Manau nebūna trikojų kur kintami ženklai.
Nebent patruliuoja automobilis su kamera. Bet tuomet jis ir ženklą nufilmuos.
PS
Trikojis A1 - jei ir būna, visada tarp Ariogalos ir Rietavo išsukimų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Čia buvo labiau vizualinis pavyzdys tiems, kurie sako, kad jei KIŽ rodo pamažintą greitį - tiek ir važiuok. Bet jei koks mėmė už KIŽ pulto netyčia įjungia padidintą greitį - ne tavo reikalas, važiuok kiek rodo.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.
Komentuoti:
-
Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra buvę kai anuliavo baudas iš stacionaraus sektorinio matuoklio, nes jo laiko norma neatitiko faktinių kelio ženklų. Ir nesvarbu, kad saugaus eismo komisija dėjo parašus, kad visi ten kompetentingi.
Atkarpos dalis Nr. 141 Juknaičiai-Pagėgiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na apie visus teorinius įrodymų pateikimo variantus visi puikiai žinome. Reik kalbėti apie praktikas kiek realu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gal ir išdrįsčiau.
Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
Teoriškai ir prūdą yra galimybė šaukštu išsemti, praktiškai - turbūt retas bandytų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal ir išdrįsčiau.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sistemų tarpusavio integracija kitas klausimas ir ten bėdų n+k. Bet užginčijus baudą techninės galimybės įrodyti be registratoriaus ką rodė bus. Net ir registratoriaus atveju, visada fotošopinti skaičius, tai turbūt vistiek aiškintųsi iš sistemos pusės kas buvo rodoma.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.
Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.
Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.
Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.
Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.
Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Trikojis pvz. Neseniai buvo diskusija, ar galima besąlygiškai vadovautis tais ženklais tuo atveju, kai greitį padidina.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kur ten koks radaras?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kur ten koks radaras?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
Komentuoti:
-
-
Ar kad pastebėjo ar bus kintamos informacijos ženklai pirmadienį atidaromos Via Baltica atkarpoje prie Lenkijos sienos? Kur kur, bet ten įvairi informacija galėtų būti ir dideliame LED ekrane ant to tilto įvažiuojant į Lietuvą. Tiesiog ideali vieta tam
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad Vilnius - Kaunas nevyksta kažkas tokio, kad reikėtų kas 20 km informuot apie kamščius, išvažiavimus ar dar ką. Man asmeniškai apskritai kintamų ženklų įrengimas Vilnius - Kaunas yra pinigai į balą. O kad kelias gali būti slidus mane perspėja ir tokia kombinacija:Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDeja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
Komentuoti:
-
Dar visai neseniai tie KIŽ stovėjo išjungti, o ženkli dalis forumo dalyvių (saugaus eismo mėgėjų) įrodinėjo, kad taip ir turi būti - užsidega TIK tada, kai reikia.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
PS
Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip kuo toliau, tuo labiau Fulgur primena tipinį komentatorių FB Reido puslapyje po video iš registratorių.
Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
PS
Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kovo 10 d. esant +8 motociklas su vasarinėmis padangomis gali važiuoti. Nors vienas ratas varomas, o kitas "prilaiko".Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taip iš esmės ir yra, nes būtent aršiausi lakstūnai, prisilakstę, ieško kaltų aplinkui, tik ne savęs. Visos taisyklės bei procedūros atsiranda per patirtį, o ne dėl visa ko
Kovo 10 d. analogiškomis sąlygomis automobiliui su vasarinėmis padangomis naikinama techninė apžiūra.
Taisyklės ir procedūros yra lankstomos tų, kas yra valdžioje ir tiek.
Kas laiko trikojį prie +15'c ant A1? Raseinių policininkai, nes "reikia įvykdyti metinį baudų planą".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taip iš esmės ir yra, nes būtent aršiausi lakstūnai, prisilakstę, ieško kaltų aplinkui, tik ne savęs. Visos taisyklės bei procedūros atsiranda per patirtį, o ne dėl visa koParašė Fulgur Rodyti pranešimąO pagrindinė problema - Kaunas-Klaipėda važiuoji pagal eismo sąlygas ir orus, Vilnius-Kaunas neretai dega 90 km/h nes budintis biurokratas bijo padidinti iki 110 km/h "dėl visa ko". Nes o jei atsitis avarija ir jį po to nubaus.Paskutinis taisė Ginthus; 2025.10.16, 11:50.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: