Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal reikėtų sukurti peticiją, kad nereikėtų nulipti prie perėjų, dienos metu devėti liemenes ar žibintus, kad dviračių takas turi atitikti nustatytus standartus o ne nesamonių pribraižytų ant šaligatvio, ar vedantys į niekur.

    Comment


      Užtai teismai dirba chuliganų naudai. Policija sugauna pažeidėjus, surašo protokolus, o lietuviški teismeliai viską paleidžia velniop. Jiems visada pritrūksta įrodymų.
      Klaipėdos apygardos teismas šiandien atmetė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos skundą ir paliko nepakeistą Klaipėdos miesto apylinkės teismo nutarimą, kuriuo buvo panaikinta už chuliganišką vairavimą klaipėdiečiui skirta nuobauda. Policijai teisme pritrūkus įrodymų, kad L. Č. aikštelėje „piešė saules“ ir taip sukėlė pavojų saugumui, administracinio nusižengimo byla nutraukiama: vyras nemokės 450 eurų baudos bei metams nepraras teisės vairuoti.
      http://www.alfa.lt/straipsnis/502021...toja-isteisino

      Comment


        Puiku, žalia šviesa kelių gaideliams. O anksčiau buvo manyta, kad teismai labiau vertina policininkų parodymus.

        Comment


          Tame ir reikalas - Lietuvos problema #1 yra ne kokia nors emigracija, ne maži atlyginimai, ne nusikalstamumas, netgi ne chuliganiškas elgesys keliuose bet visiškai sovietinio palikimo, neskaidri teismų sistema. Rusija turi ir prisiekusiųjų teismą, ir tarėjų instituciją, kokie jie ten bebūtų. Demokratinę vaizduojanti Lietuva - ne. Paskyčiau dar daugiau, bet bijau.
          Paskutinis taisė J.U.; 2017.08.04, 13:42.

          Comment


            Tai reikia sakyti konkrečiai: postsovietinis nomenklatūrinis europinėm vertybėm pasipudravęs ir kailiuką išvertęs valdantysis elitas .

            Comment


              Irgi eismo dalyvis, 2015 m. Kaunas. Neries krantinė.
              Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.05, 10:35.

              Comment


                Nesuprantu kam reikia 2 temų. Reikia uždaryti šitą arba šitą:
                https://www.miestai.net/forumas/foru...eliuose/page10
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Ledai pajudėjo? Pradedama griežčiau žiūrėti į girtus už vairo? Seniai laikas.
                  Kauno apylinkės teismas neblaiviam įmonės automobilį vairavusiam kauniečiui R. N. paskyrė didesnę nei 1 400 eurų baudą, uždraudė trejus metus vairuoti transporto priemonę bei konfiskavo automobilio vertę atitinkančią pinigų sumą – 2 100 eurų.
                  http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...stingas-824312

                  Comment


                    Anksčiau lygtai buvo atskira tema apie KET. O dabar kažkaip nerandu. Ar tikrai buvo ir ar yra?

                    Comment


                      Be komentarų.
                      .


                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.09.13, 11:13.

                      Comment


                        Viskas užtverta, tai reikia paėjėti iki išvažiavimo (išėjimo) . Eismas intensyvus - sudėtinga ir į kelkraštį "persirikiuoti" .

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Viskas užtverta, tai reikia paėjėti iki išvažiavimo (išėjimo) . Eismas intensyvus - sudėtinga ir į kelkraštį "persirikiuoti" .
                          Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
                          Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.09.13, 12:00.

                          Comment


                            Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                            Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
                            Ir dar lyg tyčia kaip tik siauriausioje A1 dalyje nuo Vilniaus iki pat Klaipėdos.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.13, 12:07.
                            Flickr

                            Comment


                              Seni žmonės dažnai būna išvis praradę savisaugos instinktą. Be to, reakcija lėtesnė ir gebėjimo prireikus greitai perbėgti ar pasitraukti nėra, tai todėl dažnai ir patenka po ratais.

                              Comment


                                2014 m. Nepykstu ant troleibusų ir autobusų vairuotojų. Jų darbas nelengvas,

                                Comment


                                  Jie negali posūkyje važiuoti greitai, nes tada užtvers kelią dar ilgesniam laikui .

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Jie negali posūkyje važiuoti greitai, nes tada užtvers kelią dar ilgesniam laikui .
                                    Sutinku. Buvau papuolęs į tokia situaciją, bet jokių pretenzijų autobusų, troleibusų vairuotojams neturiu.

                                    Comment


                                      Kauno ereliai.

                                      Comment


                                        Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
                                        http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane

                                        Comment


                                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                          Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
                                          Nesąmonė. Daug geriau būtų įmontuoti sistemą, neleidžiančią viršyti leistino greičio duotame kelio ruože. O tos laisvos rankos - tik neeikalingas įtaisas. Juk visada galima sustoti aikštelėje/šalikelyje ir perskambinti.

                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X