Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
-
O kur tavo statistika? Kaip diskutuoji, taip ir atsakinėju. Sunku argumentuotai atsakinėti kai nepateiki jokių argumentų.
Miestas turi teisę prioretizuoti kokias tik nori sritis. Kaip ir gyventojai įtakoti miesto raidą per rinkimus ar kitais būdais, jei tie prioritetai ryškiai gyventojų daliai atrodo neteisingi.
Nuo minimalkės sumokama €3 pajamų mokesčio. Mauricas tikėkimės uždirba solidžiai ir nuo €3k susimoka €450 pajamų mokesčio. Turėtų būti nemažas daugiabutis studentų, kasininkių ir statybininkų su patentais, kad aplenktų Mauricą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNesako, kad jų nuomonė svarbesnė. Bet jų nuomonė ne mažiau svarbi nei gyvenančių sovietiniuose miegamuosiuose rajonuose. Padarius reprezentatyvią apklausą, dar klausimas į kurią pusę nusisvertų svarstyklės. Priemiesčiuose gyvenančių ne tiek ir mažai, pridedam pensininkus iš sovietinių kvartalų, kurie balsuos, kad jų vaikams/anūkams būtų patogiau, pasvajojančius apie namuką ateityje... Ir priemiesčio entuziastų gali būti labai ryški dalis jei ne dauguma.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia žiūrint pagal forumiečių apklausą ar kokią pieno riebumo statistiką?
sakai, kad as ziuriu, kas optimaliau ir neziuriu i zmoniu lukescius ir norus, bet pamirsti fakta (kaip ir nemaza dalis cia esanciu), kad Mauricas nera visuomene, jis yra 1 jos narys. Jis reiskia savo lukescius, dar yra 500 000 kurie turi savo lukescius, kurie negyvena Vilniaus rajone. Ar tai, kad jis (ar kazkas kitas) parekavo FB/Delfi/15min padaro jo lukescius svarbiausiais? kodel tada Snipiskiu, Naujamiescio gyventoju lukesciai turi but kazkur nustumti i sona? taip, jis, kaip asmuo sumoka daugiau mokesciu, nei lyginant gyventoja gyvenanti daugiabucio bute, bet visas daugiabutis galiausiai sumoka daugiau mokesciu nei Mauricas. Miestas turi teise deti prioritetus (ka ir daro) kur investuoti i infrastruktura daugiausiai ir kol centriniai/miegamieji rajonai bus tokios bukles kaip dabar, periferija dar ilgai negaus tiek demesio, kiek jie noretu. Cia yra faktas ir galit inksti apie tai kiek norit, nuo to jis nepasikeis
Su tokiu požiūriu po rinkimų atsiranda krūvos komentarų "neįsivaizduoju, kas galėjo už JUOS balsuoti". Viena yra žiūrėti grynai iš optimalios technokratinės pusės, kita yra jausti visuomenės pulsą.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Sovietmetis būtent ir buvo blogai tuom jog grupė gerai gyvenančių privilegijuotųjų (“partija”) sprendė kaip gyvens visi likę. Teigimas, kad daugiau sumokančių mokesčių nuomonė yra svarbesnė jau yra žingsnis atgal link sovietmečio.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Sovietmetis būtent ir buvo blogai tuom jog grupė gerai gyvenančių privilegijuotųjų (“partija”) sprendė kaip gyvens visi likę. Teigimas, kad daugiau sumokančių mokesčių nuomonė yra svarbesnė jau yra žingsnis atgal link sovietmečio.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
miesto atveju negalima daryti taip. Nes baigsis taip kad stoves namai vidury lauku, o gyventojai niekada netures iki ju normaliu keliu ir infrastrukturos, nors visi butai parduoti. Nes vel gi, butai pigesni ir juos ispirks (tas pats atvejis kai nelabai rupi kas bus paskui), o kai prieis reikalas moket uz kelius, niekas nemokes. Todel infrastruktura visada turi eiti anksciau arba koja su kojon su statybomis, kaip tai vyksta pvz Suomijoje, kur kvartalo dar nera, bet ten jau kursuoja tramvajus ir yra privesti visi keliai.
"pvz Suomijoje" tai čia labiau "pvz Helsinkio pavyzdiniame rajone". Giliau Suomijoj pilna ir namų, kur žvirkelis veda prie viso kvartalo ir asfaltavimas nenusimato, ir viso kito. Ir šiaip klausimas ar mūsų, ar Suomijos provincija atrodo geriau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai, kad apmiršta tos vietos ten kur ateina ofisai. JAV ofisai lyg ir centruose susikoncentravę.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO tie, kurie siūlo neatsižvelgti į visuomenės nuomonę, ypač tos, kuri sumoka daugiausia mokesčių, apskritai yra užstrigę sovietmetyje, kur valstybė geriausiai nuspręsdavo, kad reikia uždrausti priemiestyje namus statyti ir reikia visus į troleibusus sukišti.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtumas tame, kad nemokant mokesčių yra garantuotas krachas be privalumų. Net ir kardinalios suburbanizacijos atveju kaip pvz JAV privalumų vis dar lieka. Pasižiūrėjus kiek gyvenamosios erdvės ten turi tikrai pavydu darosi. Priešingai nei mokesčių atveju, tai yra prioritetų klausimas.
Ir kitas dalykas - ar norisi tuos "netinkamus" elementus apmokestinti (nori komforto - puiku, tegu tik susimoka), ar bausti tol, kol pakeis savo nuomonę? Paaiškinimas, kad laukuose pasistatę namus tegu patys asfaltuojasi gatves ir organizuojasi darželius yra mokestis už komfortą. Noras siaurinti magistralines gatves panašiau į baudimą. A-la nepatinka gyventi mūsų SimCity variante - duskit. Tik tada gali būti, kad ofisai migruos į priemiesčius ir centras po truputi apmirinės kaip nutiko JAV.
Kalbant apie JAV ju suburbijos zmogiskai atrodo vien del ju neblogos ekonomines padeties. Jei tiek kilometru priemiesciu pridaryt Lietuvoje, neuztektu jokiu pinigu ta jovala priziureti.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai, kad apmiršta tos vietos ten kur ateina ofisai. JAV ofisai lyg ir centruose susikoncentravę.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąTik tada gali būti, kad ofisai migruos į priemiesčius ir centras po truputi apmirinės kaip nutiko JAV.
Komentuoti:
-
Tai šita vizija yra "kaip nori didesnė visuomenės dalis"? Abejoju.
Kita vertus, kiekvienas atskiras individas nemato visumos, todėl, vadovaudamasis tik savo nuožiūra dažnai gali priimti neracionalius sprendimus.
Klausimai dėl projekto jau kyla, tikimės, kad bus sulaukta paaiškinimų ar korekcijų.
Kad nebūtų kaip su Vokiečių g. rekonstrukcija. Vizijos, diskusijos, planai ir... sprogęs burbulas.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDel Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.
Ir kitas dalykas - ar norisi tuos "netinkamus" elementus apmokestinti (nori komforto - puiku, tegu tik susimoka), ar bausti tol, kol pakeis savo nuomonę? Paaiškinimas, kad laukuose pasistatę namus tegu patys asfaltuojasi gatves ir organizuojasi darželius yra mokestis už komfortą. Noras siaurinti magistralines gatves panašiau į baudimą. A-la nepatinka gyventi mūsų SimCity variante - duskit. Tik tada gali būti, kad ofisai migruos į priemiesčius ir centras po truputi apmirinės kaip nutiko JAV.
Komentuoti:
-
Del Maurico komentaro ir gal reiktu daryt ne kaip reikia, o kaip nori didesne visuomenes dalis, tai geras pavyzdys yra mokesciai:
Jei paklaustume bet ko ar jis nori moketi mokescius ar ne, tai didzioji dauguma atsakytu kad nenori. Ir jei leisti nemoketi tai ir nemokes. Ir jiems visiskai nesvarbu, kad jie patys nesugebes gyventi tokioje teritorijoje kuri pavirs i blogiau nei Somali (ten bent jau silta). Kai ateis zopa chebra tiesiog issiskirstys ir isvaziuos i ten kur mokescius visgi reikes moket, bet bus tinkamos gyvenimui salygos. Bet jei leist nemoket, nepriklausomai nuo pasekmiu patikekit dauguma nemokes. Tokia yra zmoniu prigimtis, kiekvienas atskirai individas neziuri toliau savo kisenes ir savo asmeninio komforto, del to nevisada reikia daryti taip kaip nori dauguma. Visiskai tipinis atvejis su keliu platinimu ir Maurico komentaru - jei darysim kaip nori visi, visiem bus blogiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jo komentaras ir yra ne kaip siauros srities specialisto, bet atspindintis ryškios visuomenės dalies požiūrį. O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai.
Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?
Europoje pilna pavyzdžių panašių magistralinių gatvių, daug kur netgi nėra šviesoforų ir perėjų kaip Ukmergės g. atveju ir niekas ten nieko lėtinti ir siaurinti neplanuoja, netgi atvirkščiai, nes supranta, kad greitkelis nuo miesto galo iki centro didelis pliusas ir vertybė:
https://www.google.lt/maps/@57.71594.../data=!3m1!1e3
https://www.google.lt/maps/@59.30031.../data=!3m1!1e3
https://www.google.lt/maps/@60.21558.../data=!3m1!1e3Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.19, 10:54.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimądar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
N žmonių ir kenčia visus tuos gaunamus minusus. Bet optimalių hipsterių nuomone panašu, kad jei žmonės neatsisako savo norų - reiškia kenčia per mažai. Ir reikia didinti nepatogumus, kad kentėtų labiau. Tol, kol pakeis savo nuomonę.
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąNereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąApie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
ne, ne optimaliau.
Vienas dalykas tavo pasakymas "Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro", na tai turiu tau naujienu: dar didesne dalis visuomenes vertina savo laika ir nenori gyvent Vilniaus miesto pakrasciuose. supraskit gi pagaliau viena karta, norit turet savo kiema, tai arba turekit bapkiu daug arba kentekit visus su tuo gaunamus minusus.
Nereikia turet daug koses galvoj, jog suprast, kad uz X pinigu suma infrastrukturos pakeitimai pades zymiai didesniai daliai centro ar miegamuju rajonu gyventoju, nei Vilniaus krasto gyventojams. Tai is situ paprastu faktu, kokia isvada gali but padaroma?
Apie Maurico komentara - tai i ji rimtai gali ziuret tik tie, kuriem jis yra palankus del ivairiausiu aplinkybiu. Dar galit kokio Uzkalnio ar Vaitulionio det komentarus, matau miesto pletra zino tiek pat, kiek ir Mauricas.Paskutinis taisė mr_miegas; 2018.11.19, 10:44.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Kartais Maurico komentarai turi prasmes, bet sitas leidzia suprasti kad negali zmogus zinoti viska. Ir geriau jau nekomentuotu sryciu, kur nieko nenusimano.
Pvz galima bandyti optimizuoti kelionės laiką tankinant miestą ir stumiant VT. Bet didelė dalis visuomenės asmeninę erdvę ir privatumą (tiek didesnį/nuošalesnį būstą, tiek transportuojantis) vertina labiau nei laiką važiuojant iki centro. Ar optimalu versti žmones optimizuoti laiką, kuris jiems gal net nėra svarbiausias dalykas? Ar optimaliau įsiklausyti į jų norą turėti daugiau erdvės ir privatumo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąSmagus Maurico komentaras, kai Ukmergės g lyginama su Tokijo (33 mln. gyventojų) ir Londono (12 mln.) magistralėmis.
Man kaip tik patinka, kai pagaliau prioritetas ne miesto automobilistams
Komentuoti:
Komentuoti: