Kaunas nuo seno jau turi pasitvirtinęs susisiekimo sistemos koncepcija. Jos įgyvendinimas kurį laiką buvo apstojęs, šiuo metu vėl išjudėjęs, sakyčiau, gal net ir pakankamai sparčiu žingsniu. Kaip matote nuotraukoje, yra vadinamieji du žiedai. Šiuo metu abu realiai dar nera "pilnai uždaryti". Siūlyčiau pažiūrėti Kaunas2020 prezentaciją, Paulius Keras savo pranešimo metu, kuris prasideda apie 12tą minutę, žymiai daugiau apie tai papasakoja. Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI
Ar žiedų pilnas uždarymas turės įtakos vieną dieną sprendimui dėl KM siaurinimo? Aš esu linkęs tikėti, kad taip. O ar taip įvyks - pamatysime.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė vlk Rodyti pranešimąKlausimas paprastas ar norite tik pakalbeti apie pasivaiksciojima ir pasivazinejima ar realiai pasivakscioti ir maloniai pasivazineti dviraciu Karaliaus Mindaugo prospekte?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai faktas, kad imanoma ir dabar vaikstineti, ir dviraciu vazineti. Bet kaip? Ar mes orientuojames tik i plana minimum - t.y. tureti dviraciu takeli, saligatvi ir treniruoklius kaip visur? Ar tureti kazka daugiau iskaitant ir tai, ka isvardinot. Yra estetika, yra aukstesni standartai, yra multifunkciskumas. Yra upe, Kauno turtas, kuri pylimais atskirta nuo miesto, yra didziulis prospekto plotas, kuri galima ivairiausiai isnaudoti ne tik uztikrinant elementaru funkcionaluma.
Cia kaip Lukasenskos Baltarusija. Yra ir svaros, yra ir tvarkos, yra ir darbo visiem. Ex Sovietijos Sveicarija. Bet kazkodel i tikra Sveicarija labiau traukia. Nes ta svara ir tvarka tai baltai nudazyti akmenys pakelese ir is padangu padarytos vaiku zaidimo aiksteles, o darbas uz kelis simtus doleriu, bet uztat visiem. NOT SEXY.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.21, 17:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą... bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.
Jokiu problemu. Puikios galimybes.
Siandien pirmadienis zmoniu zenkliai maziau. Vakar sekmadieni zymiai daugiau. Vaiksto ir dviraciais vaziuoja nauju saligatviu Mindaugo prospekto puseje prie Nemuno. Yra suoliukai prisesti.
Zemiau Mindaugo prospekto palei pat Nemuna naujai sutvarkyta nuo Nemuno atitverta pakankamai plati pasivaiksciojimo krantine. Sekmadieni dviratininku daug, siandien maziau, taciau judejimas vyksta. Krantine galima nuvykti iki pat Panemunes ir ten misko parke pratesti malonuma. Uz gelezinkelio tilto link Panemunes irengti suoliukai, vietomis treniruokliai o ties 14 Kranto gatve simpatiska Pušų giraitė skirta Lietuvos kariuomenei.
Netinka? Einam, vaziuojam dviraciu Mindaugo prospekto kratine nuo centro i kita puse. Pasieksime Nemuno Neries santakos parka. Manau puikus pasivaiksciojimas, malonus pasivazinejimas dviraciu.
Tiltukais galime nukakti is Prospekto i Nemuno sala. Vaziuojam dviraciais, vaiksciojam sau laimingi. Kur problema? Viskas cia vienoje vietoje salia Mindaugo prospekto. Pastacius Zalgirio arena Nemuno sala sutvarkyta, apzeldinta yra suoliukai, treniruokliai. Tiesa dabar saloje vyksta dideles statybos: Mokslo muziejus, Vandens sporto centras, naujas tiltas i sala.
Salia Mindaugo prospekto link Laisves al. ka tik suremontuota Kestucio gatve. Jos abiejose pusese puikus naujai irengti labai aiskiai pazymeti dviraciu takai.
Sekanti gatve - Laisves al. Pesciuju gatve su placiu aiskiai pazymetu dviraciu taku. Pirmyn!
Einam, vaziuojam dviraciu, maziau niurzgiam prie kompo klaviaturos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau 2002 metais Karaliaus Mindaugo prospekt buvo 30.000 automobilių per dieną.
Nuo to laiko automobilių nemažėjo
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasO jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams.
O apie prospektą, tai nematantys nieko apart pralaidumo turėtų visgi atsimerkti ir pamatyti kokia baisi tai gatvė ir kad net laikant jog ji prisideda prie pralaidumo (nors esant kamščiui taip nėra ir ji tik tampa trumpalaikiu parkingu, kur visi stovi ir nejuda) tik kelias valandas per dieną, o visą likusį laiką gadina vaizdą, atsmosferą, vibe'a ir visą kitą.
Palikus prospektą ir toliau miesto greitkeliu bet 2x2 su medžių juosta per vidurį vaizdas pasikeistų kardinaliai. Piko metu ir toliau liktų smirdantis miesto greitkelis, bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SklanskyAs Kaune gyvenu, gimes ir auges.Parašė myhorsegalleryJuokauji, ištrins komentarus ir varys toliau, nesvarbu kad į Kauną atvažiuoja kartą per metus, arba iš vis žino tik iš Delfi naujienųParašė VNS Rodyti pranešimąNežinau rašiau apie nustatytas prospekto kategorijas, reikšmę miestui, kuriame ir gyvenu, bet įmetama kažkokia gatvelė, nes gražu. Darosi graudu, nes negaliu nieko diskutuot, nes pareis banas. Savo miesto temoje....Parašė VNSČia vietiniams jau galima diskutuot, ar automatiškai dar banas kaip budavo?
O jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams. Niekas neaiškina apie kilmės vietą, jei kas nors iš kito miesto parašo savo nuomonę kokioje nors Šnipiškių temoje.
Komentarai su kito nario "geografine nuoroda" su šia tema mažai ką turi bendro.
Ačiū už supratimą.
Grįžtame į temą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Pėsčiųjų tiltą iš Aleksoto į salą berods ir taip jau planuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąSusiaurinus Mindaugo prospektą dalį eismo būtų galima nukreipti Minkovskių gatve (juo labiau, kad ten kaip ir planuojamas Kauno NMC), o tam reiktų tik papildomo tilto per Nemuną už santakos. Tada vietoje vienos gatvės ta kryptimi turint dvi, nei viena iš jų neturėtų būti tokio baisaus pločio.
Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu, greičiausiai tas buvo padaryta, nes sovietiniai urbanistai sumanė tranzitą rytų-vakarų kryptimi organizuoti centro, o ne Aleksoto pusėje. Dėl to paties ir Senamiestis išgriovus namus perkirstas tranzitine Birštono gatve (akivaizdžiai važiuojant gatve netgi matosi namų kiemo fasadai, kur anksčiau turėjo būti namų kvartalai).
Susiaurinus Mindaugo prospektą dalį eismo būtų galima nukreipti Minkovskių gatve (juo labiau, kad ten kaip ir planuojamas Kauno NMC), o tam reiktų tik papildomo tilto per Nemuną už santakos. Tada vietoje vienos gatvės ta kryptimi turint dvi, nei viena iš jų neturėtų būti tokio baisaus pločio.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu KMP šituos dalykus įmanoma pasiekti netgi pernelyg neinant į kompromisus dėl eismo capacity, įskaitant tranzitinį eismą. Net susiaurinus jį per pusę su eismu nekiltų didesnių problemų, bet situaciją visose kitose srityse būtų galima labai ženkliai pagerinti. O ją padaryti galima tik siaurinant KMP. Dar įmanomas tunelio variantas, bet tai būtų visiškai neracionalu.
Gaila, viešumoje kol kas nepaskelbti projektai ir skaičiavimai, kodėl ji suprojektuota būtent tokio pločio.
Nėra ir to laiko "Kauno tiesos" straipsnių.
Radau savo archyvuose kelis brėžinius.
Jau 2002 metais Karaliaus Mindaugo prospekt buvo 30.000 automobilių per dieną.
Nuo to laiko automobilių nemažėjo
Kauno planas, 2002
Karaliaus Mindaugo prospektas yra ne tik tranzitinė gatvė.
Ši vieta yra istorinio centro prieigose, be to ten pristatyta naujų biurų pastatų.
prospekto prieigose atsirado du labai stambūs srautus generuojantys objektai - 2007 metais "Akropolis" ir 2011 m. - "Žalgirio" arena.
Kiek teko susidurti su eismo srautais, Kauno "Akropolio" parkingas jį atidarius per valandą piko metu (18-19 val.) generavo virš 2400 automobilių per valandą
Prieš siūlant siaurinti gatvę reikia pasiūlyti tranzitinio eismo ir parkavimo alternatyvas.
Turbūt joks meras nedrįs neparuošęs alternatyvų eksperimentuoti uždarydamas ne visą Karaliaus Mindaugo prospektą, o vien dvi jo juostas prieš "Žalgirio" varžybas ar prieš Kalėdų apsipirkimą (aišku, po karantino).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tiesą sakant panašaus pločio gatvė (daugmaž kad sutilptų 2+2 eismo juostos) kaip pirmoje nuotraukoje ir galėtų būti tokioje vietoje. Panašų Karaliaus Mindaugo prospektą kaip pirmoje nuotraukoje (tik asfaltuotą, o ne su grindiniu, aišku ) ir įsivaizduočiau. Ir šitose nuotraukose/paveikslėliuose akivaizdžiai matosi kaip smarkiai maloniau jis atrodytų.
Šiaip jau stalininis urbanizmas nebuvo labai blogas (nes iš esmės tęsė senąją perimetrinio užstatymo tradiciją) ir tais laikais statyti rajonai yra gana jaukūs ir malonūs gyventi. Viską sugadino Chruščiovo laikais atėjusios Le Corbusier idėjos su plačiais greitkeliais ir (kaip barakai) vienu šalia kito laukuose sustatytais vienodais namais.Paskutinis taisė index; 2020.12.20, 09:00.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąNieko gero is to plataus KM, ponai. Tai atgyvena, tai Stalino dovana Kaunui
„Pergalės“ fabriko daugiabučių namų kvartalas Kaune (Išlikęs, k.k.v.r. 38842)
http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55
Parašė index Rodyti pranešimąViešųjų erdvių. dviračio takų įrengimas, darymas labiau pedestrian friendly, jaukumo žmonėms didinimas.Parašė John Rodyti pranešimąPrioritetai manau yra maloni viešoji erdvė, kur galima ne tik važiuoti mašinoje, bet, pavyzdžiui, eiti pėsčiam, važiuoti dvriačiu, daryti pikniką, išeiti pasivaikščioti per pietų pertrauką iš ofiso etc. Ypač su ta mintimi, kad čia pat yra upė ir pats Kauno centras.
Gal tik dviračių tais laikais tiek nebuvo.
Tokios vizijos buvo 1951 metais. Yra net fontanas
http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt, kad tiesa. Groja ir emocinis, nors ir visiškai klaidingas, įsitikinimas, kad geras ir didelis miestas turi turėti didelę ir gerą gatvę, kurios vaidmenį jų vaizduotėje atlieka KMP su 8 juostomis. O noras tai pakeisti (susiaurinti KMP) priimamas kaip bandymas pakenkti Kaunui ar net kažkoks piktybiškas Kauno menkinimas, nes mažesnė gatvė=prastesnis miestas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nekalbant apie urbanistinius ar architekturinius argumentus, man toks jausmas, kad dauguma forume nenorinciu siaurinimo tiesiog bijo ir nenori pokyciu is esmes. Gasdina ta nezinomybe, gasdina baimele, kad galbut Kaunas praras savo autoriteta kazka susimazines...
Mazdaug Laisves al. susidet nauja grindini viskas ok, bet jau kazka rimciau perplanuot, tai oi ne ne, viskas tegu lieka tik kaip buve. Mes kaunieciai, mes konservatoriai.
Nieko gero is to plataus KM, ponai. Tai atgyvena, tai Stalino dovana Kaunui, tai neeuropietiska. Tokias gatves maciau Rytu Berlyne, Maskvoje ir Piteryje. Savaime tai nera blogis, bet jeigu einame link darnaus judumo, ekologijos, jaukumo, tai sunkiai suderinama. O lygtais tokias gaires piesia dabartines urbanistikos tendencijos Lietuvoje ir Europoje.
Toki sovietijos urbanistini palikima gerokai lengviau sutvarkyti nei tarkim miegamuosius rajonus, kurie kaip randas liks dar ilgiems amziams. Todel imam ir darom.
Cia emocine siaurinimo priesininku puse. Urbanistinius argumentus uz siaurinima kolegos puikiai delioja.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Žinoma, kad reikia nuspręsti, koks yra galutinis tikslas. KMP, koks jis yra dabar, tinka turbūt tik vienam dalykui: intensyviam tranzitinio eismo srautui ir daugiau niekam. Na gal dar dideliam parkingui per renginius arenoje. Bet trubūt visi kauniečiai sutiks, kad gražaus Europietiško miesto centre tai nėra svarbiausi prioritetai.
Prioritetai manau yra maloni viešoji erdvė, kur galima ne tik važiuoti mašinoje, bet, pavyzdžiui, eiti pėsčiam, važiuoti dvriačiu, daryti pikniką, išeiti pasivaikščioti per pietų pertrauką iš ofiso etc. Ypač su ta mintimi, kad čia pat yra upė ir pats Kauno centras.
Su KMP šituos dalykus įmanoma pasiekti netgi pernelyg neinant į kompromisus dėl eismo capacity, įskaitant tranzitinį eismą. Net susiaurinus jį per pusę su eismu nekiltų didesnių problemų, bet situaciją visose kitose srityse būtų galima labai ženkliai pagerinti. O ją padaryti galima tik siaurinant KMP. Dar įmanomas tunelio variantas, bet tai būtų visiškai neracionalu.
Dar pridėsiu Google satelitinį vaizdą, kad būtų akivaizdžiau. KMP eina palei visą centrą ir senamiestį ir skiria nuo jo Nemuną, kuris dabar yra beveik visiškai neišnaudojamas kaip rekreacinis objektas. Ar tikrai tokioje miesto vietoje svarbaiusias prioritetas turėtų būti VIEN TIK didelis parkingas su tranzitinio eismo gatve?
Paskutinis taisė John; 2020.12.19, 17:25.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vlk Rodyti pranešimąKokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
Tai gali būti ir tiesiog tranzito mažinimas, papildomų takų tiesimas, želdynų didinimas (pvz., taip gatvę siaurint galima iš centro, ne nuo šonų), galbūt suformuojant dar vieną eilę pastatų, o gal kardinaliai pertvarkant krantines jas perdarant į mažo nuolydžio. Sugalvot tikrai yra ką, nuo vaizduotės priklauso
Komentuoti:
-
Parašė vlk Rodyti pranešimąKokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: