Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvorelės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kuo argumentavo tarybiniais laikais tvoreles tokias?
    Tuo, kad neleidžia žmonėms išbėgti į automobilių eismo juostas ir pereiti gatvę, kur negalima. Na, jeigu stipriam vikriam rusui labai reikia, jis perlipa. Reikia pereit gatvę, reikia išlįst ant šaligatvio iš priparkuotos mašinos, reikia, jeigu mikriukas išleidžia palei tvorelę. Visokios močiutės su vaikučiais ir storos pavargusios tetos, iišleistos iš mikriuko, ilgai eina gatve palei tvorelę.

    Tarybiniais laikais buvo mažiau mašinų.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą...
    Esmė ta, kad jos sudaro tokį įspūdį, tarsi gatvė atrodytų kaip lenktynių trasa. Kaip ir kitokios detalės – didelis gatvių juostų plotis, aukšti bordiūrai. O jei gatvė atrodo kaip lenktynių trasa, ji atitinkamai ir provokuoja viršyti greitį. Todėl, pvz., olandai jau seniai suprato, kad gatvė turi atrodyti kuo mažiau panaši į lenktynių trasą – bordiūrai turi būti žemi, pavojingesnėse vietose (pvz., ties perėjomis) būtina įrengti įvairias kliūtis (susiaurėjimus, saleles).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Rusai argumentuoja? Jie argumentuoja senu tarybiniu įpročiu-papročiu ir tingi domėtis, ar ką apsaugo, ar kaip tik kam nors kelia didesnį pavojų.
    .
    O kuo argumentavo tarybiniais laikais tvoreles tokias?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tamsta irgi skaitai knygą ir matai špygą. Skaityk dar kartą. Tvorelės - nesiparink, spausk tapkę. Rombai - dėmesio, mažink greitį. Aš ką, koks dročintojas? Nekelsiu tapkės...
    Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą.
    Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ne taip buvo sakoma mano cituotame pranešime, paskaityk dar kartą jį.

    Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.

    Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
    O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.
    Tai tamsta irgi skaitai knygą ir matai špygą. Skaityk dar kartą. Tvorelės - nesiparink, spausk tapkę. Rombai - dėmesio, mažink greitį. Aš ką, koks dročintojas? Nekelsiu tapkės...

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O tvorelės čia politnis reikalas ir jos nieko nesaugo, tik rusai kažkodėl jas deda? Kuo jie argumentuoja švaistymą ant nieko neapsaugančių tvorelių?
    Rusai argumentuoja? Jie argumentuoja senu tarybiniu įpročiu-papročiu ir tingi domėtis, ar ką apsaugo, ar kaip tik kam nors kelia didesnį pavojų.

    Matijošaitynas irgi rusų draugai, stato tvoreles, kad buduliai automobiliuose galėtų lakstyti gatvėmis ir sušikti pėstieji jiems netrukdytų, kol nenunešta tvorelė ir jos nuolaužos neišsilakstė aplink.

    Akivaizdu, kad Matijošaitynas dažniausiai kaltina dėl pėsčiųjų žūties ar sužalojimo pačius pėsčiuosius. Pėstiesiems rombai sako: "žiūrėk, neik, jei kas nors lekia per rombus su mašina", o visoks mašinų lakstymo stabdymas nevyksta: nei juostų skaičiaus mažinimo, nei juostų siaurinimo, nei trajektorijos kreivinimo, nei pakeltų perėjų. Mažai saugumo salelių. Šviesoforai per pagrindines plačias gatves nustatomi taip, kad galėtų skubiai pereiti tik tie, kas jau stovėjo prie perėjos krašto ir laukė žalio signalo.

    Vairuotojams, kad matytų kur yra perėja, yra daromi ženklai su geltonu apvadu, tie rombai. Bet vairuotojams neaiškinama, kad reikia pristabdyti prieš perėją, nedaroma, kad tektų pristabdyti ir saugiai praleisti pėsčiuosius.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.07.12, 15:52.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
    Ne taip buvo sakoma mano cituotame pranešime, paskaityk dar kartą jį.

    Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.

    Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
    O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.


    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
    kad maziau parintumeis Kaune juk vietoj iskiliuju pareju nupaisytas visur ju fake zymejimas. Bet uztenka viena karta pravaziuoti per miesta, kad suprasti kad ten apgaule ir daugiau niekada pries perejas nebestabdyt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rombai perspėja apie perėjas, o ne apie prieš perėjas išbėgančius.
    Perėja neužtverta tvorele, tad ar prieš perėją pristatyta tvorelių, ar nepristatyta - tai niekaip nekeičia rombų prasmingumo (nes rombai būtent tik apie perėjas įspėja, kuri abiem atvejais neužtverta tvorele)
    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Kaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
    Jei ne rombai ant kelio, pagalvociau kad Pskovas. Aj sorry, rusai sugeba bent ryskius skydus padaryti simetriskus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
    Bet kaip yra su naujų specialistų ruošimu? Ar jiems rodomi pavyzdžiai iš šalių, kurios tikrai pasižymi saugiu eismu (Nyderlandai, Šiaurės šalys, Vokietija)? Kodėl pas mus vis dar taikomos rusiškos eismo saugumo priemonės, nors jau daug metų gyvename kitoje informacinėje ir politinėje erdvėje?
    Tai kad mokina vis dar iš tų pačių 50 metų senumo vadovėlių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Įdomios tvorelės, reiktų žiūrėti kas jas gamina ir ar yra pakankama konkurencija jų pasiūloje

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal, kad neprasidėtų nekontroliuojamas parkavimas gatvėje, nors neteko ten niekada matyti parkavimo važiuojamoje dalyje kiek teko pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O tvorelės čia politnis reikalas ir jos nieko nesaugo, tik rusai kažkodėl jas deda? Kuo jie argumentuoja švaistymą ant nieko neapsaugančių tvorelių?

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Kaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
    O varge... Bet jūs man paaiškinkit, kaip pakeisti saugaus eismo specialistų suvokimą apie saugumo priemones? Suprantu, kad vyresni specialistai turi savo įsivaizdavimą ir jį vargu, ar pakeisi. Bet kaip yra su naujų specialistų ruošimu? Ar jiems rodomi pavyzdžiai iš šalių, kurios tikrai pasižymi saugiu eismu (Nyderlandai, Šiaurės šalys, Vokietija)? Kodėl pas mus vis dar taikomos rusiškos eismo saugumo priemonės, nors jau daug metų gyvename kitoje informacinėje ir politinėje erdvėje?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Kauno logika: pripaišom rombų, kad įspėtume vairuotoja apie artėjančią pėsčiųjų perėja, nes vairuotojai tai pamiršta, bet kartu pristatom tvoras, kad vairuotojai galėtų nesiparinti dėl pėsčiųjų ir lakstyti gatvėje, nes jie per tvoras neišoks į gatvę. Kas ten pas juos su saugumo ir urbanistikos suvokimu galvoje.
    Rombai perspėja apie perėjas, o ne apie prieš perėjas išbėgančius.
    Perėja neužtverta tvorele, tad ar prieš perėją pristatyta tvorelių, ar nepristatyta - tai niekaip nekeičia rombų prasmingumo (nes rombai būtent tik apie perėjas įspėja, kuri abiem atvejais neužtverta tvorele)

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Kauno logika: pripaišom rombų, kad įspėtume vairuotoja apie artėjančią pėsčiųjų perėja, nes vairuotojai tai pamiršta, bet kartu pristatom tvoras, kad vairuotojai galėtų nesiparinti dėl pėsčiųjų ir lakstyti gatvėje, nes jie per tvoras neišoks į gatvę. Kas ten pas juos su saugumo ir urbanistikos suvokimu galvoje.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Kaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Senasis Ukmergės plentas (pasakysit, kad čia Vilniaus r., kaimas, bet), šalia yra dviračių/pėsčiųjų takas max 1,5 m pločio. https://www.google.lt/maps/@54.78630...2!8i6656?hl=lt Juo eina/bėgioja žmonės, veda šunis, važinėja dviratininkai. Man visada važiuojant baisu, kad koks pyplys, nors ir su šalmu, su dviračiu netyčia nenulėktų į gatvę, apsilenkiant dėdė nedėtų kojos ant važiuojamosios dalies ir pan. Policininkų ant važiuojamos dalies ten daug priguldyta, bet net aš (be X6 ar Q7) labai pasistengti turiu nevažiuoti daugiau 60km/h. Tokios tvoros yra reikalingos, jos ne dėl grožio, jos dėl saugumo.
    Man net trūksta žodžių apibūdinti tam bardakui, kuris čia padarytas. Negana to, kad valstybinės reikšmės kelias eina tiesiai per miegamus kvartalus, tai dar bandoma apsimesti, jog tai netranzitinė gatvė ir tiesti takus tiesiai prie borto. Tvorelės čia ne sprendimas, o kompresas lavonui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Pats prisipazinai, kad pastoviai virsiji greiti salia gyvenamuju namu, ten kur riba yra 50, sakai labai sunku nevaziuoti maziau 60. Del kokio saugumo, saugumo nuo tu, kurie nemoka pedos nuo pedalo atleist? Tai cia ir betonines tvoros nepades. Kodel nereikalauji tvoreles tarp eismo juostu, o jei kazkas is priespriesines juostos keliais laipsniais vaira pasuks?
    Čia ne tvorelės padės, o visokie iškreivinimai ir salelės.

    Komentuoti:

Working...
X