Prie to, kad jeigu srautas važiuoja 120km/h, tai priekyje 50km/h važiuojanti mašina nekelia pavojaus eismo saugai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Su mersu čia visai kita situacija, ten fūra atrodo važiavo pagal KET, tik debilas merso vairuotojas pamiršo, kad antra juosta nėra asmeniškai jam rezervuota, nors ir su S klase važiuoja, plius dar ir pamiršo, kad automobilyje yra ne tik gazas, bet ir stabdžiai.Parašė Mi Co Rodyti pranešimąAš iš dalies suprantu tą bičą su mersu, kur šiandien per visus kanalus rodo
Comment
-
Nu jau tik nereikia čia teisint furisto, kuris prieš rikiuodamasis neįsitikino manevro saugumu ir nepraleido galimai jau lenkiančio merso. Furistai mėgsta taip lenkt kitas furas. Furistas pats turi suprast kad vairuoja ne lengvąją ir betkoks jo kontaktas su kita transporto priemone gali turėti liūdnesnių pasekmių nei kad lengvųjų susidūrimas.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 00:04.
Comment
-
Gal kaip tik merso nereikia teisint? Kas blogiau, greičio viršijimas, pavojingas lenkimas, sustojimas greitkelyje antroje juostoje, ar tik "nepraleidimas" merso? Nieko tą fūra neužkirto, jeigu mersas būtų važiavęs leistinu griečiu, nebūtų jokios avarinės situacijos. Ten akivaizdu iš greičio skirtumo, kad ne fūra vilkosi ant 50, o mersas važiavo ant kokių 190 ir labai nenorėjo pristabdyt iki kokio 100.Parašė spirit Rodyti pranešimąNu jau tik nereikia čia teisint furisto, kuris prieš rikiuodamasis neįsitikino manevro saugumu ir nepraleido galimai jau lenkiančio merso. Furistai mėgsta taip lenkt kitas furas.Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.09, 20:56.
Comment
-
Taip, kalti abu. Vienas - kad nepraleido, kitas - kad stabdė. Kad mersas viršijo greitį - galbūt. Bet ar tai suteikia teisę taip užkirtinėti kelią kad ir greitį viršijančiai mašinai? Tikrai ne. Tegul furistas džiaugiasi kad tas merso vairuotojas iš viso suvaldė savo mašiną ir viskas nesibaigė dar liūdniau. Ir šiaip, reikia diskutuoti ne apie tai, kas būtų jeigu būtų, o apie tai, kas buvo.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 00:27.
Comment
-
Aš tai imčiaus radikalios idėjos - uždaryčiau visus įvažiavimus tiesiai ant Kleboniškio tilto, t.y. tiek nuo Vilijampolės, tiek nuo Jonavos g. MKAD'o tipo intensyvaus eismo kelio konfliktinių situacijų kiekis turėtų gerokai priartėti prie nulio. Vilijampolės pusėje jau dabar nuorodos siūlo naudotis Megos viaduku, jei nori iš Vilijampolės pasiekti VilniųParašė agnette Rodyti pranešimąBuvo toks nusukimas iskart uz Klieboniskio tilto (Klaipedos kryptis), avariju (susidurimu) budavo nuolat. Problema buvo tame kad ir negreitame (salyginai) kelyje staiga atsirasdavo stabdantys ir sukantys. Letejimo juostu ten nebuvo, kaip ir nera greitejimo kitoje kelio puseje. Pasalino nusukima - dingo avarijos. O kiek tame kelyje dar tokiu vietu... aibe!

Šiaip ir dobilo formos A1/A6 sankryža atrodo konfliktiška, bet apie eismą blokuojančius eismo įvykius čia lyg ir negirdėjau, tai sankryža iki rekonstrukcijos matyt bus palikta tokia kokia yra. Nebent užpieštų juostas panašiai kaip prie Megos viaduko.Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.09, 00:25.
Comment
-
Mersas specialiai maroziškai aplenkė ir dar bandė kažką aiškinti, jeigu būtų įvažiavęs į užpakalį pats būtų likęs kaltas, jeigu važiuotų leistinu greičiu būtų laisvai spėjęs pristabdyt, fūra juk nevažiuoja autostradoje labai lėtai. Puikiai žinau tokias situacijas, kada lenki maximaliu leistinu greičiu ir iš užpakalio atlekia koks BMW beveik lipantis ant vejos kairėje su mirksinčiom lempom.Parašė spirit Rodyti pranešimąTaip, kalti abu. Vienas - kad nepraleido, kitas - kad stabdė. Kad mersas viršijo greitį - galbūt. Bet ar tai suteikia teisę taip užkirtinėti kelią kad ir greitį viršijančiai mašinai? Tikrai ne. Tegul furistas džiaugiasi kad tas merso vairuotojas iš viso suvaldė savo mašiną ir viskas nesibaigė dar liūdniau. Ir šiaip, reikia diskutuoti ne apie tai, kas būtų jeigu būtų, o apie tai, kas buvo.Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.09, 00:38.
Comment
-
Yra tokia patarlė - duok durniui kelią. Furistas to nepadarė. Rezultatas yra žinomas. Galėjo leist pravažiuot tam mersui net jei jis viršijo greitį. O dabar gavosi trys avarinės situacijos:
1. Mersas buvo spaudžiamas prie atitvarų;
2. Mersas neleistinai stabdė fūrą;
3. Kažkas įvažiavo į fūros galą.
Jei fūra būtų praleidusi tą durnių, tai būtų pavykę visų šių situacijų išvengt.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 01:15.
Comment
-
Aleksio vadovaujasi tarybinio "zakono" principu. Kuomet brandžiose Vakarų visuomenėse eismo saugumas kelyje, visų pirma, bazuojamas ant sveiko proto ir pagarbos kitiems eismo dalyviams kriterijų, kurie nebūtinai įrašyti taisyklėse (t.y. "zakonuose"). Tiesiog žmogus tebegyvena TSRS ir vadovaujasi atitinkama gyvenimo logika.Parašė spirit Rodyti pranešimąKą tu čia nusišneki dabar? Gerai įvertinęs situaciją negali važiuot? WTF?
Comment
-
Tu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.Parašė spirit Rodyti pranešimąBent jau aš tai visiškai nesupratau ką tu čia norėjai dabar pasakyt
Panašiai yra ir su leistinomis alkoholio ‰.
O jeigu mersas važiuotų leistinu greičiu?Parašė spirit Rodyti pranešimąJei fūra būtų praleidusi tą durnių, tai būtų pavykę visų šių situacijų išvengt.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.07.09, 13:36.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTu iki šiol nesupranti, kad saugus greitis yra ≤ leistinas greitis. Tai yra aksioma. Ir tai nepriklauso nuo esamo mašinų srauto, visokių ABS, oro sąlygų ir vairuotojo patirties.
O jeigu mersas važiuotų leistinu greičiu?
O tu nesupranti kad už vairo reikia protaut ir važiuot pagal situaciją, o ne aklai įsikibus KET'o. Kadangi lietuvoje yra įprasta kad srautas viršija greitį, tai betkokie "saugiai" važiuojantys gali pridaryt kitiems bėdų jei nuspręs, pvz,, persirikiuot arba "antraeilinti". Ar tai saugu tokiu atveju versti kitus stabdyti ir lenkti iš dešinės (ką draudžia KET'as)? Tikrai ne.Paskutinis taisė spirit; 2016.07.09, 14:02.
Comment
-
Atrodytų - važiuok su srautu, ir būsi laiku.Parašė spirit Rodyti pranešimą...Kadangi lietuvoje yra įprasta kad srautas viršija greitį...
Bet ne - Vilniuje ypač mėgstamas užsiėmimas yra "kaboti ant subinės".
O kai taip "kabo" fūra su 20 tonų kroviniu, tai jau ir nervas pradeda imti...
Tai ir sakau, kad iš dalies suprantu tą bičą su Mersu, kai sustabdė fūrą vidury kelio ir nuėjo pasiaiškinti santykių.
Man toks noras tikrai buvo kilęs ne vieną kartą - sustoti ir nueiti paklausti, gal su sveikata kas negerai, kad važiuoja vos ne į buferį stumdamas?
Comment
-
Nerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
Comment
-
Tai tik "slabakams" rašyta.Parašė agnette Rodyti pranešimąMusu saugaus eismo "zakonas" irgi sako:
<....>
12 straipsnis. Bendrosios eismo dalyvių pareigos
1. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
<....>
Comment
-
Igziaktli :-) Lietuvoje labai gajus "aš protingesnis už bet kokius įstatymus" mąstymas, kai žmogus jaučiasi kompetetingas n sričių. Vairavimas ir eismo išmanymas tame sąraše ko gero bus top5. Šalia rikiuojas politika, krepšinis ir pan.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąNerašytų taisyklių problema yra ta, kad jos nerašytos. Tai yra, kiekvienas interpretuoja pagal save. Tikrai daug tenka maišyti po EU ir žinot ką? Lengviausia, maloniausia ir saugiausia ten, kur žmonės itin tiksliai laikosi taisyklių. Visas alpių regionas, Vokietija. Nenutinka jokių siurprizų, nereikia prie vairo įsitempti ir laukti durnių, kuriems saugu yra +50 ir pan.
Aš bučiau už 1 km paklaidą, kaip kad yra FR ar CH, bet protingu leistinų greičių peržiūrėjimu. Nes dabar kreivų veidrodžių posovietinė karalystė, kur įstatymas yra kažkam, bet ne man.
Comment
-
Užtenka stebėti, kokie "invalidai" ir kokiomis mašinomis dažniausiai užima ne jiems skirtas parkavimo vietas.Parašė taspac Rodyti pranešimąIgziaktli :-) Lietuvoje labai gajus "aš protingesnis už bet kokius įstatymus" mąstymas, kai žmogus jaučiasi kompetetingas n sričių. Vairavimas ir eismo išmanymas tame sąraše ko gero bus top5. Šalia rikiuojas politika, krepšinis ir pan.
Betgi jie "teisingai vertina situaciją".
Comment
-
Sutinku su ivaziavimo nuo Vilijampoles i A1 uzdarymu (ten rodos jau gulejo blokai), bet nuo Jonavos nemanau kad pasiteisins, be to ten sioks toks greitejimas yra. O del A1/6 mazgo tikrai ji reikia perstatyti, yra planas paversti ji i kazkoki mandra deimanta... su sviesoforais.Parašė PoDV Rodyti pranešimąAš tai imčiaus radikalios idėjos - uždaryčiau visus įvažiavimus tiesiai ant Kleboniškio tilto, t.y. tiek nuo Vilijampolės, tiek nuo Jonavos g. MKAD'o tipo intensyvaus eismo kelio konfliktinių situacijų kiekis turėtų gerokai priartėti prie nulio. Vilijampolės pusėje jau dabar nuorodos siūlo naudotis Megos viaduku, jei nori iš Vilijampolės pasiekti Vilnių
Šiaip ir dobilo formos A1/A6 sankryža atrodo konfliktiška, bet apie eismą blokuojančius eismo įvykius čia lyg ir negirdėjau, tai sankryža iki rekonstrukcijos matyt bus palikta tokia kokia yra. Nebent užpieštų juostas panašiai kaip prie Megos viaduko.
Comment
-
Neatleidžiant akseleratoriaus pedalą, truputi paspausk stabdžius kad įsijungtų stabdžių žibintai. Kartais padeda.Parašė Mi Co Rodyti pranešimąAtrodytų - važiuok su srautu, ir būsi laiku.
Bet ne - Vilniuje ypač mėgstamas užsiėmimas yra "kaboti ant subinės".
O kai taip "kabo" fūra su 20 tonų kroviniu, tai jau ir nervas pradeda imti...
Comment
Comment