Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2016.06.18
    Tvarkomas kelias jau perpildė kauniečių kantrybę

    Jau tapo įprasta, kad kelininkai nesuskumba laiku atlikti darbų – užbaigti kelių rekonstrukcijos projektų.
    (...)
    Pakaunėje šiuo metu baigiama atnaujinti iš laikinosios sostinės į Šakius vedančio kelio 6,5 km atkarpa. Kelio ruože nuo 10 iki 17 kilometro buvo keičiama susidėvėjusi asfalto danga, o pats kelias praplatintas iki 8 metrų. Viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi bendrovė „Autokausta keliai“ kartu su Latvijos įmone „A.C.B.“ darbus turėjo baigti gegužės pradžioje.
    (...)

    Tačiau taip neįvyko – jie užsitęsė pusantro mėnesio ilgiau, nei buvo planuota. Ir tai – dar ne pabaiga.



    http://auto.lrytas.lt/naujienos/tvar...tm_medium=Copy

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apribojimai 140 kelyje lieka iki birželio 30 d.
    Kauno regiono keliai

    Apylankos:
    Vietiniam ir lengvajam transportui - per Pyplius


    Sunkiajam transportui (16,7 km)
    Nuo Virbališkių 1932 keliu, per Vilemus - Kluoniškius iki Zapyškio

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2016.06.11
    Ilgai lauktas kelio remontas kelia nerimą

    Birželio 10 d. kelių remontininkai žada baigti kelio Kaunas−Šakiai 6,5 km ruožo rekonstrukciją. Ši žinia džiugina vairuotojus, kuriems nereikės gaišti laiko spūstyse, kaimų, per kuriuos driekėsi aplinkkelis, gyventojus ir šalia rekonstruojamo ruožo įsikūrusius žmones. (...)





    Rekonstruojant kelio Kaunas−Šakiai 6,5 km atkarpa nuo sankryžos į Juragius iki Zapyškio miestelio paplatinta nuo 6 m iki 8 m ir išasfaltuota. Kelių remontininkams teko nukasti gruntą, suformuoti naują kelio sankasą, įrengti šalčiui atsparų sluoksnį, suformuoti naujus griovius kelio kraštuose, sutvarkyti nuovažas, įvažas ir įrengti pralaidas. (...)

    Pasibaigus rekonstrukcijai, lengviau galės atsipūsti vairuotojai, nes nebereikės gaišti laiko spūstyse. Praėjusių metų lapkričio 25 d. Kauno rajone prasidėjus valstybinės reikšmės 140-ojo krašto kelio Kaunas−Šakiai rekonstravimo darbams, tranzitinio transporto eismas buvo nukreiptas aplinkiniais keliais, o gyventojams ir visuomeniniam transportui sudarytos sąlygos važiuoti remontuojamu kelio ruožu.

    Pirmajame darbų etape visiškai uždarius maždaug 2 km ilgio kelio ruožą, vedantį per Kačerginės mišką, šioje vietoje eismas buvo nukreiptas 1908-uoju keliu per pačią Kačerginę. Jau tada internete pasipylė nepatenkintų vairuotojų skundai ir kritika.
    Pavasarį, remontininkams pradėjus intensyvius darbus kelio atkarpoje nuo sankryžos į Juragius iki sankryžos į Kačerginę, vienu metu buvo leidžiama važiuoti tik viena eismo juosta, o eismas reguliuojamas laikinais šviesoforais. Vėliau eismas šia kelio atkarpa buvo visiškai sustabdytas, krovininis eismas nukreiptas apylanka Juragių keliu, lengvasis bei viešasis transportas − apylanka per Pyplius. (...)

