Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuomonę.

    Visgi, pinigų leidimas "dobilams" naikinti abejotinas. Naujų nestatyti - ok. Bet leisti milijonus seniems panaikinti, kai yra tiek projektų, kuriems "verkiant reikia" pinigų. Nepatinka man.
    Palaikau. "Nauda" tokia, kad padidės leistinas greitis 10km/h.
    Bet neskauda galvos dėl žūstančių pastoviai Via Baltic kelyje.
    Galų gale ties tuo dobilu galima pastatyti greičio ribojimo ženklą 0,5 km ruože ir viskas, o ne tratinti pinigus dėl pliuso uždėjimo. Nauda kaip iš Zuokulos estakados Vilniuje.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2015.10.19, 13:28.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Šiaip galėtų tarpinį variantą padaryti. Naikinti ne visas mėlynai pažymėtas linijas, bet tik tas, kurios sudaro dobilą. Tuo tarpu palikt dešinius nuvažiavimus tiems, kam tikrai į dešinę. Galbūt mažiau darbų būtų. Nebent planuoja tas sutaupytas vietas kažkaip papildomai komercializuoti, degalinę kokią ar panašiai...

      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Palaikau. "Nauda" tokia, kad padidės leistinas greitis 10km/h.
      Bet neskauda galvos dėl žūstančių pastoviai Via Baltic kelyje.
      Galų gale ties tuo dobilu galima pastatyti greičio ribojimo ženklą 0,5 km ruože ir viskas, o ne tratinti pinigus dėl pliuso uždėjimo. Nauda kaip iš Zuokulos estakados Vilniuje.

      Comment


        Manau butu pigiau ir greiciau taip:

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Manau butu pigiau ir greiciau taip:

          Atvaizdas
          Šis variantas netinka, nes yra dar degalinių įvažiavimai ir dubliuotųsi lėtėjimo juostos.

          Comment


            Na, matai, jei mes statome autostrada, o ne jos parodija, tai tokiu degaliniu neturi buti visai. Speju, teko vazineti po vakaru Europa, matei kaip ten degalines autostradose irengtos.

            Comment


              Parašė agnette Rodyti pranešimą
              Na, matai, jei mes statome autostrada, o ne jos parodija, tai tokiu degaliniu neturi buti visai. Speju, teko vazineti po vakaru Europa, matei kaip ten degalines autostradose irengtos.
              Gal iš vis bus visos tokios degalinės ir restoranai iškeldintos iš autostrados Pirmas žingsnis buvo stotelių iškeldinimas

              Kad ir Kaišiadorių sankryža - turėsim žiedines sankryžas, šalia jų galės ir įsikurti tos degalinės

              Super duper rest areas near motorways mums nereikia sovietmečiu statysose autostradose, nes atstumai tarp sankryžų yra per maži Žiūrėsim kaip bus Via Balticoj, gal ten atsiras vakarietiško tipo rest areas Atstumai tarp sankryžų ten turėtų būt po 15 km kažkur
              Paskutinis taisė PoDV; 2015.10.19, 22:24.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Atstumai tarp sankryžų ten turėtų būt po 15 km kažkur
                Šiai dienai, pažvelgus į viadukų tankį ir tolesnį jų tankinimą Grigiškės-Kaišiadorys atkarpoje panašu, kad mūsų projektuotojai strigę 1999 m. Kiekvienam miesteliui - po sankryžą.

                Comment


                  Viaduku, ekoduku, akvaduku (tiltiniu ar tuneliniu) autostradoje gali buti nors ir kas 100 metru, bet pagal europine praktika nusukimai (exit'ai) rekomenduojama irengineti ne dazniau kaip kas 6 km. Visas vietinis trafikas surenkamas vietiniais/jungiamaisiais (collecting) keliais. Bet panašu kad pas mus statoma pagal ГОСТ'a... deja. Amerikoje autostrados vadinasi freeway, reiškia kelias be kliuciu/konfliktu, saugus kelias. O mes del žuciu keliuose varžomes su Rumunija ir Bulgarija... pas ka daugiau.

                  Comment


                    Na, deja, bet taip. O koks dokumentas rekomenduoja tuos nusukimus kas 6 km? Gal linką ir pavadinimą galima?

                    Comment


                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Manau butu pigiau ir greiciau taip:

                      Atvaizdas
                      Panašu jog taip nebūtų nei greičiau nei pigiau. Vietoje to, kad iš dalies panaudojant esamas nuovažas, nutiesus dvi trumpas naujas atkarpėles, pastačius dvi žiedines sankryžas ir nuardžius trumpas dangos juostas perkasti pravažiavimus ant naikinamų nuovažų, siūlomam variante tektų: pastatyti tas pačias dvi žiedines sankryžas, demontuoti visas esamas nuovažas (nukasant jų pylimus), nutiesti visas keturias pakankamai ilgas nuovažas, bet kartu ir panaikinti abi degalines (abipus kelio) arba kardinaliai perdaryti įvažiavimus į jas. Visa tai tikrai nebūtų greičiau ir pigiau

                      Apskritai, variante įdėtame iš pirkimų specifikacijų, galima nesunkiai sutvarkyti įvažiavimą į matomą degalinę, jį padarant ne tiesiogiai iš greitkelio, bet per piečiau esančią žiedinę sankryžą ir naikinamą nuovažą (dvipusis eismas). Taip būtų suteikta galimybė vairuotojams, atvažiavusiems iš Žiežmarių, įvažiuoti į degalinę ir grįžti į Žiežmarius, tuo pačiu jiems dėl to nereikėtų įvažiuoti į būsimą automagistralę. Iš to išloštų manau visi.

                      Manau gana nemaža problema yra ta, kad kadaise uždraudė ant paslaugų kelio ženklų nurodyti degalinių pavadinimus. Bent jau prie degalinių ir kavinių ženklų automagistralėse ir greitkeliuose, galėtų leisti nurodyti pavadinimus panašiai kaip tai daroma Vokietijoje. Taip būtų galima pakankamai efektyviai įrengti ne tiesioginius įvažiavimus į tokias įstaigas, o kaip mano siūlyme anksčiau. Nes dabartiniu variantu turi būti įvažiavimas tik tiesioginis, kai vairuotojas pamatęs degalinės stendą, prie jo ir turi galėti įvažiuoti. Kitaip nepavyktų patekti į norimą degalinę.
                      Paskutinis taisė sleader; 2015.10.20, 19:40.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Mane šitas bendrapiliečių bruožas ypatingai nervina. Ir taip kalbant ne tik apie greitėjimo, bet ir apie lėtėjimo juostas, kurios, dažno vairuotojo požiūriu, yra visiškai nereikalingas dalykas. Dažnai būna taip: priekyje išsukimas su lėtėjimo juosta, tačiau žmogelis į ją nesirikiuoja, o važiuoja „apžergęs“ liniją ir palengva stabdydamas iki tol, kol įsuka. Lėtėjimo juosta juk ir yra tam, kad stabdytum būtent joje (dėl to ji ir „lėtėjimo“), o ne pirmoje arba ant abiejų juostų. Taip už tavęs pirma juosta važiuojantys 80 km/h nebus priversti kartu su tavimi stabdyti iki 20 km/h vien dėl to, kad tau reikia pasukti.

                        Kartais tokius ir užpypinu. Nervina.
                        Reikia juostas normalaus ilgio daryti. Nes nei sustabdyti trumpose negalima - tenka pradėti stabdyti dar pirmojoje, nei įsibėgėti ilgio neužtenka.

                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                        Prie to pačio skaičiau, kad apšvietimą vėl keis -- gi jį tik ką pastatė, ir jis veikia kas antra lempa, tuo kelią naktį suzebruodamas šviesiais - tamsiais dryžiais (akis tikrai vargina). Įdomu naujus stulpus sustačius jie vėl veiks kas antras? Įdomu kokia prasmė statyti žibintus ir jų nejungti, ar čia kitur šuo pakąstas?
                        Pinigų už elektrą susimokėti nėra. Negi neaišku?

                        Parašė agnette Rodyti pranešimą
                        Del vairavimo kulturos aisku irgi galima diskutuoti, bet si tema ne apie tai. Visu pirma pati infrastruktura turi buti saugi. Saugus kelias turi mazinti susidurimu skaiciu. Ne policija, o pats kelias! Pagrindinis projektuotoju darbas turetu buti konfliktiniu tasku šalinimas. Kiekvienas keliu mazgas atnesa papildomu konfliktu.
                        Gali duoti geriausią infrastruktūrą, bet jei pusgalviai ir bezpredelščikai važinės, tai turės mažą efektą eismo saugumui. Suvokimas ateina ne greitai, greičiau ateina, jei yra baudžiama. Tačiau yra tokių debilų, kurie net ir vertėsi, daužėsi su mašina ne po vieną kartą, tačiau liko gyvi ir sveiki (minimaliai nukentėjo), bet vis tiek ir toliau važinėja taip pat kaip anksčiau.

                        Comment


                          Apie Vilnius-Kaunas automagistralės tariamas ateities permainas garsiai prabilta ir jos greičiais svaigti pradėta tur būt siekiant nukreipti visuomenės dėmėsį nuo kruvinuoju praminto "Via Baltica" kelio?
                          Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.21, 09:51.

                          Comment


                            Greitkelio max leistinas greitis - 120kmph, autostrados - 130. Siaip as irgi nemanau kad del 10kmph skirtumo verta mesti milijonus, kai kitur spaudzia srautai daug stipriau.

                            Comment


                              Tuo labiau vasarą. Žiemą greitis vienodas. Sunkvežimiams irgi 10 km/h skirtumas ištisus metus.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Pinigų už elektrą susimokėti nėra. Negi neaišku?
                                Pinigų yra, tame ir "bėda", kitaip nekalbėtume čia apie 40 limonų.... Esmė prioritetuose, o tiksliau limonų plovimo schemose, nes už pastovią priežiūrą ne kaži ką išplausi, o va už "darom autostradą" - iki kakliuko ir dar lieka
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Koks skirtumas? Jei eksploatacinėse išlaidose nėra pinigų už elektrą, vadinasi, jų ir nėra.

                                  Comment


                                    Pagrindinis į važiavimas į Kauną.
                                    Biruliškių sankryža su A6 / E262 Kaunas-Ukmergė-Utena-Zarasai-Daugpilis


                                    Šaltinis: Žemės paėmimo projektas. LAKD 2015.12.17 http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...o_mieste/20255
                                    Brėžinys: http://www.lakd.lt/files/skelbimai/s...brezinys_1.pdf

                                    Tolesnis aptarimas - temoje [A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

                                    Comment


                                      1970 m. lapkričio 3 d. atidaryta autostrada Vilnius-Kaunas. Autostrados pradžia. Žurnalas "Švyturys" 1970 m.

                                      Comment


                                        atrodo nemažas apkrovimas

                                        Comment


                                          Stulpai, rodos, dar tie patys stovi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X