Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    2+2 keliu vilktis 80-85 km/h tiesiog erzina.
    Pirma juosta visi tranzitiniai velkasi nes sektorinio bijo, antra juosta lekia ksenonais žybsėdami pakaunės gyventojai 120 km/h nes jie įsuko sektorinio atkarpos viduryje.
    nei kiek neerzina. Užsimetu autopiloto greitį ir ramiai riedi.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Big deal, važiuoji su eismu ant ACC ir tiek. -10 km/h per pusvalandį tai 5 km, arba trys su puse minutės nuo Garliavos iki Rumšiškių. Nesakau, kad per Rokus neverta, tik kad neverta gadint nervų, jei važiuoji lėčiau limito. Man bendrai patinka lėtesni trumpesni maršrutai, šią vasarą važiavau per Lazdijus ir Szypliszki.
    2+2 keliu vilktis 80-85 km/h tiesiog erzina.
    Pirma juosta visi tranzitiniai velkasi nes sektorinio bijo, antra juosta lekia ksenonais žybsėdami pakaunės gyventojai 120 km/h nes jie įsuko sektorinio atkarpos viduryje.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Aplinkkelyje yra sektorinis matuoklis. Teks vilktis su tais, kas "dėl visa ko" važiuoja -5 km/h pagal spidometrą (-10 km/h pagal GPS).

    Tarp Garliavos ir Rokų galima "paspausti".
    Net jei išeina apilygiai laike, sutaupai kilometrų ir kuro.
    Big deal, važiuoji su eismu ant ACC ir tiek. -10 km/h per pusvalandį tai 5 km, arba trys su puse minutės nuo Garliavos iki Rumšiškių. Nesakau, kad per Rokus neverta, tik kad neverta gadint nervų, jei važiuoji lėčiau limito. Man bendrai patinka lėtesni trumpesni maršrutai, šią vasarą važiavau per Lazdijus ir Szypliszki.
    Paskutinis taisė alga; 2025.09.17, 23:54.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tarp Garliavos ir Rokų galima "paspausti".
    Net jei išeina apylygiai laike, sutaupai kilometrų ir kuro.
    Tik, jei važiuosit 139 keliu iki Kauno HES'o, atsargiai važiuokite per Vaišvydavos plento viaduką. Prieš viaduką yra duobė, kur galima pamesti ratus ar prasipjauti padangas - tuomet nebebus jokios laiko ekonomijos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Google mano, kad variantai apylygiai:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-09-06 23-48-28.png
Views:	368
Size:	124,7 kB
ID:	2218956
    Aplinkkelyje yra sektorinis matuoklis. Teks vilktis su tais, kas "dėl visa ko" važiuoja -5 km/h pagal spidometrą (-10 km/h pagal GPS).

    Tarp Garliavos ir Rokų galima "paspausti".
    Net jei išeina apilygiai laike, sutaupai kilometrų ir kuro.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Nelogiškas čia var, kam išvis į A1 lįst, jeigu marijampolėn galima per aukštadvarį/prienus, ten ar ne 30 km ir trumpiau, ir kelias mažiau apkrautas
    Laiku ir nervų prasme per A1 geriau. Per Prienus nebent jei norisi pasigrožėt rudens spalvom ir galima ramiai vilktis paskui lėtai važiuojančius. Bet ir tada netrūksta lakstančių kurie nuotaiką kurie pagadina nuotaiką.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Man dėl to ir įdomu koks faktinis rezultatas, juk būna, kad navigacija ne visiškai tiksliai vertina ir kai kur tikrai galima pravažiuoti greičiau.
    Kadangi pačiam kartkartėmis tenka važiuoti tokiu maršrutu, piko ir ne piko metu, asmeniškai niekada iš navigacinių sistemų negavau varianto, kad važiuoti per Kauno HE būtų greičiau. Gal reikės ir pačiam sakantį kartą pasibandyti
    Nelogiškas čia var, kam išvis į A1 lįst, jeigu marijampolėn galima per aukštadvarį/prienus, ten ar ne 30 km ir trumpiau, ir kelias mažiau apkrautas

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Google rodo ne teorinius apskaičiavimus, kaip mašinos navigavija, o statistinį įvertį iš jų surinktų duomenų. Priklausomai nuo sėkmės prie šviesoforų ir panašiai gali pavykt pravažiuoti greičiau arba lėčiau.
    Taip, tik ne visada tie duomenys atitinka realų laiką toje vietoje. Jeigu kažkur pvz. yra nedidelė spūstis ir aš esu užsidėjęs naviguoti ilgesnį maršrutą, tai nereiškia, kad man privažiavus tą vieta už pvz. 10 minučių, ten dar bus ta spūstis arba spūstis nebus didesnė.
    Nes paties įdėtas variantas iš GMaps Kauno apvažiavimui paneigia Fulgur prieš tai išsakyta dalyką, kad per HE pravažiuoti faktiškai yra greičiau. Tai ir įdomu kiek faktiškai gaunasi greičiau ir kiek maršrutų planavimo įrankiai klysta.
    O kad būna netikslumų ir pakankamai nemažai, tai faktas. Aš važineju su Waze. Tai pvz. šią savaitę dvi dienas man rodė per Laisvės pr. greičiau nei per Vakarinį aplinkkelį Vilniuje, nes VA rodė kamštį jau nuo tunelio Lazdynuose pradžios, kai faktiškai nei vieną kartą pasirinkus kelią per VA jo nebuvo ir tekdavo sustoti tik susiliejime su Oslo g. Tai faktiškai pavykdavo atvažiuoti ~5 min greičiau nei rodė programa.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Man dėl to ir įdomu koks faktinis rezultatas, juk būna, kad navigacija ne visiškai tiksliai vertina ir kai kur tikrai galima pravažiuoti greičiau.
    Google rodo ne teorinius apskaičiavimus, kaip mašinos navigavija, o statistinį įvertį iš jų surinktų duomenų. Priklausomai nuo sėkmės prie šviesoforų ir panašiai gali pavykt pravažiuoti greičiau arba lėčiau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Google mano, kad variantai apylygiai:
    Man dėl to ir įdomu koks faktinis rezultatas, juk būna, kad navigacija ne visiškai tiksliai vertina ir kai kur tikrai galima pravažiuoti greičiau.
    Kadangi pačiam kartkartėmis tenka važiuoti tokiu maršrutu, piko ir ne piko metu, asmeniškai niekada iš navigacinių sistemų negavau varianto, kad važiuoti per Kauno HE būtų greičiau. Gal reikės ir pačiam sakantį kartą pasibandyti

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kiek (laiku) greičiau būdavo važiuoti per hidroelektrinę?
    Nes tas padidinimas nuo 90 iki 100 yra daugiau psichologinis dalykas. Kadangi realus laiko sutaupymas važiuojant maksimaliu greičiu tame ruože sudaro tik 1 minutę
    Google mano, kad variantai apylygiai:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2025-09-06 23-48-28.png
Views:	368
Size:	124,7 kB
ID:	2218956

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Man teko matyti padidinimą iki 120km/h tame ruože.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kiek (laiku) greičiau būdavo važiuoti per hidroelektrinę?
    Nes tas padidinimas nuo 90 iki 100 yra daugiau psichologinis dalykas. Kadangi realus laiko sutaupymas važiuojant maksimaliu greičiu tame ruože sudaro tik 1 minutę
    Ne vien greitis ar atstumas svarbu. Daug patogiau važiuoti keliu be priešpriešinio eismo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pastatys Petrašiūnų aplinkkelį manau Warszawa-Vilnius geriau bus per Kauno HE. Plius ant OSM galvoju net ir ryškesne spalva reiktų pažymėt trasą kaip magistralinę, nors nežinau ar Via Lietuva keis kelio statusą 139 kelio.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Anksčiau, iki padidinimo, važiuojant ne piko metu Lenkija->Vilnius maršrutu (Via Baltica + A1) greičiau gaunasi per Kauno miestą (per užtvanką).
    Kiek (laiku) greičiau būdavo važiuoti per hidroelektrinę?
    Nes tas padidinimas nuo 90 iki 100 yra daugiau psichologinis dalykas. Kadangi realus laiko sutaupymas važiuojant maksimaliu greičiu tame ruože sudaro tik 1 minutę

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Anksčiau, iki padidinimo, važiuojant ne piko metu Lenkija->Vilnius maršrutu (Via Baltica + A1) greičiau gaunasi per Kauno miestą (per užtvanką).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Kaip kada. Nors dažniausiai naudoju Waze, bet pvz greitai paieškai kažkokio taško Google Maps žymiai patogesnis, Waze ryškiai neatidirbtas. Kai reikia vos ne prie šviesoforo sustojus pakeist kur važiuoti, tai su Maps galiu tiesiog vietą ant žemėlapio paspausti, o ne kaip Waze, žinot oficialų adresą. Bet ilgesnei kelionei, įsivedus iš anksto, arba kai žinai tikslius adresus, Waze aišku geriau.
    Pabandyk pasileidęs maršrutą G Maps pridėti sustojimą. Neįmanoma, duoda pasirinkti tik alternatyvius maršrutus. Pridėti stotelių galima tik prieš paleidžiant navigaciją ir spaudžiant atskirą mygtuką "Pridėti stotelių"
    Waze pasileidus navigacija leidžia pridėti iki vieno taško, paspaudus bet kur ant žemėlapio.

    Šiuo metu Waze praveda pro remontuojamą atkarpą A5 kelyje, G Maps siūlo šunkelius.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Turbūt nė vienas sveiko proto žmogus nenaudoja Google Maps kaip navigacijos programos.
    Kaip kada. Nors dažniausiai naudoju Waze, bet pvz greitai paieškai kažkokio taško Google Maps žymiai patogesnis, Waze ryškiai neatidirbtas. Kai reikia vos ne prie šviesoforo sustojus pakeist kur važiuoti, tai su Maps galiu tiesiog vietą ant žemėlapio paspausti, o ne kaip Waze, žinot oficialų adresą. Bet ilgesnei kelionei, įsivedus iš anksto, arba kai žinai tikslius adresus, Waze aišku geriau. Aš jei įmanoma išvis prieš kelionę fiktyviai paieškau adresų, į kuriuos reiks važiuot, kad vairuojant galima būtų iš istorijos juos pasikelt. Waze yra kur tobulėt su pačia paieška

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tik reik nepamiršti, kad programos nors ir turi galimybę, bet tu kaip vartotojas irgi turi turėti atitinkamą lygį tam tikriems pakeitimams. Pradžiai turėsi ilgai ir nuobodžiai laukų keliukų duomenis koreguoti, kol tą lygį pasieksi
    Nevisai. Kol lygio neturi, tol tiesiog tavo pakeitimus peržiūri moderatoriai. Sukėlus tikslią info, niekas jos tikrai neatmes vien dėl mažo lygio

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai prisidėkit ne bumbėjimu, o duomenų atnaujinimu platformose. Tiek Waze, tiek Gmaps turi tokią galimybę.
    Tik reik nepamiršti, kad programos nors ir turi galimybę, bet tu kaip vartotojas irgi turi turėti atitinkamą lygį tam tikriems pakeitimams. Pradžiai turėsi ilgai ir nuobodžiai laukų keliukų duomenis koreguoti, kol tą lygį pasieksi
    Na nebent reportinsi redaktoriams kiekvieną atvejį per programą, aprašinėsi, tikslinsi situaciją... kas važiuojant nėra paprasta.

    Komentuoti:

Working...
X