Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvorelės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Važinėjant Kaune man susidarė įspūdis, kad tvorelės visų pirma statomos tam, kad nebūtų stabdymų/sustojimų/stovėjimų vietose, kuriose to daryti nereikia ar negalima (visų tų - ai aš čia tik trumpam, numesiu mašiną 5 minutėm su avariniais, ai aš čia tik uošvienę 85 metų išleisiu ant gatvės, aš čia tik 5 siuntinius į 3 skirtingus pastatus atvežiau, negi dabar parkingo ieškosiu).

    O vaikštant pėsčiomis yra akivaizdu, kad sąlygos pėstiesiems krabyne sudarytos kur kas geresnės, nei buvo anksčiau.
    Santykinai geresnės sąlygos, bet dar ne Nyderlandų kosminės technologijos kaip kai kuriems norėtųsi

    Apie tvoreles, kaip problemą, net nesusimąstytum nei kaip pėsčiasis, nei kaip vairuotojas, nebent kaip parkuotojas arba megėjas kirsti gatvę ne per perėją

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Važinėjant Kaune man susidarė įspūdis, kad tvorelės visų pirma statomos tam, kad nebūtų stabdymų/sustojimų/stovėjimų vietose, kuriose to daryti nereikia ar negalima (visų tų - ai aš čia tik trumpam, numesiu mašiną 5 minutėm su avariniais, ai aš čia tik uošvienę 85 metų išleisiu ant gatvės, aš čia tik 5 siuntinius į 3 skirtingus pastatus atvežiau, negi dabar parkingo ieškosiu).

    O vaikštant pėsčiomis yra akivaizdu, kad sąlygos pėstiesiems krabyne sudarytos kur kas geresnės, nei buvo anksčiau.
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.13, 10:58.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Kaip galima kovoti su tvorelėmis? Tvorelių sindromą būtiną gydyti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tvoreles rodo vairuotojui, kad toje gatveje jam yra saugu. Jokie adekvatus pestieji per jas neturetu lipti, todel i kelia reikia kreipti maziau demesio. Antra, jei pestysis kazkaip atsidurs vaziuojamojoje dalyje, jis simta procentu debilas ir pats bus kaltas, todel galima virsyti greiti. Tvoreles lyg duoda vairuotojui apsaugos ir savo virsenybes jausma, rodo visiska jo prioriteta gatveje, kur tera dvi juostos ir cia apskritai turetu buti 30kmh ribojimas bei bendra erdve, o ne vaizduojama autostrada.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą.
    Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)
    Čia kai tvorelės tik labai nedaug, o ne palei visą gatvę.
    Jeigu būna ištisa tvorelė paleii visą gatvę, o gatvė plati ir tiesi, tikrai daug kas viršija greitį. Einant šaligatviu jaučiasi, kad tikrai ne penkiasdešimt važiuoja. Ir nejauku eiti. Pvz., Kaune, Birštono gatvėje.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Tvorelės, jų statymas, dažymas kainuoja pinigus. Paskui jos atima iš žmonių dalį šaligatvio ir apsunkina jo valymą. Jeigu į tvorelę trenkiasi lekiantis budulio automobilis, ji gali padėti užmušti arba bent sužaloti aplinkinius žmones arba patį budulį.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kuo argumentavo tarybiniais laikais tvoreles tokias?
    Tuo, kad neleidžia žmonėms išbėgti į automobilių eismo juostas ir pereiti gatvę, kur negalima. Na, jeigu stipriam vikriam rusui labai reikia, jis perlipa. Reikia pereit gatvę, reikia išlįst ant šaligatvio iš priparkuotos mašinos, reikia, jeigu mikriukas išleidžia palei tvorelę. Visokios močiutės su vaikučiais ir storos pavargusios tetos, iišleistos iš mikriuko, ilgai eina gatve palei tvorelę.

    Tarybiniais laikais buvo mažiau mašinų.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą...
    Esmė ta, kad jos sudaro tokį įspūdį, tarsi gatvė atrodytų kaip lenktynių trasa. Kaip ir kitokios detalės – didelis gatvių juostų plotis, aukšti bordiūrai. O jei gatvė atrodo kaip lenktynių trasa, ji atitinkamai ir provokuoja viršyti greitį. Todėl, pvz., olandai jau seniai suprato, kad gatvė turi atrodyti kuo mažiau panaši į lenktynių trasą – bordiūrai turi būti žemi, pavojingesnėse vietose (pvz., ties perėjomis) būtina įrengti įvairias kliūtis (susiaurėjimus, saleles).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Rusai argumentuoja? Jie argumentuoja senu tarybiniu įpročiu-papročiu ir tingi domėtis, ar ką apsaugo, ar kaip tik kam nors kelia didesnį pavojų.
    .
    O kuo argumentavo tarybiniais laikais tvoreles tokias?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tamsta irgi skaitai knygą ir matai špygą. Skaityk dar kartą. Tvorelės - nesiparink, spausk tapkę. Rombai - dėmesio, mažink greitį. Aš ką, koks dročintojas? Nekelsiu tapkės...
    Neteko girdėti, kad vairuotojai tvoreles priima kaip paididinto leistino greičio ženklą.
    Gal net priesšingai, nes tvorelės neretai būna netoli prėjų (kad ir pvz Kestučio g. padarė neseniai prie perėjų, kad neitų netoli perėjos, o eitų per perėją)

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ne taip buvo sakoma mano cituotame pranešime, paskaityk dar kartą jį.

    Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.

    Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
    O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.
    Tai tamsta irgi skaitai knygą ir matai špygą. Skaityk dar kartą. Tvorelės - nesiparink, spausk tapkę. Rombai - dėmesio, mažink greitį. Aš ką, koks dročintojas? Nekelsiu tapkės...

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O tvorelės čia politnis reikalas ir jos nieko nesaugo, tik rusai kažkodėl jas deda? Kuo jie argumentuoja švaistymą ant nieko neapsaugančių tvorelių?
    Rusai argumentuoja? Jie argumentuoja senu tarybiniu įpročiu-papročiu ir tingi domėtis, ar ką apsaugo, ar kaip tik kam nors kelia didesnį pavojų.

    Matijošaitynas irgi rusų draugai, stato tvoreles, kad buduliai automobiliuose galėtų lakstyti gatvėmis ir sušikti pėstieji jiems netrukdytų, kol nenunešta tvorelė ir jos nuolaužos neišsilakstė aplink.

    Akivaizdu, kad Matijošaitynas dažniausiai kaltina dėl pėsčiųjų žūties ar sužalojimo pačius pėsčiuosius. Pėstiesiems rombai sako: "žiūrėk, neik, jei kas nors lekia per rombus su mašina", o visoks mašinų lakstymo stabdymas nevyksta: nei juostų skaičiaus mažinimo, nei juostų siaurinimo, nei trajektorijos kreivinimo, nei pakeltų perėjų. Mažai saugumo salelių. Šviesoforai per pagrindines plačias gatves nustatomi taip, kad galėtų skubiai pereiti tik tie, kas jau stovėjo prie perėjos krašto ir laukė žalio signalo.

    Vairuotojams, kad matytų kur yra perėja, yra daromi ženklai su geltonu apvadu, tie rombai. Bet vairuotojams neaiškinama, kad reikia pristabdyti prieš perėją, nedaroma, kad tektų pristabdyti ir saugiai praleisti pėsčiuosius.
    Paskutinis taisė manometras; 2020.07.12, 15:52.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
    Ne taip buvo sakoma mano cituotame pranešime, paskaityk dar kartą jį.

    Buvo sakoma, kad tvorelės ale kažkaip prištarauja rombų idėjai.

    Niekaip neprieštarauja, nes rombai susiję su tuo, kad pamatytų vairuotojai kur yra perėja.
    O perėja tvorelių ir netvorelių atveju vienodai atvira.


    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?
    kad maziau parintumeis Kaune juk vietoj iskiliuju pareju nupaisytas visur ju fake zymejimas. Bet uztenka viena karta pravaziuoti per miesta, kad suprasti kad ten apgaule ir daugiau niekada pries perejas nebestabdyt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rombai perspėja apie perėjas, o ne apie prieš perėjas išbėgančius.
    Perėja neužtverta tvorele, tad ar prieš perėją pristatyta tvorelių, ar nepristatyta - tai niekaip nekeičia rombų prasmingumo (nes rombai būtent tik apie perėjas įspėja, kuri abiem atvejais neužtverta tvorele)
    Kaip tai nekeičia? Jei gali nesiparint ir spaust tapkę tarp perėjų, tai kodėl turėčiau parintis kas kelis šimtus metrų matydamas rombus? Man ką mažint greitį?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Kaunas toliau ramiai tveriasi. Vaidoto g. Šiaip šita gatvė dvelkia "rusynu", tai dabar vaizdas dar "pagerintas".
    Jei ne rombai ant kelio, pagalvociau kad Pskovas. Aj sorry, rusai sugeba bent ryskius skydus padaryti simetriskus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
    Bet kaip yra su naujų specialistų ruošimu? Ar jiems rodomi pavyzdžiai iš šalių, kurios tikrai pasižymi saugiu eismu (Nyderlandai, Šiaurės šalys, Vokietija)? Kodėl pas mus vis dar taikomos rusiškos eismo saugumo priemonės, nors jau daug metų gyvename kitoje informacinėje ir politinėje erdvėje?
    Tai kad mokina vis dar iš tų pačių 50 metų senumo vadovėlių.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Įdomios tvorelės, reiktų žiūrėti kas jas gamina ir ar yra pakankama konkurencija jų pasiūloje

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal, kad neprasidėtų nekontroliuojamas parkavimas gatvėje, nors neteko ten niekada matyti parkavimo važiuojamoje dalyje kiek teko pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O tvorelės čia politnis reikalas ir jos nieko nesaugo, tik rusai kažkodėl jas deda? Kuo jie argumentuoja švaistymą ant nieko neapsaugančių tvorelių?

    Komentuoti:

Working...
X