Tai aš ir taip galvoju, bet noriu sužinot, kaip agnete mąsto.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Radau taisyklę, kuri užbaigs šitą diskusiją:
2.24
Special manoeuvres
Article 54
Drivers intending to carry out special manoeuvres, such as pulling away, reversing, turning into the road from an exit, turning off the road into an entrance, performing a U-turn, switching from the feeder lane into the main highway, switching from the main highway into the exit lane or changing lanes must at all times give way to other vehicles.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtų galima sutikti, jeigu ne pavyzdžiai, kai leistinas greitis nustatomas visiškai nesikonsultuojant su sveiku protu. Praėjusį savaitgalį teko truputį važinėtis 160 keliu tarp Telšių ir Varnių ir ten gana ilgoje atkarpoje leistinas greitis yra 40 km/h. Ne gyvenvietėje, kelio darbai nevyksta, jokių staigių posūkių, danga normali - eilinis krašto kelias. Ir staiga jame saugus greitis tampa daugiau nei dvigubai mažesniu nei bet kuriam kitam?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galbūt (nors ženklų "Kelio darbai" nėra, yra tik greičio ribojimai), bet esmės ribojimo priežastis nekeičia. Jei kelininkai užmiršo susirinkti ženklus, saugus greitis kelyje nuo to netampa dvigubai mažesnis.Parašė Gintauts Rodyti pranešimąTen neseniai kelininkai darbavosi, šiurkštino dangą, tai gal tik ženklų nenurinko, šiaip tame kelyje apribojimų nėra.
Kita vertus, ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai blogesniam/pavojingesniam kely leidžiamas greitis yra didesnis nei geresniame. Ir tokie nelogiškumai man atrodo psichologiškai labai skatina važiavimą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ženklai su logika nesipyksta.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Cia todel kad tu neatskiri "motorway" nuo "main highway"…Parašė digital Rodyti pranešimąBet jis rado, kad switching from the feeder lane into the main highway must at all times give way to other vehicles, tai kaip ir nesutampa su tuo, ką agnette sakė.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Spaudžiat čia visi agnette tai matau reikia man įsiterpti. Nemoku olandiškai, tai čia ištrauka iš Austriškų taisyklių:Parašė digital Rodyti pranešimąBet jis rado, kad switching from the feeder lane into the main highway must at all times give way to other vehicles, tai kaip ir nesutampa su tuo, ką agnette sakė.
Wenn auf Straßen mit mehr als einem Fahrstreifen für die betreffende Fahrtrichtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder nicht zulässig ist oder ein Fahrstreifen endet, ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Wechsel auf den zunächst gelegen verbleibenden Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, dass diese Fahrzeuge jeweils im Wechsel einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug nachfolgen können (Reißverschlusssystem).“
– Österreich: § 11 Abs. 5 StVO
Kas neskaito vokiškai: punktas, oficialiai įtvirtinantis privalomą užtrauktuko principo taikymą, i.e., privaloma suleisti užblokuotą/besibaigiančią juostą pakaitomis.
Pasikartosiu - rašytos, kad ir griežtos, taisyklės kurių laikomasi padaro gyvenimą prognozuojamesnį ir ramesnį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neskatina.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKita vertus, ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai blogesniam/pavojingesniam kely leidžiamas greitis yra didesnis nei geresniame. Ir tokie nelogiškumai man atrodo psichologiškai labai skatina važiavimą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ženklai su logika nesipyksta.
Su"Motorway" viskas yra aišku - tai yra automagistralė. O kas yra "highway"? - angliškoje wiki rašoParašė agnette Rodyti pranešimąCia todel kad tu neatskiri "motorway" nuo "main highway"….A highway is any public road or other public way on land.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.07.14, 17:51.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Main highway (Snelweg) - kelias kuriame galima vaziuoti 100 kmph, tipo greitkelis, daznai zymimas zalia juosta tarp srautu, numeris geltonos spalvos su N raide prekyje, zenklas (G3) su baltu automobiliu melyname kvadrate.
Konfiguracija skirtinga, nuo 2x2, pvz. N33 https://goo.gl/maps/oQGCLd4nCZU2
bet gali buti 1x2, pvz. N381 https://goo.gl/maps/Rp31tBzh9vp
buna ir 2x1.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tavęs vieno neskatina, tai dar nereiškia kad ir kitų neskatina.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNeskatina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tave skatina, tai visai nereiškia, kad kitus skatina. Taisyklės yra taisyklės, jų reikia laikytis.Parašė spirit Rodyti pranešimąJeigu tavęs vieno neskatina, tai dar nereiškia kad ir kitų neskatina.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie ką ir kalba. Pats pripažįsti, kad tai negerai ir, kad galima važiuoti greičiau, o bet tačiau paskui sakai, kad neduokdie viršyt greitį. Tai koks tokioj "gyvenvietėj" saugus greitis? 50, kaip rodo gyvenvietės kelio ženklas, ar didesnis? Tos pačios situacijos su kelio darbais. Kaune va taiso gatvę, buvo užsiėmę taisyt gana mažą atkarpą, bet ženklai su 30 sudėti viiisoooj gatvėj, net ten, kur tuo metu kelininkų nė kvapo nebuvo. Kur logika? Saugus greitis toj vietoj irgi 30? Ar visgi 50?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai, kad šitas reiškinys vis dar plačiai paplitęs - faktas ir tokių vietų skaičių reikia mažinti. Net Baltarusijoe daug kur baltas lenteles pakeitė į melynas arba išvis demontavo.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Davai nesimėtomParašė Emigraves Rodyti pranešimąSpaudžiat čia visi agnette tai matau reikia man įsiterpti. Nemoku olandiškai, tai čia ištrauka iš Austriškų taisyklių:
 Diskusija buvo apie Nyderlandus. Čia tos austriškos gali būti kalba apie šitą: 105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.
O jei norit mėtytis, tai prašau
https://www.qld.gov.au/transport/saf...es/road/lanes/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jokia cia ironija, cia skatinimas paciam surasti atsakyma, o ne prasyti... duok...Parašė Bmweda Rodyti pranešimąNereikia tos ironijos.
Kai pats ieskai, ilgiau prisiminsi...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tai leidžia kelio ženklai.Parašė edvvis Rodyti pranešimąApie ką ir kalba. Pats pripažįsti, kad tai negerai ir, kad galima važiuoti greičiau
30.Parašė edvvis Rodyti pranešimąKaune va taiso gatvę, buvo užsiėmę taisyt gana mažą atkarpą, bet ženklai su 30 sudėti viiisoooj gatvėj, net ten, kur tuo metu kelininkų nė kvapo nebuvo. Kur logika? Saugus greitis toj vietoj irgi 30? Ar visgi 50?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Noriu pastebėti, kad čia apskritai gaištu laiką ne dėl to, kad kažką aklai užginčyt, bet kad pamėginti pamąstyti, kodėl Lietuvoj važiavimas yra kankynė, kodėl turim neproporcingai didelius žuvusių skaičius ir ką galim pasimokyti iš geriausių pasaulio pavyzdžių.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąDavai nesimėtom
 Diskusija buvo apie Nyderlandus. Čia tos austriškos gali būti kalba apie šitą: 105. Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią.
O jei norit mėtytis, tai prašau
https://www.qld.gov.au/transport/saf...es/road/lanes/
Nelabai suprantu, ką čia veikia Australija - visai kita šalies sąranga, kultūra.
Pacituotas Lietuviškas atvejis yra tik susidariusios eilės atveju, Austriškose eilė neminima.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Leiskite šiek tiek patrolinti?:
Visi pripažinkime, kad šaudyti mieste nedidelio galingumo pistoletu yra saugu.
Ir be tokių ekstremalių pavyzdžių yra krūva vietų, kai pavojingėse vietose kažkodėl šaudyti leidžiama, o laisvose erdvėse - uždrausta.
Kiekvienas šaulys gali įvertinti saugius taikinius atsižvelgdamas į oro sąlygas, žmonių ir taikinių dislokaciją.
Drausti šaudyti iš automatinio ginklo mieste yra irgi negerai ir todėl, kad galima būtų šaudyti greičiau. O bet kažkas paskui sako, kad neduokdie šaudysit papliūpomis.
Ir tokie nelogiškumai atrodo psichologiškai labai skatina šaudymą pagal savo supratimą visada, net ir tais atvejais, kai ginklų naudojimo apribojimai su logika nesipyksta.
Tai toj vietoje galima šaudyti iš Kalašnikov, ar vis gi tik pistoletu, kaip nurodyta įstatyme?
Comment
 
Comment