Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nėra ko važinėti šaligatviais. Važiuoji dviračiu taku arba važiuojamaja dalimi. O jeigu jau važiuoji šaligatviu tai tavo kaip dviratininko/paspirtukininko pareiga yra pasirūpinti, kad netrukdai pėstiesiems.
    Aš bendrai kalbu, kad tarkim ir atskirai dviračių take dviračiai turi laikyti dešinės, tiek pėsčiųjų take pėstieji laikytis dešinės (kas padeda lengviau prasilenkti ir tt).
    Įskaitant ir kai dviračiu važiuoji pėsčiųjų taku, lengviau pasirūpinti, kad netrukdai pėsčiąjam kai tu ir jis laikotės dešinės, nes tiesiog mažiau nesusipratimų bus, nei jei nebūtų laikomasi dešinės taisyklės.
    Paskutinis taisė Gator; 2022.07.06, 11:39.

    Comment


      Tie, kas turi smegenų, ir taip eina dešine, o visi kiti, kaip ir dabar, eitų kaip nori. Kaune neretas atvejis kai pėstieji nuklysta į dviračių taką, nors atrodo tikrai aiškiai atskirta nuo šaligatvio.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Pėsčiųjų laikymasis dešinės ar ne sovietmečio taisyklė? Po nepriklausomybės buvo panakinta man regis.
        Sunku pasakyti, kieno taisyklė ir ar ji formali ar ne, bet pastebėjau, kad Lietuvoje pėstieji vaikšto labai eratiškai ir dažniausiai nesilaiko jokios eismo logikos. Vienas eina dešine puse, kitas kaire, trečias šiaip viduriu. Kai kurie išvis blaškosi iš vienos pusės į kitą dėl neaiškių priežasčių ir vaikšto zigzagais. UK, kur teko praleisti daug laiko, žmonės šiuo požiūriu elgiasi labai nuosekliai ir laikosi eismo logikos, kas leidžia visiems išsitekti siauruose šaligatviuose. Nežinau, kokios taisyklės ten veikia, bet ėjimas šaligatviu yra gerokai paprastesnis ir aiškesnis navigavimo prasme kitų žmonių atžvilgiu. Ypač Lietuvoje erzina ėjikai šaligatvio viduriu net tais atvejais, kai šaligatvis yra platus ir galima laisvai ir patogiai eiti arčiau dešinės pusės. Tokie, išgirdę už metro ar poros pravažiuojantį dviratį labai dažnai mėgsta be jokios priežasties užpanikuoti ir staiga šokti į kurią nors pusę (dažnai į dviračio).

        Dar pastebėjau vieną ne tik erzinantį, bet ir labai keistą ir net pavojingą šunų vedžiotojų elgesį: eidami takais, kur greta eina dviračių iš pėsčiųjų takas, leidžia savo šuniukui ant pavadėlio eiti priešinga dviračių tako puse, nei eina patys pėsčiųjų taku t.y. šuniuko pavadėlis tampa užtvaru, kuris užtveria visą dviračių ir pėsčiųjų taką. Ne kartą yra tekę stabdyti avariniu būdu, kad išvengčiau šuniuko sužalojimo tokiose situacijose. Tada seka atsiprašinėjimai, nors kažkodėl nedašunta taip tiesiog nedaryti ir taku naudotis saugiai ir efektyviai tiek savo šuniuko, tiek kitų eismo dalyvių atvžilgiu. Gal netyčia forume yra šuniukų vedžiotojų, kurie galėtų paaiškinti, kodėl toks elgesys taip išplitęs?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Sunku pasakyti, kieno taisyklė ir ar ji formali ar ne, bet pastebėjau, kad Lietuvoje pėstieji vaikšto labai eratiškai ir dažniausiai nesilaiko jokios eismo logikos. Vienas eina dešine puse, kitas kaire, trečias šiaip viduriu. Kai kurie išvis blaškosi iš vienos pusės į kitą dėl neaiškių priežasčių ir vaikšto zigzagais. UK, kur teko praleisti daug laiko, žmonės šiuo požiūriu elgiasi labai nuosekliai ir laikosi eismo logikos, kas leidžia visiems išsitekti siauruose šaligatviuose. Nežinau, kokios taisyklės ten veikia, bet ėjimas šaligatviu yra gerokai paprastesnis ir aiškesnis navigavimo prasme kitų žmonių atžvilgiu. Ypač Lietuvoje erzina ėjikai šaligatvio viduriu net tais atvejais, kai šaligatvis yra platus ir galima laisvai ir patogiai eiti arčiau dešinės pusės. Tokie, išgirdę už metro ar poros pravažiuojantį dviratį labai dažnai mėgsta be jokios priežasties užpanikuoti ir staiga šokti į kurią nors pusę (dažnai į dviračio).

