Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Manau nebūna trikojų kur kintami ženklai.

    Nebent patruliuoja automobilis su kamera. Bet tuomet jis ir ženklą nufilmuos.

    PS
    Trikojis A1 - jei ir būna, visada tarp Ariogalos ir Rietavo išsukimų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.
    Čia buvo labiau vizualinis pavyzdys tiems, kurie sako, kad jei KIŽ rodo pamažintą greitį - tiek ir važiuok. Bet jei koks mėmė už KIŽ pulto netyčia įjungia padidintą greitį - ne tavo reikalas, važiuok kiek rodo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied

    Yra buvę kai anuliavo baudas iš stacionaraus sektorinio matuoklio, nes jo laiko norma neatitiko faktinių kelio ženklų. Ir nesvarbu, kad saugaus eismo komisija dėjo parašus, kad visi ten kompetentingi.

    Atkarpos dalis Nr. 141 Juknaičiai-Pagėgiai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal ir išdrįsčiau.

    Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
    Na apie visus teorinius įrodymų pateikimo variantus visi puikiai žinome. Reik kalbėti apie praktikas kiek realu.
    Teoriškai ir prūdą yra galimybė šaukštu išsemti, praktiškai - turbūt retas bandytų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
    Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
    Gal ir išdrįsčiau.

    Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.

    Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.

    Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.

    Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
    Sistemų tarpusavio integracija kitas klausimas ir ten bėdų n+k. Bet užginčijus baudą techninės galimybės įrodyti be registratoriaus ką rodė bus. Net ir registratoriaus atveju, visada fotošopinti skaičius, tai turbūt vistiek aiškintųsi iš sistemos pusės kas buvo rodoma.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
    Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
    Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
    Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.

    Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.

    Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.

    Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kur ten koks radaras?
    Trikojis pvz. Neseniai buvo diskusija, ar galima besąlygiškai vadovautis tais ženklais tuo atveju, kai greitį padidina.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Kur ten koks radaras?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Ar kad pastebėjo ar bus kintamos informacijos ženklai pirmadienį atidaromos Via Baltica atkarpoje prie Lenkijos sienos? Kur kur, bet ten įvairi informacija galėtų būti ir dideliame LED ekrane ant to tilto įvažiuojant į Lietuvą. Tiesiog ideali vieta tam

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
    Tai kad Vilnius - Kaunas nevyksta kažkas tokio, kad reikėtų kas 20 km informuot apie kamščius, išvažiavimus ar dar ką. Man asmeniškai apskritai kintamų ženklų įrengimas Vilnius - Kaunas yra pinigai į balą. O kad kelias gali būti slidus mane perspėja ir tokia kombinacija:

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...

    PS
    Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
    https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A
    Dar visai neseniai tie KIŽ stovėjo išjungti, o ženkli dalis forumo dalyvių (saugaus eismo mėgėjų) įrodinėjo, kad taip ir turi būti - užsidega TIK tada, kai reikia.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kažkaip kuo toliau, tuo labiau Fulgur primena tipinį komentatorių FB Reido puslapyje po video iš registratorių.
    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...

    PS
    Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
    https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kažkaip kuo toliau, tuo labiau Fulgur primena tipinį komentatorių FB Reido puslapyje po video iš registratorių.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Taip iš esmės ir yra, nes būtent aršiausi lakstūnai, prisilakstę, ieško kaltų aplinkui, tik ne savęs. Visos taisyklės bei procedūros atsiranda per patirtį, o ne dėl visa ko
    Kovo 10 d. esant +8 motociklas su vasarinėmis padangomis gali važiuoti. Nors vienas ratas varomas, o kitas "prilaiko".
    Kovo 10 d. analogiškomis sąlygomis automobiliui su vasarinėmis padangomis naikinama techninė apžiūra.

    Taisyklės ir procedūros yra lankstomos tų, kas yra valdžioje ir tiek.

    Kas laiko trikojį prie +15'c ant A1? Raseinių policininkai, nes "reikia įvykdyti metinį baudų planą".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    O pagrindinė problema - Kaunas-Klaipėda važiuoji pagal eismo sąlygas ir orus, Vilnius-Kaunas neretai dega 90 km/h nes budintis biurokratas bijo padidinti iki 110 km/h "dėl visa ko". Nes o jei atsitis avarija ir jį po to nubaus.
    Taip iš esmės ir yra, nes būtent aršiausi lakstūnai, prisilakstę, ieško kaltų aplinkui, tik ne savęs. Visos taisyklės bei procedūros atsiranda per patirtį, o ne dėl visa ko
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.10.16, 11:50.

    Komentuoti:

Working...
X