Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    www.15min lt 2016.12.30
    Išmaniųjų programėlių kova dėl Vilniaus vakarinio aplinkkelio

    15min žurnalistai, išbandę vakarinio aplinkkelio trečiąją atkarpą iškart po atidarymo, atkreipė dėmesį, kad šia nauja transporto arterija naudojasi ne tiek daug vairuotojų, kiek tikėtasi. Gal čia kaltas šventinis laikotarpis? (...)

    O gal lėmė tai, kad daugeliui miestiečių, ryte skubančių į darbą, sunku susikonfigūruoti tiksliausią maršrutą, nes šios atkarpos nebuvo išmaniuose žemėlapiuose – telefonuose ir GPS navigacijose.
    Skaitytojai pastebi, kad, panašiai kaip ir po aplinkkelio II etapo atidarymo, ši atkarpa pirmiausia atsirado maps.lt žemėlapiuose. „Google Maps“ naujosios aplinkkelio atkarpos kol kas nerodo. Paprastai ši programėlė duomenis atnaujina per dvi savaites. Taigi galima tikėtis, kad tai įvyks po sausio 3 d. „Vis galvojau, kuris žemėlapis pirmas nusipieš baigtą aplinkkelį. Paprastai gūglas greičiausias.
    Dėjau viltį į Maps.me, nes „TomTom“ ir „Here“ delsia metus ar pusantrų, kol ten perkeliama lietuviška struktūra. Net tada, kai jiems iškart pranešu.
    Ir visai pamiršau apie Maps.lt, kurie, spėju, informaciją įsidėjo atidarymo dieną ir dabar tyliai žvengia iš manęs. Todėl jaučiu pareigą jiems išskirti duoklę. Jų produktas yra superinis ir vis pildomas.
    Dar aplinkkelį nusipiešė „Waze“, kurie deklaruoja, kad pateiktą informaciją įkelia per porą dienų“, – rašo savo „Facebook“ paskyroje žurnalistas Linas Butkus.

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ris-221-733396
    Labai keista, kai gūglės žemėlapius mini prie greičiausiai atnaujinamų.
    Čia kaip alus - šviežiausias vietinis, o ne importuotas produktas.

    Be atsinaujinusių Waze ir Maps.lt dar nepaminėtas OSM (open street map)

    https://www.openstreetmap.org/#map=14/54.7336/25.2381

    Kitokios dėl patogaus dizaino mano kartais naudojamos programėlės (BalticMaps.eu ir Mapy.cz) kol kas vėluoja su Vakarinio atnaujinimu savo žemėlapiuose.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kol nėra trūkstamos jungties norint papult iš Ukmergės g. į Ateities reikia truputį pasisukioti tame mazge.
    Kad ne, trūksta jungties važiuojant iš centro, o ne vakarinio aplinkkelio pusės.

    Komentuoti:


  • fiction
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Na tai galima važiuot ir per Riešę. Jau ne kartą apie tai kalbėta.
    Važiavau per Riešę į Molėtus prieš savaitę rytinio piko metu ir važiavo pora sunkvežimių priekyje. Kelias siauras ir ne pačios geriausios būklės, tai judėjom apie 30km/h, o prie Riešės gimnazijos visa gatvė užstatyta automobiliais, tai realiai lieka viena juosta abiems kryptims, tai teko pasistumdyti, bet visumoje, važiuojant piko metu, vistiek susitaupė beveik pusvalandis nuo durų iki durų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Kol nėra trūkstamos jungties norint papult iš Ukmergės g. į Ateities reikia truputį pasisukioti tame mazge.
    Iš VA per Ukmergės į Ateities pakliūti teoriškai viskas OK jei nebūtų šviesoforų krūvos (min 6) nuo VA iki Ateities. Trūksta jungties iš Laisvės į Panevėžio pusę.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O tai per Ateities gatvę negalima?
    Kol nėra trūkstamos jungties norint papult iš Ukmergės g. į Ateities reikia truputį pasisukioti tame mazge.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Na tai galima važiuot ir per Riešę. Jau ne kartą apie tai kalbėta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tam, kad nevažiuot per centrą ir važiuot vakariniu aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Galima. Bet kam ją kimšt?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O tai per Ateities gatvę negalima?

    Komentuoti:


  • Tomskis
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
    1. Ukmerges plente ties avizieniais per riese puikiai papuoli i utenos puse
    2. Per maisiagala i utenos plenta
    3. Per ukmerge i utena tiesus kelias

    Tai kad klaidos cia nera

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nu ir kas, kad nėra vienintelis galimas variantas ? Vistiek toks variantas galimas - važiuoja pvz.: tranzitinis transportas Gariūnų gatve miesto kryptimi ir nori patekti į Uteną. Ir štai mato rodyklę "Panevėžys/Utena" ir besivadovaudami ja, įsuka į Vakarinį aplinkelį. Atsimuša Ukmergės gatvėje iš kur patekti į Uteną nėra jokių šansų, ir jų nebus iki pat 2025m.
    OT: Ir kodėl iš ten patekti į Uteną jokių šansų? Yra galimybė per Riešę išvažiuoti į A14 kelią. O jeigu kalbant apie tranzitinį transportą važiuojantį į Uteną, tai priimtiniausias (kelių tinklo išnaudojimo prasme) maršrutas jam važiuoti yra A2->A6 per Ukmergę, nei jį nukreipti per intensyviai vietinių eksploatuojamą A14.

    M. Lietuvio g. niekada nebus skirta tranzitui ir net ją nutiesus, maršrutiniame orientavime nuorodos per ją į Uteną tikriausiai niekada nebus.

    P.S. šios gatvės kategorija yra viena iš priežasčių, kodėl į ją nėra patekimo į aplinkkelio per dviejų lygių sankryžą, nes M.Lietuvio g. ir neturi būti suprantama ar naudojama kaip aplinkkelio tęsinys.
    Paskutinis taisė sleader; 2016.12.28, 20:47.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Nu ir kas, kad nėra vienintelis galimas variantas ? Vistiek toks variantas galimas - važiuoja pvz.: tranzitinis transportas Gariūnų gatve miesto kryptimi ir nori patekti į Uteną. Ir štai mato rodyklę "Panevėžys/Utena" ir besivadovaudami ja, įsuka į Vakarinį aplinkelį. Atsimuša Ukmergės gatvėje iš kur patekti į Uteną nėra jokių šansų, ir jų nebus iki pat 2025m.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
    Rodyklės skirtos tranzitiniam transportui. Minėtoji gatvė nėra vienintelis galimas variantas Utenos krypčiai, tad kritika nepagrįsta.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
    Aplinkelio atidarymo kalbų gausoje nuskambėjo Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo perspektyvos - pabaiga 2025m.
    Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    A4 renkasi dėl mažesnio kilometražo. Pavyzdžiui, važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą važiuoti A4 ir per Alytų gaunasi apie 20 km mažiau nei per Marijampolę.
    Jei į PL važiuoji A16 - nebūtinai per Marijampolę.
    Galima važiuoti ir A16, vėliau ties Jiezno žiedu sukti į 129 link Alytaus.

    Šis maršrutas trumpesnis nei A4 iki Alytaus (anot Goog maps - 105 km Vilnius-Alytus per Jiezno žiedą ir 110 km A4 per Valkininkus). Laiko prasme gaunasi labai panašiai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema

    Iš konkrečių kelių / projektų temų perkelti pranešimai apie įvairius variantus, norint Lietuvoje nuvykti iš taško A į tašką B.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    A16 labiau nemėgsta dėl Trakų ir Aukštadvario, kur turi smarkiai sulėtinti, todėl A4 lietuviai renkasi važiuodami link PL. Nors lenkiškų numerių, subjektyviai vertinant, daugiau A16.
    A4 renkasi dėl mažesnio kilometražo. Pavyzdžiui, važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą važiuoti A4 ir per Alytų gaunasi apie 20 km mažiau nei per Marijampolę.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 17:02. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė"

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Nes GPS taip liepia važiuoti.
    Labai geras jausmas važiuoti su 2 GPS, ypač jei jie skirtingų firmų

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    A16 labiau nemėgsta dėl Trakų ir Aukštadvario, kur turi smarkiai sulėtinti, todėl A4 lietuviai renkasi važiuodami link PL. Nors lenkiškų numerių, subjektyviai vertinant, daugiau A16.
    Nes GPS taip liepia važiuoti.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 17:02. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė"

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Šiai dienai važiuojantys į Lenkiją iš Vilniaus nelabai mėgsta A16, nes nuo Vilniaus iki Aukštadvario sunku aplenkti, jei kas vos velkasi.
    (...)
    A16 labiau nemėgsta dėl Trakų ir Aukštadvario, kur turi smarkiai sulėtinti, todėl A4 lietuviai renkasi važiuodami link PL. Nors lenkiškų numerių, subjektyviai vertinant, daugiau A16.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 15:18. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė"

    Komentuoti:

Working...
X