Keista, kad šito niekas dar nepastebėjo. Panašu, kad Vyr. inžinierius pradeda Tvorelistano išgyvendinimą Vilniuje, kas, imho, yra žiauriai geros naujienos.
Dar labai smalsu, ką į tai sakys Lietuvos tvorų sostinė Kaunas, kur tvoros visur statomos pilnu tempu
Ta prasme kodėl gatvę pritraukti arčiau namų, kad toliau tilptų dvirtakis, o ne dvirtakį arčiau namų, o gatvė lieka kur buvus.
Jei išlaikyti jungtį su mažiau perėjų, tada reiktų dviračių taką išlaikyti toje pusėje. Amalių pervažos dviračių tunelis ir Petrašiūnų dviračių takas yra toje pusėje, kur galėtų būti dviračių takas. Važinėjimas per 50 km/h perėjas mažina patrauklumą važiuoti dviračiu, tai tampa truputį ekstremali pramoga.
Kitoje pusėje galėtų atsirasti dviračių takas vietiniams. Būtų vienoj pusėj tranzitinis dvirtakis, kitoj pusėj vietinis
---
Gerai, atsibodo, daugiau nebediskutuoju Normalius tyrimus ten reiktų atlikti, tiesą sakant.
Į kitą pusę privatūs sklypai, ir spėju šiaip netelpa.
Gatvę užtektų priartinti prie namų kokius 2,5 m, kad tilptų 2,5 m pločio dviračių takas atskiras, nes nuokalnėje geriau projektuoti dviračių eismą atskirai.
Ta prasme kodėl gatvę pritraukti arčiau namų, kad toliau tilptų dvirtakis, o ne dvirtakį arčiau namų, o gatvė lieka kur buvus.
Kodėl neatkuriant tvorelės dar ir arčiau gatvę siūlai? Atrodytų jei jau be tvorelės tai kaip tik toliau (ar bent ne arčiau) gatvę siūūlyt reiktų.
Į kitą pusę privatūs sklypai, ir spėju šiaip netelpa.
Gatvę užtektų priartinti prie namų kokius 2,5 m, kad tilptų 2,5 m pločio dviračių takas atskiras, nes nuokalnėje geriau projektuoti dviračių eismą atskirai.
Tvorelę panaikinti ir nebeatkurti, o gatvę perkelti arčiau daugiabučių, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką kitoje gatvės pusėje nei buvo tvorelės.
Tiesa, norėtųsi, kad būtų nutiesiamas ir Pietrytinis aplinkkelis, kad būtų nukreipiama nemažai srauto. Įdomu kiek laiko dar užtruks iki Pietrytinio aplinkkelio statybų pradžios ir vėliau kelio atidarymo.
.
Kodėl neatkuriant tvorelės dar ir arčiau gatvę siūlai? Atrodytų jei jau be tvorelės tai kaip tik toliau (ar bent ne arčiau) gatvę siūūlyt reiktų.
Tvorelę panaikinti ir nebeatkurti, o gatvę perkelti arčiau daugiabučių, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką kitoje gatvės pusėje nei buvo tvorelės.
Tiesa, norėtųsi, kad būtų nutiesiamas ir Pietrytinis aplinkkelis, kad būtų nukreipiama nemažai srauto. Įdomu kiek laiko dar užtruks iki Pietrytinio aplinkkelio statybų pradžios ir vėliau kelio atidarymo.
Galbūt tvorelė būtų laikinas sprendinys, o po to panaikinti, įrengus Pietryinį aplinkkelį, po to išplatinant šaligatvį, įrengiant dviračių taką.
Apie kokią tvorelę kalbi?
Turbūt ne apie tą žalios spalvos skardinę autostradinę tvorą, kuri daug blogiau atrodytų nei šitoj senoj atnaujinti lenteles. Ir turbūt blogiau nei šita apskritai neatnaujinta.
Taip apie tą autostradinę Galvoju, gal moderniau ir spalvingiau atrodys gatvės vaizdas, dabartinis vaizdas su betoniniais stulpais kaip iš 70-ųjų. Nežinau, ar atrodys blogiau, bent jau ta autostradinė tvorelė ilgaamžiškesnė. Galima tik spalvą parinkti ne žalią.
Puiku! Labai jau susidėvėjusi buvo (medinė dar). Turbūt įrengs tokią tvorelę kaip toje buv. Amalių pervažos apylankoje. Manau, vaizdas pagėrės.
Apie kokią tvorelę kalbi?
Turbūt ne apie tą žalios spalvos skardinę autostradinę tvorą, kuri daug blogiau atrodytų nei šitoj senoj atnaujinti lenteles. Ir turbūt blogiau nei šita apskritai neatnaujinta.
N. Vilnioje Dūmų g. vietoj senos tvorelės iš bėgių, pagamintų ~1870 m., atsirado nauja tvorelė. Gaila...
Šiaip tai gaila, galima būtų vos ne palikti pora ir info prikabinti iš ko jie pagaminti. Arba atiduoti Dūūmų fabrikui juos įamžinti. O pati tvorelė ar tnet ten reikalinga?
Galvoju, gal ateityje jos nereikėtų, kai bus įrengtas Pietrytinis (Petrašiūnų) aplinkkelis tarp naujosios Amalių pervažos apylankos ir Kauno HE užtvankos kelio.
Komentuoti: