Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Tai kad Vilnius - Kaunas nevyksta kažkas tokio, kad reikėtų kas 20 km informuot apie kamščius, išvažiavimus ar dar ką. Man asmeniškai apskritai kintamų ženklų įrengimas Vilnius - Kaunas yra pinigai į balą. O kad kelias gali būti slidus mane perspėja ir tokia kombinacija:Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDeja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
Comment
-
Kur ten koks radaras?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
Comment
-
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
- 3 patinka
Comment
-
Trikojis pvz. Neseniai buvo diskusija, ar galima besąlygiškai vadovautis tais ženklais tuo atveju, kai greitį padidina.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kur ten koks radaras?
- 1 patinka
Comment
-
Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.
Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.
Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
- 5 patinka
Comment
-
Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
- 2 patinka
Comment
-
Sistemų tarpusavio integracija kitas klausimas ir ten bėdų n+k. Bet užginčijus baudą techninės galimybės įrodyti be registratoriaus ką rodė bus. Net ir registratoriaus atveju, visada fotošopinti skaičius, tai turbūt vistiek aiškintųsi iš sistemos pusės kas buvo rodoma.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.
Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.
Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.
Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
- 1 patinka
Comment
-
Gal ir išdrįsčiau.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
- 1 patinka
Comment
-
Na apie visus teorinius įrodymų pateikimo variantus visi puikiai žinome. Reik kalbėti apie praktikas kiek realu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal ir išdrįsčiau.
Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
Teoriškai ir prūdą yra galimybė šaukštu išsemti, praktiškai - turbūt retas bandytų.
- 1 patinka
Comment
-
Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
- 2 patinka
Comment
-
Čia buvo labiau vizualinis pavyzdys tiems, kurie sako, kad jei KIŽ rodo pamažintą greitį - tiek ir važiuok. Bet jei koks mėmė už KIŽ pulto netyčia įjungia padidintą greitį - ne tavo reikalas, važiuok kiek rodo.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.
Comment
-
Jau ir padaryta:Parašė digital Rodyti pranešimąŽiemą automagistralėje 130 km/val. greičiu – apie tokią idėją Lietuvoje buvo kalbama jau kurį laiką. Aiškėja, kad tokia idėja yra visiškai reali ir jau netrukus gali būti įgyvendinta. Tiesa, kaip atskleidė „Via Lietuva“, maksimalų leistiną greitį diktuotų oro ir eismo sąlygos.
Ministras: „Žiemos metu kelyje Vilnius–Kaunas galėsime važiuoti greičiau“
Lietuvos vairuotojų šią žiemą magistralėje A1 Vilnius–Kaunas ir A5 automagistralėje nuo Garliavos iki Marijampolės laukia naujovė – dinaminis padidinto greičio režimas. Esant palankioms oro sąlygoms, čia bus galima važiuoti greičiau – iki 130 km/val. vietoj dabar galiojančio 110 km/val. greičio.
„Kelių infrastruktūra tampa vis išmanesnė: magistralėse turime modernias eismo valdymo technologijas, kurios leidžia greitį pritaikyti prie realių oro sąlygų. Dabar žiemos švelnesnės, todėl jas galime išnaudoti koreguojant greičio apribojimus be jokių papildomų kaštų. Jei oro sąlygos geros, vairuotojai galės važiuoti greičiau ir sutrumpinti kelionės laiką tarp dviejų didžiausių šalies miestų. Tai pilotinis projektas, ir šią naujovę vairuotojai galės išbandyti jau nuo lapkričio 1 d.“, – sako susisiekimo ministras Juras Taminskas.
Leistinas greitis būtų dinaminis – jį reguliuos intelektinės transporto sistemos: kelių oro sąlygų stotelės, kintamos informacijos ženklai ir vaizdo kameros. Surinkti duomenys realiu laiku leist automatiškai nustatyti optimalų greitį pagal oro ir kelio būklę. Kintantis greičio ženklas bus atvaizduojamas keliuose esančiuose ekranuose.
Jeigu sąlygos būtų palankios – kelio danga būtų sausa, o oro temperatūra teigiama – būtų leidžiama važiuoti iki 130 km/val. Tačiau esant blogesnėms oro sąlygoms – jei snigtų, danga taptų slidi ar temperatūra kristų žemiau nulio – greitis būtų mažinamas iki 110 km/val. ar dar labiau.
„Via Lietuva“ teigia, kad sistema visiškai paruošta diegimui – apmokyti specialistai ir sukurti algoritmai, leidžiantys greitai reaguoti į kintančias sąlygas.
Šiuo metu galimybė taikyti tokį dinaminį greičio reguliavimą egzistuoja magistralėje A1 tarp Vilniaus ir Kauno bei A5 ruože nuo Garliavos iki Marijampolės. Ateityje planuojama dinaminį greičio reguliavimą diegti toliau – iki Klaipėdos bei iki Lenkijos sienos. Iki metų pabaigos „Via Lietuva“ parengs planą, kuriuose kelių ruožuose ir kiek tokių intelektinių transporto sistemų turėtų atsirasti.
- 1 patinka
Comment
-
Ir dar truputį statistikos:
Valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 170 kelių oro sąlygų stotelių, kurios realiu laiku renka ir perduoda duomenis apie oro sąlygas ir kelio dangos būklę. Šių stotelių tinklas – svarbi eismo saugos ir kelių priežiūros sistemos dalis, leidžianti tiek kelių priežiūros specialistams, tiek vairuotojams tinkamai pasiruošti kelionėms ir sumažinti rizikas kelyje.
Šiuo metu magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda įrengti 49 KIŽ postai, A5 kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai – 25, A17 Panevėžio aplinkkelyje – 24. KIŽ, veikiančiuose kaip vaizdo ekranai, atvaizduojami greičio ribojimų ir įspėjamieji kelio ženklai, kurių vairuotojai paisyti privalo. Kaip nurodoma Kelių eismo taisyklėse, jeigu kelio ženklo ir kelių ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu. Kai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais. Be abejo, visais atvejais vairuotojai patys turi atsakingai vertinti eismo sąlygas bei pasirinkti saugų važiavimo greitį, kuris yra mažesnis už leistiną maksimalų važiavimo greitį arba lygus jam.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąValstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 170 kelių oro sąlygų stotelių, kurios realiu laiku renka ir perduoda duomenis apie oro sąlygas ir kelio dangos būklę. Šių stotelių tinklas – svarbi eismo saugos ir kelių priežiūros sistemos dalis, leidžianti tiek kelių priežiūros specialistams, tiek vairuotojams tinkamai pasiruošti kelionėms ir sumažinti rizikas kelyje.
- 3 patinka
Comment
Comment