Parašė Rimas_OK
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spręsti galima kiek nori, bet Vievyje nėra kur tiesti tų privažiuojamųjų kelių - nebent tik išpirkti sklypus ir nugriauti namus. Net tada ir tie keliai taps nebereikalingi.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Jau nuspręsta, kad 100 km/h liks ties Vieviu? Beje, niekas nešneka, kuriose ruožuose bus automagistralė vietoj greitkelio.
 
 Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš vis berods žada elektroniniais ženklais reguliuoti eismą, tai jei intensyvus eismas ir viskas tvarkingai valdoma, tai turbūt ir bus sumažintas greitis iki 110 km/h. Pvz. laikais, kai eismas nėra intensyvus, galima leisti ir 130 km/h didesnėje dalyje kelio. Šiaip pritarčiau atskiriems ruožams statyti automagistralės ženklą ne kiek dėl greičio, o kaip kokybiško kelio rodiklis. 120 km/h ar 130 km/h logaritminis skirtumas yra mažesnis nei tarp 40 km/h ir 50 km/h (+jei kokybiškai valdomi elektroniniai ženklai, tai iš vis nelieka prasmės tarp greitkelio ir automagistralės greičių).Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Spręsti galima kiek nori, bet Vievyje nėra kur tiesti tų privažiuojamųjų kelių - nebent tik išpirkti sklypus ir nugriauti namus. Net tada ir tie keliai taps nebereikalingi.
 
 Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.11, 20:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal vis dėlto galima? Pvz. ruožas ties Vieviu be ženklo būtų 90 km/h, tačiau dabar leidžiama 100 km/h.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad pagal dabartines taisykles kažin ar galima ženklu nustatyti didesnį greitį nei leidžia tose pat KET nustatyti maksimalūs greičiai pagal kelio tipą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 patentuokit - "iš esmės kosmetiniai pakeitimai"Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą va 1963-aisiais tai tas kelias buvo tikrai kosminis, turbūt net projektuotojai nesitikėjo, kad po >50 metų bus naudojamas tik su iš esmės kosmetiniais pakeitimais... va 1963-aisiais tai tas kelias buvo tikrai kosminis, turbūt net projektuotojai nesitikėjo, kad po >50 metų bus naudojamas tik su iš esmės kosmetiniais pakeitimais...  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt. Kitose panašiose vietose nėra ant ko užlipus iš aukšto fotografuoti.Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
 O kokia čia tiksliai vieta, gal kas atpažįstat? Negi nuo "Emsi" viaduko link Gariūnų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Karšto sekmadienio vakaro kamštis Vilniaus prieigose, tarp Grigiškių ir Gariūnų
 Foto 2018.07.22
  
 
 Smulki avarija. Ji netrikdė eismo
  
 
  
 
  
 
 Chamus lindikus vulgaris Nr. HEV 700
  
 
 Žvilgsnis atgal per veidrodėlį
  
 
 Chamus lindikus vulgaris Nr. JGJ 945
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 Toliau kelias buvo laisvas abiem kryptimis - ir į centrą, ir į Lazdynus.
 
 Kamštis judėjo pakankamai greitai - 4 km atkarpa įveikta per 15 minučių. Vidutinis greitis 16 km/h būtų normalus važiuojant mieste per spūstis.
 Lindikų pirmąja juosta buvo tik 3 ar 4. Vadinasi, vairuotojų kultūra yra visai normaliame lygyje.
 Sprendžiant iš spaudos, pranešimas apie avariją gautas 19:42, o mes važiavome apie 20:30
 
 Keli vakar dienos straipsniai
 
 Delfi.lt 2018.07.22
 Susidūrus dviem automobiliams susidarė milžiniškos spūstys Kaunas–Vilnius kelyje
 https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78636925
 
 Lrytas.lt 2018.07.22
 Įspėja apie dideles spūstis grįžtant į Vilnių: rinkitės kitą kelią
 https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...kelia-7043231/
 
 
 Kas iš to pranešimo per internetą, jei vairuojant interneto skaitymas nėra skatintina veikla.
 Šiaip apgailėtina, kad Lietuvos kelių direkcija, išleidžianti krūvas pinigų metaliniams atitvarams lygioje tiesioje vietoje ar įvažiavimui į ūkininko sklypą, rengianti konkursus kintamos informacijos ženklams, beatodairiškai švaistanti pinigus vidutinio greičio radarams nekonfliktiškose vietose, tačiau nerado būdų informuoti per tablo prie Žiežmarių ir Vievio apie kamščius ir rekomendacijas rinktis kitą maršrutą. Apie pranešimus dėl didelių spūsčių per radiją net netenka svajoti...
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
 http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92
 
 1970
  
 
 A1 pradžia Vilniuje, Savanorių pr., 1966
   
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu į dabartinę A1 ir A6 kelių dobilo sankryžą ties Kaunu. Kiek žinau, Islandijos pl. kažkada turėjo tik vieną eismo juostą, ir tik kai pradėta tiesti automagistralė link Klaipėdos, buvo nutiesta ir antroji eismo juosta.Parašė WastedYears Rodyti pranešimą1970
  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, lieka kosmetiniai patobulinimai - ekodukai, greitėjimo letėjimo juostų kosmetinis patvarkymas, išankstinės krypčių rodyklės į mažesnės reikšmės gyvenvietės (tai labiau galioja A1), kai kur - jungiamieji keliai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 O kam? A1 ar A2 avarijų ir taip minimaliai. Jei žiūrėt į rimčiau nukentėjusius ar žuvusius ir perskaičiuoti pagal kelio ilgį bei pravažiuojantį srautą - praktiškai nėra kur tobulėti. Nebent statyt žaliuosius tiltus, bet čia jau kita tema. Ir briedis ar 130km/h ar 170km/h - mažas skirtumas.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl? Kai paskutinį kartą važiavau šiuo keliu rugpjūtį, tai žuvusių šiemet (kur rašo geltonam stende) buvo gal 1 ar 2(?), kai prieš 10 metų būdavo 10 (aišku, ir tas 1 ar 2 yra blogai). Yra Lietuvoje ir pavojingesnių kelių.Parašė dinux Rodyti pranešimąŠiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
 Comment




 
  
							
						
 
							
						
Comment