Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Kai tie kintamieji ženklai du ar tris metus rodė pievas ir pasisveikinimus, sunku patikėt pirmą kartą pamačius ar tikrai tiesą rodo ar kažkas pasižaidė, kai žinai kad važiuoji vidutinio greičio ruože. Ne pirmas atvejis būtų kai ženklai rodo vieną, o vidutinio greičio matuoklis baudas siuntinėja.
    Tai važiuoji 99 km/h, jeigu yra abejonių, nes blogiausia kas nutiks tai atsiųs įspėjimą, kurio tikriausiai niekas net ir nesiunčia. Man neteko nieko dar gauti.
    Iš vis nuo kokio viršyto greičio ten fiksuoja ir kažką siunčia? Už +15 siunčia?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Kai tie kintamieji ženklai du ar tris metus rodė pievas ir pasisveikinimus, sunku patikėt pirmą kartą pamačius ar tikrai tiesą rodo ar kažkas pasižaidė, kai žinai kad važiuoji vidutinio greičio ruože. Ne pirmas atvejis būtų kai ženklai rodo vieną, o vidutinio greičio matuoklis baudas siuntinėja.
    O, va ir navigacinis išlindo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Naujiena apie Kauno vakariniame (ne ne "pietvakariniame", kaip sako naujasis LAKD direktorius) leistiną 100 km/h greitį tikrai buvo verta atskiro spaudos pranešimo. Ji turėjo būti paviešinta po visą Lietuvą, o net atsitikėtinai aptikta, kai "Kas vyksta Kaune" pastebėjo vairuotojų diskusijas.
    Na jo, čia tikrai tokia didelė naujiena, kad tam turėjo būti skirta speciali LRT laida prieš ir po Panoramos.
    Perfrazuojant maestro, naujiena turėjo būti kiekvienam į namus nunešta ir į dantis įkišta! Jei nepaims, vaikui į darželį, mokyklą, bet kur!

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Kai tie kintamieji ženklai du ar tris metus rodė pievas ir pasisveikinimus, sunku patikėt pirmą kartą pamačius ar tikrai tiesą rodo ar kažkas pasižaidė, kai žinai kad važiuoji vidutinio greičio ruože. Ne pirmas atvejis būtų kai ženklai rodo vieną, o vidutinio greičio matuoklis baudas siuntinėja.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Naujiena apie Kauno vakariniame (ne ne "pietvakariniame", kaip sako naujasis LAKD direktorius) leistiną 100 km/h greitį tikrai buvo verta atskiro spaudos pranešimo. Ji turėjo būti paviešinta po visą Lietuvą, o net atsitikėtinai aptikta, kai "Kas vyksta Kaune" pastebėjo vairuotojų diskusijas.
    Sutikčiau, jeigu pakeitimas būtų atliktas pakeitus KET arba nuolatiniais kelio ženklais. Tada gal ir būtų verta konkretizuoti tokia informaciją su spaudos pranešimu.
    Dabar greitis padidintas kintamos informacijos ženklais ir esant įvairioms aplinkybėms gali ir bus koreguotas. Kaip turėtų atrodyti, kad LAKD direktorius per vakarines žinias sako jog greitis ten 100 km/h, o ryte važiuodamas matai ribojimus 70 km/h, nes tarkime naktį kažkas įvažiavo ir stipriai apgadino kokius atitvarus pakelėje. Neatrodytų absurdiškai ir klaidinančiai? Juo labiau ir pavojingai, nes kažkas važiuojantis iš atminties ir pagal Panoramos žinias, vis vien vyniotų ten 100 km/h, nes juk per TV taip sakė.
    Dėl to elementariai tas ir nedaroma.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kokią naudą duoda tas informavimas? Vairuotojai važiuoja pagal realiu laiku matomus ženklus, ar tam tikru greičiu, nes per Panoramą sakė, kad ten ir ten, galima važiuoti tiek ir tiek? Nejaugi dabar kiekvienam kelio ženklui kelyje reikia skelbti po spaudos pranešimą.
    Kalba eina ne apie kiekvieno ženklo ar kiekvienos sankryžos greičio viešinimą, o apie 9 km ilgio ruožą, kur vidutiniškai per parą važiuoja virš 26.000 automobilių.
    Kažkada taisyklės buvo nuostata, kad jei kelias yra 2*2 juostų, tai pagal nutylėjimą leistinas greitis yra 100 km/h.
    Naujiena apie Kauno vakariniame (ne ne "pietvakariniame", kaip sako naujasis LAKD direktorius) leistiną 100 km/h greitį tikrai buvo verta atskiro spaudos pranešimo. Ji turėjo būti paviešinta po visą Lietuvą, o net atsitikėtinai aptikta, kai "Kas vyksta Kaune" pastebėjo vairuotojų diskusijas.

    Tai vairuotojų kategorijai, kuri mato tik tai ką liepia Waze ar navigacija, tačiau nekreipia dėmesio į kelio ženklus ar krypčių nuorodas, aišku, niekas nepadės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kokią naudą duoda tas informavimas? Vairuotojai važiuoja pagal realiu laiku matomus ženklus, ar tam tikru greičiu, nes per Panoramą sakė, kad ten ir ten, galima važiuoti tiek ir tiek?
    Dar keistesnis yra poreikis, kad Via Lietuva direktorius raportuotų, kad tą ir tą greičio matuoklį perkalibravome, o vat to ar ano - ne. Jeigu jau pakeistas greitis, tai ir važiuoji tokiu, nepriklausomai ten yra matuoklis ar nėra. Nejaugi dabar kiekvienam kelio ženklui kelyje reikia skelbti po spaudos pranešimą.

    Parašė k13tas Rodyti pranešimą

    Na taip, apie ženklų trūkumą nepagalvojau. TIk pranešime minimas ir A2 kelias, tai gal svarstoma ir apie papildomus kintamos informacijos ženklus.
    Manau tokia vizija tikrai yra. Tik įvertinant tokio modernizavimo grandioziškumą visoms automagistralėms Lietuvoje, esu įsitikinęs, kad per artimiausią dešimtmetį tas pilnai tikrai nebus įgyvendinta.
    Juo labiau net visi nauji A5 ruožai neturi kintamos informacijos ženklų (čia galiu ir klįsti).
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.05, 09:39.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Būtų galima, jeigu visos automagistralės būtų modernizuotos ir turėtų tuos kintamos informacijos ženklus. Dabar ženklai yra tik Vilnius-Kaunas, t.y. grubiai 90 km atkarpoje iš ~500 km automagistralių ilgio. Kaip būtų ribojama ten pagal oro sąlygas?
    Gerai, kad išvis kalbama ir judama ta linkme. Geriau dabar pasidaryti laikinus padidinimus tik atkarpose, kur leidžia techninės galimybės. O modernizavus visą tinklą, tada jau pereiti prie modelio, kad bendru atveju leidžiamas didesnis greitis, o esant poreikiui - ribojamas.
    Na taip, apie ženklų trūkumą nepagalvojau. TIk pranešime minimas ir A2 kelias, tai gal svarstoma ir apie papildomus kintamos informacijos ženklus.

    Žiemą greitis būtų keičiamas realiu laiku ir tam tikrose atkarpose, pavyzdžiui, ten, kur slidu – mažinamas, o toje vietoje, kur saulėta – padidinamas. Visgi, tiek kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, tiek A2 Vilnius–Panevėžys, yra įrengti vidutinio greičio matavimo ruožai, juos taip pat reikėtų pritaikyti šiems realaus laiko pokyčiams (...)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Štai su kokiais silpnapročiais vairuotojais mes dalinamės keliu
    Prie to prisidėjo ir LAKD, kuri padariusi gerą darbą neinformavo per nacionalines žiniasklaidos priemones apie atliktus pakeitimus.
    Važiuojant trečiadienį Vakariniu Kauno aplinkkeliu kintamos informacijos kelio ženklai rodė "100". Daugumai tos informacijos užtenka važiuoti leistinu greičiu ir nestabdyti eismo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė k13tas Rodyti pranešimą

    Man atrodo keistas sprendimas žiemos metu "didinti" leistiną greitį kintamais informaciniais ženklais. Ar nebūtų geriau visai atsisakyti žiemos greičio ribojimo (kaip pvz Lenkijoje) ir visus metus turėti vienodą greitį, o tada jau esant poreikiui kintamų informacinių ženklų pagalba sumažinti greitį. Kaip suprantu, taip ar taip reikia keisti teisės aktus.
    Būtų galima, jeigu visos automagistralės būtų modernizuotos ir turėtų tuos kintamos informacijos ženklus. Dabar ženklai yra tik Vilnius-Kaunas, t.y. grubiai 90 km atkarpoje iš ~500 km automagistralių ilgio. Kaip būtų ribojama kitur pagal oro sąlygas?
    Gerai, kad išvis kalbama ir judama ta linkme. Geriau dabar pasidaryti laikinus padidinimus tik atkarpose, kur leidžia techninės galimybės. O modernizavus visą tinklą, tada jau pereiti prie modelio, kad bendru atveju leidžiamas didesnis greitis, o esant poreikiui - ribojamas.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.05, 09:31.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Svarstome plėtoti diskusiją ir keisti reglamentuojančius teisės aktus, kad kai kuriuose automagistralės ruožuose būtų galima ne tik mažinti greitį dėl blogų klimato ir eismo sąlygų, tačiau ir padidinti.
    Man atrodo keistas sprendimas žiemos metu "didinti" leistiną greitį kintamais informaciniais ženklais. Ar nebūtų geriau visai atsisakyti žiemos greičio ribojimo (kaip pvz Lenkijoje) ir visus metus turėti vienodą greitį, o tada jau esant poreikiui kintamų informacinių ženklų pagalba sumažinti greitį. Kaip suprantu, taip ar taip reikia keisti teisės aktus.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Štai su kokiais silpnapročiais vairuotojais mes dalinamės keliu
    Na pirmiausia manau, kad reik suprasti tokio klausimo esmę... jei tai būtų ne sektorinio radaro zona, tokio klausimo nebūtų uždavęs, tada gal ne viskas taip silpnaprotiškai atrodytų...

    Nes paskaičius:
    Žiemą greitis būtų keičiamas realiu laiku ir tam tikrose atkarpose, pavyzdžiui, ten, kur slidu – mažinamas, o toje vietoje, kur saulėta – padidinamas. Visgi, tiek kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, tiek A2 Vilnius–Panevėžys, yra įrengti vidutinio greičio matavimo ruožai, juos taip pat reikėtų pritaikyti šiems realaus laiko pokyčiams (...)

    Kadangi greičio padidinimas rodomas kintamuose informaciniuose ženkluose tai logiškai kyla klausimas ar radarai tam yra tikrai perkalibruoti. Nes žinant kaip pas mus dažnai vienas ženklas kitam prieštarauja policijai po to neįrodysi be registratoriaus, kad ženkluose rodė padidintą greitį, o ne ViaLietuva pasveikinimą.

    Tad ViaLietuva vadovas ir turėjo atsakyti, ar šį radarą tikrai jau perkalibravo, o ne aiškinti apie programėles ar ženklų viršenybę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Delfi.lt 2025.09.04
    Socialiniame tinkle „Facebook“, Kauno vairuotojams skirtoje grupėje vienas vairuotojas uždavė klausimą kolegoms, koks dabar greitis aplinkkelyje link Garliavos – švieslentė rodo 100 km/val, o navigacijos programėlės – 90 km/val.
    ​​​​​​
    Štai su kokiais silpnapročiais vairuotojais mes dalinamės keliu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Delfi.lt 2025.09.04
    Švelnesnės žiemos leis lietuviams paspausti greičio pedalą?
    „Via Lietuva“ prasitarė apie galimus greičio ribojimo pokyčius

    Čekijos greitkelis D3 tarp České Budějovice ir Tábor gyvenviečių taps pirmuoju, kuriame bus leidžiama važiuoti didesniu greičiu. Vairuotojai galės važiuoti iki 150 km/h greičiu. (...) Elektroniniai Kelio ženklų sistema bus valdoma iš Nacionalinio eismo informacijos centro, todėl jie atlieps esamas eismo sąlygas, pavyzdžiui, esant blogam matomumui, greičio apribojimas bus sumažintas iki 130 km/h. (...)

