Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Konradas
    replied
    Kaunas nuo seno jau turi pasitvirtinęs susisiekimo sistemos koncepcija. Jos įgyvendinimas kurį laiką buvo apstojęs, šiuo metu vėl išjudėjęs, sakyčiau, gal net ir pakankamai sparčiu žingsniu. Kaip matote nuotraukoje, yra vadinamieji du žiedai. Šiuo metu abu realiai dar nera "pilnai uždaryti". Siūlyčiau pažiūrėti Kaunas2020 prezentaciją, Paulius Keras savo pranešimo metu, kuris prasideda apie 12tą minutę, žymiai daugiau apie tai papasakoja. Nuoroda: https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI

    Ar žiedų pilnas uždarymas turės įtakos vieną dieną sprendimui dėl KM siaurinimo? Aš esu linkęs tikėti, kad taip. O ar taip įvyks - pamatysime.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė vlk Rodyti pranešimą
    Klausimas paprastas ar norite tik pakalbeti apie pasivaiksciojima ir pasivazinejima ar realiai pasivakscioti ir maloniai pasivazineti dviraciu Karaliaus Mindaugo prospekte?
    Man atrodo nelabai suprantate, jog nuoširdžiai norima, jog Kaunas būtų geresniu miestu žmonėms, o ne pakenkti kauniečiams. Alkoholikų mušamos moterys irgi randa už ką mylėti savo vyrus, bet tai nereiškia jog problemos nėra.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Tai faktas, kad imanoma ir dabar vaikstineti, ir dviraciu vazineti. Bet kaip? Ar mes orientuojames tik i plana minimum - t.y. tureti dviraciu takeli, saligatvi ir treniruoklius kaip visur? Ar tureti kazka daugiau iskaitant ir tai, ka isvardinot. Yra estetika, yra aukstesni standartai, yra multifunkciskumas. Yra upe, Kauno turtas, kuri pylimais atskirta nuo miesto, yra didziulis prospekto plotas, kuri galima ivairiausiai isnaudoti ne tik uztikrinant elementaru funkcionaluma.

    Cia kaip Lukasenskos Baltarusija. Yra ir svaros, yra ir tvarkos, yra ir darbo visiem. Ex Sovietijos Sveicarija. Bet kazkodel i tikra Sveicarija labiau traukia. Nes ta svara ir tvarka tai baltai nudazyti akmenys pakelese ir is padangu padarytos vaiku zaidimo aiksteles, o darbas uz kelis simtus doleriu, bet uztat visiem. NOT SEXY.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.21, 17:15.

    Komentuoti:


  • vlk
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    ... bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.
    Klausimas paprastas ar norite tik pakalbeti apie pasivaiksciojima ir pasivazinejima ar realiai pasivakscioti ir maloniai pasivazineti dviraciu Karaliaus Mindaugo prospekte?
    Jokiu problemu. Puikios galimybes.
    Siandien pirmadienis zmoniu zenkliai maziau. Vakar sekmadieni zymiai daugiau. Vaiksto ir dviraciais vaziuoja nauju saligatviu Mindaugo prospekto puseje prie Nemuno. Yra suoliukai prisesti.
    Zemiau Mindaugo prospekto palei pat Nemuna naujai sutvarkyta nuo Nemuno atitverta pakankamai plati pasivaiksciojimo krantine. Sekmadieni dviratininku daug, siandien maziau, taciau judejimas vyksta. Krantine galima nuvykti iki pat Panemunes ir ten misko parke pratesti malonuma. Uz gelezinkelio tilto link Panemunes irengti suoliukai, vietomis treniruokliai o ties 14 Kranto gatve simpatiska Pušų giraitė skirta Lietuvos kariuomenei.
    Netinka? Einam, vaziuojam dviraciu Mindaugo prospekto kratine nuo centro i kita puse. Pasieksime Nemuno Neries santakos parka. Manau puikus pasivaiksciojimas, malonus pasivazinejimas dviraciu.
    Tiltukais galime nukakti is Prospekto i Nemuno sala. Vaziuojam dviraciais, vaiksciojam sau laimingi. Kur problema? Viskas cia vienoje vietoje salia Mindaugo prospekto. Pastacius Zalgirio arena Nemuno sala sutvarkyta, apzeldinta yra suoliukai, treniruokliai. Tiesa dabar saloje vyksta dideles statybos: Mokslo muziejus, Vandens sporto centras, naujas tiltas i sala.
    Salia Mindaugo prospekto link Laisves al. ka tik suremontuota Kestucio gatve. Jos abiejose pusese puikus naujai irengti labai aiskiai pazymeti dviraciu takai.
    Sekanti gatve - Laisves al. Pesciuju gatve su placiu aiskiai pazymetu dviraciu taku. Pirmyn!
    Einam, vaziuojam dviraciu, maziau niurzgiam prie kompo klaviaturos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau 2002 metais Karaliaus Mindaugo prospekt buvo 30.000 automobilių per dieną.
    Nuo to laiko automobilių nemažėjo
    Tikėtina, kad sumažėjo.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
    Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
    Tiesiog paklausiu, ar būtina visur privažiuoti savo automobiliu?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas
    O jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams.
    Nebūtų malonu, būtų šlykšti cenzūra, dar padarom, kad temoje apie Trumpą ir USA rinkimus diskutuotų tik amerikiečiai, o temose apie Vilnių - antros kartos vilniečiai minus Aleksio

    O apie prospektą, tai nematantys nieko apart pralaidumo turėtų visgi atsimerkti ir pamatyti kokia baisi tai gatvė ir kad net laikant jog ji prisideda prie pralaidumo (nors esant kamščiui taip nėra ir ji tik tampa trumpalaikiu parkingu, kur visi stovi ir nejuda) tik kelias valandas per dieną, o visą likusį laiką gadina vaizdą, atsmosferą, vibe'a ir visą kitą.

    Palikus prospektą ir toliau miesto greitkeliu bet 2x2 su medžių juosta per vidurį vaizdas pasikeistų kardinaliai. Piko metu ir toliau liktų smirdantis miesto greitkelis, bet tuo metu kai eismo mažiau jau būtų galima beveik maloniai praeiti pėsčiomis ar pravažiuoti dviračiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky
    As Kaune gyvenu, gimes ir auges.
    Parašė myhorsegallery
    Juokauji, ištrins komentarus ir varys toliau, nesvarbu kad į Kauną atvažiuoja kartą per metus, arba iš vis žino tik iš Delfi naujienų
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Nežinau rašiau apie nustatytas prospekto kategorijas, reikšmę miestui, kuriame ir gyvenu, bet įmetama kažkokia gatvelė, nes gražu. Darosi graudu, nes negaliu nieko diskutuot, nes pareis banas. Savo miesto temoje....
    Parašė VNS
    Čia vietiniams jau galima diskutuot, ar automatiškai dar banas kaip budavo?
    Kai pasibaigs karantinas, turbūt bus galima be leidimo Kauno rajono ir net kitų miestų gyventojams laisvai atvykti į Žalgirio areną ar tiesiog pravažiuoti tuo prospektu.

    O jei rimtai, būtų malonu, jei forume nebūtų bandoma įvedinėti geografinį karantiną - apie visiems svarbią Kauno gatvę prašom leisti diskutuoti bei talpinti nuotraukas ne tik kauniečiams. Niekas neaiškina apie kilmės vietą, jei kas nors iš kito miesto parašo savo nuomonę kokioje nors Šnipiškių temoje.
    Komentarai su kito nario "geografine nuoroda" su šia tema mažai ką turi bendro.

    Ačiū už supratimą.
    Grįžtame į temą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Pėsčiųjų tiltą iš Aleksoto į salą berods ir taip jau planuoja.
    Net du

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
    Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?
    Pėsčiųjų tiltą iš Aleksoto į salą berods ir taip jau planuoja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Susiaurinus Mindaugo prospektą dalį eismo būtų galima nukreipti Minkovskių gatve (juo labiau, kad ten kaip ir planuojamas Kauno NMC), o tam reiktų tik papildomo tilto per Nemuną už santakos. Tada vietoje vienos gatvės ta kryptimi turint dvi, nei viena iš jų neturėtų būti tokio baisaus pločio.
    Ta gatvė nėra vien tranzitinė. Kaip su Akropoliu, Žalgirio arena ir planais kažką daryti Nemuno saloje - jų neperkelsi į kitą Nemuno pusę.
    Ar reikės "tik" dar vieno tilto per Nemuną?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Kaip suprantu, greičiausiai tas buvo padaryta, nes sovietiniai urbanistai sumanė tranzitą rytų-vakarų kryptimi organizuoti centro, o ne Aleksoto pusėje. Dėl to paties ir Senamiestis išgriovus namus perkirstas tranzitine Birštono gatve (akivaizdžiai važiuojant gatve netgi matosi namų kiemo fasadai, kur anksčiau turėjo būti namų kvartalai).

    Susiaurinus Mindaugo prospektą dalį eismo būtų galima nukreipti Minkovskių gatve (juo labiau, kad ten kaip ir planuojamas Kauno NMC), o tam reiktų tik papildomo tilto per Nemuną už santakos. Tada vietoje vienos gatvės ta kryptimi turint dvi, nei viena iš jų neturėtų būti tokio baisaus pločio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su KMP šituos dalykus įmanoma pasiekti netgi pernelyg neinant į kompromisus dėl eismo capacity, įskaitant tranzitinį eismą. Net susiaurinus jį per pusę su eismu nekiltų didesnių problemų, bet situaciją visose kitose srityse būtų galima labai ženkliai pagerinti. O ją padaryti galima tik siaurinant KMP. Dar įmanomas tunelio variantas, bet tai būtų visiškai neracionalu.
    Pergalės krantinė gatvė platinta apie 1972 metus,
    Gaila, viešumoje kol kas nepaskelbti projektai ir skaičiavimai, kodėl ji suprojektuota būtent tokio pločio.
    Nėra ir to laiko "Kauno tiesos" straipsnių.

    Radau savo archyvuose kelis brėžinius.

    Jau 2002 metais Karaliaus Mindaugo prospekt buvo 30.000 automobilių per dieną.
    Nuo to laiko automobilių nemažėjo

    Kauno planas, 2002

    Karaliaus Mindaugo prospektas yra ne tik tranzitinė gatvė.
    Ši vieta yra istorinio centro prieigose, be to ten pristatyta naujų biurų pastatų.
    prospekto prieigose atsirado du labai stambūs srautus generuojantys objektai - 2007 metais "Akropolis" ir 2011 m. - "Žalgirio" arena.
    Kiek teko susidurti su eismo srautais, Kauno "Akropolio" parkingas jį atidarius per valandą piko metu (18-19 val.) generavo virš 2400 automobilių per valandą

    Prieš siūlant siaurinti gatvę reikia pasiūlyti tranzitinio eismo ir parkavimo alternatyvas.
    Turbūt joks meras nedrįs neparuošęs alternatyvų eksperimentuoti uždarydamas ne visą Karaliaus Mindaugo prospektą, o vien dvi jo juostas prieš "Žalgirio" varžybas ar prieš Kalėdų apsipirkimą (aišku, po karantino).

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tiesą sakant panašaus pločio gatvė (daugmaž kad sutilptų 2+2 eismo juostos) kaip pirmoje nuotraukoje ir galėtų būti tokioje vietoje. Panašų Karaliaus Mindaugo prospektą kaip pirmoje nuotraukoje (tik asfaltuotą, o ne su grindiniu, aišku ) ir įsivaizduočiau. Ir šitose nuotraukose/paveikslėliuose akivaizdžiai matosi kaip smarkiai maloniau jis atrodytų.

    Šiaip jau stalininis urbanizmas nebuvo labai blogas (nes iš esmės tęsė senąją perimetrinio užstatymo tradiciją) ir tais laikais statyti rajonai yra gana jaukūs ir malonūs gyventi. Viską sugadino Chruščiovo laikais atėjusios Le Corbusier idėjos su plačiais greitkeliais ir (kaip barakai) vienu šalia kito laukuose sustatytais vienodais namais.
    Paskutinis taisė index; 2020.12.20, 09:00.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Nieko gero is to plataus KM, ponai. Tai atgyvena, tai Stalino dovana Kaunui
    Stalinas tiap ilgai negyveno. Stalino laikais, apie 1950-1953 m. suprojektuoti "Pergalės" fabriko namai 178 ir 179 kvartaluose. Jie baigti statayti jau Chruščiovo laikais, apie 1956-1958 m. Kokia buvo ši gatvė apie 1958 m. yra išlikę daug nuotraukų, nes namai Pergalės krantinėje buvo kaip ir sovietinių pasiekimų "vitrina"

    „Pergalės“ fabriko daugiabučių namų kvartalas Kaune (Išlikęs, k.k.v.r. 38842)
    http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Viešųjų erdvių. dviračio takų įrengimas, darymas labiau pedestrian friendly, jaukumo žmonėms didinimas.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Prioritetai manau yra maloni viešoji erdvė, kur galima ne tik važiuoti mašinoje, bet, pavyzdžiui, eiti pėsčiam, važiuoti dvriačiu, daryti pikniką, išeiti pasivaikščioti per pietų pertrauką iš ofiso etc. Ypač su ta mintimi, kad čia pat yra upė ir pats Kauno centras.
    Tos gražios "darnaus judumo' vizijos labai susišaukia su Stalino laikų projektais - su plačiais bulvaras, pavėsinėmis ir parkais.
    Gal tik dviračių tais laikais tiek nebuvo.

    Tokios vizijos buvo 1951 metais. Yra net fontanas

    http://www.autc.lt/lt/architekturos-objektai/55

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Turbūt, kad tiesa. Groja ir emocinis, nors ir visiškai klaidingas, įsitikinimas, kad geras ir didelis miestas turi turėti didelę ir gerą gatvę, kurios vaidmenį jų vaizduotėje atlieka KMP su 8 juostomis. O noras tai pakeisti (susiaurinti KMP) priimamas kaip bandymas pakenkti Kaunui ar net kažkoks piktybiškas Kauno menkinimas, nes mažesnė gatvė=prastesnis miestas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Nekalbant apie urbanistinius ar architekturinius argumentus, man toks jausmas, kad dauguma forume nenorinciu siaurinimo tiesiog bijo ir nenori pokyciu is esmes. Gasdina ta nezinomybe, gasdina baimele, kad galbut Kaunas praras savo autoriteta kazka susimazines...

    Mazdaug Laisves al. susidet nauja grindini viskas ok, bet jau kazka rimciau perplanuot, tai oi ne ne, viskas tegu lieka tik kaip buve. Mes kaunieciai, mes konservatoriai.

    Nieko gero is to plataus KM, ponai. Tai atgyvena, tai Stalino dovana Kaunui, tai neeuropietiska. Tokias gatves maciau Rytu Berlyne, Maskvoje ir Piteryje. Savaime tai nera blogis, bet jeigu einame link darnaus judumo, ekologijos, jaukumo, tai sunkiai suderinama. O lygtais tokias gaires piesia dabartines urbanistikos tendencijos Lietuvoje ir Europoje.

    Toki sovietijos urbanistini palikima gerokai lengviau sutvarkyti nei tarkim miegamuosius rajonus, kurie kaip randas liks dar ilgiems amziams. Todel imam ir darom.

    Cia emocine siaurinimo priesininku puse. Urbanistinius argumentus uz siaurinima kolegos puikiai delioja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Žinoma, kad reikia nuspręsti, koks yra galutinis tikslas. KMP, koks jis yra dabar, tinka turbūt tik vienam dalykui: intensyviam tranzitinio eismo srautui ir daugiau niekam. Na gal dar dideliam parkingui per renginius arenoje. Bet trubūt visi kauniečiai sutiks, kad gražaus Europietiško miesto centre tai nėra svarbiausi prioritetai.

    Prioritetai manau yra maloni viešoji erdvė, kur galima ne tik važiuoti mašinoje, bet, pavyzdžiui, eiti pėsčiam, važiuoti dvriačiu, daryti pikniką, išeiti pasivaikščioti per pietų pertrauką iš ofiso etc. Ypač su ta mintimi, kad čia pat yra upė ir pats Kauno centras.

    Su KMP šituos dalykus įmanoma pasiekti netgi pernelyg neinant į kompromisus dėl eismo capacity, įskaitant tranzitinį eismą. Net susiaurinus jį per pusę su eismu nekiltų didesnių problemų, bet situaciją visose kitose srityse būtų galima labai ženkliai pagerinti. O ją padaryti galima tik siaurinant KMP. Dar įmanomas tunelio variantas, bet tai būtų visiškai neracionalu.

    Dar pridėsiu Google satelitinį vaizdą, kad būtų akivaizdžiau. KMP eina palei visą centrą ir senamiestį ir skiria nuo jo Nemuną, kuris dabar yra beveik visiškai neišnaudojamas kaip rekreacinis objektas. Ar tikrai tokioje miesto vietoje svarbaiusias prioritetas turėtų būti VIEN TIK didelis parkingas su tranzitinio eismo gatve?
    Paskutinis taisė John; 2020.12.19, 17:25.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė vlk Rodyti pranešimą
    Kokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
    vlk yra teisus keldamas klausimą ko siekiama. Siaurinimas iš savęs nėra kažkas, kam nereikėtų jokio pagrindimo. Juk tai bet kokiu atveju mažų mažiausiai yra investicijos. Tai pirmiau reik išsiaiškinti ko siekiama, o tada ieškoma kokiomis priemonėmis tą galima padaryt.

    Tai gali būti ir tiesiog tranzito mažinimas, papildomų takų tiesimas, želdynų didinimas (pvz., taip gatvę siaurint galima iš centro, ne nuo šonų), galbūt suformuojant dar vieną eilę pastatų, o gal kardinaliai pertvarkant krantines jas perdarant į mažo nuolydžio. Sugalvot tikrai yra ką, nuo vaizduotės priklauso

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė vlk Rodyti pranešimą
    Kokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
    Viešųjų erdvių. dviračio takų įrengimas, darymas labiau pedestrian friendly, jaukumo žmonėms didinimas. Galų gale - automobilizmo mažinimas centre, apsunkinant tranzitinį eismą.

    Komentuoti:

Working...
X