Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Piridesiu, nesupraskite neteisingai, uz prasizengimus kaip sis ivykis tikrai reikia bausti pagal istatymus. Ir neteigiu, kad jaunimui reikia viska atleisti. Toli grazu ne... taciau svarbiau turi buti prevencija/svietimas, nei bausmes. As cia labiau issireiskiau apie bendra jaunimo elgsena, auklejima, buda ir pan. Nes Aleksio jau senai bando teigti, kad zmogus gali buti robotas (jo senesni pareiskimai apie darbuotoju ir darbdaviu santykius, kariu morale ir mustravimus ir pan.), kad nuo mazu/jaunu dienu turi/gali elgtis kaip suauges, istatytas i remus ir pan. Jaunas zmogus todel ir vadinamas jaunu, kad jis toli grazu dar nera suauges ir nemasto/nesielgia taip kaip suauges, ir tai tikrai nera blogai. Zmogus tik formuojasi ir jam reikia palikti siek tiek kontroliuojamos laisves, kad galetu atrasti save siame pasaulyje, savarankiskai susiformuoti pasauleziura, vertybes. Taciau tas procesas turi buti konktroliuojamas, padedant jam sunkiose situacijose, nukreipiant ji teisinga linkme. Tam reikalingas stiprus svietimas, visuomeniskumo, samoningumo skatinimas pirma ateinantis is seimos, po to is draugu, svietimo instituciju, valstybes, mass medios ir pan. Deja LT siuo metu labai toli iki to, labiau bandome jauna zmogu bausti, teisti, nei sviesti. O bandyti 18-25 metu ar net jaunesni zmogu jega igrusti i 40 mecio mastysena, elgsena ir pan. yra blogiausia ka galima jam padaryti.Paskutinis taisė taspac; 2015.10.23, 10:53.
-
Vairuoju nuo 19. Per 4 metus kai vairuoju nė karto nebuvo tokios minties, kad va reik pamandravotParašė taspac Rodyti pranešimąGal teises issilaikei ne 18kos o kokia 27? Nelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan.
Visi vaikai isdykauja, visas jaunimas maistauja, priesinasi, ekperimentuoja, tyrineja, mokosi, mano, kad jie visagaliai, kad vyresni nieko nesupranta ir pan. Tai naturalus zmogaus brendimo procesas. Ir tik gero svietimo pagalba ji galima suvaldyti, pakreipti gera linkme, taciau jokiu budu negalima to bandyti isnaikinti draudimais, baudimu ir pan. Taip tik traumuosime jaunima ir gausis atvirkstinis rezultatas.
Žinoma, jei esi visiškai tuščioj ir prisnigtoj aikštelėj tai apsuki mašiną pravažiuodamas, bet tik tiek
Viskam yra laikas ir vieta. O tėvai manęs karo sąlygom neauklėjo
Mano atveju buvo turbūt mokymasis iš svetimų (pvz dabar aptariamos situacijos) klaidų. Jaunas ne jaunas nesvarbu, jei nesuvoki, kad transporto priemonę vairuoti reikia atsargiai tai naudokis troleibusu
Comment
-
Jokios muštros, jokios izoliacijos.Parašė taspac Rodyti pranešimąNelabai tikiu, tiesiog gal nepameni, nes tokiu atveju tave tevai turejo aukleti karo mustro salygomis, izoliuota nuo visuomenes, jaunimo, madu, draugu ir pan.
Comment
-
Čia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.Parašė fiction Rodyti pranešimąNu tik nereikia, tame pačiame Molėtų plente tenka sutikti daugybę vairuotojų kurie dar keturių juostų dalyje prieš porą kilometrų iki jo baigimosi persirikiuoja į antrą juostą ir ten velkasi mažesniu nei leistina greičiu. Tada visi kiti priversti lenkti iš dešinės, o ten dažniausiai ir taip nemažai mašinų kurios duoda kelią antrai juostai.
O pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėti
Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.08, 12:13.
Comment
-
Neteisk ir nebūsi teisiamas!Parašė fiction Rodyti pranešimąO pačiam reikėtų pasimokyti tolerancijos. Taip, gal dauguma ir viršija greitį dėl proto trūkumo, bet dalis gal tikrai tuo momentu turi skubėti dėl įvairiausių priežasčių - žmona gimdo, troba dega, vaikas serga. Kiekvieno teisė rinktis, bet nei vieno teisė nurodinėti
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Na esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia gal jums reiktų pasimokyti tolerancijos važiuojantiems leistinu greičiu ir iš anksto persirikiuojantiems. Daugiausia lekiančių ir "banzai" lenkimų vasaros penktadienio vakarais, turbūt tikrai visi skuba degančių sodybų gesinti, o ne prisigerti pirtyse.
Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi.
Comment
-
Ko gero vienas iš potencialių. Galbūt ne visur, bet įkalnėse tikėtina. Man konkrečiai teko tokius matyti:Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Comment
-
KET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.
O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.
Comment
-
Bet niekur neparašyta, kad važiuoti stipriai viršyjant leistiną greitį reikia tik kairiąja juosta. Ir mirksėti visomis šviesomis, nesilaikant distancijos.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Jeigu lenki automobilį ir prieš tave važiuoja lėčiau, tai tiesiog sulėtini ir vėliau aplenki nesinervindamas lėtesnįjį, kai jis persirikiuoja.
Comment
-
Tokie ir taip nardo, mirksi šviesomis ir t.t. Kartais reikia užgesinti tokius. Beje, dažnai ardosi ir visokių kurjerių ir firmų mikrobai ar lengvieji krovininiai automobiliai.Parašė fiction Rodyti pranešimąNa esmė tame, kad jei antra juosta užkišta, tai "banzai" lenkėjai pradeda nardyti per abi juostas ir tada jau bardakas po visą kelią. Kaip sakoma duok durniui kelią ir tegul lekia kas nori ir kur nori. Ir tai tuo labiau nereiškia, kad reikia įvedinėti savo tvarką ir sąmoningai blokuoti kitus važiuojančius, nes protingas be reikalo neskubės, o durnas vistiek nesupras.
Juolab kai Molėtų kelias ypač vasarą yra labai nenuspėjamas, tai beganydamas kitus dar ir sau bėdos prisišauksi. 
Aš ne apie dvjuosčius kelius rašiau, o apie keturjuosčius. Trijuostis irgi prie tokių priklauso, jei viena kryptimi dvi juostos (ne reversas).
Kur KET įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti? Tarybiniais laikais ir nepriklausomybės pradžioje lygtai taip buvo, bet negarantuoju. Buvo ir yra nuostata, kad reikia laikytis dešinės kelio pusės. Bet ji nekonkreti. Dvijuosčiam keliui kaip ir aišku, ar keliui kuriame nėra sužymėtų juostų. O kaip su trijuosčiu ar keturjuosčiu keliu? Tačiau yra nuostata, kad jei kelias sužymėtas juostomis, tai privalu važiuoti juostomis, o ne per 1,5 ar kaip nors kitaip, pavyzdžiui, kelkraščiu ir dalimi juostos.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKET yra įrašyta, kad antra juosta skirta lenkti, o atlikus manevrą reikia grįžti į pirmą juostą. Bet, deja, pas mus to mažai kas laikosi ir gaunasi, kad važiuodamas 87km/h nepraleidžia 95km/h važiuojančio. Kai kurie teisinasi, kad man reikės sukti į kairę, nors posūkis dar už n km būna. Tada ir bardakas gaunasi.
Čia ir policijai pretekstas bausti už tai yra, bet abejoju ar kada tai buvo naudota.
O žmonių, kurie važiuoja antra juosta ale leistinu greičiu ir nesitraukia aš apskritai nesuprantu. Yra kultūra ir tvarka, pirma juosta laisva tai ir traukis. Jei tave lenkiantis viršija greiti, tai jau ne tavo teisė ir pareiga ale bausti, nes tu tampi toks pats kelių eismo taisyklių pažeidėjas.
Bausti galima ir tai nėra joks pažeidimas. Nebent jei staigiai stabdyti pradėsi be priežasties.
Comment
-
Toje atkarpoje greitis apribojamas 50km/h, o spidometras rodo 60...Parašė Grybas Rodyti pranešimąRekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:Atvaizdas
Comment
-
Ir?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTiesiog fakto konstatavimas.
. Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?
Comment
-
Visi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).Parašė sauls Rodyti pranešimąIr?
. Koks realus mašinos greitis, atsižvelgiant į spidometro paklaidą, padangų slėgį, galima padangų dydžio nesutapimą toms, pagal kurias gamykliškai sukalibruotas spidometras?
Comment
-
Dega tvartas, bet geriam toliau...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
sureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.
Comment
-
Saugus greitis, kaip ir eismo sauga nėra nulinės svarbos elementas.Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąsureikšminate nulinės svarbos šioje diskusijoje elementą.
Comment
-
Na, leidžiamu greičiu važinėjantys 80-mečiai pensininkai daug saugumo keliuose tikrai neprideda
labai svarbu yra mokėti tinkamai įvertinti situaciją - gali viršydamas greitį važinėt be kliurkų ir gerai vertint aplinką, bet gali ir važiuodamas saugiu greičiu pridaryt nesąmonių, ko pasekoje kažkas gali nukentėt.
Comment
-
Judėjimo greitis turi būti ne didesnis nei leistina, o ne rodomas prietaisuose, jeigu žinoma, kad tie prietaisai jį rodo neteisingai. T.y. prietaisai skirti vairuotojui informuoti apie jo važiavimo greitį. Jeigu vairuotojas gaudamas netikslią informaciją (pvz. dėl kitokio padangų aukščio pakitusio rato diametro ar gedimo apsisukimų daviklyje, spidometre) sugeba ją teisingai interpretuoti, tai kur čia problema?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
Ir šiaip diskusija čia tuščia. Esant norui, galiu mieste pravažiuoti 50 km/h, bet nufotografuoti spidometrą rodantį, kad ir 100. Tik kas iš to?
P.S. saugus greitis nebūtinai sutampa su nurodytais ženkluose, KET. Jis gali būti arba mažesnis, arba didesnis - priklausomai nuo situacijos.
Comment
-
Paskui ir važiuojam mieste 42km/h lygioj vietojParašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi šitie išvardinti faktoriai yra nesvarbūs. Greitis spidometre turi būti ne didesnis už leistiną (net žinant kad spidometras dėl eismo saugos dažniausiai rodo šiek tiek didesnį greitį).
Comment
Comment