa bus iš rudo granito trinkelių, suklotų puslankiu pagal kitų gatvių analogą. Šaligatviai - pilko granito trinkelės, įvairių formų ir raštų. Ir viskas bus viename lygyje, neskaitant vandens nuvedimo griovelių. Brėžinys pjūvio nr. 1 (foto aukščiau jis - pačioje gatvės pradžioje):
O čia maždaug kaip atrodys dangos:
- 6 patinka
Comment
-
Propagandos čia nėra, nevertėtų pulti į kraštutinumus. Daug nesigilinau kur kas bus, nes tiesiog laiko per daug reikalauja eiti per daugybės projektų brėžinius, tad pamatęs, kad senamiestyje ir tokioje vietoje yra minimas asfaltas - toliau ir nežiūrėjau. Dėkoju už situacijos detalizavimą.
Gal galėtumėte apibrėžti, kuris plotas bus asfaltuojamas? Ir ar neverta daryti kitokio sprendinio vietoje asfaltavimo ir bordiūro iškėlimo ir dar jis bus iškeltas būtent prie šaligatvio. Jei būtų iškeltas atitverti gruntą - dar suprasčiau, o dabar kyla klausimų ir dėl bordiūro iškėlimo.
O, kad, kaip suprantu, pagrindinė projekto gatvė bus vieno lygio ir ne asfaltas - už tai labai sveikinu. Labai geras progresas tinkama linkme.Paskutinis taisė spekas; 2022.05.07, 12:51.
Comment
-
Asfaltuojama dalis matosi čia, pažymėta įstrižomis juodomis juostelėmis:
Ta vieta dabar: https://www.google.com/maps/@54.6797...7i13312!8i6656
Čia to mažo ruožo kitoks patvarkymas nieko nespręstų. Reikia pilnai užsiimti tų daugiabučių namų kiemų pertvarkymu, surandant kažkokį Senamiesčiui derantį sprendimą.
- 1 patinka
Comment
-
Ar teisingai suprantu - bus panaikinamas esamas šaligatvis einantis palei numatytą asfaltuoti ruožą? Jei taip, priežastis - siekti, kad atsiradus papildomo asfalto ploto, nebus parkuojama bent ant šaligatvio palei pastatus? Jei taip - sveikintinas sprendimas, jam pilnai pritariu. Taip pat pritariu, kad aplinkinę infrastruktūrą reikės spręsti tvarkant tas teritorijas.
Dėkoju už patikslinimą.
- 1 patinka
Comment
-
Senamiesčio kilpinis eismas.
Katik mane taksi pravežė tranzitu per senamiestį - padarė shortcut. Nesuprantu - ar čia palikta skylė kilpiniame eisme, ar nebuvo padaryta, ar kaip? (vietomis schemoje maršrutas lyg ne visai atitinka kaip vežė - ne visą atstumą pro langą žiūrėjau - , bet esmė tokia)
https://senamiestis2030.lt/kilpinis-eismas/Paskutinis taisė spekas; 2022.06.07, 15:12.
Comment
-
Pratęsiant vieno lygio dangos įrengimo temą iš Vokiečių gatvės atnaujinimo puslapio, man kilo klausimas. Kadangi Vokiečių gatvę rekonstruojant nebus važiuojamoji ir pėsčiųjų dalys daromos viename lygyje (architektai atsakė, kad jiems paveldosaugininkai teigia, kad tarpukario šaligatvinę struktūrą reikia saugoti), - kaip dėl kitų senamiesčio gatvių dangų lygių sulyginimo? Negi daugumoje irgi sakys negalima sulyginti?
Pvz. paimame ir užmetame akį į Stiklių gatvę. Gal kas žinote kada ten buvo įrengti tokie šaligatviai? Spėčiau sovietmečiu... Tokiose situacijose irgi būtų ,,saugoma vertinga struktūra''? Tokiu atveju būtų tęsiama kvailystė, kai atvažiavus automobiliui pėstieji neturi kur dėtis, apie žmones su vaikų vežimėliais išvis nešneku...
- 2 patinka
Comment
Baisu net pagalvoti, jei dabar prie Šimašiaus Gedimino pr. būtų rekonstruojamas...
silpnokai.
Comment