    „Via Lietuva“ vadovas Martynas Gedaminskas teigia, jog panaši sistema greitu metu gali būti taikoma ir Lietuvoje, tiesa, tik šaltuoju metų laiku.
    „Šiuolaikinės technologijos, tai yra, kintami informaciniai ženklai leidžia vairuotojus informuoti apie kelio dangos būklę, pavyzdžiui, kad ji slidi, realiu laiku. Svarstome plėtoti diskusiją ir keisti reglamentuojančius teisės aktus, kad kai kuriuose automagistralės ruožuose būtų galima ne tik mažinti greitį dėl blogų klimato ir eismo sąlygų, tačiau ir padidinti. Žinome, jog nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d. automagistralėse turime sumažintą greitį iki 110 km/val, tačiau pastarosios žiemos rodo, kad bent keletą savaičių papildomai gali būti sausa kelio danga, geras matomumas, mažai kritulių, todėl būtų galima važiuoti didesniu nei 110 km/val. greičiu, užtikrinant visišką vairuotojų saugumą“, – dėstė M. Gedaminskas.
    Jo teigimu, šiuo metu diskutuojama su kontroliuojančiomis institucijomis, jog ten, kur įrengti kintami informaciniai ženklai, būtų galima padidinti maksimalų leistiną greitį šaltuoju laikotarpiu. Vasarą maksimalus leistinas greitis liktų 130 km/val (...)

    Žiemą greitis būtų keičiamas realiu laiku ir tam tikrose atkarpose, pavyzdžiui, ten, kur slidu – mažinamas, o toje vietoje, kur saulėta – padidinamas. Visgi, tiek kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, tiek A2 Vilnius–Panevėžys, yra įrengti vidutinio greičio matavimo ruožai, juos taip pat reikėtų pritaikyti šiems realaus laiko pokyčiams (...)

    Socialiniame tinkle „Facebook“, Kauno vairuotojams skirtoje grupėje vienas vairuotojas uždavė klausimą kolegoms, koks dabar greitis aplinkkelyje link Garliavos – švieslentė rodo 100 km/val, o navigacijos programėlės – 90 km/val.
    „Kauno vakariniame aplinkkelyje, tai yra, nuo 9 Forto link Garliavos greitį padidinome nuo 90 iki 100 km/val. ir būtent tas greitis yra atspindėtas kintamuose informaciniuose ženkluose“, – sakė M. Gedaminskas ir primena, jog vairuotojai pirmiausia turi vadovautis kelio ženklais, o ne įvairiomis programėlėmis.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...cius-120144293

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pirmi bandymai buvo prieš daugiau nei 40 metų

    "Vakarinės naujienos" 1982.11.17


    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu žiūrint tiesiogiai ir formaliai - tokių nėra, nes spragų reglamentuojančiuose dokumentuose nenorima ir nesugebama išspręsti.

    Jeigu žiūrėti praktiškai, tai aš visada ribojimus vertinu iki įvažos pažymėtos 501 "Automagistralė", nes sau įsivaizduoju, kad per čia ir įvažiavau į automagistralę ir jokių ribojimų iki tol nemačiau
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241106_171657.png
Views:	454
Size:	538,5 kB
ID:	2163670

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Šitoj vietoj damuškim iki galo - kaip atrodo automagistralėje sankryža, pažymėta pirmumo kelio ženklais? Nežymėta - nesiskaito.
    Jeigu žiūrint tiesiogiai ir formaliai - tokių nėra, nes spragų reglamentuojančiuose dokumentuose nenorima ir nesugebama išspręsti.

    Jeigu žiūrėti praktiškai, tai aš visada ribojimus vertinu iki įvažos pažymėtos 501 "Automagistralė", nes sau įsivaizduoju, kad per čia ir įvažiavau į automagistralę ir jokių ribojimų iki tol nemačiau

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai ties sankryža visi greičio ribojimai "nusinulina", nesvarbu ar tai kintamos informacijos ženklas ar skardinė blėka.
    Šitoj vietoj damuškim iki galo - kaip atrodo automagistralėje sankryža, pažymėta pirmumo kelio ženklais? Nežymėta - nesiskaito.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tai ties sankryža visi greičio ribojimai "nusinulina", nesvarbu ar tai kintamos informacijos ženklas ar skardinė blėka.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai galioja, kai ženklai įrengti vienoje plokštumoje. Bet jeigu kintamos informacijos ženklas rodo greitį 70, o už 30 metrų stovintis (beje laikinai darbų metu pastatytas) ženklas vėl rodo 90 km/h, o tolimesnis - tą patį 70 km/h. Tai leistinas greitis taip ir šokinėja 70->90->70
    O kaip dėl ženklo galiojimo iki sankryžos?
    Man pačiam KIŽ kelia daugiau painiavos nei aiškumo. Kaip ir jūs, bandau aiškintis
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.11.06, 15:33.

    Komentuoti:

Working...
X