Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įstatymo neskaičiau, bet pagal tekstą, tai visiškai skiriasi. Dviračiams:
    • greitis neribojamas (galioja, kaip mašinoms);
    • dvirtakiuose amžiaus cenzo lyg ir nėra (šaligatviuose – tikrai), o važiuojant gatve jis mažesnis, taip pat galima anksčiau išsilaikyti "teises" važiuoti vienam gatve (lyg ir nuo 12 m.);
    • suaugusiems šalmas gatvėje tik rekomendacija (paspirtukams mini važiuojamąją kelio dalį, į ką patenka ir dvirtakis (bet dėl šito galimai ne taip įvardino ir turi omeny gatvę));
    • neteko girdėti, kad gyvenamoj zonoj privaloma prižiūrėti vaikus dviratininkus;
    • važiuojant pro pat pėsčiąjį greitis neribojamas (dviračių takuose su tikru ženklu).
    EDIT: KET bijau, kad važiuojamąją kelio dalį laiko tik gatvę, bet išaiškinus kitus teisės aktus, tai ir dvirtakis būtų važiuojamoji dalis. Neredaguojant punktų, pacituoju dėl gyvenamos zonos ir amžiaus "važiuojamojoje dalyje":

    55. Važiuoti važiuojamąja dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 14 metų asmenims, o išklausiusiems Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos nustatytą mokymo kursą ir turintiems mokyklos išduotą pažymėjimą, – ne jaunesniems kaip 12 metų asmenims. Prižiūrint suaugusiajam, važiuoti važiuojamąja dalimi dviračiu leidžiama ne jaunesniems kaip 8 metų asmenims. Gyvenamojoje zonoje dviračių vairuotojų amžius neribojamas.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.12.21, 16:58.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Įstatymo neskaičiau, bet pagal tekstą, tai visiškai skiriasi. Dviračiams:
      • greitis neribojamas (galioja, kaip mašinoms);
      Greitį riboja kojų galimybės (o el. dviračiai daugiau 25 km/h netraukia)

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      • dvirtakiuose amžiaus cenzo lyg ir nėra (šaligatviuose – tikrai), o važiuojant gatve jis mažesnis, taip pat galima anksčiau išsilaikyti "teises" važiuoti vienam gatve (lyg ir nuo 12 m.);
      Amžiaus cenzas yra, išskyrus gyvenamąsias zonas (ir privačias teritorijas)

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      • neteko girdėti, kad gyvenamoj zonoj privaloma prižiūrėti vaikus dviratininkus;
      Nereikia.

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      • važiuojant pro pat pėsčiąjį greitis neribojamas (dviračių takuose su tikru ženklu).
      Ribojamas visur išskyrus tik dviračių take.

      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      EDIT: KET bijau, kad važiuojamąją kelio dalį laiko tik gatvę, bet išaiškinus kitus teisės aktus, tai ir dvirtakis būtų važiuojamoji dalis. Neredaguojant punktų, pacituoju dėl gyvenamos zonos ir amžiaus "važiuojamojoje dalyje":
      Ką sako saugaus eismo įstatymas?

      Važiuojamoji kelio dalis – kelio dalis važiuoti transporto priemonėms.

      Toks absoliučiai nieko nepasakantis paaiškinimas. Šiaip dažniausiai vartojama jog bendrinis daiktas yra kelias, ir tada yra dviračių takas, kuris yra kelias. O važiuojamoji kelio dalis tai čia toks kur ale visiems skirtas, kai nėra tikslinės infrastruktūros (pvz. šaligatvio). Tai pvz. tiems kas gyvena naujuose priemiesčiuose (t. y. kur jokios infrastruktūros ir nebus), teks dėliotis šalmą. Šiaip labai logiška, nes paspirtukininkų traumos būna didesnės negu dviratininkų.
      Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.12.21, 17:29.

      Comment


        Nu ką, prasideda...
        Vilniuje šiais metais dviračiai taip pat bus išmėtyti

        Click image for larger version

Name:	430333936_1583262885799992_6900641558778234066_n.jpg
Views:	370
Size:	243,2 kB
ID:	2115716

        Comment


          Buvo maža viltis, kad bent šita nesamonė neateis..

          Comment


            Parašė Suolas Rodyti pranešimą
            Buvo maža viltis, kad bent šita nesamonė neateis..
            Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
              Jei bus išmėtyti bilekur ir taip pat debiliškai naudojami - tas pats vėžys, tik kitoj saujoj.

              Comment


                O kaip CycloCity dviračiai? Ar jau baigėsi sutartis dėl jų?
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Jei ir nesibaigė šiti nukonkuruos kai nebebus poreikio naudotis stovais.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
                    Dviratis geriau dėl jais važiuojančių saugumo, bet vietos jie ant šaligatvių užims daugiau, taip pat jie ir sunkesni, tad jei nori patraukti kuris guli ant praėjimo, jau sunkiau padaryti.

                    Comment


                      Nu ką, žandikaulių bei kaukolių trupinimo ir plastinių veido operacijų sezonas atidaromas?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Kaip tik tikiuosi, kad išpopuliarės ir išstums tuos paspirdukus
                        Ir vietoje mažų šūdų mėtysis dideli? Aš tikiuosi visi šitie žali amžiams dings ir ateityje bus išplėstas oranžinių dviračių tinklas.

                        Comment


                          Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                          Ir vietoje mažų šūdų mėtysis dideli? Aš tikiuosi visi šitie žali amžiams dings ir ateityje bus išplėstas oranžinių dviračių tinklas.
                          Alternatyvios judumo priemonės turi būti pakankamai patogios naudotojams. Oranžinius labai riboja prisirišimas prie tik jiems skirtų stovų, todėl jie niekad nebus pakankamai konkurentabilūs.
                          Šie žalieji bent turi galimybę surasti kažkokį kompromisą pvz. priparkuojant į standartinius stovus, kaip ir priklauso dviračiams

                          Comment


                            Bėda, kad jų patogumas neretai tampa aplinkinių nepatogumu.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Bėda, kad jų patogumas neretai tampa aplinkinių nepatogumu.
                              Verkiantiems, kaip trukdo paspirtukai ar dviračiai praeiti, reiktų į kokį Amsterdamą nuvažiuoti.
                              Realiai gal kokį kartą per metus tik pasitaiko, kai REALIAI trukdo praeiti.

                              Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	219
Size:	1,03 MB
ID:	2115949
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Verkiantiems, kaip trukdo paspirtukai ar dviračiai praeiti, reiktų į kokį Amsterdamą nuvažiuoti.
                                Realiai gal kokį kartą per metus tik pasitaiko, kai REALIAI trukdo praeiti.
                                Fotkėj visi gražiai suparkuoti. Vilniuje sezono metu kasdien tekdavo apeidinėt gaidiškai suparkuotus aparatus.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Fotkėj visi gražiai suparkuoti. Vilniuje sezono metu kasdien tekdavo apeidinėt gaidiškai suparkuotus aparatus.
                                  Teko apsilankyt Kopenhagoj (veikia ir ten nuomos) bei dar šian bei ten, tai nu tikrai dviračių pilna, bet ir parkuojami tvarkingiau bei stovų ant kiekvienos sankryžos pristatyta. Tai vat sunku vienareikšmiškai atsakyti ar pirmiau višta ar kiaušinis - uždraust visada lengviau, nei tvarkytis.

                                  Comment


                                    Tai įrengi tam skirtas jų palikimo vietas ir problem solved. Tai nėra sunku padaryti.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Alternatyvios judumo priemonės turi būti pakankamai patogios naudotojams. Oranžinius labai riboja prisirišimas prie tik jiems skirtų stovų, todėl jie niekad nebus pakankamai konkurentabilūs.
                                      Šie žalieji bent turi galimybę surasti kažkokį kompromisą pvz. priparkuojant į standartinius stovus, kaip ir priklauso dviračiams
                                      Kai alternatyvios judumo priemonės bus laikomos tik joms skirtose vietose ir nevažinės šaligatviais, tada bus OK. Iki tol tai šiukšlės. Jei oranžininiai būtų plėtoti toliau, kuomet stovų būtų daug daugiau, būtų kitas reikalas. Plius 20 eur metams, o ne 0.18 eur/min. Taip pat oranžiniu nepalėkiosi kaip psichinis su paspirtuku, turinčiu baisų pagreitį.

                                      Comment


                                        Parašė Suolas Rodyti pranešimą

                                        Kai alternatyvios judumo priemonės bus laikomos tik joms skirtose vietose ir nevažinės šaligatviais, tada bus OK. Iki tol tai šiukšlės. Jei oranžininiai būtų plėtoti toliau, kuomet stovų būtų daug daugiau, būtų kitas reikalas. Plius 20 eur metams, o ne 0.18 eur/min. Taip pat oranžiniu nepalėkiosi kaip psichinis su paspirtuku, turinčiu baisų pagreitį.
                                        čia iš serijos uždraudžiam mašinas, kol nebus tiek vietų parkingui , kad nestatytų ant žolės. O dėl oranžinių dviračių, kas tinklą turėjo pliesti savivaldybė, verslas? ir kodėl 20 eurų metam, o ne 10 ar 5?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Fotkėj visi gražiai suparkuoti. Vilniuje sezono metu kasdien tekdavo apeidinėt gaidiškai suparkuotus aparatus.
                                          Šiaip retai paties Bolto sustatyti aparatai maišosi, sudėlioja tvarkingai.
                                          Jei dėl vartotojų numetimo bet kur - tai čia jau vietinės visuomenės kultūros trūkumas (o realybėj, tai 90% atvejų nepilnamečiai bet kur numeta, nu dar turbūt net nemačiau, kad suaugęs nulipęs bet kaip paliktų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X