Prie ko čia GPS ir kitokie neoficialūs šaltiniai? Tik KET ir tik KET bei kelio ženklai. Reikia tik griežtai kategoriškai įkalti nuostatą, kad nepaisant kelio ženklų tipo (paprastas ar kintamas), visa atsakomybė dėl saugaus greičio pasirinkimo tenka vairuotojui, nepaisant kelio ženklų parodymų.
Greitis kelio ženkluose nėra rekomendacinis (nepainioti su kelio ženklu rekomenduojamas greitis, kuris yra mėlyname kvadrate). Apie ką mes kalbame - tai yra maksimalus leistinas, tačiau tai nereiškia, kad juo privaloma važiuoti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Ant automobilio galo užsiklijavę lipduką "200" turbūt irgi važiuos remdamiesi juo, bet tai nepanaikina jų atsakomybės už veiksmus ir pasekmes.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
- kaip važiuoti užsieniečiams (ir vietiniams). Autostradomis visi važiuoja pagal GPS. Nes paprasčiau. Kaip tą greitį ten įkels? Degs 130 kmh ekranėlyje - tiek ir važiuos.
Nors dėl proceso klausimai teisingi, reikia gilintis į reglamentavimą ir stebėti pokyčius KET.
Visa ši informacija yra vieša, tad eismo dalyvis prieš kelionę gali įvertinti sąlygas, bei prisiimti atsakomybę.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
LAKD valdo šimtus jei ne tūkstantį kamerų, šimtą kelio oro eismo stotelių. Teismai tikrai tą vertins.
Nepaeis taip, kad "100 kmh" yra rekomendacinis. Turi informacija prisiimk atsakomybę (arba nesikišk į eisma).
Vairuotojas teturi mašinoje termometrą. Oro (net ne dangos).
Atsakomybė nėra kamuolys, kuris vienu metu gali būti tik vienose rankose
Paskutinis taisė vėkas; 2018.01.19, 09:28.
Komentuoti:
-
LAKD valdo šimtus jei ne tūkstantį kamerų, šimtą kelio oro eismo stotelių. Teismai tikrai tą vertins.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vairuotojui reikalavimas pasirinkti saugų greitį keliamas neatsižvelgiant ar ten yra skardiniai kelio ženklai, kintamos informacijos ar apskritai kelio ženklų nėra, o maksimalus leistinas greitis reglamentuotas KET.
Nepaeis taip, kad "100 kmh" yra rekomendacinis. Turi informacija prisiimk atsakomybę (arba nesikišk į eisma).
Vairuotojas teturi mašinoje termometrą. Oro (net ne dangos).
Komentuoti:
-
Su Al1 sutinku.
Pridėkim, kad a/m lygio kelyje uždėjus 100 kmh sunkvežimių, autobusų greičiui tai neturi įtakos.
Paprastas termometras su dangos ir oro temperatūra tūrėtų daugiau prasmės.
Dar du aspektai:
- kaip bausti? T.y. kas fiksuos koks greitis galiojo nuotraukos padarymo metu? Ir kaip užtikrinti proceso skaidrumą?
- kaip važiuoti užsieniečiams (ir vietiniams). Autostradomis visi važiuoja pagal GPS. Nes paprasčiau. Kaip tą greitį ten įkels? Degs 130 kmh ekranėlyje - tiek ir važiuos.
Kintamos informacijos ženklą, kuriuo ribojamas greitis, aš suvokiu taip. Tarkim kur formuojasi kamščiai - Kaunas. Stovi ženklai, visada išjungti ir jei susiformuoja vos judamas kamštis, kad nebūtų bum bum nuo 130 iki 0kmh yra ženklai 90, po to 50.
Viskas.
Komentuoti:
-
Taip, gali atsirasti ožių, kurie sugalvos teistis. Tarkim, ženklas rodys 100, o važiavimo sąlygos bus blogos, sniegas, lijundra... Įvyks avarija. Ajajai, tie, kas reguliuoja ženklų informacija yra kalti. Na, jei iš tiesų dėl išsigimusios teismų sistemos kaltės būtų priimtas toks sprendimas, kad kaltas visgi ne vairuotojas, nepasirinkęs saugaus greičio, o ženklų informaciją tvarkanti ir organizacija dėl to, kad ne savalaikiškai pakeitė informacija ženkluose, tokių ženklų tiesiog bus atsisakyta. Kam tie žaidimai. Šiaip tai manau, kad tokie ženklai tikrai nereikalingi daug kur, kur juos jau pastatė. Tik pinigų švaistymas. Kaip, pavyzdžiui, kelyje Vilnius - Panevėžys ties kai kuriomis sankryžomis. Geriau jau ten stovėtų paprasti ženklai 100 ar 110 ir viskas. O dabar kiek sukišo pinigų, kiek dar sukiš priežiūrai. Ir kokia iš to nauda? Kad nereikės šiek tiek prilėtinti automobilio ties sankryža? Kelionė nuo Vilniaus iki Ukmergės ar Panevėžio sutrumpės 0,5 min. Kokia iš to nauda? Didesnė nauda būtų buvusi už tuos pinigus įrengti daugiau kamerų ir bausti tuos, kurie nesulėtina greičio ties tomis pačiomis sankryžomis, ties kuriomis dabar pristatė tų ženklų.
Dar debiliškiau atrodo tai, kai kintami ženklai rodo... provėžas... Jos atsirado ką tik? Apie jas nieko vakar nežinojo kelininkai? Jas iš karto pašalins, kad nėra laiko ar neapsimokėtų pastatyti paprastą ženklą?Paskutinis taisė Al1; 2018.01.19, 08:08.
Komentuoti:
-
Vairuotojui reikalavimas pasirinkti saugų greitį keliamas neatsižvelgiant ar ten yra skardiniai kelio ženklai, kintamos informacijos ar apskritai kelio ženklų nėra, o maksimalus leistinas greitis reglamentuotas KET.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa ir?
Aš tą ir sakau. Vairuotojas pats atsako "skardinių ženklų" atveju pasirinkti tinkamą saugų greitį. Jis negali viršyti maksimalaus.
Bet dabar Vilnius realiu laiku reguliuos greičio ribą. Kintamų ženklų pagalba. Tai atsakomybė pereina reguliuotojui. Ar ne? Ir jei ne - kam tada tas reguliavimas?
Kintami ženklai leidžia atsižvelgiant į situaciją sklandžiau reguliuoti eismą ir suteikti aktualios papildomos informacijos vairuotojams. Galima gi ir skardinius perkabinėti pagal situaciją, tik kaip tą daryti efektyviai?
Komentuoti:
-
Na ir?Parašė sleader Rodyti pranešimą
KET yra apibrėžta pareiga vairuotojams pasirinkti saugų važiavimo greitį. Viskas po šiuo punktu ir "palenda".
Nejaugi pačiam neteko važiuoti vasarą automagistrale per kokią liūtį, kai netgi 90 atrodo pakankamai daug, arba žiema tik apledėjus kai tie patys 90 irgi atrodo labai daug, nors taisyklės leidžia važiuoti gerokai greičiau? Arba pvz. per rūką, kai leistinas kelyje 90 km/h, bet sunkiai gali net ir 40 važiuoti, nes matai tik porą metrų į priekį.
Maksimalus leistinas greitis yra toks greitis, kokiam įdealiomis sąlygomis yra pritaikytas kelias/gatvė. O esant prastesnėms sąlygoms, tai jau vairuotojo pareiga pasirinkti atitinkamą saugų greitį, nes dėl kilusio įvykio bus kaltas vairuotojas, kuris nepasirinko saugaus greičio, o ne skardinis blynas ant stulpo, kurį LAKD užsakymų pakabino kelininkai.
Aš tą ir sakau. Vairuotojas pats atsako "skardinių ženklų" atveju pasirinkti tinkamą saugų greitį. Jis negali viršyti maksimalaus.
Bet dabar Vilnius realiu laiku reguliuos greičio ribą. Kintamų ženklų pagalba. Tai atsakomybė pereina reguliuotojui. Ar ne? Ir jei ne - kam tada tas reguliavimas?
Komentuoti:
-
Ne advokatai geri, o teisinė sistemoje yra didelių spragų. Teismas neturi teisėkūros teisės, bet deja, kaip rodo praktika, tokie sprendimai iš tiesų yra tai, kuo teismai neturi teisės užsiimti. Tik visi tyli.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Man įdomu kas ten sėdės ir priiminės sprendimą. Už visus vairuotojus - pradedančius, pensininkus kur tik per Kalėdas važiuoja, lenktynininkus ir kt. Dabar pats vairuotojas priima. O ateityje duos į teismą draudimas LAKD-iją, jei policijos išvada po avarijos "per didelis greitis". Nes vairuotojas sakys važiavau kiek ženkle parašė LAKD-cija. Ir jei ekspertai patvirtins, kad vairuotojas važiavavo 120, o ženkle degė 120 - laba diena, valstybe, susimokėkite už avariją.
Su žvėrimis jau "išsimaudė valstybė". Draudimo advokatai geri. Pasekmės - visur ženklas "žvėrys" reikia ar nereikia.
Dabar bus greičio eilė.
Viso to pasekoje 90 bus max greitis žiemą.
PS
AM A2 žuvusių skaičius 2017 m. geltonam ženkle buvo 1. Vienas irgi daug, bet iš kitos pusės būtų 130 ant skardos, nieko nekeistų.
Komentuoti:
-
KET yra apibrėžta pareiga vairuotojams pasirinkti saugų važiavimo greitį. Viskas po šiuo punktu ir "palenda".Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMan įdomu kas ten sėdės ir priiminės sprendimą. Už visus vairuotojus - pradedančius, pensininkus kur tik per Kalėdas važiuoja, lenktynininkus ir kt. Dabar pats vairuotojas priima. O ateityje duos į teismą draudimas LAKD-iją, jei policijos išvada po avarijos "per didelis greitis". Nes vairuotojas sakys važiavau kiek ženkle parašė LAKD-cija. Ir jei ekspertai patvirtins, kad vairuotojas važiavavo 120, o ženkle degė 120 - laba diena, valstybe, susimokėkite už avariją.
Nejaugi pačiam neteko važiuoti vasarą automagistrale per kokią liūtį, kai netgi 90 atrodo pakankamai daug, arba žiema tik apledėjus kai tie patys 90 irgi atrodo labai daug, nors taisyklės leidžia važiuoti gerokai greičiau? Arba pvz. per rūką, kai leistinas kelyje 90 km/h, bet sunkiai gali net ir 40 važiuoti, nes matai tik porą metrų į priekį.
Maksimalus leistinas greitis yra toks greitis, kokiam įdealiomis sąlygomis yra pritaikytas kelias/gatvė. O esant prastesnėms sąlygoms, tai jau vairuotojo pareiga pasirinkti atitinkamą saugų greitį, nes dėl kilusio įvykio bus kaltas vairuotojas, kuris nepasirinko saugaus greičio, o ne skardinis blynas ant stulpo, kurį LAKD užsakymų pakabino kelininkai.
Komentuoti:
-
Man įdomu kas ten sėdės ir priiminės sprendimą. Už visus vairuotojus - pradedančius, pensininkus kur tik per Kalėdas važiuoja, lenktynininkus ir kt. Dabar pats vairuotojas priima. O ateityje duos į teismą draudimas LAKD-iją, jei policijos išvada po avarijos "per didelis greitis". Nes vairuotojas sakys važiavau kiek ženkle parašė LAKD-cija. Ir jei ekspertai patvirtins, kad vairuotojas važiavavo 120, o ženkle degė 120 - laba diena, valstybe, susimokėkite už avariją.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Aš apie tai, kad "vasarą" autostradoj galima 130, o "žiemą" - tik 110. Esant palankiom sąlygom ir "žiemą" saugu 130 važiuoti ir atvirkščiai, kai kada "vasarą" ir 110 per daug.
Su žvėrimis jau "išsimaudė valstybė". Draudimo advokatai geri. Pasekmės - visur ženklas "žvėrys" reikia ar nereikia.
Dabar bus greičio eilė.
Viso to pasekoje 90 bus max greitis žiemą.
PS
AM A2 žuvusių skaičius 2017 m. geltonam ženkle buvo 1. Vienas irgi daug, bet iš kitos pusės būtų 130 ant skardos, nieko nekeistų.
Komentuoti:
-
Aš apie tai, kad "vasarą" autostradoj galima 130, o "žiemą" - tik 110. Esant palankiom sąlygom ir "žiemą" saugu 130 važiuoti ir atvirkščiai, kai kada "vasarą" ir 110 per daug.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Bet jau dabar gali būti 130. Jei bus 10 cm sniego ant kelio, niekas nevažiuos 130.
Kame bėdos?
Komentuoti:
-
Bet jau dabar gali būti 130. Jei bus 10 cm sniego ant kelio, niekas nevažiuos 130.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Autostradose greitis galėtų būti ribojamas pagal sąlygas, o ne kalendorių
Kame bėdos?
Neseniai leido motociklams lapkritį važiuoti. Ir bėdos? Nėra bėdų.
Komentuoti:
-
Autostradose greitis galėtų būti ribojamas pagal sąlygas, o ne kalendoriųParašė Fulgur Rodyti pranešimąIr ką duoda tokie ženklai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ir ką duoda tokie ženklai? Jų galėtų būti kokie 3 proc. nuo visų ženklų. Greitis prieš kamštį ("kad neįlėktų"), "Grūstis", gal avarija. Viskas.
Lietuvoje apskritai ženklų per daug. Žiedas Danijoje. Trys ženklai - "Trikampis", "Salelę iš dešinės" ir "Sukti tik dešinėn". Vairuotojo dėmėsys dviračiams, pėstiesiems, kitoms mašinoms, oro ir kelio sąlygoms https://www.google.lt/maps/@55.09415...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Mane tai glumina, kiek reikėjo laiko Lietuvai pristenėt iki tokių ženklų? Jau 93-aisiais vakaruose teko matyt. O ypač paskutinius 10 metų, kai LEDai pasidarė pigiau grybo, tai jau buvo galima visus kelius tokiais ženklais apstatyt. Čia turbūt dar vienas pavyzdys, kad susisiekimo ministerija tik su šia kadencija normaliai dirbti pradėjo.
Komentuoti:
-
Valio, pagaliau!!! Deja, bet įsitikinęs, kad daug vairuotojų ignoruos tokius e-ženklus, ne dėl mandrumo, o tiesiog dėl neišmanymo - nes čia gi ne ženklas, čia tiesiog kažkas šviečia.Parašė donatasa Rodyti pranešimąIš Vilniaus į Panevėžį su naujais kintamos informacijos kelio ženklais
Komentuoti:
-
Na tokios kintamos provėžos gali būti nebent kai pasninga ir susidaro ant kelio sniego danga. Asfalto provėžų ženklas ant kintamos informacijos ženklo? Nemanau.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąProvėžos randasi retkarčiais?
Komentuoti:
-
To geltono "sužeista 0" neperdarė į kitamą.
PS
Provėžos randasi retkarčiais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kintamos informacijos kelio ženklai
Iš Vilniaus į Panevėžį su naujais kintamos informacijos kelio ženklais
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...elio-zenklais/
Žymos: Joks
Komentuoti: