Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
    Buvo pasnigę ir dar snigo. Vilniuje buvo -4 ir sausas sniegas, Kaune -1 ir bandė lyti. Ant kelio sniegas su provėžomis, rizika persirikiuojant ar kai greta važiuojantis pasijaučia nestabiliai užvažiavęs ant sniego. Valytuvus/barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi. Didžiulis srautas "vilniečių", grįžtančių iš kaimų, judėjo dar lėčiau nei automobiliai link Kauno, bet stabiliai, be kamščių. Keista, bet mačiau tik vieną avariją - prie "Šaltinėlio" kibiriukas stovėjo apsisukęs 180 laipsnių.
    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Valytuvus/ barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi.
      Kai paskutinius tris kartus važiavau į Kauną, tai visus tris kartus kelias nuo Vilniaus iki Vievio buvo prastai nuvalytas, ir tik už Elektrėnų buvo normalus kelias.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
        Snigo yra truputi per lengvai pasakyta. Važiuoji plaukiančio sniego upe, matai priešais atvažiuojančias šveisas ir dar atspindinčius stulpelius kelio šonuose. Daugiau nieko per pūgą nesimato. Tai eismo juostos egzistuoja tik kaip matematika tavo galvoje tarp priešprieša atvažiuojančių šveisų ir stulpelių kelkraštyje

        Vakar 4-7 valandos vakaro.

        Comment


          Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.

          Dėl kintamų ženklų, išties maloniai nustebino, kad veikė visi, nežiūrint prieš tai buvusių artefaktų Tik liūdna, kad tie ženklai veikia bukai, t.y. tik slidu/neslidu ir greitis. Tačiau jei ruože avarija/kamštis/kelio remontas ženklai (arba LKD biurokratai) balvoniškai neveikia.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
            Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?

            I priežiūros lygis. I priežiūros lygis turi užtikrinti aukštą eismo kokybės lygį, gerą techninę ir estetinę kelio būklę visą parą. Turi būti sudarytos sąlygos transporto priemonėms važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Šiuo aukščiausiu priežiūros lygiu prižiūrimi šie keliai: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys, VIA BALTICA (Ryga–Panevėžys–Kėdainiai–Sitkūnai–Kaunas–Marijamp olė–Suvalkai), A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis ir kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožas nuo Vilniaus iki Trakų (iš viso apie 700 km). Kelių priežiūros tarnybos šiuose keliuose budi visą parą, sningant valo, o esant plikledžiui ar lijundrai barsto bet kuriuo paros metu. Kelias turi būti nuvalytas ir pabarstytas praėjus ne daugiau kaip 2 val. po to, kai nustoja snigti ir (arba) pustyti. Esant nesudėtingoms orų sąlygoms ant kelio dangos sniego neturi būti. Sningant ir (arba) pustant sniego storis ant važiuojamosios dalies gali būti ne didesnis kaip 4 cm.
            https://eismoinfo.lt/#!/duk/47

            Comment


              Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.

              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              P.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".

              Comment


                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.


                Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
                  Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
                    Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
                    Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.

                    Comment


                      Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
                        Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?

                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
                        Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
                        Man teko matyti griovyje gaisrininkus raukiančius iš sudaužyto žmogų. Dėl avarijos policija užtvėrė A2 ir dėl to labai gerai matėsi
                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
                        Na gerai kad buvo sausa pūga, tai nors sniego daug bet nebuvo slidu, tai galima gražiai traukinuku važiuoti.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Jei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
                          Aš dar neįsismarkavus važiavau. Ir ties pavojingesnėmis vietomis, aišku, sulėtindavau.
                          Betgi ne apie tai šneka. O apie tai "kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje".

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?
                            Šiaip jau 110 žiemą tiek su mėlynu, tiek su žaliu ženklu.

                            Comment


                              Tai matyt būsiu tas niekas - turėjau įžulumo saulėtomis gruodžio 24 ir 26 d. automagistralėje važiuoti 120-130 km/h. Ir buvau ne kartą aplenktas dar įžūlesnių eismo dalyvių.

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.
                                130kmh buvo ne apie žiemą. Akcentas buvo apie fizinius dangos ypatumus

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?

                                  https://eismoinfo.lt/#!/duk/47
                                  Taip, tas punktas ir man atrodė keistai. Gal čia buvo kalbama apie suspausto sniego sluoksnį.
                                  Bet kuriuo atveju, kaip besnigtų, jei normaliai pravaloma kas 30 min, problemų neturėtų būt. Vis tik kalbam apie automagistralę.

                                  Comment


                                    Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

                                    Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/

                                      Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
                                      Visiškas absurdas. Jau yra pakankamas susisiekimas atvažiuojant palei geležinkelį. Dabar taškys milijonus sodininkams.

                                      Comment


                                        gal ten sodai jau virsta visai normaliu Kauno priemiesciu?

                                        Comment


                                          Kas vyksta Kaune: Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
                                          Prieš gerą savaitę ant Krunos tilto pasirodžius kelininkams, o vairuotojams A1 magistralėje spaudus stabdžius, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pasidalijo tolimesniais jungties remonto planais. Greta numatoma įrengti laikiną tiltą, o esamą griauti ir pastatyti naują.
                                          <...>

                                          „Šiuo metu jau yra įvykęs laikino tilto projektavimo konkursas. Atrinkus laimėtoją prasidės laikino tilto projektavimo darbai, kurių sutartį planuojama pasirašyti artimiausiu metu. Suprojektavus laikiną tiltą bus skelbiamas rangos darbų konkursas laikino tilto statymui ir esamo Krunos tilto rekonstravimui“, – paaiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė.

                                          A. Ramoškaitė pridūrė, kad Krunos tilto rekonstrukcijos metu dalis automobilių srauto važiuos esamu statiniu, dalis – laikinu tiltu. Rekonstrukcijos projekte numatytas esamo statinio nugriovimas ir naujo pastatymas.
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X