Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tas perėjas turėtų iki vasaros spėt įrengti. Nes vasarą, padidėjus automobilių srautams, gali būti kamščių dėl eismo ribojimų
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Eismoinfo.lt tinklapyje yra toks neblogas dalykas: 2012 m. planuojami darbai. Ten yra ir darbų sąrašas ir žemėlapis. Taigi, jei jis nemeluoja, darbai bus baigti tik po vasaros.

      Comment


        Įdomu, kaip bus ribojamas eismas atliekant darbus?
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          dažniausiai tokiu atveju automobilius nukreipia į priešpriešinę važiuojamąją dalį o automobiliams važiuojantiems priešpriešais palieka 1 eismo juostą

          Comment


            Daug nezinau apie si projekta. Noriu paklausti, tai ar per visa automagistrale eis dviraciu takas? Ar zadama kesiti is greitkelio kelio tipo i automagistrale?

            Comment


              48,55 km Elektrėnų sankryža

              Vėl bus tvarkoma Elektrėnų sankryža

              Projekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 48,55 km esančios Elektrėnų sankryžos rekonstravimo projekto parengimas ir tiesimo (statybos) darbų atlikimas“.

              Projektavimo tikslas: parengti „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 48,55 km esančios Elektrėnų sankryžos rekonstravimo projekto parengimas ir tiesimo (statybos) darbų atlikimas“ techninį projektą, kuris neprieštarautų „Teritorijos, skirtos prekybos, paslaugų ir pramogų objektų statybai tarp Šviesos g. ir magistralinio kelio A1, Elektrėnų m., detaliajam planui“, reg. Nr. 010423000214, patvirtintam 2008 m. spalio 14 d. administracijos direktoriaus įsakymu Nr. 03V-632, pagal kurį bus gauti statybą leidžiantys dokumentai. (Detalusis planas yra Elektrėnų savivaldybės Architektūros ir kraštotvarkos skyriuje).
              Visi projektavimo ir statybos darbai atliekami nepažeidžiant su valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai statiniu ir juosta (žemės sklypu) besiribojančių privačių žemės sklypų ribų.
              Reikalavimai „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 48,55 km esančios Elektrėnų sankryžos rekonstrukcijos projektavimas ir darbų atlikimas“ techniniam darbo projektui parengti:
              1. Suprojektuoti ir įrengti žiedinę sankryžą valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai prisijungimui prie valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda.
              2. Suprojektuotos greitėjimo/lėtėjimo juostos iš ir į Elektrėnus turi atitikti greitkelio reikalavimus.
              3. Rekonstruoti esamą apšvietimo elektros liniją nuo lėtėjimo juostos pradžios iki Elektrėnų viaduko valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda.
              4. Vadovaujantis atliktais statybiniais inžineriniais ir ekonominiais tyrinėjimais, parengti pagrindinius projektinius pasiūlymus rekonstrukcijai (dangų konstrukcijos, išilginis ir skersinis kelio profiliai ir padėtis plane), juos aptarti bei suderinti juos su Perkančiąja organizacija.

              Darbų atlikimo terminai: nuo sutarties įsigaliojimo iki 2013–11–29. Sutarties vykdymo metu dėl nepalankių klimato/oro sąlygų, trečiųjų šalių veikimo ar neveikimo, techninio projekto netikslumų 1 kartą gali būti nukelta darbų atlikimo termino pabaiga, bet ne ilgiau kaip 3 mėn., o termino pabaigos nukėlimas bus fiksuojamas papildomu susitarimu.

              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=114831

              Comment


                Suprojektuotos greitėjimo/lėtėjimo juostos iš ir į Elektrėnus turi atitikti greitkelio reikalavimus.
                Tai kaip su rekonstrukcija į automagistralę ?

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Tai kaip su rekonstrukcija į automagistralę ?
                  Tai elementarno Vatson - čia bus sekanti, trečia rekonstrukcija. Negi tai paprastai paimsi, ir padarysi viską iš pirmo karto? Iš kur tada pinigus uždirbinėsi?
                  Mano blogas

                  Comment


                    Parašė John
                    Gali būti, kad žūrnalystai nelabai susigaudo, kas, pagal Lietuvoje naudojamą terminologiją, yra greitkelis, o kas magistralė.
                    Sarkazmas ? Žurnalistai čia visai ne prie ko. Čia iš viešųjų pirkimų sistemos skelbimo dokumentacijos.

                    Comment


                      Išvažiavimo iš Elektrėnų juosta (greitėjimo juosta) negali būti ilginama dėl viaduko pločio. Tą viaduką jie prieš kelis metus buvo išardę ir perstatinėjo, bet perstatė lygiai tokio pačio (nepakankamo) pločio. Po juo trečia juosta netelpa dėl ko greitėjimo juosta turi baigtis dar prieš viaduką. Nežinau kaip jie dabar spręs tą problemą.
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        griaus viaduką

                        Comment


                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                          Išvažiavimo iš Elektrėnų juosta (greitėjimo juosta) negali būti ilginama dėl viaduko pločio...
                          Galima nuovaza nuo viaduko padaryti ne kaip dabar kilpa i desine, bet i kaire posukiu, arba per zieda, tada bus daug saugesnis isliejimas i greitkeli, nes greitejimo juostos niekas nelimituos.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Galima nuovaza nuo viaduko padaryti ne kaip dabar kilpa i desine, bet i kaire posukiu, arba per zieda, tada bus daug saugesnis isliejimas i greitkeli, nes greitejimo juostos niekas nelimituos.
                            Į kairę padaryti nuovažą trukdo sodų sklypai. Aišku galima juos aplenkti, bet susidaro šioks toks lankstas ir neaišku kaip ten su kelio juostos pločiu būtu. Bet kokiu atveju ta nuovaža bus per žiedą, tik neaišku kaip ten planuoja sutalpinti viską. Žiedinei sankryžai vietos pakaktų esamoje sankryžos (susikirtimo) vietoje, tačiau tuomet niekaip netelpa ilgesnė greitėjimo juosta. Visais kitais atvejais reikia perkelti žiedinę sankryžą iš dabartinės vietos.

                            Comment


                              Skirkit magistralinį nuo automagistralinio. Magistraliniai Lietuvoje ya visi "A" keliai, o automagistraliniai pažymėti žaliais ženklais

                              Comment


                                O kada mūsų kelio ženklų tvarkytojai nuims mėlyną rodyklę VILNIUS virš Gariūnų viaduko ir pakeis ją balta rodykle CENTRAS?

                                Pagaliau padaryta.
                                Paskutinis taisė oranger; 2014.08.14, 13:58.

                                Comment


                                  Čia absurdas, kai gyvenviete laikomas jos centrinis paštas.
                                  Kaune irgi galima rasti nuorodą į Kauną (Rytinis lankstas), arba į Kauno centrą (Vakarinis lankstas).
                                  O Savanorių pr. Vilniuje reikėtų apšvietimo tarp Gariūnų ir Galvės g.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    O Savanorių pr. Vilniuje reikėtų apšvietimo tarp Gariūnų ir Galvės g.
                                    Ypač reikalingas apšvietimas tarp Maximos Bazės ir Grigiškių. O dar labiau - pėsčiųjų viadukas. Dviračių takas irgi nesujungtas.

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      O kada mūsų kelio ženklų tvarkytojai nuims mėlyną rodyklę VILNIUS virš Gariūnų viaduko ir pakeis ją balta rodykle CENTRAS?
                                      O kodėl turi būti pakeistas? Negirdėjau, kad direkcija būtų prospektą perdavusi savivaldybei.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        O kodėl turi būti pakeistas? Negirdėjau, kad direkcija būtų prospektą perdavusi savivaldybei.
                                        O kada aš, būdamas prie Gariūnų, spėjau išvažiuoti iš Vilniaus, įvažiavęs į jį prieš Grigiškes?

                                        Comment


                                          Jei kelių direkcijai priklausytų Laisvės alėja, ten irgi būtų ne Kaunas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X