Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Tai vat būtent, eina kariauti su 1 kompanija, nors nuomuoja paspirtukus ne tik jie.
    Bent jau Vilniuje iš nuomojamų matosi tik Bolto elspirtukai.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Labai džiaugiuosi šita YouTube prenumerata, rekomenduoju visiems - gausite informaciją iš pirmų lūpų
      Radinys čia Kriščiūnui, lol. Tai automobilis gatvėje pastatytas gal irgi radinys, reiktų nutempt? Gal dviratį prirakintą irgi reiktų perduot policijai, nes neaišku kas savininkas? Šitie paspirtukai, juos judinant prieš tai neatrakinus per appsą, skleidžia signalizacijos garsą ir neleidžia laisvai suktis ratams, tai kaip ir akivaizdus parodymas, kad tai nėra radinys, kurį reiktų nusavinti.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Radinys čia Kriščiūnui, lol. Tai automobilis gatvėje pastatytas gal irgi radinys, reiktų nutempt? Gal dviratį prirakintą irgi reiktų perduot policijai, nes neaišku kas savininkas? Šitie paspirtukai, juos judinant prieš tai neatrakinus per appsą, skleidžia signalizacijos garsą ir neleidžia laisvai suktis ratams, tai kaip ir akivaizdus parodymas, kad tai nėra radinys, kurį reiktų nusavinti.
        Nevietoje priparkuotam automobiliui irgi nesisuks ratai bei bus signalizacija. Matyt irgi nėra radinys ir nereiktų jam nieko daryti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Nevietoje priparkuotam automobiliui irgi nesisuks ratai bei bus signalizacija. Matyt irgi nėra radinys ir nereiktų jam nieko daryti.
          Kur KET paspirtukų parkavimui?

          Comment


            Gal Kriščiūnas visko gerai ir neapgalvoja ir daro kladų, bet šiaip, žiūrint į mūsų tautos aktyvizmą (t. y., pasyvizmą) visame „kitokio“ judumo fronte, tai, bet kuriuo atveju, jaučiu jam didelę pagarbą dėl jo veiklos ir atkaklumo.

            Comment


              Jei tam video Kriščiūnas, tai tikrų tikriausias "Talibano" atstovas, pagarbos kažkaip nejaučiu, greičiau priešingai kažkokį neigiamą jausmą kelia.

              Na bet galiu pametėti daugiau idėjų ateičiai: gali išsimontuoti jcdecaux reklaminius stendus stovinčius ant šaligatvių ir nuvežti jcdecaux atstovams.
              Paskutinis taisė Edd; 2022.09.25, 00:59.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Bent jau Vilniuje iš nuomojamų matosi tik Bolto elspirtukai.
                Vadinasi per mažai matai. Išties juokinga yra kovoti su 1 kompanija, eis talibanas džihado dabar paskui kiekvieną kompanija? Komedija.

                Comment


                  Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                  Vadinasi per mažai matai. Išties juokinga yra kovoti su 1 kompanija, eis talibanas džihado dabar paskui kiekvieną kompanija? Komedija.
                  Kas dar Vilniuje nuomoja? Ne parai/savaitei/mėnesiui, o pavažiavimo principu.

                  Comment


                    Kaune daugiausiai tie žali Bolt paspirtukai.
                    Tą reikalą sutvarkius vėl saugesniais šaligatviais vaikščiotume.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu kas jau kas, bet rūpi jiems tikrai ne pelnas

                      Bolt posts €547.2 million losses for 2021 | Economy | ERR



                      Kaip suprantu, ten pilamas kažkoks kinietiškas kapitalas, be kurio šita pseudoestiška kontora seniai būtų užsilenkusi, nes prieštarauja bet kokiai biznio logikai ir sveikam protui. Ko, be abejo, aš jiems ir palinkėčiau. Tiek supuvę Priusai, vairuojami psichopatų, tiek bele kur paliekami paspirtukai nėra tai, ko reikia Vilniui.
                      Užtat be bolt food būtų šakės tiek žmonėms, tiek restoranams.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Užtat be bolt food būtų šakės tiek žmonėms, tiek restoranams.
                        Per karantinus buvo suprantama, kad ant jų ir laikėsi restoranai, kad kažkas perka išsinešimui.
                        Dabar šiaip blogesni laikai restoranams ateina. Geras klausimas kiek tas maisto išvežiojimas bus aktualus artimiausiu metu.

                        Comment


                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                          Gal Kriščiūnas visko gerai ir neapgalvoja ir daro kladų, bet šiaip, žiūrint į mūsų tautos aktyvizmą (t. y., pasyvizmą) visame „kitokio“ judumo fronte, tai, bet kuriuo atveju, jaučiu jam didelę pagarbą dėl jo veiklos ir atkaklumo.
                          Fair enough, kad kažką naudingo pasako, bet kai viskas įvelkama į tokį formatą, tai biški neskanu. Man asmeniškai, toks sugedusio laikrodžio principas, kur ant visko stumdamas, aišku padalina ir gerų pastabų, bet labiau panašu, kad jo tikslas yra tiesiog išliet savo pyktį. Tai matyti ir tame įraše su policininkais, net nebando spręsti problemos, o iškart pradeda kabinėtis nachališku tonu. Jis pats puikiai supranta, kad dabar su paspirtukais yra pilkoji zona, kur neaišku ką daryti, bet ne, būtinai reikia apibaubti eilinius į pranešimą reaguojančius pareigūnus, kai jie tikrai negali išspręsti šios kompleksinės problemos.

                          Tas pats su infrastruktūros projektais, kabinėjasi prie absoliučiai menkiausių smulkmenų, kas iš dalies kaip ir teisinga, bet labai jau ironiška, kai pačiam būnant mero patarėju, dviračių takai buvo paišomi baltais dažais ant šaligatvių.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Jei tam video Kriščiūnas, tai tikrų tikriausias "Talibano" atstovas, pagarbos kažkaip nejaučiu, greičiau priešingai kažkokį neigiamą jausmą kelia.

                            Na bet galiu pametėti daugiau idėjų ateičiai: gali išsimontuoti jcdecaux reklaminius stendus stovinčius ant šaligatvių ir nuvežti jcdecaux atstovams.
                            Tai kad pas mus tėra tik vienas su judumu susijęs Talibanas– barankos sukiotojų. Kriščiūnas irgi pasukioja baranką, bet nepriklauso fundamentalistų gretoms.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kas dar Vilniuje nuomoja? Ne parai/savaitei/mėnesiui, o pavažiavimo principu.
                              Scoot911, kitas dalykas, ryt gali ateiti nauja kompanija, kad ir koks TIER ar Lime (labai realu, nes jie plečiasi į rytų europą), kurie turi dar daugiau resursų nei Bolt. Ir vėl būtų pradėtas žaidimas su kita kompanija? Taip spręsti problemas yra absurdas.

                              Comment


                                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                Scoot911, kitas dalykas, ryt gali ateiti nauja kompanija, kad ir koks TIER ar Lime (labai realu, nes jie plečiasi į rytų europą), kurie turi dar daugiau resursų nei Bolt. Ir vėl būtų pradėtas žaidimas su kita kompanija? Taip spręsti problemas yra absurdas.
                                Palyginus kiek boltų visur mėtosi - už šitų neteko užkliūt. Įdomu ar jų labai mažai ar tiesiog kažkaip tvarkingai parkuojami? Nes arba pirmą kartą juos girdžiu, arba jau pamiršau ir neįstrigo.

                                Kol kas svarbiausia atkreipti visuomenės dėmesį. Savivaldybė ir Boltas bus dėję kol visuomenė nesiskųs. Jei Boltas susitvarkys, nauji žaidėjai irgi laikysis žaidimo taisyklių. Ar jos bus formalios ar ne.

                                Comment


                                  Man atrodo pradžioje vieninteliai nuomojami paspirtukai buvo Citybee (kokiais 2018 metais), vėliau su šia paslauga išdygo ir Bolt, ir tapo pirmaujančia kompanija šio agregato nuomoje, o Citybee paspirtukai kažkaip dingo. Beje, o naudojimasis jais - mokamas ar ne?

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Radinys čia Kriščiūnui, lol. Tai automobilis gatvėje pastatytas gal irgi radinys, reiktų nutempt? Gal dviratį prirakintą irgi reiktų perduot policijai, nes neaišku kas savininkas? Šitie paspirtukai, juos judinant prieš tai neatrakinus per appsą, skleidžia signalizacijos garsą ir neleidžia laisvai suktis ratams, tai kaip ir akivaizdus parodymas, kad tai nėra radinys, kurį reiktų nusavinti.
                                    Pagal KET, jeigu mašina trukdo, tai galima nutempt. Dviratis jeigu ne prirakintas ir trukdo, gali irgi patraukt, kad netrukdytų, jeigu prirakintas – negali, nes sugadinsi svetimą turtą įveikdamas spyną, tada turėtum pranešti policijai. Policija pareiškė, kad čia ne radinys ir savintis negalima, o Kriščiūnas prisipažino turintis kitus paspirtukus mašinoje. Ar teisingai suprantu, kad policija tampa vagystės bendrininkais, nes neįvykdė savo pareigos užkardyti nusikaltimo?

                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Kur KET paspirtukų parkavimui?
                                    Video pareikšta, kad motorinių tr. pr. (šiuo atveju paspirtukų) laikymo vieta yra tr. pr. parkingas.

                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Fair enough, kad kažką naudingo pasako, bet kai viskas įvelkama į tokį formatą, tai biški neskanu. Man asmeniškai, toks sugedusio laikrodžio principas, kur ant visko stumdamas, aišku padalina ir gerų pastabų, bet labiau panašu, kad jo tikslas yra tiesiog išliet savo pyktį. Tai matyti ir tame įraše su policininkais, net nebando spręsti problemos, o iškart pradeda kabinėtis nachališku tonu [1] . Jis pats puikiai supranta, kad dabar su paspirtukais yra pilkoji zona, kur neaišku ką daryti, bet ne, būtinai reikia apibaubti eilinius į pranešimą reaguojančius pareigūnus, kai jie tikrai negali išspręsti šios kompleksinės problemos [2].

                                    Tas pats su infrastruktūros projektais, kabinėjasi prie absoliučiai menkiausių smulkmenų, kas iš dalies kaip ir teisinga, bet labai jau ironiška, kai pačiam būnant mero patarėju, dviračių takai buvo paišomi baltais dažais ant šaligatvių [3].
                                    [1] Pareigūnai vietoj to, kad užtikrintų eismo saugumą ir imtųsi likviduoti pavojų kelyje pradėjo tvarkyti biurokratinius dokumentus. Kodėl negalėjo po to jų sutvarkyti, kai važiuojamoji dalis nekeltų pavojaus dviratininkams, kurių beje buvo video? Pranešėjas problemą siūlė spręsti – prašė leidimo paimti paspirtukus nuvežimui, pasiūlė pareigūnams patraukti paspirtukus į leidžiamą vietą (parkingą).

                                    [2] Mašinų neteisėto parkingo problemos irgi neįmanoma išspręsti, bet ją kažkodėl jau sprendžia nutempdami pavienes mašinas. Kodėl paspirtukų (irgi motorinių transporto priemonių) nenutempia?

                                    [3] Būtų įdomu sužinot kas ten pripaišė, gal ir jis, nors yra minėjęs, kad pinigų beveik visiškai dviračių reikalams nebūdavo skiriama. Visgi, kiek žinau, pirmasis raudoanas tikras dviračių (o ne dviračių ir pėsčiųjų) takas atsirado dar prie jo.

                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                    Man atrodo pradžioje vieninteliai nuomojami paspirtukai buvo Citybee (kokiais 2018 metais), vėliau su šia paslauga išdygo ir Bolt, ir tapo pirmaujančia kompanija šio agregato nuomoje, o Citybee paspirtukai kažkaip dingo. Beje, o naudojimasis jais - mokamas ar ne?
                                    Video pasakyta, ten ties šneka apie VT talonėlius.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Pagal KET, jeigu mašina trukdo, tai galima nutempt. Dviratis jeigu ne prirakintas ir trukdo, gali irgi patraukt, kad netrukdytų, jeigu prirakintas – negali, nes sugadinsi svetimą turtą įveikdamas spyną, tada turėtum pranešti policijai. Policija pareiškė, kad čia ne radinys ir savintis negalima, o Kriščiūnas prisipažino turintis kitus paspirtukus mašinoje. Ar teisingai suprantu, kad policija tampa vagystės bendrininkais, nes neįvykdė savo pareigos užkardyti nusikaltimo?



                                      Video pareikšta, kad motorinių tr. pr. (šiuo atveju paspirtukų) laikymo vieta yra tr. pr. parkingas.



                                      [1] Pareigūnai vietoj to, kad užtikrintų eismo saugumą ir imtųsi likviduoti pavojų kelyje pradėjo tvarkyti biurokratinius dokumentus. Kodėl negalėjo po to jų sutvarkyti, kai važiuojamoji dalis nekeltų pavojaus dviratininkams, kurių beje buvo video? Pranešėjas problemą siūlė spręsti – prašė leidimo paimti paspirtukus nuvežimui, pasiūlė pareigūnams patraukti paspirtukus į leidžiamą vietą (parkingą).

                                      [2] Mašinų neteisėto parkingo problemos irgi neįmanoma išspręsti, bet ją kažkodėl jau sprendžia nutempdami pavienes mašinas. Kodėl paspirtukų (irgi motorinių transporto priemonių) nenutempia?

                                      [3] Būtų įdomu sužinot kas ten pripaišė, gal ir jis, nors yra minėjęs, kad pinigų beveik visiškai dviračių reikalams nebūdavo skiriama. Visgi, kiek žinau, pirmasis raudoanas tikras dviračių (o ne dviračių ir pėsčiųjų) takas atsirado dar prie jo.



                                      Video pasakyta, ten ties šneka apie VT talonėlius.
                                      O kuriuose punktuose rašoma apie transporto priemonės nutempima trukdant? Kad pašalint kliūti, tai taip, ir sutinku, kad galėjo patraukt normaliai tuos paspirtukus, bet ne čia esmė... Ir šiaip tada įdomu kodėl Kriščiūnas nekovoja prieš dviračių stovus įrengiamus ant šaligatvių, o ne važiuojamojoje dalyje, arba pats būdamas toks taisyklių fanatikas, palieka savo dviratį ant šaligatvio.

                                      Dėl policininkų, mano komentaras, kad netaktiška apibaubti juos (tiek šiaip iš žmogiškumo) nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų. Patys suprantat, kad kiek dabar priviso tų Boltų, policijai nėra šansų lakstyt paskui juos ir rinkti nuo šaligatvių. Čia kaip parduotuvėj kasos darbuotoją apšaukt, nes neatitinka kaina, nors problema jų sistemoje, su kuria jis nieko bendro neturi.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Palyginus kiek boltų visur mėtosi - už šitų neteko užkliūt. Įdomu ar jų labai mažai ar tiesiog kažkaip tvarkingai parkuojami? Nes arba pirmą kartą juos girdžiu, arba jau pamiršau ir neįstrigo.

                                        Kol kas svarbiausia atkreipti visuomenės dėmesį. Savivaldybė ir Boltas bus dėję kol visuomenė nesiskųs. Jei Boltas susitvarkys, nauji žaidėjai irgi laikysis žaidimo taisyklių. Ar jos bus formalios ar ne.
                                        Jų zona praktiškai apsiriboja centru, vasaros pradžioje buvo daug, dabar mažiau, gal mažiau paspirtukų atlaikė sezoną, o netvarkingai pastatytų būdavo pilna, ypač prie parkavimo zonos ribų.

                                        Jokioje industrijoje nėra taikomos reguliaicjos vienam rinkos žaidėjui, tame net nėra logikos, ir tai pažeidžia lygias sąlygas konkuruoti. Tai yra savivaldybės ir apskitai susisiekimo ministerijos reikalas įvesti taisykles ir reguliaciją, o ne kažkurios vienos kompanijos reikalas. Nuo to reikia pradėti. Atkreipti dėmėsį yra n+1 būdas, o pasirinktas bene prasčiausias. Kaip yra komunikuojama ir kaip yra vykdomas aktyvizmas yra nepaprastai svarbu. Dabar daroma meškos paslauga ir vyksta kažkoks lojimas ant pirmo pasitaikiuso taikynio, tai ant Bolt, su savo atvežimais, tai ant atvažiavusių pareigūnų. Neri norai ir teisumo jausmas jokio efekto neduos.

                                        Pasakyk kodėl nauji žaidėjai turėtų laikytis tų pačių taisyklių kaip bolt, jei jos nebus privalomos visiems? Koks jiems interesas? Jokio. Arba yra reguliacija arba jos nėra ir čia daugiau nėra apie ką kalbėti.Eiti paskui kiekvieną kompaniją ir reikalauti jiems daryti kažką iš geros valios vietoje to, kad būtų reikalaujama valdžios institucijų nustatyti standartus yra absurdas.

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                          O kuriuose punktuose rašoma apie transporto priemonės nutempima trukdant? Kad pašalint kliūti, tai taip, ir sutinku, kad galėjo patraukt normaliai tuos paspirtukus, bet ne čia esmė... Ir šiaip tada įdomu kodėl Kriščiūnas nekovoja prieš dviračių stovus įrengiamus ant šaligatvių, o ne važiuojamojoje dalyje, arba pats būdamas toks taisyklių fanatikas, palieka savo dviratį ant šaligatvio.

                                          Dėl policininkų, mano komentaras, kad netaktiška apibaubti juos (tiek šiaip iš žmogiškumo) nes šią problemą reikia spręsti iš pagrindų. Patys suprantat, kad kiek dabar priviso tų Boltų, policijai nėra šansų lakstyt paskui juos ir rinkti nuo šaligatvių. Čia kaip parduotuvėj kasos darbuotoją apšaukt, nes neatitinka kaina, nors problema jų sistemoje, su kuria jis nieko bendro neturi.
                                          Punktas kalbantis apie kliūties patraukimą ir tinka mašinoms, nes jos sudaro kliūtį. Būna net legaliai priparkuotas mašinas patraukia statybininkai, kai trukdo remontuoti artimą aplinką. Perstato į kitą gatvę. Su stovais kovoti nereikia, nes jie pastatyti oficialiai suderinant projektą / įvertinant aplinkybes. Pvz., mašinos irgi gali legaliai stovėti ant šaligatvio (gali nors ir Katedros aikštėj, kai turi leidimą):
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	2 Size:	2,38 MB ID:	1994292

                                          Neklauskit kodėl, bet žiūrėdamas tokias situacijas su policija, laikiausi už galvos, suko žarnas ir negalėjau normaliai kvėpuoti. Žinojau baigtį vos pradėjus žiūrėti video. Kriščiūno laikinai (sustojant, o ne stovint) paliktas dviratis ant kojelės šaligatvyje nėra kliūtis, jei galima lengvai apeiti, o šis policijos iškvietimas buvo apie tai, kad važiuojamoji dalis pilnai užblokuota, t. y. pravažiuodamas dviratininkas turėtų nelegaliai (ir neretai nesaugiai) įvažiuoti į pėsčiųjų taką arba šaligatvį. Įdomu, kodėl mašinas nutempinėja neleistinose vietose, VMS net pirko tralus, o čia jau su paspirtukais „viskas gerai“.
                                          Paskutinis taisė dondc; 2022.09.25, 19:42.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X