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71504966
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 17:06. Priežastis: Kopija iš temos "KK140. Kaunas - Šakiai"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirkimas 211853.
    Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 4

    Ruožas nuo 41,80 iki 44,80 km


    Ruožas nuo 29,75 iki 35,78 km




    Kad kažkas netvarkoje su mūsų kelininkais, matosi iš šios citatos.
    Kažkam Krosnos miestelis taip primena kruasanus, kad net kelio numerį teko užmiršti...
    Kai bus atliekamas to ruožo II etapas, gali atsirasti rekomendacija apvažiuoti rekonstruojamą ruožą 232 keliu per Žeimius, esančius už 100 km (vietoj 132 kelio Alytus - Seirijai - Lazdijai).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.
    O Kaunas - Vilnius neapkrautas? Ar visą tranzitą leisime tik vienu keliu? Tiesiama RailBaltica ir į ją reikia orientuotis. Kroviniai turi keliauti geležinkeliu.

    Grįžtant prie kelio A16 temos, tai aplinkkelio reikėtų ir Prienams, su nauju tiltu per Nemuną. Ar kas girdėti?
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 16:43. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė"

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Gintarass Rodyti pranešimą
    Kaip paprastas pilietis manau, kad valstybė galėtų nusistatyti prioritetus, palikti kelias trasas skersai išilgai visam tranzitiniam transportui, joms galbūt skirti daugiau lėšų priežiūrai, o kituose keliuose tvarkytis racionaliai ir savo nuožiūra.
    Čia akivaizdžiai matoma, kad planuojama, kuriami plėtros planai, tik žiūrint į lenteles ir skaičius jose. Jeigu taip būtų daroma nuo senų laikų, tuomet automagistralės A2 tikrai neturėtume ir apie ją dabar net nekalbėtume.

    Komentuoti:


  • Gintarass
    replied
    Beje, neparašiau savo žinutėje - ir tai jau padarė kiti - kad kelias Alytus - Kalvarija irgi kenčia nuo fūrų. Kaip ir kiti keliai, kurie yra sutvarkomi. Kaip paprastas pilietis manau, kad valstybė galėtų nusistatyti prioritetus, palikti kelias trasas skersai išilgai visam tranzitiniam transportui, joms galbūt skirti daugiau lėšų priežiūrai, o kituose keliuose tvarkytis racionaliai ir savo nuožiūra. Jei iš Marijampolės iki Vilniaus pro Kauną yra tik 15 ar 20 km toliau, ir tą kelią vilkikas gali įveikti stabiliu greičiu, tikrai jis nesudegins labai daug daugiau kuro, negu važiuodamas pro Prienus ir vis stabdydamas, greitėdamas, žiedus ir gulinčius policininkus įveikdamas. Taip kad kalbėti apie pabrangusią mėsą dėl transportavimo kaštų čia kažin ar verta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.
    Aš irgi panašiai manau, beto ir dabar jau yra realus poreikis Via Balticos magistralės, ypač tarp Kauno ir Marijampolės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė P`q Rodyti pranešimą
    deje, bet didzioji dalis vairuotoju pasirinks tokiu atveju Alytaus kelia kartu su simnu, o ten situcija yra daug prastesne, 80 -90 % visu furistu vaziuojanciu siuo A16 vaziuoja ne i Kybartus o lenkijos link. antra kelias yra A kategorijos apie koki svoriu ribojimus jus kalbate.
    Apie jokius svorio ribojimus net neužsiminiau.
    Važiuojant Lenkijos link atstumų skirtumas išlieka panašus. Kol kas aš pilnai sutinku, kad nėra jokių paskatų važiuoti pro Kauną, vietoje to, kad važiuoti A16 keliu. Tačiau A5 atkarpą iki Kauno rekonstravus į greitkelį, toks variantas sudarytų bent teorinę galimybę įveikti visą trasą pastoviu 90 km/h greičiu be jokių stabdymų ir akseleravimų. Kas automatiškai sumažintų laiko ir kuro sąnaudas, bei didintų patrauklumą.
    O kitų trasų patrauklumą reikia mažinti ne įvedant kažkokius konkrečius ribojimus, bet tiesiog nestatant aplinkkeliu, diegiant daugiau eismo saugumo ir greičio reguliavimo priemonių: žiedinės sankryžos, plato ties gyvenvietėmis bei kitose vietose su ribotu greičiu, greičio matuokliai. Taip kelias išlaikys savo funkciją užtikrinti susisiekimą visiems, bet kartu taps saugesnis ir nepopuliaresnis tranzitiniam transportui.

    Komentuoti:


  • P`q
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.
    deje, bet didzioji dalis vairuotoju pasirinks tokiu atveju Alytaus kelia kartu su simnu, o ten situcija yra daug prastesne, 80 -90 % visu furistu vaziuojanciu siuo A16 vaziuoja ne i Kybartus o lenkijos link. antra kelias yra A kategorijos apie koki svoriu ribojimus jus kalbate.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė P`q Rodyti pranešimą
    tik poto visi nesiskuskite pabrangusia mesa ir pienuo, nes kaip ne kaip bet transportavimo kastai sudaro nemaza prekes savikainos dali. o siaip per niolika metu jau imanoma suprasti kad Lietuva yra ir bus tranzito salis. ir tik nuo musu priklauso kokiais keliais mes visa ta tranzita palesime, ar automobiliais ar gelezinkeliu.
    Pakankamai logišką pasiūlymą pateikė PoDV. Jeigu žiūrint į maršrutą Vilnius-Kybartai, tai per A1->A5->A7 gaunasi tik kažkur ~20 km toliau (jei lyginti su mašrutu per A16->A7), bet kadangi didžiąją kelio dalį sudaro (sudarys) greitkeliai, tai žymiai paprasčiau planuoti kelionės laiką ir važiuoti patogiau, be jokių bereikalingų greičio mažinimų. Aišku platus aukštesnės kategorijos (magistralinių) kelių tinklas yra gerai, tačiau kartais geriau turėti mažiau, bet geresnio lygmens, būklės, pralaidumo kelių, nei turėti kelis prasčiau prižiūrimus ir lėčiau įveikiamus beveik lygiagrečius maršrutus.

    Komentuoti:


  • P`q
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.
    tik poto visi nesiskuskite pabrangusia mesa ir pienuo, nes kaip ne kaip bet transportavimo kastai sudaro nemaza prekes savikainos dali. o siaip per niolika metu jau imanoma suprasti kad Lietuva yra ir bus tranzito salis. ir tik nuo musu priklauso kokiais keliais mes visa ta tranzita palesime, ar automobiliais ar gelezinkeliu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.

    Komentuoti:


  • Martlarkis
    replied
    /\ Galbūt geriau žinantys galėtų plačiau pakomentuoti, bet abejočiau, ar būtų iš viso įmanoma padaryti masės ribojimus, nes kelias yra tarptautinis (su E raide).

    Komentuoti:


  • Gintarass
    replied
    A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė

    Norėčiau paklausti taip: o kodėl šiame kelyje A16, užuot planavus ir stačius brangiai kainuojančius aplinkkelius, su laiku neuždraudus krovininių vilkikų eismo ar bent jau neapribojus jų svorio?
    Imkim tuos pačius lenkus - susitvarko kokią atkarpą ir, žiūrėk, uždeda 10 ar 12 t svorio apribojimą. Ir baigiasi fūrų važinėjimai. O pas mus jos kaip skėriai užplūdo šitą kelią, kai tik jis buvo daugmaž sutvarkytas. Dabar kelias jau vėl prašosi remonto (ties Birštonu jau provėžos, Marijampolės savivaldybės teritorijoje jau irgi randasi), ir ar nebus taip, kad vėl jame atsiras atkarpų, kaip prieš porą metų buvo ties Jieznu. Jau net juokas ėmė: kai Prezidentė į Kazlų Rūdą važiavo, tas duobes prieš vizitą ar ne žvyru užpylinėjo kerzavais batais patrependami... Nes lėšų remontui vis trūksta.
    Dėl aplinkkelių: ne vieni Trakai jų nori, Prienai irgi garsiai kalba, o ten tai ir tilto reiktų... Kiek mln. kainuotų? O Aukštadvaris kuo blogas - kone rojaus kampelis, o per vidurį miestelio fūros dunda. Tai ar ne paprasčiau krovininį transportą nukreipti nuo Marijampolės link Kauno ir paskui į Vilnių? Juk šiaip ar taip, bet Via Baltica bus daroma 4 juostų. Nesu kažkoks kelių specialistas, bet šituo keliu važiuoju dažnai iš Marijampolės į tėviškę ir tikrai apmaudu darosi, kai matai fūras, tiesiog akyse jį laužančias...
    Paskutinis taisė Romas; 2016.12.11, 16:42. Priežastis: Kopija iš temos A16. Vilnius - Trakai - Marijampolė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    [LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

    108 kelias dėl Goštauto g. estakados statybos tampa svarbiu išvažiavimu iš Vilniaus į Kauną, ypač krovininiam transportui

    Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžoje iki 2013 m. kovo 31 d. bus ribojamas eismas

    Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 19 d. iki 2013 m. kovo 31 d. dėl inžinerinių tinklų ir Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbų bus ribojamas transporto eismas.
    (...)
    Vilniaus miesto savivaldybė raštu kreipėsi į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministeriją dėl tranzitinio transporto perskirstymo ir nukreipimo krašto keliais prieš Vilnių. Rekomenduojama vairuotojams iš A1 į A2 arba A14 (nuo Kauno, Ukmergės ar Molėtų) aplenkti Vilnių ir važiuoti 108 ir 172 krašto keliais per Dūkštas ar Maišiagalą.


    Šaltinis: http://www.vilnius.lt/index.php?2921950672
    Komentarai: http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz...#ixzz2CPhJFS5k

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Laikinoji sostinė 2008-08-06
    Kristina Sarpaliūtė

    Kelias pas senelę į kaimą – per žvyrą, dulkes ir gilias duobes

    Nuo birželio taip pat vyksta kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis pertvarkos darbai, todėl šiame kelio ruože nuo 45,15 kilometrų iki 46,65 kilometrų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi eismas ribojamas, o transporto srautai nukreipiami aplinkiniais keliais. Apylankos ilgis apie 25 kilometrus, iš vairuotojams net apie 10 kilometrų tenka dardėti žvyrkeliais.

    Blogos važiavimo sąlygos

    Dėl kelio remonto darbų nuo Ukmergės Jonavos kryptimi per apylanka žvyrkeliu priversti dardėti vairuotojai skundžiasi prastomis ir net pavojingomis važiavimo sąlygomis. Kelias duobėtas, automobilių stiklai dūžta nuo žvyrkelio skriejančių akmenų, karštomis vasaros dienomis keliai nelaistomi, pro dulkes neįmanoma įžvelgti vieškelio. Blogas matomumas, pakelėse matyti į griovius nuvirtę automobiliai, krovininiai automobiliai nepaiso greičio ribojimo ženklų, trūksta kryptį nurodančių ženklų, todėl kaimelių, per kuriuos driekiasi apylanka, gyventojai patys stojasi ant kelio su lentelėmis, nurodančiomis, kur važiuoti.

    (...)
    Po tokios kelionės neretam vairuotojui tenka važiuoti tiesiai į servisą, o geriausiu atveju – į automobilių plovyklą.

    Padaugėjo avarijų
    Per kelis mėnesius remontuojamo kelio atkarpos Jonava – Ukmergė apylankoje per Bukonis užregistruoti 4 eismo įvykiai. Jonavos rajono policijos komisariato viršininko pavaduotojo Viginto Lukošiaus teigimu, dėl itin sunkių važiavimo sąlygų, intensyvaus eismo, dulkių ir blogo matomumo šioje remontuojamo kelio Jonava – Ukmergė apylankoje automobiliai dažnokai įvažiuoja į griovius, tik ne visi vairuotojai kviečia policiją. Draudimo bendrovėse per šiuos kelis mėnesius taip pat užfiksuota nemažai vairuotojų nusiskundimų dėl automobilių apgadinimų po kelionės į Aukštaitiją.

    Trūksta informacijos

    Daugelis kalbintų vairuotojų teigė, jog, norėdami išvengti važiavimo žvyrkeliu ir automobilio apgadinimų, net neabejodami mieliau pasirinktų kitą, kad ir ilgesnį aplinkkelį.
    (...)
    Kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ personalo ir komunikacijos direktorės Vaidos Kavaliauskienės teigimu, apylanka yra trumpiausias kelias apvažiuoti taisomą kelio ruožą, todėl nuo Ukmergės Jonavos kryptimi transporto eismas nukreipiamas per aplinkinius kaimus žvyrkeliu. Tiems, kurie nori važiuoti plentu ir negadinti automobilio, teks išsitraukti Lietuvos kelių žemėlapį ir patiems susirasti remontuojamų kelio ruožų apylankas.

    Vairuotojai galės atsikvėpti

    Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie susisiekimo ministerijos Kelių priežiūros skyriaus vedėjo Henriko Jurkuvėno, kelio Kaunas – Zarasai – Daugpilis remontas truks dar ilgai. Kelių remonto darbus planuojama baigti iki lapkričio 30 dienos. Tačiau per apylanką žvyrkeliais jau nebereikės važiuoti nuo rugpjūčio 18 dienos.
    (...)

    Skundžiasi ir kaimiečiai

    Tvarkoma magistralė Jonava – Ukmergė galvos skausmu tapo ne tik vairuotojams, bet ir kaimelių, per kuriuos eina apylanka, gyventojams. Per šiuos kaimus driekiasi devynių kilometrų aplinkkelis. Per dieną čia pravažiuoja keli šimtai lengvųjų ir krovininių automobilių. Kaimo gyventojai skundžiasi, kad neretai vairuotojai per gyvenvietę lekia net nemažindami greičio. Neramu, kad po ratais nepatektų vaikai. Šiuose keliuose eismas niekada nebuvo intensyvus, ir vaikai dažnai neapdairiai išbėga į gatvę. Tie, kurių sodybos yra šalia žvyrkelio, išskalbtų drabužių negali džiauti lauke – iš po automobilių ratų kyla dulkių debesys.

    Dėl kryptį nurodančių ženklų stokos neretai vairuotojai pasiklysta, susipainioja, kur važiuoti toliau. Neapsikentę nuolat į svečius užklystančių pasiklydusių vairuotojų, kaimo gyventojai patys stojasi ant kelio, pasikabinę lentelę su užrašu, nurodančiu vairuotojams kelią.
    Visas straipsnis: http://www.lrytas.lt/?data=20080806&...&sk_id=&view=2

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Po paskutinės kelionės iš Kauno į Dusetas nusprendžiau daugiau šiuo maršrutu šią vasarą nebevažiuoti. Matau, kad sprendimas buvo geras

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylanka kelyje A6/E262 tarp Mačionių ir Juškonių
    Dar gerai, kad aplenkė Juškonių gyvenvietę - išžvyravo vietinį gruntkelį

    "Pagerinto" kelio platumas kalba pats už save
    Tik ir žiūrėk, kad prasilenkdamas nenulenktum stulpelio ar neįlėktum į griovį










    Reikia džiaugtis, jei pravažiavai šį kelią be išmaltų langų








    Tarptautinė magistralė E262 - patogiausias kelias iš Europos į Rusiją

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylanka ties Mačionimis (Anykščių r.)


    Ant kalno - posūkis link plento A6 (beje, visiškai nepažymėtas rodyklėmis)


    Net Latvijoje, kai prieš porą metų buvo uždarytas "Via Balticos" ruožas tarp Iecavos ir Ķekavos, latviai išasfaltavo vietinį kelią tarp Iecavos ir Balduonės (iki kelio Biržai-Ryga).

    Komentuoti:

Working...
X