Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Buvo pasnigę ir dar snigo. Vilniuje buvo -4 ir sausas sniegas, Kaune -1 ir bandė lyti. Ant kelio sniegas su provėžomis, rizika persirikiuojant ar kai greta važiuojantis pasijaučia nestabiliai užvažiavęs ant sniego. Valytuvus/barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi. Didžiulis srautas "vilniečių", grįžtančių iš kaimų, judėjo dar lėčiau nei automobiliai link Kauno, bet stabiliai, be kamščių. Keista, bet mačiau tik vieną avariją - prie "Šaltinėlio" kibiriukas stovėjo apsisukęs 180 laipsnių.-
- 1 patinka
-
Kai paskutinius tris kartus važiavau į Kauną, tai visus tris kartus kelias nuo Vilniaus iki Vievio buvo prastai nuvalytas, ir tik už Elektrėnų buvo normalus kelias.Parašė gerietis Rodyti pranešimąValytuvus/ barstytuvus pamačiau jau privažiavus Kauną, dirbo Vilniaus kryptimi.
Comment
-
Snigo yra truputi per lengvai pasakyta. Važiuoji plaukiančio sniego upe, matai priešais atvažiuojančias šveisas ir dar atspindinčius stulpelius kelio šonuose. Daugiau nieko per pūgą nesimato. Tai eismo juostos egzistuoja tik kaip matematika tavo galvoje tarp priešprieša atvažiuojančių šveisų ir stulpelių kelkraštyjeParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiba snigo? Aš Marijampolę ir Suwalkus tuo metu minėjau blogu žodžiu.
Vakar 4-7 valandos vakaro.
- 1 patinka
Comment
-
Prieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
Dėl kintamų ženklų, išties maloniai nustebino, kad veikė visi, nežiūrint prieš tai buvusių artefaktų
Tik liūdna, kad tie ženklai veikia bukai, t.y. tik slidu/neslidu ir greitis. Tačiau jei ruože avarija/kamštis/kelio remontas ženklai (arba LKD biurokratai) balvoniškai neveikia.
Comment
-
Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPrieš 5-10 metų teko pastebėti, kad šis ruožas prižiūrimas atidžiai. Važiuodavo 2-3 sniego valytuvai valydami visą plotį. Ir reikalavimuose, kiek pamenu, buvo parašyta, kad 0 cm sniego bet kokiu oru. Įdomu ar dabar pasikeitė reikalavimai, bet sniego tikrai neskubama valyt, teko sutikti vienišą valytuvą valantį tik vieną juostą.
https://eismoinfo.lt/#!/duk/47I priežiūros lygis. I priežiūros lygis turi užtikrinti aukštą eismo kokybės lygį, gerą techninę ir estetinę kelio būklę visą parą. Turi būti sudarytos sąlygos transporto priemonėms važiuoti didžiausiu leistinu greičiu. Šiuo aukščiausiu priežiūros lygiu prižiūrimi šie keliai: A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys, VIA BALTICA (Ryga–Panevėžys–Kėdainiai–Sitkūnai–Kaunas–Marijamp olė–Suvalkai), A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis ir kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožas nuo Vilniaus iki Trakų (iš viso apie 700 km). Kelių priežiūros tarnybos šiuose keliuose budi visą parą, sningant valo, o esant plikledžiui ar lijundrai barsto bet kuriuo paros metu. Kelias turi būti nuvalytas ir pabarstytas praėjus ne daugiau kaip 2 val. po to, kai nustoja snigti ir (arba) pustyti. Esant nesudėtingoms orų sąlygoms ant kelio dangos sniego neturi būti. Sningant ir (arba) pustant sniego storis ant važiuojamosios dalies gali būti ne didesnis kaip 4 cm.
- 1 patinka
Comment
-
Tai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.
Parašė gerietis Rodyti pranešimąP.S. biškį ne į temą: kas verkia kad pirma juosta nesaugi, susitvarkykite važiuokles. Taip, nelygumų yra, bet toli iki "nesaugumo".
- 1 patinka
Comment
-
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.Parašė RamasN Rodyti pranešimąTai ne argumentas, dardėti provėžom automagistrale. 130kmh toks dardėjimas nesaugus. O per lietų kas važiavo nuo Kauno link Vilniaus vandens pilnomis provėžomis - geriau antra juosta, dėl saugumo sumetimų. Kur pirma juosta nesutvarkyta, ramia sąžine važiuoju antra. Kur sutvarkyta, aišku, kad pirma.
Comment
-
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
Comment
-
Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
Comment
-
Gal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl ne? Jei sausa ir nėra didelio minuso? Sausas -5 yra daug saugiau nei lietus ir +20.
Man teko matyti griovyje gaisrininkus raukiančius iš sudaužyto žmogų. Dėl avarijos policija užtvėrė A2 ir dėl to labai gerai matėsiParašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad yra drąsuolių ir per pūgą.
Važiuojant 90 km/h keli bolidai praskrido kaip pro stovintį. Grioviuose nemačiau, tai gal sėkmingai nusigavo.
Na gerai kad buvo sausa pūga, tai nors sniego daug bet nebuvo slidu, tai galima gražiai traukinuku važiuoti.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
Comment
-
Aš dar neįsismarkavus važiavau. Ir ties pavojingesnėmis vietomis, aišku, sulėtindavau.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei "per pūgą" srautas laiko 90 km/h greitį, reiškia tokia ten ir pūga.
Betgi ne apie tai šneka. O apie tai "kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje".
Comment
-
Šiaip jau 110 žiemą tiek su mėlynu, tiek su žaliu ženklu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal todėl kad greičio ribojimas žiema yra 120?
- 2 patinka
Comment
-
Tai matyt būsiu tas niekas - turėjau įžulumo saulėtomis gruodžio 24 ir 26 d. automagistralėje važiuoti 120-130 km/h. Ir buvau ne kartą aplenktas dar įžūlesnių eismo dalyvių.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje.
Comment
-
130kmh buvo ne apie žiemą. Akcentas buvo apie fizinius dangos ypatumusParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na gal pradėkim nuo to kad žiemą niekas 130 km/h išvis nevažiuoja automagistralėje. O greitį reikia rinktis saugų pagal oro sąlygas taip pat. Per pugą pirmadienį visi ramiai važiavo 90-95 km/h ir niekam rankos nenukrito. Juokingiausia buvo tai kad daugiau fūrų mus lenkė nei lengvų. Fūristai be ribotuvų - bebaimiai.
Comment
-
Taip, tas punktas ir man atrodė keistai. Gal čia buvo kalbama apie suspausto sniego sluoksnį.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Turbūt sutiksite, kad objektyviai neįmanoma užtikrini 0 cm sniego bet kokiu oru priežiūros lygį?
https://eismoinfo.lt/#!/duk/47
Bet kuriuo atveju, kaip besnigtų, jei normaliai pravaloma kas 30 min, problemų neturėtų būt. Vis tik kalbam apie automagistralę.
- 1 patinka
Comment
-
Magistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/
Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
- 1 patinka
Comment
-
Visiškas absurdas. Jau yra pakankamas susisiekimas atvažiuojant palei geležinkelį. Dabar taškys milijonus sodininkams.Parašė Gator Rodyti pranešimąMagistralėje A1 ties Karčiupiu bus įrengta dviejų lygių sankryža
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...ygiu-sankryza/
Estakada greitkelyje, kad į sodus patogiau nuvažiuotų?
- 1 patinka
Comment
-
Kas vyksta Kaune: Krunos tilto dienos suskaičiuotos: griaus ir statys naują
Prieš gerą savaitę ant Krunos tilto pasirodžius kelininkams, o vairuotojams A1 magistralėje spaudus stabdžius, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pasidalijo tolimesniais jungties remonto planais. Greta numatoma įrengti laikiną tiltą, o esamą griauti ir pastatyti naują.
<...>
„Šiuo metu jau yra įvykęs laikino tilto projektavimo konkursas. Atrinkus laimėtoją prasidės laikino tilto projektavimo darbai, kurių sutartį planuojama pasirašyti artimiausiu metu. Suprojektavus laikiną tiltą bus skelbiamas rangos darbų konkursas laikino tilto statymui ir esamo Krunos tilto rekonstravimui“, – paaiškino LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė.
A. Ramoškaitė pridūrė, kad Krunos tilto rekonstrukcijos metu dalis automobilių srauto važiuos esamu statiniu, dalis – laikinu tiltu. Rekonstrukcijos projekte numatytas esamo statinio nugriovimas ir naujo pastatymas.
- 9 patinka
Comment
Comment