Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prie ko čia magistralė? Tai laikina apvažiavimo vieta ir nereikia daryti tragedijos. Aišku, yra nesąmonė, kai padaromos dvi juostos, kurios vos vos 2 m pločio. Realiai niekas taip nevažiuoja, važiuoja viena vora. O jei kas agresyviai bando rautis antra juosta, tai galima ir nepraleisti.
    Nepraleisti, ieškot teisybės, sąžinės, moralės ir kt. vertybių, ypač smurtiniais metodais, galima visuomet.
    Vokietijoj ar Austrijoj vairuotojai sugeba naudotis siauromis laikinomis juostomis. Įvardinkite objektyvias priežastis, kodėl mūsuose tai būtų neįmanoma?

    Comment


      /\ Tai yra įmanoma, sumažinus greitį iki 50-60 ar dar mažiau. Bet kam to reikia? Kuo tai pagerina situaciją? Kad telpa daugiau automobilių, geresnis pralaidumas? Ginčičiausi, nes imho yra greičiau pravažiuoti po vieną didesniu greičiu, negu po du gerokai mažesniu greičiu.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        /\ Tai yra įmanoma, sumažinus greitį iki 50-60 ar dar mažiau. Bet kam to reikia? Kuo tai pagerina situaciją? Kad telpa daugiau automobilių, geresnis pralaidumas? Ginčičiausi, nes imho yra greičiau pravažiuoti po vieną didesniu greičiu, negu po du gerokai mažesniu greičiu.
        Nepravažiuotum, nes visiems reikia rikiuotis į vieną juostą. Viskas yra gerai, turi būti keturios juostos, turi būti lenkti uždrausta, antra juosta plačiausia 2 m. (ne fūroms skirta). TAČIAU skiriamoji turi būti iš betono, o ne "tablečių", kurios nuo vėjo pasislenka. Kartu turi būti išlaikomi posūkio kampai ir atstumai. Ir turi būti didesnis greitis 80-90 km/h.

        PS
        Siūlymas dėl vienos juostos, tai lyg ėjimas link kryptinių šviesoforų

        PPS
        Visi prisimename, kas dėdavosi penktadienį - sekmadienį ties Palemonu prieš metus, du.

        Comment


          Užtenka to pralaidumo. Realiai niekas tomis 4 juostomis ir nesinaudoja. Kiek teko važiuoti, visi važiuoja viena eile, nes mato, kad juostos siauros ir dvejomis važiuoti galima tik lėčiau, o ne greičiau. Dvi juostos ~2 m pločio yra per siauros net ir miesto sąlygomis normaliam eismui 50 km/h greičiu, o čia ne miestas, visi nori greičiau važiuoti. Net ir esant apribotam greičiui iki 70 km/h, vidutinis greitis tokiuose apvažiavimuose siekia 80-90 km/h.

          Comment


            2 metrai yra tik antrajai juostai. Pirma juosta yra plati.

            Kad vairuotojai netelpa - profesionalumo stygius.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              2 metrai yra tik antrajai juostai. Pirma juosta yra plati.

              Kad vairuotojai netelpa - profesionalumo stygius.
              Pirma juosta nėra plati.

              Comment


                tunelinis viadukas ties Moluvenais ir apie ziezmariu darbus :
                http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...kai-787-518333

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  2 metrai yra tik antrajai juostai. Pirma juosta yra plati.

                  Kad vairuotojai netelpa - profesionalumo stygius.
                  Profesionalumo lygis matosi, kai važiuoja per abi juostas vidurinę ištisinę linija "apsižergę". Nejaugi taip nesuprantama, kad reikia vadovautis geltonu horizontaliuoju ženklinimu. Dėl to paskui ir gaunasi, kad visi į vieną koloną susirikiuoja.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Na tenka sutikti, kad neprofesionaliai tos juostos padarytos:
                    1. Ženklas 149 Nukreipiamoji gairė netinka atskirti juostas, nes dėl didelio aukščio vizualiai atrodo, kad kabinsi lengvojo automobilio veidrodėliu. Tada ir atsitraukiama ant geltonos linijos. Turėtų būti arba betoniniai atitvarai, arba sukabinami elementai, bet tai turi būti žemi aukščiu daiktai.
                    2. Išstumdo vėjas? kiti vairuotojai? ženklus nr. 149 Nukreipiamoji gairė arba sukabinamus atitvarus. Galbūt kalti vėjo gūsiai nuo didžiagabaričio transporto ir lengvas eismo elementų svoris. Prasideda apvažiavimai, manevravimai ir lindimai į gretimą juostą. Žodžiu netinkamos priešingų krypčių atskyrimo priemonės.
                    3. Juostos turi būti skirtingo pločio. Viena jų bent 1,9 m. mašinoms, kita jau vilkikams, autobusams tinkama.

                    Kas gerai padaryta:
                    1. Įspėjimai iš anksto ir nereikia staiga stabdyti nuo 120 km/h
                    2. Draudžiama lenkti.
                    3. Šviečiančios perspėjimo priemonės naktį.

                    Comment


                      Lenkimo apibrėžimas KET - vienos arba kelių važiuojančių transporto priemonių apvažiavimas įvažiuojant į priešpriešinio eismo juostą.
                      "Lenkti draudžiama" ženklas ant šito remonto yra visiškai ne į temą, nes po 2 siauras juostas kiekviena iš krypčių atskirtų aukščiau minėtom gairėm.
                      Paskutinis taisė shimon; 2015.09.17, 10:03.

                      Comment


                        Parašė shimon Rodyti pranešimą
                        Lenkimo apibrėžimas KET - vienos arba kelių važiuojančių transporto priemonių apvažiavimas įvažiuojant į priešpriešinio eismo juostą.
                        "Lenkti draudžiama" ženklas ant šito remonto yra visiškai ne į temą, nes po 2 siauras juostas kiekvieną iš krypčių atskirtų aukščiau minėtom gairėm.
                        Man tai irgi nesuprantama. Kažkoks KET sąvokos ir buitinio supratimo "pralenkimas" maišymas. Kita vertus ties Kaunu yra ženklas "327 Krovininiais automobiliais lenkti draudžiama". Jis irgi netiktų, nes į priešpriešinę neišvažiuojama. Bet juk ženklus "stato" Saugaus eismo komisija, derina su Policija. Tai kur specialistų prieštaravimai?

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Profesionalumo lygis matosi, kai važiuoja per abi juostas vidurinę ištisinę linija "apsižergę". Nejaugi taip nesuprantama, kad reikia vadovautis geltonu horizontaliuoju ženklinimu. Dėl to paskui ir gaunasi, kad visi į vieną koloną susirikiuoja.
                          Bet kai važiuojama per dvi juostas, yra saugiau - tu tikrai žinai, kad nieko neužkabinsi. Ypač žinant, kad tokios juostos yra vos vos sunkvežimio pločio, neskaitant veidrodžių.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Bet kai važiuojama per dvi juostas, yra saugiau - tu tikrai žinai, kad nieko neužkabinsi. Ypač žinant, kad tokios juostos yra vos vos sunkvežimio pločio, neskaitant veidrodžių.
                            Sunkvežimiams tuoleruotina, bet lengvasis automobilis pirmoje juostoje pilnai telpa, jeigu laikomasi kuo arčiau dešiniojo krašto. Bet dažniausiai paliekama nuo dešiniojo krašto vieno metro tarpas. O tada gaunasi, kad jau važiuojama ant ištisinės linijos ir jau antra juosta nebent su motociklu gali aplenkti. Viskas ok, jeigu tie laikini apvažiavimai būna kelių šimtų metrų ilgio, bet jeigu būtų kokį 20 kilometrų ir reikėtų viena juosta judėti mažesniu negu leistina greičiu, pagal kažkokį "pagal savo paniatkes" važiuojantį vairuotoją, tai tada būtų irgi nesaugu, nes pradėtų jam signalizuoti šviesomis, garsu, už jo esančioje kolonoje tikrai gali įvykti avarija.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą
                              Viskas ok, jeigu tie laikini apvažiavimai būna kelių šimtų metrų ilgio, bet jeigu būtų kokį 20 kilometrų ir reikėtų viena juosta judėti mažesniu negu leistina greičiu, pagal kažkokį "pagal savo paniatkes" važiuojantį vairuotoją, tai tada būtų irgi nesaugu, nes pradėtų jam signalizuoti šviesomis, garsu, už jo esančioje kolonoje tikrai gali įvykti avarija.
                              Arba su laiku išmoktų važiuoti

                              Blogiausia - kliūtys, kur atrodo veidrodėliu/šonu nubrauksi. Dėl jų ir atsitraukiama link eismo krypties centro (nesvarbu ar pirma juosta, ar antra).

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Arba su laiku išmoktų važiuoti

                                Blogiausia - kliūtys, kur atrodo veidrodėliu/šonu nubrauksi. Dėl jų ir atsitraukiama link eismo krypties centro (nesvarbu ar pirma juosta, ar antra).
                                Prastas vairuotojas yra ne tik tas, kuris važiuoja apsižergęs vidurinę liniją, bet ir tas, kuris nejaučia mašinos gabaritų (dar galima suprast jei mašiną tik neseniai gavai ir nespėjai priprast).
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Jau geriau būsiu "prastas vairuotojas, kuris važiuoja apsižergęs vidurinę liniją", negu rizikuosiu, kad koks nevėpla nubrauktų man šoną ar dar blogiau - trenktųsi visu pajėgumu išsigandęs kokio išsikišusio daikto.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Jau geriau būsiu "prastas vairuotojas, kuris važiuoja apsižergęs vidurinę liniją", negu rizikuosiu, kad koks nevėpla nubrauktų man šoną ar dar blogiau - trenktųsi visu pajėgumu išsigandęs kokio išsikišusio daikto.
                                    Tai tau Vokietijos gatvėse nelabai eitų vairuoti.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      kaunas.kasvyksta.lt info
                                      2015/09/22 15:45

                                      „Lidl“ atėjimas į Kauno rajoną verčia koreguoti autobusų maršrutus

                                      Kauno rajono savivaldybė kartu su Ramučiuose įsikūrusių verslo įmonių vadovais svarsto, kaip pagerinti susisiekimą su šia sparčiai augančia pramonės zona. Tai aktualu vietos gyventojams, įmonių darbuotojams, krovininiam transportui.

                                      http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/09/2...usu-marsrutus/
                                      Krovininio transporto srautai būtų nukreipti į automagistralę Vilnius-Kaunas, kurioje, ties „Lytagros“ įmone, Automobilių kelių direkcija planuoja įrengti dviejų lygių sankryžą.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2015.10.04, 23:12. Priežastis: Nuoroda be pavadinimo

                                      Comment


                                        Parašė cubik Rodyti pranešimą
                                        http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/09/2...usu-marsrutus/


                                        Krovininio transporto srautai būtų nukreipti į automagistralę Vilnius-Kaunas, kurioje, ties „Lytagros“ įmone, Automobilių kelių direkcija planuoja įrengti dviejų lygių sankryžą.
                                        Dažniausiai naujus planuojamus infrastruktūros patobulinimus, kaip kad viadukus, sutinku su pozityvu, bet šiuo atveju klausimas kyla ar ne per dažni bus viadukai toje atkarpoje? Jei planuoja ateityje Vilnius-Kaunas paversti nebe greitkelio, o automagistralės standartu, tai yra juk apribojimai kas kiek kilometrų gali būti viadukai.

                                        Comment


                                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                          Dažniausiai naujus planuojamus infrastruktūros patobulinimus, kaip kad viadukus, sutinku su pozityvu, bet šiuo atveju klausimas kyla ar ne per dažni bus viadukai toje atkarpoje? Jei planuoja ateityje Vilnius-Kaunas paversti nebe greitkelio, o automagistralės standartu, tai yra juk apribojimai kas kiek kilometrų gali būti viadukai.
                                          Negirdėjau, kad būtų ribojamas viadukų kiekis. Žinau, kad nuovažas rekomenduojama rengti I/AM kategorijų keliuose bent kas 5 km.

                                          Spėju tas planuojamas tunel. viadukas yra skirtas netoliese esančios Martinavos gyvenvietės pėsčiųjų ir automobilių susisiekimui, o LEZ susisiekimui skirti projektuojami dobilo lapai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X