Posūkis, panašu, bus ties Santaros g. Brėžinyje matosi, kad ties dabartine sankryža atsiras skiriamoji juosta, t.y. nebebus posūkio toje vietoje kirsti priešingos eismo juostos.
O dviračių takai pavaizduoti ko gero kaip "nutrūkstantys", todėl susidaro iliuzija, kad skirtingi lygiai. Tą patį pastebėtum, jeigu jie tęstųsi per kelius, tada atrodytų, kad dviračių takai eis virš kelio.
Jau iškirsti medžiai šalia Kairiūkščio gatvės jungčiai su nauja sankryža.
Kuo pasireiškia chaotiškumas pagrindinėje perėjoje? Santariškėse dirba ~3000 darbuotojų, dar tiek pat pacientų ir jų lankytojų - visi eina pagrindine perėja, bet jokio chaoso ten nėra - paprasčiausiai daug žmonių.
Ten yra chaosas kvadratu, nes pėsčiųjų srautas visomis kryptimis vyksta nenutrūkstamai.
Kamščiai dėl mažo gatvės pralaidumo ir tos pėsčiųjų perėjos susidaro iki Santariškių-Žaliųjų Ežerų g. žiedo ir tame žiede stabdo eismą visomis kryptimis, ypač rytais. Kuo dėti vairuotojai važiuojantys iš Jeruzalės į Visorių slėnius ar iš Balsių į miestą ?
Nors pėsčiųjų šviesoforai daugeliu atveju yra dirbtinas dalykas, tačiau pagrindinėje Santariškių perėjoje jie yra būtini - kad eismas bent kartais pajudėtų.
Niekam nereikalingas "išmanusis " pėsčiųjų šviesoforas ties vaikų ligoninėmis (kuris nuolat nei iš šio nei iš to užsidega raudonai) - tai nekalta kvailystė, kuri nekelia daug problemų ir kurią daug kas tiesiog ignoruoja.
Nutiesus Santaros gatvę susisiekimas su Santariškėmis kažkiek pagerės - iš Geležinio Vilko g. bus galima patekti per Molėtų plentą nestovint užsikimšusiame Molėtų pl. - Jeruzalės g. - Žaliųjų Ežerų g. žiede. (...)
Santariškėse eismas apsunkintas dėl visų pirma dėl eismo parkavimo vietų trūkumo ir chaotiško pėsčiųjų eismo pagrindinėje perėjoje. Perkėlus visas miesto ligonines į dvi teritorijas apie parkavimą visiškai nebuvo galvota. Nutiesus Santaros gatvę sumažės dar keliomis parkavimo vietomis.
Aišku, tos išnykusios kelios vietos mažesnė blogybė nei gėris nutiesus strateginę gatvę.
Kuo pasireiškia chaotiškumas pagrindinėje perėjoje? Santariškėse dirba ~3000 darbuotojų, dar tiek pat pacientų ir jų lankytojų - visi eina pagrindine perėja, bet jokio chaoso ten nėra - paprasčiausiai daug žmonių.
Bet aš ne apie tai, už ligoninės pastatų yra žvyruota stovėjimo aikštelė, kurioje mašinas statosi darbuotojai (paprasti gydytojai, sesutės etc., elitas turi vietas prie ligoninės) ir studentai. Problema buvo patekimas į aikštelę, nutiesus naują gatvę situacija nepagerės. Plane yra suprojektuotas tik įvažiavimas ir viskas.
Nutiesus Santaros gatvę susisiekimas su Santariškėmis kažkiek pagerės - iš Geležinio Vilko g. bus galima patekti per Molėtų plentą nestovint užsikimšusiame Molėtų pl. - Jeruzalės g. - Žaliųjų Ežerų g. žiede. Nors ir dabar galima ten patekti iš Molėtų pl. važiuojant Skersinės gatve.
Santariškėse eismas apsunkintas dėl visų pirma dėl eismo parkavimo vietų trūkumo ir chaotiško pėsčiųjų eismo pagrindinėje perėjoje. Perkėlus visas miesto ligonines į dvi teritorijas apie parkavimą visiškai nebuvo galvota. Nutiesus Santaros gatvę sumažės dar keliomis parkavimo vietomis.
Aišku, tos išnykusios kelios vietos mažesnė blogybė nei gėris nutiesus strateginę gatvę.
Santaros gatvės detalusis planas
Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014.12.03 d. sprendimas Nr. 1-2150
"Dėl apie 7,6 ha teritorijos tarp Santariškių ir Molėtų plento detaliojo plano tvirtinimo" https://www.vilnius.lt/vaktai/defaul...DocId=30250670
Tame pačiame post'e sakai, kad avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių Skersinės g., bet čia pat sukritikuoji, kad nebeliks kairiojo posūkio į nemokamą Santariškių aikštelę atvykstantiems iš Utenos?
Už kelių šimų metrų yra sankryža su Mokslininkų g., kur galima apsisukti.
Ir tuo pačiu nelabai supratau, kodėl/kaip ši sankryža ir gatvė turėtų spręsti Skersinės sankryžos problemas?
1. Skersinės problemą spręstų, jei nuo Molėtų pusės būtų uždraustas posūkis į Skersinės g. (arba bent 7-19 val. visom dienom).
2. Dabartinis posūkis į nemokamą aikštelę (ir vaistų fabriką) vyksta iš papildomos juostos ir su papildoma šviesoforo sekcija.
Skersinės sankryžos tai nesprendžia (avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių;
Visorių gyventojams bus nepatogu;
VVT bus nepatogu.
Į vienintelę nemokamą aikštelę Santariškėse, kuri yra nuo nuotraukoje "11" pažymėto pastato žemyn į kairę iš Molėtų atvykusiems nebegalimas.
Tame pačiame post'e sakai, kad avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių Skersinės g., bet čia pat sukritikuoji, kad nebeliks kairiojo posūkio į nemokamą Santariškių aikštelę atvykstantiems iš Utenos?
Už kelių šimų metrų yra sankryža su Mokslininkų g., kur galima apsisukti.
Ir tuo pačiu nelabai supratau, kodėl/kaip ši sankryža ir gatvė turėtų spręsti Skersinės sankryžos problemas?
Aš kaip tik manau, kad labai gudriai viskas sugalvota. Labai norėtųsi, kad šviesoforo ciklai būtų suderinti su Geležinio vilko/Mokslininkų g. ciklais, kad būtų vienas sustojimas.
Įdomu pamatyti sujungimą su Santariškių g. - toje pusėje panaši painiava gaunasi su Tallat-Kelpšos g.
/\ Dabar aiškiau.
Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.
Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
Tai manau taip ir bus, kad dviračių takas eis po pagrindiniu keliu. Bus tiesiog cilindrinis siauras tuneliukas prasilenkti dviems dviračiams
Posūkis, panašu, bus ties Santaros g. Brėžinyje matosi, kad ties dabartine sankryža atsiras skiriamoji juosta, t.y. nebebus posūkio toje vietoje kirsti priešingos eismo juostos.
O dviračių takai pavaizduoti ko gero kaip "nutrūkstantys", todėl susidaro iliuzija, kad skirtingi lygiai. Tą patį pastebėtum, jeigu jie tęstųsi per kelius, tada atrodytų, kad dviračių takai eis virš kelio.
/\ Dabar aiškiau.
Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.
Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
/\ Ačiū už brėžinį.
Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.
Ganėtinai aišku. Vieno lygio sankryža, tačiau senoji naikinama, padaromi užvažiavimai į naująją gatvę ir sankryžą, tam, kad nereikėtų dviejų šviesoforų vienas prie kito.
/\ Ačiū už brėžinį.
Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.
Vat ir klausimas, jei iš Santaros gatvės padarius kairį posūkį iškart remtis į kitą šviesoforą, tai koks bus Santaros g. realus pralaidumas ir kam ji reikalinga ? nes atrodo keli metrai tenka tik. O į dešinę gali ir pro Skersinės g. išvažiuoti.
Skersinės g. yra labai silpna. Ten toks beveik šunkelis. Bet GMP ja gali puikiausiai važiuoti iš tarkime Riešės (susitaupo ~3 min).
Akivaizdu, kad Santaros g. atliks panašią funkciją.
Ar ir jiems duosime "tik po šviesoforą"? Kokia prasmė tuomet projektams nuo smulkių kaip Didlaukio g. "pėsčiųjų tiltukas" iki "Žalgirio-Ukmergės-GV hiperjungčiai" su trijų lygių viadukais, jei centrą prašvilpi ir tada sėkmingai atstovi prie 8 šviesoforų?
Komentuoti: