Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?
Komentuoti:
-
O kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą10-12 euru bauda???? HAHAHAHAHAHAHAHA wtf
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąLabai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąLabai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nepritariu krantinės užstatymui pastatais. Juk tai atims visą vaizdą į salą, areną, mokslo centrą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.
Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąBaikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
It's not a zero sum game. Kaip anglakalbiai sako. Jeigu kazkas ivyksta cia, tai nereiskia, kad kitur negali irgi ivykti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SuperPants Rodyti pranešimąBet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
10 metų – per daug.
Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.
Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.22, 16:48.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
10 metų – per daug.
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąPinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vital7777Kestucio gatves juostu skaicius koks buvo toks ir isliko. Kodel kaskoks srautas turi kaskur persikelt? Ar neitelpa tamstos hammeris dabar i siauresnes juostas? O del dviratininku/pesciuju - tai turetumet melstis kad kuo daugiau zmoniu tokiais taptu, kad maziau masinu gatvese butu ir paciam lengviau vaziuoti butu
Kestucio gatveje liko trys juostos? Taip bet realiam eismui tik viena. Nes kairioji krastine tik masinu stovejimui su salelemis pestesiems, o desinioji - tik visuomeniniam transportui.
Kestucio gatves rekostrukcijos prasme ir yra pagerinti salygas dviratininkams - atsirado du moderniski dviraciu takai ir antra sumazinti automobiliu srauta sioje gatveje nukreipta auto i KMP.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: