Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas
Collapse
X
-
Kaip eismo saugumo poziuriu vertintina busima situacija kai is 4 juostu pasidaro 2? Kodel ne 4,3,2?Yra tokiu perliuku kur nors? Su tokiu srautu nebus problemu?
-
Iš vienos pusės važiuojant gerina situaciją, iš kitos - blogina. Nepradės labiau kauptis mašinos Saltoniškių sankryžoje į priešingą pusę ? Toks įspūdis, kad sprendžiamas tik verslo centro įvažiavimas klausimas, o ne kas nors daugiau. Ir viaduką vėliau statyt nebus tiek prasmės.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKadangi GV apsisukimas nukeliamas toliau, galbūt bus galima per jį ir naują verslo centrą patekti į Lvovo g.? Būtų gerai, nes labai nusikrautų pedagoginis žiedas.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIki pilnos laimės trūksta tik penktos juostis GV sankryžoje su Ukmergės g., tuomet 4 juostos <...>
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKadangi GV apsisukimas nukeliamas toliau, galbūt bus galima per jį ir naują verslo centrą patekti į Lvovo g.? Būtų gerai, nes labai nusikrautų pedagoginis žiedas.
Komentuoti:
-
/\ Tai tas įvažiavimas ir dabar yra. Dabartinis yra pažymėtas rožine spalva, o naujas būsimas - mėlyna linija. Tik tiek, kad jis yra pastumiamas į šoną. Bet jo, panašu, kad ne šiaip sau pastumiamas į šoną, o siekiant sudaryti galimybę kaip Lettered minėjo.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKadangi GV apsisukimas nukeliamas toliau, galbūt bus galima per jį ir naują verslo centrą patekti į Lvovo g.? Būtų gerai, nes labai nusikrautų pedagoginis žiedas.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąPanašu, kad tas žiedukas tikrai paliekamas Lvovo g. apsisukimui, nes kitaip iš to, kas pažymėta kaip "anksčiau suproj. įvaž." beliktų važiuoti tik į Geležinio Vilko gatvę.
Komentuoti:
-
Labai keistai atrodo, kad pagal šio projekto brėžinį "Neste" degalinė su plovykla lieka be išvažiavimo – esamas įvažiavimas iš Geležinio Vilko g. (prieš šviesoforą) lieka nepakitusios formos, tai yra, kampas išvažiavimui per aštrus; esami įvažiavimai/išvažiavimai į Geležinio Vilko g. (būsimos perkeltos stotelės pradžią) ir nuovažą nuo žiedo/Lvovo g. "užtverti" šaligatviais.
Nors šio projekto (rengto UAB "Daltonas") aiškinamojo rašto pradžioje ir minimas kitas "rekonstrukcijos projektas, prie kurio derinami šio projekto sprendiniai":
Rekonstruojama Geležinio Vilko gatvės Vilniuje atkarpa nuo Ukmergės - Geležinio Vilko g. sankryžos iki sklypo kad.nr. 0101/0022:405. Sprendiniai derinami prie lygiagrečiai rengiamo projekto „Geležinio Vilko gatvės atkarpos nuo žemės sklypo (kad.nr. 0101/0022:267) iki Ukmergės gatvės ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos, Vilniuje, rekonstravimo projekto“.
Parašė vėkas Rodyti pranešimąŽiedelis kažkoks nukramtytas - panašu, kad nebelieka galimybės iš Geležinio vilko pasukti į Lvovo - abi juostos bus tos pačios krypties (link Geležinio vilko)?
Žiedelio liekana bus palikta tik apsisukimui Lvovo gatvėj?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, kad ne ir ne. Šviesoforas naujas neatsiras, nes ten ir taip yra šviesoforas. O žiedelis Lvovo g. lieka.
Žiedelio liekana bus palikta tik apsisukimui Lvovo gatvėj?
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąLiuks, posūkis nuo G.V. į kairę link Žalgirio g. suprojektuotas su daugiau vietos tik kaip suprantu atsiras šviesoforas. Tikėkimės nepamirš suderint su tolimesniu šviesaforu.
Taip pat nebelieka žiedelio Lvovo g. gale
Komentuoti:
-
Dar jei tuo pačiu būtų elementariai įrengę papildomą GV juostą kitoje pusėje kaip siūliau VMS seniausiai, tai būtų tikrai didelis storas pliusas:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=286
Komentuoti:
-
Liuks, posūkis nuo G.V. į kairę link Žalgirio g. suprojektuotas su daugiau vietos tik kaip suprantu atsiras šviesoforas. Tikėkimės nepamirš suderint su tolimesniu šviesaforu.
Taip pat nebelieka žiedelio Lvovo g. gale
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
https://www.google.lt/maps/@54.70300...7i13312!8i6656
Ties centru GV atsilaisvins, bet užsikiš ties baltupiais ir visoriais, jau dabar nemaži kamščiai susidaro po Žalgirio g. rekonstrukcijos ties Didlaukio ir Mokslininkų g. šviesoforais.Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.18, 09:48.
Komentuoti:
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Geležinio Vilko g. atkarpos nuo Ukmergės g. iki žemės sklypo kad.Nr. 0101/0022:405 ir Žalgirio gatvės Vilniuje, rekonstravimą
www.vilnius.lt/index.php?1582409313
p.s. papildomų 2 eismo juostų įrengimas nuo Lvovo ir Ukmergės iki Žalgirio g. ir kažkokio sklypo perkeliant stotelę. Apie ką nors gero GV centro kryptimi nėra šnekos visai.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.18, 09:06.
Komentuoti:
-
/\
Bet pažiūrėkime iš kitos pusės: lėtėjimo juosta skirta tam kad mašinos persirikiuotu i lėtėjimo juosta ir tik ten pradėtų stabdyti, kas butu jei mašinos turės praleist važiuojančius ja? Turės mažinti greitį dar nepersirikiavus, o tai sukeltų avarinė situaciją, tuo labiau greito eismo gatvėje. Dėlto logiška kad jie turi prioritetą.
p.s. aptariamas pvz nesusijęs su GV.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąVideo buvo situacija, greitėjimo juosta tuo pačiu gali būti ir letėjimo juosta, tuomet turi pirmenybę besirikiuojantys išvažiuoti iš pagrindinio.
Persirikiavimo juostoje yra kiek kitaip, tačiau bet kokiu atveju turėtų būti vadovaujamasi "dešinės rankos" taisykle ir vienu metu besirikiuojant praleidžiami persirikiuojantys į kairesnę juostą. Tų ekspertų nuomonė irgi subjektyvi. O taip turėtų būti dėl šių priežasčių:
1) Menamame pagrindiniame kelyje prieš persirikiavimo juostas niekada nestovi ženklai "pagrindinis kelias", todėl pagrindiniu keliu važiuojantis nežino (objektyviai gali nežinoti dėl ženklų "duoti kelią" pastatymo vietos), kad prisijungiantis kelias yra pažymėtas kaip šalutinis (tas pats ir aptariamoje GV - Žalgirio sankryžoje). Ir kai nėra ženklo "pagrindinis kelias", tuomet pagal KET reikia elgtis tarsi būtum šalutiniame kelyje.
2) Ženklas "duoti kelią" nurodo duoti kelią sankryžoje, t.y. srautų susikirtimo vietoje. Jeigu įvažiuojama į atskiras eismo juostas, tai nėra kaip realizuoti šio reikalavimo. Juo labiau, kad persirikiavimo juosta gali tęstis ir 100 ir 500 metrų. Tai kokį atstumą reikia "duoti kelią"?
3) Fiziškai yra neįmanomas sklandus judėjimas, jeigu greitėjantys turi duoti kelią lėtėjantiems (stabdantiems). T.y. tokiu atveju greitėjimo juostoje teks sustoti, ir esant intensyviam eismui į lėtėjimo juostą, nepavyks pajudėti į priekį. Praktikoje lėtėjantys praleidžia greitėjančius (pagal kliūties iš dešinės taisyklę), nes tokiu būdų visi sklandžiai juda.
Todėl mūsų taisykles yra labai nekonkrečios, kaip ir ekspertų aiškinimai, nes jiems patiems ne viskas 100 proc. aišku (prasideda interpretacijos). Ir kaip tyčia visi taisyklių traktavimai veda prie apsunkinto eismo ir konfliktinių situacijų.
Komentuoti:
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąNežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.
Atvaizdas
P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
o tu nebandei savo planu ir pasiulymu nusiust vilniaus savivaldybes biurokratams? gal ne iskart bet isiklausys is kokio desimto karto
Komentuoti:
-
Nežinau kaip ryte, bet vidury dienos pilnai G.V. užsikišęs... Čia tipo dėl švenčių?
O kaip teisingai pastebėjo Lettered, problemą išspręstų daug juostų. Aš dar įgilinčiau autobuso stotelę ir daryčiau iškart dvi juostas į žiedą, nes mašinos dabar jau fiziškai dažnai ten netelpa (kairio posūkio iš Ukmergės g. į G.V. panaikinimas manau irgi prisidėjo.
P.S. jaučiu jau atsibodau su savo šedevrais
Komentuoti:
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąŠiandien ryte, apie 7:20, GV nuo Santariškių link Centro buvo neįprastai laisvas, šioks toks kamštelis prasidėjo tik nuo Ozo viaduko, bet, vėl gi, tikra situacija paaiškės tik sausio antroje pusėje.
Komentuoti:
Komentuoti: