Aiškus tranzito ir ramaus eismo gatvių atskyrimas yra labai svarbus. Kaune daug plačių prospektų, bet ši srautų atskyrimo problema yra vargiai išspręsta. Turime situacijas kai 8 juostų gatvė sulenda į 3 ir pan. Turime ne tik KM pr., yra ir tokių endeminių pavyzdžių kaip Lukšio g. Eiguliuose. Chemijos g. ne iš šio ne iš to pavirsta į paprastą 2 juostų kelią be beveik jokios papildomos infrastruktūros. Taip pat tokias Baranausko g., kai visas rytinis/vakarinis srautas bando sutilpti į šias siauras, labiau vietiniam srautui tinkamas gatves.
Reikia vystyti aiškią strategiją, kokiomis gatvėmis nukreipiame tranzitą nuo Centro. Kažkada buvo pastatytas M.K.Čiurlionio tiltas. Kažkada bus statomas Kėdainių tiltas.
Aš asmeniškai skeptiškai vertinu Minkovskių g. pavertimą vos ne ramaus eismo gatvele. Jei atsirastų tranzitino eismo tunelis, tai vietoj KM pr. geriau jis būtų ten.
Centre kažkokių tranzitinio eismo tunelių automobiliams geriau iš vis nekasti. Nebent vystyti požeminio parkingo tinklą, mažinti antžeminio parkingo kiekį, atiduodant plotą dviračių takams nesiaurinant šaligatvių, augmenijai.
Šiaip trūksta normalios tranzitinės jungties tarp Savanorių pr., Taikos pr. ir Baršausko g.
Jei ne dabartinis urbanistinis kraštovaizdis, Studentų g. galėjo tarnauti kaip normali tranzitinė rytinio Centro aplinkkelio šaka.
Dabar turime studentų miestelį, gyvenamų namų rajonus, kurie jokio tranzito nenori pro ten. Miesto srautus galbūt normalizuotų jei būtų iškastas tunelis tarp Birželio 23-osios g. (kuri ir taip stipriai tranzitinė gatvė) ir K. Baršausko g. Tokiu atveju Studentų miestelis tranzito neišvengs, bet gal dėl tunelio nepyks, pagrindinis triukšmas liks Baršausko g.
Baranausko g./Vydūno al. dėl didelio maršrutinio transporto srauto gal galėtų ateityje tapti VT gatve.
Suformavus sveiką žiedą aplink Centrą, nebebus prasmės didžiąjai Karaliaus Mindaugo tankų (ir onoro) alėjai. Galima bus siaurinti iki 2+2 arba net 1+1. Praktiškai didžiąją ploto dalį paversti parku. Būtų didžiausias civilizacinis postūmis Centre nuo Tarpukario Naujamiesčio statybos laikų
Nors gal esu ir arčiau žaliųjų pusės (daugiau dviračių takų ir geresnis VT), bet manau, kad Kaune netrukdytų daugiau skirtingų lygių sankryžų pagrindinėse gatvėse, t.y. B (tranzitinės) kategorijos gatvės labiau aplenktų šviesoforus. Tai gal net padėtų miesto ekologijai, ypač jei bus saugiai suprojektuotos sankryžos, jokių nereguliuojamų perėjų per 2-3 juostas. Vietomis tokiom tranzitinėm gatvėm užtektų 1+1.
Taip kompensuotų visokius galimus siaurinimus žemesnės kategorijos, ramaus eismo gatvėse. Atsirastų daugiau A juostų, sutvarkomi pačių juostų pločiai 3-3,25 m. Daugiau želdynų, dviračių takų, etc.
Aišku, tranzitas daugiausiai lystų po žeme, antžeminių viadukų būtų vengiama.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Aš labai gerai suprantu, kad Jums nebūtų jauku Nemuno krantinėje vaikščioti, vedžioti šunį, sėdėti kavinėse ir pramogauti palei apsodintą keturių juostų miesto bulvarą su santykinai ženkliu trafiku, pėsčiųjų perėjomis ir dviračių takais. Ką noriu pasakyti, tai kad Jūsų vaikams ar anūkams galimai atrodys kitaip.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su KM dabartiniu eismo srautu nelabai būtų jauku šalia pramogauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
stovi ir dabar kamštyje, nes mašinos turi iš KM trijų juostų sulysti į vieną-dvi (priklausomai į kokią gatvę suka), tai plotis kai kuriuose KM vietose neturi skirtumo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su KM dabartiniu eismo srautu nelabai būtų jauku šalia pramogauti. Jei stovės kamštyje susiaurinus - nebus geriau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mano skyleta logika, ar labiau sakyciau fantazija, manto, kad reiketu po zeme pakisti ne tik, kad susiaurinta iki 4 juostu K. M. prospekta, bet ir Birstono gatve, sujungiant laisves al. su Vilniaus gatve, bei Donelaicio gatve ties vienybes aikste sudarant vientisa patogia aikste.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
Laimei, Jūsų samprotavimo logika skylėta kaip rėtis ir Lietuvai nebūtina turėti Vokietijos biudžetą norint ženkliai humanizuoti Nemuno krantinę Kaune. To priežastis yra tai, kad K.M. yra neefektyviai naudojamas asfalto laukas, kurio visiškai nebūtina pakišti po žeme. Užtektų dvigubai ar kiek daugiau nei dvigubai susiaurinti ir atsivertų galimybės patrauklios rekreacinės zonos įrengimui.
Nelaimei, šitoks žingsnis tiesiogiai priklauso nuo Kauno savivaldybės valios, kuri šiuo konkrečiu klausimu tiesiogiai priklauso nuo viešosios miestiečių nuomonės. Sprendžiant iš vyraujančių pasisakymų šiame forume, Nemuno krantinė Kaune liks nehumanizuota dar keliasdešimt metų kol neįvyks natūrali kartų kaita. Geriausiu atveju. Galbūt ateities kauniečiai jaus mažesnį pasitenkinimą šeimininkaujant Pchenjano stiliaus infrastruktūra ir mažiau vadovausis pasąmoninėmis asmeninės savivertės bei miesto prestižo sąsajomis su asfalto kiekiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąPasvajokime kaip galėtų atrodyti K. M. prospektas jei Lietuva turėtų Vokietijos biudžetą. Visa baisinga gatvė Diuseldorfe pakišta po žeme
Nelaimei, šitoks žingsnis tiesiogiai priklauso nuo Kauno savivaldybės valios, kuri šiuo konkrečiu klausimu tiesiogiai priklauso nuo viešosios miestiečių nuomonės. Sprendžiant iš vyraujančių pasisakymų šiame forume, Nemuno krantinė Kaune liks nehumanizuota dar keliasdešimt metų kol neįvyks natūrali kartų kaita. Geriausiu atveju. Galbūt ateities kauniečiai jaus mažesnį pasitenkinimą šeimininkaujant Pchenjano stiliaus infrastruktūra ir mažiau vadovausis pasąmoninėmis asmeninės savivertės bei miesto prestižo sąsajomis su asfalto kiekiu.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
-
Nieko naujo gamtoje, upės teka, vėjas pučia, forumiečiai siaurina prospektą (susirimavo kažkaip )
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąNa bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada
Žmonės persėda į VT, sumažėja automobilių, nereikia tokių plačių gatvių, reiškiasi reiks mažiau pinigų jų remontui, priežiūrai, laisvą plotą galima kitaip išnaudoti. O už sutaupytus pinigus asfaltui ir jo priežiūrai skirti VT.
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą<...>Dabartinej situacijoj per pika ties KM ir Gimnazijos gatve kamstis buna iki gaisrines, t.y. koks puse kilometro. Tai susiaurinus viska butu iki sanciu turbut <...>Paskutinis taisė Rimas_OK; 2022.02.21, 15:02.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir minejau, atimkit 1 viena juosta VT, bus 2+2 auto, po viena VT, po viena parkuot. Maximum programa dar pries sankryzas reiktu naikint auto parkavima ir padaryt 3+3 auto koki 50-100m ruoze, 1+1VT, o visa kita yra svaisciojimai, ir apie jokius siaurinimus negali but kalbos. Dabartinej situacijoj per pika ties KM ir Gimnazijos gatve kamstis buna iki gaisrines, t.y. koks puse kilometro. Tai susiaurinus viska butu iki sanciu turbut o ir dar juose iki kokios Norfos speju. Bukit realistai o fantaziorai Sitam ruoze nebus kotedzu ar namu ar kokiu kioskiu, nes tai tiesiog paralyzuotu visa centra
O pestiesiems ir dviraciams daugiau negu sociai, Nemuno krantine, Kestucio gatve, Dinelaicio gatve, Laisves al. prasom vaziuokit kiek tik noriPaskutinis taisė bakenonas; 2022.02.18, 23:02.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, Kaunelis nėra toks didelis, kad jam reikėtų 10 eismo juostų prospektų Nemuno pakrantėj, vedančių iš niekur į niekur.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąNa bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada
Taip išeina, patogu gali būt tik automobiliams, o pėstiesiems, dviratininkams, VT keleiviams negalima nieko gerinti. Nes gi įrengdami A juostą (t.y. kurdami kokybiškesnę VT infrastruktūrą) sunaikinsime esamą infrastruktūrą!
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Na bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimąka jus ten siaurinat? Ten max po 1 juosta galetum susiausint, ir kas is to? Medziu dar eile tilps? )) Beprasmis reikalas, 1+1 ten niekada nebus. Sitiek traukos centru, tai butu savizudybe miesto gyventoju judejimui is paskos ir verslui neisodinsit is masinu i VT su tokiais sumanymais, paprastas pvz, jei as i darba vaziuociau su VT uztrukciau virs valandos, su masina atvaziuoju per 20min, tai apie ka mes kalbam? Kam naikint tai, kas gerai veikia del neaiskiu motyvu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąBeje taip: KMP ties Karaliaus MIndaugo tiltu plotis yra 37 metrai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Beje taip: KMP ties Karaliaus MIndaugo tiltu plotis yra 37 metrai. Įsivaizduokit, kad susiaurinam dvigubai (kas yra virš galimybių) ir gaunam 18 metrų. Tos Circle K pašiūrės plotis (plotis, o ne ilgis) yra 12 metrų. Va kiek vietos gaunam. Kai kas įsivaizduoja, kad waterfront namų juostą galima ten pastatyti. Kotedžų gal, bet nelabai daugiau. Ar užleidžiam kotedžais pakrantę ?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ka jus ten siaurinat? Ten max po 1 juosta galetum susiausint, ir kas is to? Medziu dar eile tilps? )) Beprasmis reikalas, 1+1 ten niekada nebus. Sitiek traukos centru, tai butu savizudybe miesto gyventoju judejimui is paskos ir verslui neisodinsit is masinu i VT su tokiais sumanymais, paprastas pvz, jei as i darba vaziuociau su VT uztrukciau virs valandos, su masina atvaziuoju per 20min, tai apie ka mes kalbam? Kam naikint tai, kas gerai veikia del neaiskiu motyvu.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: