O kas nors žino pagal kokius standartus LAKD žymi tuos remontuojamus kelio ruožus? Nes jie visuomet turi atsakymą, ar tai apie radarų statymą kalba eitų, ar apie tiltus, ar remontuojamų ruožų žymėjimą, ir visuomet yra viskas pagal taisykles daroma, bet man kažkaip neteko matyti tų taisyklių, nei pacituojamų ištraukų iš jų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kai teko važiuot 2021 m. link Klaipėdos, ir remontavo, tai nesakyčiau, kad 1+1 atskyrimas buvo neaiškus. Tiesiog keistai atrodė, kad autostradoje neatskirti priešingi srautai.
Tačiau kai turime 2+2 situaciją, kaip A1 Vilnius-Kaunas. Fizinės kliūtys tarp priešpriešinių srautų yra būtinos. Vokietijoje naudoja betoninį barjerą. Mes irgi turėtume tokius naudoti.
Dėl greičio ribojimų. Gal ir gražu, bet arba turi veikti aiškiai radarai, arba net nefantazuoti apie greičio laikymąsi.
- 5 patinka
Comment
-
Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės T DVAER 12 https://e-tar.lt/portal/lt/legalAct/...F1C2F8CCC4/asrParašė drulia Rodyti pranešimąO kas nors žino pagal kokius standartus LAKD žymi tuos remontuojamus kelio ruožus? Nes jie visuomet turi atsakymą, ar tai apie radarų statymą kalba eitų, ar apie tiltus, ar remontuojamų ruožų žymėjimą, ir visuomet yra viskas pagal taisykles daroma, bet man kažkaip neteko matyti tų taisyklių, nei pacituojamų ištraukų iš jų.
LAKD viešojoje komunikacijoje ciniškai meluoja, kad priešingo eismo atskyrimas darbų ruože atitinka taisykles.
- 10 patinka
Comment
-
Ir pats greičio ribojimas turi būti proto ribose. Vokietijoje dažnai susiaurintoje 2+2 atkarpoje stovi ženklas 80. Ir tai srautas esant mažiau eismo juda 90-100. Kai pas mus pastato 50, nenuostabu, kad jo nelabai laikomasi.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl greičio ribojimų. Gal ir gražu, bet arba turi veikti aiškiai radarai, arba net nefantazuoti apie greičio laikymąsi.
- 5 patinka
Comment
-
Įdomu būtų išgirsti to LAKD veikėjo atsakymą, kodėl vokiečiai yra tokie durni ir naudoja betoninius atitvarus (nors greitis dažniausiai ribojamas iki tų pačių 70km/h). Ir tai turint omeny, kad Lietuvoj daugiau nei pusė vairuotojų - automarozai, o DE vairuotojų kultūra ir pareigingumas žymiai aukštesnio lygio...Parašė PoDV Rodyti pranešimąTačiau kai turime 2+2 situaciją, kaip A1 Vilnius-Kaunas. Fizinės kliūtys tarp priešpriešinių srautų yra būtinos. Vokietijoje naudoja betoninį barjerą. Mes irgi turėtume tokius naudoti.
Reikia kažkaip užsiundyti žurnalistus ant tos šaraškino kontoros.. Į paprastų žmonių laiškus jie, deja, nebeatsakinėja.
- 8 patinka
Comment
-
Gali taip būti. Bet kodėl ten negali palikti 1+1 kaip kituose ruožuose? Tai savaime keleriopai padidintų saugumą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr nėra taip, kad dabar, be fizinių atskyrimų, vos vos telpa juostos remonto ruože, ir pridėjus fizinius atitvarus, su jų apsaugų zonomis, tilptų tik 3 juostos?
- 6 patinka
Comment
-
Kokios apsaugos zonos? Vokietijoje dažnai antra juosta 1.8m. Ir važiuojant greta lengvosios atrodo, kad veidrodėlis kabo virš atitvaro. Kalbos apie tilpimą tarp fūros ir barjero išvis nėra.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAr nėra taip, kad dabar, be fizinių atskyrimų, vos vos telpa juostos remonto ruože, ir pridėjus fizinius atitvarus, su jų apsaugų zonomis, tilptų tik 3 juostos?Paskutinis taisė mantasm; 2023.11.16, 11:55.
Comment
-
Šįryt per LRT radarų direkcijos atstovas aiškino, kad viskas pagal teisės aktus, bet sprendžiam, analizuojam dėl avarijos ties Lazdėnais. Visi skambinę pasisakė neigiamai apie saugumą.
Per Žinių radijas ministras aiškino, kad nenori pasisakyti detaliau, net pats ten važiavo ir visi jį lenkė, leido suprasti, kad patys kalti. Ir jis teisus, ant 70 ten retas važiuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Nukrypstant šiek tiek nuo A1 kelio - bet šnekant apie kelio plotį - labai įdomi situacija yra nuvažiavus nuo A1 link Jonavos. Tenais remontuojamas ruožas, ir paliktos dvi juostos. Na pirma dar dar telpama, nu bet antra tai nežinau kam skirta, nes tikrai labai siaura. Būtų net įdomu pamatuoti plotį, nes nepanašu, kad ten tilptų normaliai mašina. Visi visviena važiuoja praktiškai viena juosta.
- 2 patinka
Comment
-
Dažnai tenka važiuoti viena juosta ir dėl to, kad darbininkų ekskavatorius vistiek išlenda su šikna į vieną iš važiuojamųjų juostų. Kartais atrodo, kad specialiai daroma, kad žmones nervint su tokia darbų sauga.Parašė iPhone Rodyti pranešimąNukrypstant šiek tiek nuo A1 kelio - bet šnekant apie kelio plotį - labai įdomi situacija yra nuvažiavus nuo A1 link Jonavos. Tenais remontuojamas ruožas, ir paliktos dvi juostos. Na pirma dar dar telpama, nu bet antra tai nežinau kam skirta, nes tikrai labai siaura. Būtų net įdomu pamatuoti plotį, nes nepanašu, kad ten tilptų normaliai mašina. Visi visviena važiuoja praktiškai viena juosta.
- 3 patinka
Comment
-
Teko Vokietijoje matyti mieste reguliuojamoje sankryžoje, kai buvo susiaurėjimas iš dviejų iki vienos eismo juostos. Per raudoną visi gražiai sustojo dviejose juostose, o užsidegus žaliam signalui užtrauktuko principu suvažinėjo į vieną juostą. Pas mus gi turbūt jau kilometrą dauguma stovėtų pirmoje juostoje, o esančius antroje užleistų tik tas kas nori, nors privalo praleisti pagal KET.
- 4 patinka
Comment
-
Tai akivaizdu, kad kelkraštis platesnis dešinėje pusėje, ten ir priparkavoParašė Nitro Rodyti pranešimąO toks kelio darbų ženklinimas irgi atitinka teisės aktus?
Kiek pavažiavus už Grigiškių - rikiuojamės visi į kairę.
o už keliasdešimt metrų siurprizas - apgavom, kairėje kelio darbai
Priekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti
Comment
-
Čia gal labiau tinka komentaras "kokį ženklą turi, tokį ir stato"Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai akivaizdu, kad kelkraštis platesnis dešinėje pusėje, ten ir priparkavo
Priekabą gal šiaip tempėsi, pamiršo atsikabinti 
- 2 patinka
Comment
-
Dar kažkuriuo metu uždėjo ženklą, kad vidutinio greičio matuoklis tuos 5km 50km/hParašė Ginthus Rodyti pranešimąNa tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
- 1 patinka
Comment
-
Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa tai ką, tarpusavio kaltinimai aplaidumais be įsigilinimo baigėsi tuo, kad dabar prie 70 ribojimo dar pridėjo 50. Įsivaizduojat? 5km visi draugiškai važiuosim ant 50. O juk galima buvo ramiai išanalizuoti, pateikti siūlymus ką galima patobulinti.
TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
- 3 patinka
Comment
-
Problema ne tame, kiek ten laiko užtruks, o kad ruožas ilgas ir kantrybės ne visiems užtenka laikytis ribojimo. Sumažinus leistiną, tik dar labiau išauga greičių skirtumas. Tuomet jau ne tik priešpriešinis, bet ir galinis kontaktas gali turėti rimtų pasekmių. Pradžiai gal būt gerai tuos papildomus ženklus išmėtyt kas 1km, kaip ir priklauso pagal schemą, kad primint apie greičio ribojimą, nes šita smulkmena visad pamirštama. Taip pat visi ženklai apie greitėjimo-lėtėjimo juostas palikti, nors juostų tai nebėra...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai problemą "išspręsti" nedelsiant lengviausias būdas pastatyti ženklą. O dabar ramiai analizuokite ir teikite pasiūlymus.
TIkrai neįsivaizduojame, kaip gyvensime, praradę pusantros minutės laiko, sumažine greitį nuo 70 iki 50, 5km ruože. Kelionė truks ne valandą o valandą ir 1,5 min.
- 5 patinka
Comment


Comment