          Dar pastebėjau vieną ne tik erzinantį, bet ir labai keistą ir net pavojingą šunų vedžiotojų elgesį: eidami takais, kur greta eina dviračių iš pėsčiųjų takas, leidžia savo šuniukui ant pavadėlio eiti priešinga dviračių tako puse, nei eina patys pėsčiųjų taku t.y. šuniuko pavadėlis tampa užtvaru, kuris užtveria visą dviračių ir pėsčiųjų taką. Ne kartą yra tekę stabdyti avariniu būdu, kad išvengčiau šuniuko sužalojimo tokiose situacijose. Tada seka atsiprašinėjimai, nors kažkodėl nedašunta taip tiesiog nedaryti ir taku naudotis saugiai ir efektyviai tiek savo šuniuko, tiek kitų eismo dalyvių atvžilgiu. Gal netyčia forume yra šuniukų vedžiotojų, kurie galėtų paaiškinti, kodėl toks elgesys taip išplitęs?
          Todėl, kad žiūri į mobilką, o ne į šuniuką. Beje, pamiršai paminėt grupes žmonių, kuriems būtina eit viena eile per visą šaligatvio plotį.

          Comment


            o kodel, tarkim, IX forto parko teritorijoje arba Palangos pliazo teritorijoje pakabinti zenklai, draudziantys vedzioti sunis, bet ten pilna debilu nesuprantanciu?

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              o kodel, tarkim, IX forto parko teritorijoje arba Palangos pliazo teritorijoje pakabinti zenklai, draudziantys vedzioti sunis, bet ten pilna debilu nesuprantanciu?
              Palangos pliažo teritorijoje nes ten renkasi intelekto nesugadinti, o IX forto teritorijoje nes nusipirko namą už buto kainą visiškoje skylėje, ir tas parkas yra artimiausia civilizacijos vieta.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Aš bendrai kalbu, kad tarkim ir atskirai dviračių take dviračiai turi laikyti dešinės, tiek pėsčiųjų take pėstieji laikytis dešinės (kas padeda lengviau prasilenkti ir tt).
                Įskaitant ir kai dviračiu važiuoji pėsčiųjų taku, lengviau pasirūpinti, kad netrukdai pėsčiąjam kai tu ir jis laikotės dešinės, nes tiesiog mažiau nesusipratimų bus, nei jei nebūtų laikomasi dešinės taisyklės.
                Jeigu visi laikytusi dešinės sutinku kad būtų patogiau eismui, bet esmė yra kad pėsčiųjų take pirmenybė yra pėstiesiems ir visi dviratininkai ir paspirtukininkai privalo taikytis prie pėsčiųjų, net jeigu tai reiškia lėtą važiavimą iš paskos.

                Comment


                  Daug kur užsienyje pastebėjau, kad jeigu kombinuotas dviračių/pėsčiųjų takas, tai pėstieji elgiasi lygiai taip pat kaip ir KET apibrėžta automobilių gatvėje, eina prieš dviračių eismą. Tada ir dviračiai gali judėti saugiau, nes mato pėsčiojo veidą/akis, ir pėstysis mato iš priekio atvažiuojančius. Logiška, bet LT taip nėra kol kas.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Chaotiškesnis vaikščiojimas, spėčiau dėl iš anksčiau susiklosčiusios šaligatvių būklės. Neįprasta laikytis krašto visą vaikščiojimo pėsčiomis laiką, nes atsidurti ant kokios įgriuvos ar klibančios plytelės. Dar ir pačių šaligatvių dizainas daug kur praranda logiką, labai plačius šaligatvius (aikštes) keičia labai siauri praėjimai, atsiduri akligatvyje ir pan. Ypač nemokšiškai daryti (bent jau kai kuriuose) pėsčiųjų praėjimai miegamuosiuos rajonuose.

                    Comment


                      Sudarė pastarųjų metų eismo įvykių žemėlapį: paspirtukininkų nelaimių skaičius išaugo 5 kartus
                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...saugo-5-kartus
                      Vieną iš didžiausių susirūpinimų eismo saugos specialistams bei gydytojams kelia sparčiai didėjantis nukentėjusių paspirtukininkų skaičius. 2019–2021 m. laikotarpyje jų skaičius išaugo net 5 kartus. Vis labiau populiarėjant šiai transporto priemonei ir plečiantis jiems skirtai infrastruktūrai, didėja paspirtukininkų ir su jais susijusių eismo įvykių.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Sudarė pastarųjų metų eismo įvykių žemėlapį: paspirtukininkų nelaimių skaičius išaugo 5 kartus
                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...saugo-5-kartus
                        O procentaliai kiek išaugo nelaimių skaičius. Kiek buvo vartotojų prieš tris metus ir kiek dabar yra. Aišku kontrolė ir KET laikymasis yra privalomas bet kokiu atveju.

                        Comment


                          LRT trumpai. Vyriausybėje skinasi kelią nauji reikalavimai elektrinių paspirtukų vairuotojams – kokie pokyčiai laukia?
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...okyciai-laukia

                          Ruošiasi mažinti greitį paspirtukams:
                          Mikromobilumo priemonių vairuotojams draudžiama: važiuoti didesniu kaip 20 km/h greičiu, o važiuojant pėsčiųjų ir dviračių taku, kelkraščiu arba šaligatviu pro pat pėsčiąjį – didesniu kaip 7 km/h greičiu .
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            LRT trumpai. Vyriausybėje skinasi kelią nauji reikalavimai elektrinių paspirtukų vairuotojams – kokie pokyčiai laukia?
                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...okyciai-laukia

                            Ruošiasi mažinti greitį paspirtukams:
                            Aš tikiuosi, kad tuo pačiu sumažins greitį ir dviračiams iki 20 km/h. Ir šiaip, kodėl iki 20, o ne iki saugių 7 km/h?

                            Comment


                              Absurdiški reikalavimai, kurie absoliučiai nieko nepakeis. Kaip ir dabar galiojantis reikalavimas pro pėsčią žmogų važiuoti jo ėjimo greičiu. Neveikia ir tiek.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Absurdiški reikalavimai, kurie absoliučiai nieko nepakeis. Kaip ir dabar galiojantis reikalavimas pro pėsčią žmogų važiuoti jo ėjimo greičiu. Neveikia ir tiek.
                                Jei pradėtų daryti reidus - pakeistų.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Jei pradėtų daryti reidus - pakeistų.
                                  Tai ir dabar galima daryt reidus ir nereikės daryt jokių korekcijų. Numatytos korekcijos yra dubliuojančios esamus ribojimus ir yra perteklinės.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Tai ir dabar galima daryt reidus ir nereikės daryt jokių korekcijų. Numatytos korekcijos yra dubliuojančios esamus ribojimus ir yra perteklinės.
                                    Nebuvo, kad dabartinis reguliavimas galiojo dviračiams, o elpirdukai pilkoj zonoj?

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Nebuvo, kad dabartinis reguliavimas galiojo dviračiams, o elpirdukai pilkoj zonoj?
                                      Pasak policijos, jie visi patenka į tas pačias kategorijas:

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Tai ir dabar galima daryt reidus ir nereikės daryt jokių korekcijų. Numatytos korekcijos yra dubliuojančios esamus ribojimus ir yra perteklinės.
                                        Tame ir reikalas, kad jie net nebandę užtikrinti esamų reikalavimų laikymosi sugalvojo tiesiog tuos reikalavimus pakeisti. Nuostabu

                                        Comment


                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                          Aš tikiuosi, kad tuo pačiu sumažins greitį ir dviračiams iki 20 km/h. Ir šiaip, kodėl iki 20, o ne iki saugių 7 km/h?
                                          Kokie dar 7 km/h. Dabar net BOLT'ai beveik 40 km/h varinėja ir vargo nemato. Krūtesni aparatai varo net ir greičiau nei automobiliai mieste, ~60-70 km/h.
                                          Pardavėjai tiesiog klastoja techninius pasus.
                                          Nemačiau Lietuvoje nei vieno paspirtuko su numeriais. Nors Austrijoje tokių - pilna.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2022.08.02, 15:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X