Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    /\ Apšvietimas yra kitoj gatvės pusėj.
    Ir norėjau pasakyti tokia pati gatvė savo būkle, o ne statusu.
    Dabar teks ginčytis apšvietimas "vietomis yra" ar jo "vietomis nėra".

    Comment


      #82
      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
      Dabar teks ginčytis apšvietimas "vietomis yra" ar jo "vietomis nėra".
      Nesiginčysim, kai kur nėra apšvietimo ar šaligatvio iš abiejų gatvės pusių. Faktas. Bet taip yra ir kitose Vilniaus vietose ar tai Oslo g. ar Nemenčinės pl, todėl Ukmergės g. nėra jokia miesto gėda, o tik kaip ir visos kitos gatvės su savais trūkumais.

      Comment


        #83
        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        /\ Apšvietimas yra kitoj gatvės pusėj.
        Ir norėjau pasakyti tokia pati gatvė savo būkle, o ne statusu.
        Turint omeny Ukmergės gatvės svarbą Šiaurinėje miesto dalyje, iš jos buvo padarytas visiškas balaganas. Ne iš karto, bet per 20 metų. Nuosekliai ir stabiliai iš to, kas kažkada buvo suprojektuota kaip 'greitojo eismo gatvė' (t.y. praktiškai miesto greitkelis) ir Šiauriniai miesto vartai, tapo paprasta gatve su milijonu šviesoforų, perėjų, posukių į kairę ir t.t. Viską buvo galima padaryti logiškai ir efektyviai, aplinkui nutiesus aptarnaujančias ir jungiamąsias gatveles bei gal kokį papildomą viaduką ar esamų viadukų nuovažas. Tam būtų reikėję šiek tiek investicijų, bet tikriausiai ne tiek jau ir daug. Bet kam daryti gerai, jeigu buvo galima padaryti bele kaip, kuo greičiau ir pigiau, ir taip, kaip reikėjo kiekvienam naujam prekybos centrui?

        Comment


          #84
          Parašė John Rodyti pranešimą
          Turint omeny Ukmergės gatvės svarbą Šiaurinėje miesto dalyje, iš jos buvo padarytas visiškas balaganas. Ne iš karto, bet per 20 metų. Nuosekliai ir stabiliai iš to, kas kažkada buvo suprojektuota kaip 'greitojo eismo gatvė' (t.y. praktiškai miesto greitkelis) ir Šiauriniai miesto vartai, tapo paprasta gatve su milijonu šviesoforų, perėjų, posukių į kairę ir t.t. Viską buvo galima padaryti logiškai ir efektyviai, aplinkui nutiesus aptarnaujančias ir jungiamąsias gatveles bei gal kokį papildomą viaduką ar esamų viadukų nuovažas. Tam būtų reikėję šiek tiek investicijų, bet tikriausiai ne tiek jau ir daug. Bet kam daryti gerai, jeigu buvo galima padaryti bele kaip, kuo greičiau ir pigiau, ir taip, kaip reikėjo kiekvienam naujam prekybos centrui?
          Visos problemos yra jau ties pašilaičiais/fabijoniškėmis, ties šeškine nėra šviesaforų ar posūkių į kairę, netgi visur ilgos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Panašiai galėjo būti iki pat Ukmergės plento, bet paprasčiausiai bendrajame plane nebebuvo to numatyta.
          Paskutinis taisė Lettered; 2013.06.11, 19:18.
          Flickr

          Comment


            #85
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Visos problemos yra jau ties pašilaičiais/fabijoniškėmis, ties šeškine nėra šviesaforų ar posūkių į kairę, netgi visur ilgos greitėjimo/lėtėjimo juostos.
            Ten tiesiog nėra kur įkišt kokio papildomo PC
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              #86
              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Ten tiesiog nėra kur įkišt kokio papildomo PC
              Ten jau senai buvo pastatyti viadukai su lėtėjimo/greitėjimo juostomis, pažeminė perėja, o toliau Ukmergės gatvės infrastruktūros plėtra iš esmės sustojo, netgi liko susiaurėjusi iki 4 juostų be skiriamosios, tik padaromi įvažiavimai/šviesaforai komerciniams objektams.
              Flickr

              Comment


                #87
                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Ten jau senai buvo pastatyti viadukai su lėtėjimo/greitėjimo juostomis, pažeminė perėja, o toliau Ukmergės gatvės infrastruktūros plėtra iš esmės sustojo, netgi liko susiaurėjusi iki 4 juostų be skiriamosios, tik padaromi įvažiavimai/šviesaforai komerciniams objektams.
                Bet kodėl taip įvyko? Žinant, kad savivaldybė aršiai kovoja dėl kokios pustvorės centimetro priemestyje.

                Comment


                  #88
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Ten jau senai buvo pastatyti viadukai su lėtėjimo/greitėjimo juostomis, pažeminė perėja, o toliau Ukmergės gatvės infrastruktūros plėtra iš esmės sustojo, netgi liko susiaurėjusi iki 4 juostų be skiriamosios, tik padaromi įvažiavimai/šviesaforai komerciniams objektams.
                  Problema gal tame, kad Ukmergės g. už Šeškinės turėjo turėti dviejų lygių žiedinę sankryžą su Šiaurine gatve. O pačią Šiaurinę jau tiesia kelis dešimtmečius Jeigu ten dabar būtų toks mazgas, tai tikrai tolimesnė Fabijoniškių ir Pašilaičių plėtra būtų kitokia, kaip ir tos pačios Ukmergės g.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    #89
                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    Problema gal tame, kad Ukmergės g. už Šeškinės turėjo turėti dviejų lygių žiedinę sankryžą su Šiaurine gatve. O pačią Šiaurinę jau tiesia kelis dešimtmečius Jeigu ten dabar būtų toks mazgas, tai tikrai tolimesnė Fabijoniškių ir Pašilaičių plėtra būtų kitokia, kaip ir tos pačios Ukmergės g.
                    Ne tik su Šiaurine, bet ir su Laisvės-Ateities, su Pavilionių-Zamenhofo, su Vakariniu-Mykolo Lietuvio. Grubiai kas 1 km po 2 lygių sankryžą, kas visiškai eliminuoja šviesoforų ar perėjų būtinybę. Visa tai buvo suplanuota prieš dešimtmečius. Tačiau laukiniam kapitalizmui tvarkingas ir objektyvus planavimas nereikalingas. Sėkmingam bizniui tereikia patogesnio už konkurentų posūkio tiesiai į sandėlio duris.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Ne tik su Šiaurine, bet ir su Laisvės-Ateities, su Pavilionių-Zamenhofo, su Vakariniu-Mykolo Lietuvio. Grubiai kas 1 km po 2 lygių sankryžą, kas visiškai eliminuoja šviesoforų ar perėjų būtinybę. Visa tai buvo suplanuota prieš dešimtmečius. Tačiau laukiniam kapitalizmui tvarkingas ir objektyvus planavimas nereikalingas. Sėkmingam bizniui tereikia patogesnio už konkurentų posūkio tiesiai į sandėlio duris.
                      Ir kiek dar teko girdėt, tai kažkur ties dab. Lozoraičio stotele Fabijoniškes ir Pašilaičius turėjo jungti požeminė perėja.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #91
                        Kas liecia Ukmerges gatve, gal kad zinote kodel ir kaip buvo leista statyba toje vietoje kur turetu buti sankryza su siaurine gatve? Zinant kad ten bus statoma didele judri gatve kisti ten dar kazkokius pastatus... Itariu bus po to kaip su nuvaziavimu is Laisves gatves i Ukmerges i uzmiescio puse!

                        Comment


                          #92
                          /\ Ten tas sklypas pirma kažkam priklausė kiek žinau. vėliau buvo perparduotas ar tai išnuomotas. Dabar čia bus "Hesburger". Teoriškai, tai nelabai trukdo. O žinant, kad tokie statiniai dabar yra surenkami, tai sėkmingai juos bus galima ir išrinkti.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #93
                            Na jo, kaip ir yra ten kur ikisti ta gatve, bet jeigu bus dvieju lygiu sankryza ir viskas kaip priklauso, tai labai jau tas namukas arti gatves gaunasi. Man labai primena mineta nuvaziavima is Laisves g. i Ukmerges g. (kurio iki siol nera) arba ta nama prie savanoriu ziedo kuri vyrukas ant zirgo taip gyne, noredamas ispesti daug pinigu Liudna.

                            Comment


                              #94
                              Parašė jarik Rodyti pranešimą
                              Na jo, kaip ir yra ten kur ikisti ta gatve, bet jeigu bus dvieju lygiu sankryza ir viskas kaip priklauso, tai labai jau tas namukas arti gatves gaunasi. Man labai primena mineta nuvaziavima is Laisves g. i Ukmerges g. (kurio iki siol nera) arba ta nama prie savanoriu ziedo kuri vyrukas ant zirgo taip gyne, noredamas ispesti daug pinigu Liudna.
                              Jeigu lyginant su Ukmergės g. - Laisvės pr. sankryža, tai joje tokiu pačiu principu jau stovi VW Centras, Statoil degalinė, Inchcape motors autosalonas, daugiaaukščiai garažai ties paminėta neužbaigta jungtimi. Hesburger'is statomas būsimos dviejų lygių sankryžos "dobilo lapo" viduje. Jeigu jau kalbėti apie būsimą sankryžą su Šiaurine g., tai didesnė problema yra kitoje pusėje, link Šeškinės daugiabučių, nes vietos geroms ir patogioms jungtims ten nėra daug.

                              Comment


                                #95
                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                Praplatino kiek galėjo nejudindami šviesoforų:
                                Atvaizdas
                                Nes trys juostos čia tikrai netilps. Nebent planuotojai tuo įtikins juostų paišytojus... Belieka truputį palaukti
                                Pamatavau (pėdomis) Siauriausioje vietoje tarp šaligatvio ir salelės gaunasi daugmaž 7,40 metro (na, gal bus ir 7,5). Įdomu, kiek juostų įpaišys.

                                Beje, salelę už sankryžos (link miesto, šioje nuotraukoje – dešinėje) "perstūmė" į priešingos krypties, t.y. kairiojo posūkio nuo centro, juostą.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Pamatavau (pėdomis) Siauriausioje vietoje tarp šaligatvio ir salelės gaunasi daugmaž 7,40 metro (na, gal bus ir 7,5). Įdomu, kiek juostų įpaišys.

                                  Beje, salelę už sankryžos (link miesto, šioje nuotraukoje – dešinėje) "perstūmė" į priešingos krypties, t.y. kairiojo posūkio nuo centro, juostą.
                                  3 juostoms jokių šansų, pagal STR gatvės juostos plotis turi būti minimum 3.25 m. O jeigu su tolima perspektyva į greito eismo gatvę, tai reiktų ir visų 3.75 m.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #97
                                    Labai knieti pasidalinti mintimi apie vieną nebaigtumą, atsiradusį Ukmergės gatvėje pailginus A juostą – važiuojant nuo Šeškinės link Fabijoniškių ("Senukų").

                                    Ties Šeškine vietos pakanka. Iki šiol, spūstyje, visi stovėjo pirmojoje (pavirtusioje A juosta) ir antrojoje juostose, o trečiąja praskriedavo sukantys į kairę prieš "Senukus" ir "ereliai", lendantys į antrąją juostą prieš tą pačią sankryžą, kad toliau "skrietų" tiesiai:

                                    Manau, kad dabar visi galėtų tvarkingai judėti antrąją ir trečiąja juostomis jau nuo pirmojo Šeškinės (Ozo gatvės) viaduko.

                                    Ypač, jei raudonai pažymėtoje vietoje uždrausti (pavyzdžiui, nuo 16 iki 20 valandos) kairįjį posūkį:


                                    Ties nusukimu į "Statoil" degalinę A juosta tvarkingai pasitraukia į šoną:


                                    Taigi, trūksta tie nedaug – kad šioje vietoje antroji ir trečioji juostos taip pat simetriškai būtų "nuvingiuotos" dešiniau – ir visi (daugiau mažiau) nesustodami važiuotų per sankryžą, o sukantiems į kairę atsirastų papildoma juosta:


                                    Juk tokie "nuvingiavimai" yra prieš daugelį sankryžų. Pavyzdžiui, Šeimyniškių gatvėje, prieš sankryžą su Rinktinės gatve (Kalvarijų g. kryptimi); Žalgirio gatvėje, prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve (Saltoniškių mazgo kryptimi) ir t.t. ir pan.

                                    P.S. gal kas nors galėtų kyštelti šią mintį kad ir į p. Mero veidaknygę (pats šiuo "išradimu" nesinaudoju) ar dar kur nors arčiau valdžiažmogių?

                                    Comment


                                      #98
                                      Reikia tikėtis, kad dar atsiras šis juostų persislinkimas. Ženklinimo darbai nėra baigti, reikiami kelio ženklai irgi dar nesukabinti. O tą posūkį į kairę (į kiemą) reikia išvis panaikinti, nes nėra jokių problemų apsisukti pavažiavus iki sankryžos.

                                      Comment


                                        #99
                                        /\ Nors ir negreit, bet statant viadukus, viskas vėl keisis šimtą kartų
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          /\ Nors ir negreit, bet statant viadukus, viskas vėl keisis šimtą kartų
                                          Taip, tačiau tą dešimtmetį (gal kiek mažiau ar daugiau) iki šių pokyčių važinėti juk reikia

                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Reikia tikėtis, kad dar atsiras šis juostų persislinkimas. Ženklinimo darbai nėra baigti, reikiami kelio ženklai irgi dar nesukabinti.
                                          Kad paskui nebūtų "per vėlu" ką nors keisti, nusiunčiau šį aprašymą Savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus darbuotojams. Gal padės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X