Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Ar kai tarkim 90km/h vidutinio greičio ruože kelininkai atvažiuoja ką nors remontuoti ir pasistato pakelėje ženklus 70 ar 50, to ruožo vidutinis leistinas greitis perskaičiuojamas (sumažėja)?

    Jei remontuoja 2 dienas? O jei remontuoja mėnesį?

    O jei ant televizoriaus testiniu režimu įjungia greičio padidinimą 10 minučių? O jei valandai?

    p.s. apie tuos, kuriuo klausia ar vadovautis navigacija, ar ženklais nekalbam. Yra fūristai, kurie dviračių takais važinėja pagal navigaciją, yra žmonės, kurie nuvažiuoja 1000km vietoj 100km tikslo, netyčia navigacijoj užsidėję...
    ką tu čia bandai įrodyti? važiuoji pagal ženklus, kaip ir reikia pagal taisykles. Jeigu ženklas 100, tai ir važiuoji šimtu.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vairuotojui ir nereikia ieškoti paralelių, o vadovautis kelio ženklais.
    Ar kai tarkim 90km/h vidutinio greičio ruože kelininkai atvažiuoja ką nors remontuoti ir pasistato pakelėje ženklus 70 ar 50, to ruožo vidutinis leistinas greitis perskaičiuojamas (sumažėja)?

    Jei remontuoja 2 dienas? O jei remontuoja mėnesį?

    O jei ant televizoriaus testiniu režimu įjungia greičio padidinimą 10 minučių? O jei valandai?

    p.s. apie tuos, kuriuo klausia ar vadovautis navigacija, ar ženklais nekalbam. Yra fūristai, kurie dviračių takais važinėja pagal navigaciją, yra žmonės, kurie nuvažiuoja 1000km vietoj 100km tikslo, netyčia navigacijoj užsidėję...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Bet gerai turėti kintamos informacijos ženklus: šiandien tvorelė įlenkta, vėl šviečia "90". Ir remontuoti tvorelės nereikia.
    Įdomu, kaip važiuoja pilietis, Facebooke besiaiškinęs, kuo vadovautis - kintamo kelio ženklais ar Waze Gal Waze dabar rodo 100 km/h, o kintamo kelio ženklas 90 km/h. Vėl dilema

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kontekstas skirtingas, bet esmė ta pati, ir aš tai jau rašiau šioje temoje: ne vairuotojui vairuojant galvoti ir ieškoti paralelių tarp saulėtą dieną degančio ženklo "slidi danga", staiga padidinto greičio, ir vidutinio greičio radarų.

    Visur turi būti nuoseklumas. Čia kaip klausyti ir analizuoti Trumpo kalbas. Kas antrame sakinyje prieštaravimas sau pačiam.
    Visiškas skirtingas kontekstas. Įjungiant įspėjamuosius ženklus visuomet išliks žmogiškasis faktorius, prie kokių eismo sąlygų jį įjungti. Ar jau slidu? Ar rūkas didelis? Gal nebuvo būtina įjungti? Apie tai buvo mano ankstesnis postas, kad operatoriai ne visada idealiai pataikys, kada įjungti įspėjamuosius ženklus. Pagaliau ir jutikliai gali sugesti ir rodyti operatoriui, sėdinčiam už šimtų kilometrų, neteisingą informaciją apie eismo sąlygas kelyje.

    Vairuotojui ir nereikia ieškoti paralelių, o vadovautis kelio ženklais.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Tai vis dėlto pripažįsti, kad klausimų gali kilti? Tau dėl saugumo, kažkam dėl radaro perreguliavimo kilo... ir nieko čia nuostabaus. Pasikartosiu, jei būtų stacionarūs, o ne kintami ženklai bei sektorinė atkarpa, tai 100 proc. nieks ir nebūtų paklausęs. Jei ryt be išankstinio informavimo magistralėj įsižiebs 140km/h irgi nesudvejosi, sakysi, kad tik glušiems klausimai kyla.
    Kalbu bendrai apie tai, kad galima diskutuoti, ar greičio padidinimai konkrečiose atkarpose yra saugūs. O ne apie abejones, ar kintamos informacijos ženklai su greičio apribojimais teisingai rodo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Bet gerai turėti kintamos informacijos ženklus: šiandien tvorelė įlenkta, vėl šviečia "90". Ir remontuoti tvorelės nereikia.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Bet jei yra rodomas greičio apribojimas, tai jis ir galioja. Lyginant buvusią diskusiją ir mano cituojamą postą, šiame kontekste nebent galėtume kelti klausimą, ar toks greičio padidinimas yra saugus, bet tema ne apie tai.
    Tai vis dėlto pripažįsti, kad klausimų gali kilti? Tau dėl saugumo, kažkam dėl radaro perreguliavimo kilo... ir nieko čia nuostabaus. Pasikartosiu, jei būtų stacionarūs, o ne kintami ženklai bei sektorinė atkarpa, tai 100 proc. nieks ir nebūtų paklausęs. Jei ryt be išankstinio informavimo magistralėj įsižiebs 140km/h irgi nesudvejosi, sakysi, kad tik glušiems klausimai kyla.
    Paskutinis taisė PredatorGTR; 2025.09.09, 16:25.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Antrame cituojamame poste paėmei tekstą, kurio kontekstas buvo visai kitas. Kalba buvo apie perspėjimus, o ne apie greičio ribojimus. Diskutavome, ar įspėjamuosius ženklus darbuotojai įjungia, kai yra tikrai būtina įspėti apie pavojų; kad yra žmogiškasis faktorius dėl pavojingų eismo sąlygų. Bet jei yra rodomas greičio apribojimas, tai jis ir galioja. Lyginant buvusią diskusiją ir mano cituojamą postą, šiame kontekste nebent galėtume kelti klausimą, ar toks greičio padidinimas yra saugus, bet tema ne apie tai.
    Kontekstas skirtingas, bet esmė ta pati, ir aš tai jau rašiau šioje temoje: ne vairuotojui vairuojant galvoti ir ieškoti paralelių tarp saulėtą dieną degančio ženklo "slidi danga", staiga padidinto greičio, ir vidutinio greičio radarų.

    Visur turi būti nuoseklumas. Čia kaip klausyti ir analizuoti Trumpo kalbas. Kas antrame sakinyje prieštaravimas sau pačiam.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Šios temos postas #124:

    Gal vistik vairuotojų abejonės bent kiek pagrystos? Iš pat pradžių stacionarių greičio ribojimo ženklų vidutinio greičio ruožo pradžioje nebuvo. Tie kas važinėja tuo ruožu pastoviai be abejo sudvejojo, ar čia legit greičio padidinimas, ar televizorių bugas?

    Jei bugas, gausi baudą, ir TU turėsi aiškintis, kad tuo metu televizorius rodė kažką, o ne vidutinio greičio matuokliai nebuvo perderinti.
    Antrame cituojamame poste paėmei tekstą, kurio kontekstas buvo visai kitas. Kalba buvo apie perspėjimus, o ne apie greičio ribojimus. Diskutavome, ar įspėjamuosius ženklus darbuotojai įjungia, kai yra tikrai būtina įspėti apie pavojų; kad yra žmogiškasis faktorius dėl pavojingų eismo sąlygų. Bet jei yra rodomas greičio apribojimas, tai jis ir galioja. Lyginant buvusią diskusiją ir mano cituojamą postą, šiame kontekste nebent galėtume kelti klausimą, ar toks greičio padidinimas yra saugus, bet tema ne apie tai.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...
    Šios temos postas #124:

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Nesakau, kad visais atvejais specialistai idealiai įjungia ženklus, kai tikrai reikia. Visi yra žmonės ir gali klysti. Bet sistemai kritikuoti reikia irgi pagrįstų argumentų, o ne "pravažiavau, nešvietė = blogai", "švietė ženklas Ribotas atstumas = blaško dėmesį", "švietė ženklas Atsargiai slidu, nors man pasirodė, kad nebuvo slidu = pinigų švaistymas".
    Gal vistik vairuotojų abejonės bent kiek pagrystos? Iš pat pradžių stacionarių greičio ribojimo ženklų vidutinio greičio ruožo pradžioje nebuvo. Tie kas važinėja tuo ruožu pastoviai be abejo sudvejojo, ar čia legit greičio padidinimas, ar televizorių bugas?

    Jei bugas, gausi baudą, ir TU turėsi aiškintis, kad tuo metu televizorius rodė kažką, o ne vidutinio greičio matuokliai nebuvo perderinti.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Praeitą savaitę važiavau šiuo ruožu, tai buvo ir stacionarus ženklas 100, gal prieš vidutinio greičio zonos pradžią.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Čia ne glušumas. Tiesiog užsienyje daug kur kintami ženklai yra be stacionarių - pusiau mechaniniai, apsisukantys.
    T.y. matai vieną greičio limito nurodymą.
    Pas mus matai du - pradedi lyginti kuris ten toliau stovi ir "permuša artimesnį". Nevykę...
    Konkrečioje atkarpoje, apie kurią diskutuojame, stacionarių greičio ribojimų ženklų išvis nėra. Bet pasirodo žmonės nežino kaip važiuoti, nes greitis laikinais ženklais buvo padidintas, o ne sumažintas (???). Neįsivaizduoju, kaip tai kažką keičia, bet tebūnie.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...
    Čia ne glušumas. Tiesiog užsienyje daug kur kintami ženklai yra be stacionarių - pusiau mechaniniai, apsisukantys.
    T.y. matai vieną greičio limito nurodymą.
    Pas mus matai du - pradedi lyginti kuris ten toliau stovi ir "permuša artimesnį". Nevykę...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Sunku patikėti, kad šiame forume apstu pateisinančių Facebooke absurdišką klausimą parašiusį komentatorių. Nežinau, kokio glušumo būti KET žinančiam vairuotojui, kad nežinotum, kokiu greičiu važiuoti, kai ženklas tau rodo konkretų greitį. Koks skirtumas, ar jis didesnis, ar mažesnis už standartinį leistiną tame ruože. Jeigu jau šiame forume tai kažkoks įvykis, kurį reikia iš anksto apšviesti plačioje žiniasklaidoje...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Šiandien dėl rūko A1 kelyje tarp Vievio ir Elektrėnų buvo laikinas 110kmh ribojimas. Ar prieš jį įjungiant irgi būtinai reikėjo spaudos pranešimo?
    Laikinas ribojimas MAŽINANT palyginus su maksimaliu leistingu greičiu - įprasta praktika. Čia situacijos skirtumas dėl to, kad PADIDINTAS kintamais ženklais. Tiesiog neįprasta praktika.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai čia ir yra visa esmė: ar kas nors anksčiau kėlė klausimus dėl stacionarių ženklų su padidintu greičiu, ar tiesiog nuimtais, panaikintais ribojimais? Nu įsitikinęs, kad NE. Su greičio PADIDINIMU kintamais ženklais patirties dar neturim. Todėl tai tiesiog kai kam natūralus klausimas... ir tiek...
    Panevėžio aplinkelis, remonto atkarpa prieš kintamą ženklą - kintamame ženkle 50km/h, po kintamo ženklo konstrukcija įsmeigtas stacionarus (apribojimų pabaiga)... tai kuriuo vadovautis? Deja tikrai ne dėl silpnaprotiškumo po to ir kyla tokie klausimai vairuotojams...
    Nekėlė, nes akivaizdžiai daug kas nekreipia dėmesio. Kaip mano aprašytas pvz. su ženklais ties Ašigalio g. viaduko statybviete. O visokie papildomi pranešimai FB ir Panoramoje tik bukina tokius vairuotojus, nes į faktinę situaciją jie dar mažiau žiūri, nes jau per "kalbančią dežę" pasakė kas ir kaip.

    Jei dėl Panevėžio aplinkkelio, tai reikėtų žinoti KET ir jomis vadovautis. 8 p. teigia, kad jeigu yra kintamos informacijos ženklai, jais ir reikia vadovautis. Vadinasi jeigu ribojimas ir kintamos informacijos ženklas įrengti vienoje plokštumoje, tai galioja 50 km/h pagal elektroninį tablo.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išlipk iš savo 30 km/h greičiu važiuojančio troleibuso ir perskaityk, kas buvo parašyta.

    Tai yra naujas dalykas - atsiranda precedentas.
    Kai visur pagal nutylėjimą yra 90 km/h greitis, vienoje atkarpoje kur važiuoja "tik" virš 26.000 automobilių per parą kintami ženklai rodo didesnį leistiną greitį.
    Tokia naujiena verta paminėti ne tik "Kas vyksta Kaune".
    Šiandien dėl rūko A1 kelyje tarp Vievio ir Elektrėnų buvo laikinas 110kmh ribojimas. Ar prieš jį įjungiant irgi būtinai reikėjo spaudos pranešimo?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Yra padidintas ne kintamais ženklais (koks skirtumas kokio tipo ženklas panaudotas). Pvz. Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Ar tas pats A1 ties Ašigalio g. viaduko statybvietę, kur per klaidą, prieš remontuojamą ruožą pastatytas 100 km/h ribojimas, nors visame ruože ten 90 km/h
    Tai čia ir yra visa esmė: ar kas nors anksčiau kėlė klausimus dėl stacionarių ženklų su padidintu greičiu, ar tiesiog nuimtais, panaikintais ribojimais? Nu įsitikinęs, kad NE. Su greičio PADIDINIMU kintamais ženklais patirties dar neturim. Todėl tai tiesiog kai kam natūralus klausimas... ir tiek...
    Panevėžio aplinkelis, remonto atkarpa prieš kintamą ženklą - kintamame ženkle 50km/h, po kintamo ženklo konstrukcija įsmeigtas stacionarus (apribojimų pabaiga)... tai kuriuo vadovautis? Deja tikrai ne dėl silpnaprotiškumo po to ir kyla tokie klausimai vairuotojams...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Na jo, čia tikrai tokia didelė naujiena, kad tam turėjo būti skirta speciali LRT laida prieš ir po Panoramos.
    Perfrazuojant maestro, naujiena turėjo būti kiekvienam į namus nunešta ir į dantis įkišta! Jei nepaims, vaikui į darželį, mokyklą, bet kur!
    Išlipk iš savo 30 km/h greičiu važiuojančio troleibuso ir perskaityk, kas buvo parašyta.

    Tai yra naujas dalykas - atsiranda precedentas.
    Kai visur pagal nutylėjimą yra 90 km/h greitis, vienoje atkarpoje kur važiuoja "tik" virš 26.000 automobilių per parą kintami ženklai rodo didesnį leistiną greitį.
    Tokia naujiena verta paminėti ne tik "Kas vyksta Kaune".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Atsiverčiame ViaLietuva puslapį ir... Tai gal tada paklausiu, kokią naudą duoda 95 proc. gyventojų informavimas apie naujos poilsio aikštelės atidarymą? (juk važiuosi pagal ženklus ir rasi). Kokia nauda iš informavimo, kad bus tęsiamas tilto per Nevėžį rekonstravimas? (rasi apylanką ir apvažiuosi).
    Informavimas apie naują poilsio aikštelę yra labai reikalingas, nes pas mus nėra ženklų, pagal kuriuos išeitų suprasti kas tai per aikštelė.
    Ta nauja aikštelė su visomis paslaugomis yra pažymėta tuo pačiu ženklu Nr. 713, kaip ir pvz. tokia aikštelė: A1 - Google Maps kurioje apart krūmo nusišlapinimui nieko nėra.
    Juo labiau aikštelė yra ir bus toje vietoje, bei tokia kokia yra. Greitis šiandien gali būti padidintas iki 100, rytoj dėl kokios avarijos sumažintas iki 50 km/h, o poryt dėl kelio remonto apribotas iki 70 km/h. Tai toks pranešimas neturi jokios išliekamosios vertės ir naudos.

    O čia lyg ir ne visai kasdieninis įvykis. Nesu užtikrintas, bet ar dar turim kur kitą vietą, kad leidžiamas maksimalus greitis būtų kada nors ne sumažintas, o padidintas kintamos informacijos ženklais? Tai gal ir reikėtų informuoti, kad va naujovė keliuose. Nenustebkit nuo šiol ir taip gali būti... Nes jau tiek per visur buvo "pamokslaujama kaip greitis žudo", o čia taip imam ir tiesiog padidinam.
    Yra padidintas ne kintamais ženklais (koks skirtumas kokio tipo ženklas panaudotas). Pvz. Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Ar tas pats A1 ties Ašigalio g. viaduko statybvietę, kur per klaidą, prieš remontuojamą ruožą pastatytas 100 km/h ribojimas, nors visame ruože ten 90 km/h

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kokią naudą duoda tas informavimas? Vairuotojai važiuoja pagal realiu laiku matomus ženklus, ar tam tikru greičiu, nes per Panoramą sakė, kad ten ir ten, galima važiuoti tiek ir tiek?
    Dar keistesnis yra poreikis, kad Via Lietuva direktorius raportuotų, kad tą ir tą greičio matuoklį perkalibravome, o vat to ar ano - ne. Jeigu jau pakeistas greitis, tai ir važiuoji tokiu, nepriklausomai ten yra matuoklis ar nėra. Nejaugi dabar kiekvienam kelio ženklui kelyje reikia skelbti po spaudos pranešimą.
    Atsiverčiame ViaLietuva puslapį ir... Tai gal tada paklausiu, kokią naudą duoda 95 proc. gyventojų informavimas apie naujos poilsio aikštelės atidarymą? (juk važiuosi pagal ženklus ir rasi). Kokia nauda iš informavimo, kad bus tęsiamas tilto per Nevėžį rekonstravimas? (rasi apylanką ir apvažiuosi).
    O čia lyg ir ne visai kasdieninis įvykis. Nesu užtikrintas, bet ar dar turim kur kitą vietą, kad leidžiamas maksimalus greitis būtų kada nors ne sumažintas, o padidintas kintamos informacijos ženklais? Tai gal ir reikėtų informuoti, kad va naujovė keliuose. Nenustebkit nuo šiol ir taip gali būti... Nes jau tiek per visur buvo "pamokslaujama kaip greitis žudo", o čia taip imam ir tiesiog padidinam.

    Komentuoti:

Working...
X