Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Kažkaip ne taip suskaičiavai. Pajamų skirtumas tarp Švedijos ir Lietuvos - 1,52 karto (52,984€ vs 34,826€). Tai bauda turėtų būti 72€. Ženkliai didesnė nei dabartinė 30€.
    Pajamų skirtumas yra 3 kartai, o ne 1,52. Gi skaičius mėnesinių vidurkių pateikiau.


    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Taigi jau minėjau, su esamu baudų dydžiu prevencijos nepadarysi nebausdamas visų visada ir visur, nes neužteks baudėjų. Kurti visą industriją tik baudavimui yra nesąmonė, nes tuomet jos išlaikymas ir laikysis vien ant to, kad bus pastoviai ir toliau pažeidžiamos taisyklės, o tikslas juk priešingas - kad pažeidėjų neliktų.

    Visiškai nesutinku, kad baudos dydis neatgraso, turbūt niekad neteko jums gauti didelės baudos. Atgraso ir dar kaip, galima ginčytis ar teisinga, jei baudžiami pavieniai atvejai su didelėmis baudomis, bet tai būtų tik trumpalaikė bėda, nes žmonės nustotų pažeidinėti taisykles ir likusius pažeidėjus būtų lengviau subauduoti, nes kristų krūvis.
    Visos industrijos nereikia. Reikia tik kad turėtume pakankamai laikinų darbuotojų keliems pirmiems mėnesiams po kurių žmonės pradėtu suprasti, kad jie bus pastoviai "pagauti". Ir vėlgi, kadangi tai neturi būti pelninga, baudos dydis niekaip nesusijęs su baudimo industrijos dydžiu (beje lietuvoje vistiek bauda eina į valstybinį biudžetą ir nesvarbu kokio ji bus dydžio savivaldybei nuo to pinigų nepadaugės).

    Kad baudos dydis neatgraso yra labai daug pavydžių tiek asmeninių tiek psichologų komentarų straipsniuose. Yra teke kovoti su šiukšlintoju, kuris dėdavo šiukšles tiesiai po apie už šiukšlinimą gręsiančios baudos įspėjimo ženklu. Gavo jis tada "labai didelę" 800 litų baudą ir toliau dėjo. Paklausiau ar nori antros baudos tai jis pasakė kad antros vistiek negaus. Ir jis buvo teisus antros baudos jis negavo nes gi jau baustas tai reikia pasigialėti. Ir toliau jis ten šiukšlino dar ilgai, bet nusibodo pranešinėti. Kaip supratote iš valiutos čia dar buvo litų laikais, prieš daugiau nei dešimt metų.

    Aš baudos nesu gavęs, nes parkuojuosi pagal taisykles.

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Prevencinis pirmiausia, bet jei prevencija gali būti ekonomiška - tuomet idealu, o šiuo atveju tai įgyvendinti nesunku. Turėjau omeny, kad tai neturi būti biudžete įtvirtinta kaip pastovus pajamų šaltinis (kaip koks PVM ar GPM), bet atsipirkti jis ne tik turi, bet ir privalo, kai baudos dydžius kontroliuoja pati valstybė.
    Kodėl privalo?

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Švedija nebūtinai turi būti pavyzdys, pas juos jau susiformavusi kultūra, o su mūsų kultūra pavyzdys turėtų būti baudos dydis už parkavimą centrinėj Vatikano aikštėj. O jei mąstom racionaliai, tai mano nuomone minimalios baudos dydis turėtų būti bent trys (skaičių galima būtų derinti pagal vidutinį pasikartojančių pažeidimų skaičių) mėnesiai vidutinės parkingo kainos miesto aikštelėse (~100 EUR) už visus parkavimo pažeidimus centre ir visus grubius pažeidimus (trukdo VT, nesaugu ar niokojama infrastruktūra) už centro ribų.
    Švedijos pavizdys buvo imtas nes joje yra labiausiai išvysčiusi baudos dydžio pagal pajamas sistemą kurią siūlėte.

    Kodėl butent trys mėnesiai? Ir kurio miesto aikštelėse? Va pvz Šiauliuose yra aikštelė prie stadijono kur mėnesis yra 15 eurų, o Vilniuje kaina jau tris kartus didesnė. Ar baudas irgi reikia skirstyti pagal teritorijas?

    Kitur baudos galėtų išlikti mažesnės, kol bent šiokia tokia kultūra susiformuotų, o su laiku padarius mokamų ir nemokamų vietų inventorizaciją visame mieste ir suteikus galimybę visiems parkuotis įrengiant papildomai vietų kur jų trūksta (nebūtinai nemokamų ir nebūtinai prie pat gyventojų namų), baudos ir baudimas turėtų būti suvienodintos visur.
    Taip, tik va kad Vilniaus bendrojo plano apklausa parodė, kad parkavimo vietų trūkumas yra gyventojams labiausiai rūpima problema vos ne dvigubai labiau už bet kurią kitą problemą, tačiau Savivaldybė kažkodėl mano kad iki 2025 automobilių skaičius mieste sumažės 40% (nors visos tendencijos rodo didėjimą) tai matyt "problema pati išsispręs".


    Taip manau būtų teisingiausias ir švelniausias įmanomas būdas kaip įvesti VIlniuje parkavimo kultūrą. Žinau, kad atsiras prieštaraujančių, nes parkavimo didinimas didina automobilizaciją, bet šiuo atveju daug tų vietų nereikėtų, būtų mokamos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose kur jų trūksta ir kol jose yra laisvų vietų - bauduojama ir daugiau parkingo neįrenginėjama. Jeigu neturi asmeninės vietos prie namų ir tingėsi pasivaikščiot iki aikštelės, tuomet teks mokėti didelę baudą. Tuomet manau nauji gyventojai ir dalis senų pagalvotų ar tikrai jiems reikia to automobilio.
    Manau neįvertinate kiek realiai daug vietų trūksta jeigu norima įrengti vietų kiekį lygų automobilių kiekiui. Statymo vietas (ir pilnai sutinku, kad jos nevisada turi būti nemokamos) reikėtu daugiau nei padvigubinti.

    O šiaip aišku variantas daryti kaip Japonijos didmiesčiai - jeigu neturi vietos parkuoti tau tiesiog neiregistruoja automobilio.




    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Pajamų skirtumas yra 3 kartai, o ne 1,52. Gi skaičius mėnesinių vidurkių pateikiau.
      52,984/34,826=1,521

      Bent jau mano kalkuliatorius taip skaičiuoja.
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Kad baudos dydis neatgraso yra labai daug pavydžių tiek asmeninių tiek psichologų komentarų straipsniuose. Yra teke kovoti su šiukšlintoju, kuris dėdavo šiukšles tiesiai po apie už šiukšlinimą gręsiančios baudos įspėjimo ženklu. Gavo jis tada "labai didelę" 800 litų baudą ir toliau dėjo. Paklausiau ar nori antros baudos tai jis pasakė kad antros vistiek negaus. Ir jis buvo teisus antros baudos jis negavo nes gi jau baustas tai reikia pasigialėti. Ir toliau jis ten šiukšlino dar ilgai, bet nusibodo pranešinėti. Kaip supratote iš valiutos čia dar buvo litų laikais, prieš daugiau nei dešimt metų.
        Jeigu manot jog net dabar gavęs baudą už parkavimą galėsit iki gyvneimo galo ten parkuotis vėl nebaudžiamas, tai liksit skaudžiai nusivylęs. Tamstos argumentai kuo toliau tuo labiau panašūs į anekdotus.


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Kodėl privalo?
        Nes racionalus protas sako, kad dirbti į nuostolį, kai yra visos galimybės to išvengti, yra visiškai nebūtina.


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Kodėl butent trys mėnesiai? Ir kurio miesto aikštelėse? Va pvz Šiauliuose yra aikštelė prie stadijono kur mėnesis yra 15 eurų, o Vilniuje kaina jau tris kartus didesnė. Ar baudas irgi reikia skirstyti pagal teritorijas?
        Taip, manau, kad baudų dydžius už parkavimą reikėtų palikti savivaldybėms. Dėl trijų ar kokio kito skaičiaus tai reiktų žiūrėti statistiką kaip keičiasi pasikartojančių nusižengimų skaičius įvedus naują sistemą, kad būtų atgrasimas nuo žaidimo kas labiau apsimoka (parkavimas ar mokėti baudas). Pagal dabartinį baudžiamumo dažnį manau turėtų būti ir daugiau nei trys, bet čia nėra magijos, tiesiog statistikos uždavinys, kurį galima duoti matematikams išspręsti.

        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Manau neįvertinate kiek realiai daug vietų trūksta jeigu norima įrengti vietų kiekį lygų automobilių kiekiui. Statymo vietas (ir pilnai sutinku, kad jos nevisada turi būti nemokamos) reikėtu daugiau nei padvigubinti.
        Įvertinu, jau dabar mieste yra daug daugiau parkavimo vietų nei automobilių. Įrenginėti reiktų ten, kur vakarais susidaro ypač didelė disproporcija, kad nebūtų diskriminuojami gyventojai nauja tvarka. Be to nebūtina įrenginėti tiek kiek reikia visiems, pakanka turėti tiek, kad būtų laisvų vietų mokamose aikštelėse. Jos nebūtinai turi būti patogios ar labai arti (bet ir ne kitam mikrorajone).

        Žmonės gali jomis net nesinaudoti, jų tikslas NĖRA patenkinti visus gyventojų poreikius, tiesiog reikia kad būtų alternatyva baudimui ramia sažine be politinės savižudybės (kad tarkim pasikeitusi valdžia gautų mažesnį spaudimą grąžinti buvusios tvarkos populiarumo taškams). Idealiu atveju bent dalis tingės vaikščioti iki tų aikštelių ir negalėdami susimokėti baudų tiesiog atsisakys automobilio.

        Ir apskritai tų aikštelių reiktų tik kai nauja tvarka pirmiausia būtų įtvirtina centre ir kovojant su piktybiškiausiais pažeidėjais ir tikrai ne visuose rajonuose. Iš tiesų netgi dabar turbūt būtų sunku rasti vietą, kur 2km spinduliu nebūtų parkingo su laisvomis vietomis.

        Aš tik siūlau sprendimus, kurie būtų efektyviausi su racionaliomis sąnaudomis ilguoju laikotarpiu ir ne kažkokia utopija, jog uždrausim ir visi staiga atsisakys automobilių.


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        O šiaip aišku variantas daryti kaip Japonijos didmiesčiai - jeigu neturi vietos parkuoti tau tiesiog neiregistruoja automobilio.
        Taip bet kol kultūra nesusiformavusi toks įstatymas beveik garantuotai būtų politinė savižudybė bet kam ir būtų labai greit atšauktas pasikeitusios valdžios.
        Paskutinis taisė themanual; 2019.11.27, 18:49.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Daug čia mano postų, bet noriu pasidalinti kažkieno užfiksuotu pažeidimu
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/126802
          Automobilis paliktas po ženklu sustoti ir stovėti draudžiama.
          Pažeidimo data ir laikas: 2019-11-27 12:13
          Automobilio valst. nr.:[duomenys nuasmeninti]
          Click image for larger version

Name:	20191127_1574850135_5726.jpg
Views:	160
Size:	134,2 kB
ID:	1765787
          Čia tai geras.
          Pranešk apie "Tvarkau miesto" pažeidimus į "Tvarkau miestą".

          Problema buvo užprogramuota, kai Rubikoniškėse buvo leista statyti daugybę namų, o paskui - leista statyti vad. "poilsio patalpas" be pakankamų parkavimo vietų.
          O dabar ir pati savivaldybė savo mašinomis "tvarko miestą".

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Visos industrijos nereikia. Reikia tik kad turėtume pakankamai laikinų darbuotojų keliems pirmiems mėnesiams po kurių žmonės pradėtu suprasti, kad jie bus pastoviai "pagauti".
            Tarkime, kad savivaldybė pasamdo darbuotoją, kuris su motoroleriu važinėjasi Vilniaus gatvėmis. Pamatęs neleistinoje vietoje priparkuotą mašiną ją nufotografuoja, surašo administracinio teisės pažeidimo protokolą ir išrašo baudą. Tarkime, kad įgudęs darbuotojas atlieka šiuos veiksmus per 5 minutes. Nuvažiavęs kur nors į šnipiškes arba miegamuosius rajonus jis galėtų pyškinti protokolus non-stop, nebūtų laiko jam ant motorolerio užlipti, nes pažeidėjai stovi šalia vienas kito būriais dešimtimis. Per 8 darbo valandas jis surašytų apie 100 protokolų.

            Jei mieste nuolatos suktųsi 2-3 tokie darbuotojai, nelegalaus parkavimo vieta per pusmetį beveik ir nunyktų. Netgi gaunant dabartinę nedidelę 30€ baudą.

            Tiesa yra galimas šalutinis poveikis: toks meras dar vienai kadencijai vargu ar bebūtų išrinktas.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Jeigu manot jog net dabar gavęs baudą už parkavimą galėsit iki gyvneimo galo ten parkuotis vėl nebaudžiamas, tai liksit skaudžiai nusivylęs.
              Gavęs baudą už parkavimą, kiek laiko aš galiu ten stovėti, negaudamas antros baudos? Jei aš palieku mašiną mėnesiui ir mane kasdien fotografuoja, ar po mėnesio grįžus manęs lauks 30-ies baudų komplektas ar tik 1 bauda?

              Comment


                Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.

                Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1574886677163.jpg
Views:	139
Size:	48,2 kB
ID:	1765915

                https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742
                Flickr

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  52,984/34,826=1,521

                  Bent jau mano kalkuliatorius taip skaičiuoja.
                  Blogai skaičiuoja, turėtų skaičiuoti 53,873/19,143=2,814

                  Comment


                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                    Blogai skaičiuoja, turėtų skaičiuoti 53,873/19,143=2,814
                    Žiūrint, ką tu čia skaičiuoji. Jei pieno riebumą, tada taip, pienas Švedijoje gerokai riebesnis.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.



                      https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742


                      Čia ne Fabijoniškės, o Šeškinė.

                      Antonas iš VMS rašo, kad bus kuoliukai jau matyt kitą savaitę. Šitą vietą po savo radaru turėjau paskutinius 5 metus ar dar seniau. Kai tiesė naują taką, buvo labai įdomu, kaip bus su šituo nelegaliu parkingu. Nu nes surely VMS turėjo pagalvoti apie šitą problemą, kuri ten jau buvo raportuota šimtus kartų iki pradedant tiesti naują taką ir buvo puikiai žinoma tiek policijai, tiek Viešąjai tvarkai. Tai visvien niekaip nesigavo visko sutvarkyti normaliai kartu su tiesimo darbais. Nes nu kas gi galėjo pagalvoti, kad vietiniai marozai ir toliau statys savo laužus ten pat kur statė?

                      Comment


                        Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.
                          Tuomet visos Vilniaus parkavimo problemos būtų visiškai ir pilnai išspręstos per maždaug 2 valandas. Turbūt net nereiktų nieko skųsti Pakaktų pranešimo per radiją ar internetus, kad, pavyzdžiui. nuo šiandienos 5 vakaro įsigalioja tokia tvarka. Neliktų nė vienos neleistinai priparkuotos mašinos.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Įdomu kas būtų jei pvz įvesti komisinių sistemą baudoms ir įkurti firmą (gal ir valstybinę), kuri gyventų iš baudų: priduodi firmai pažeidimą, gauni kokia 30% nuo baudos sau, 30% keliauja firmai ir likę keliauja pvz šaligatviams tiesti.
                            Iskart butu nupirktas specialus automobilis su kameromis automatiskai fiksuojanciomis stovejima po zenklais ir automatiniu baudu pranesimu sudarymu kaip kai kuriuose salyse. Nu bet Simasius gi sake darbuotojams nebausti, tai nebus sito.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.

                              Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1574886677163.jpg
Views:	139
Size:	48,2 kB
ID:	1765915

                              https://m.facebook.com/story.php?sto...34159560524742
                              nu

                              Reiktų gražinti “Evakuatorius” t.y. tavo mašinos “pavėžėjimo paslaugą” iki saugojimo aikštelės, kur dėdės priparkuos tavo mašiną gražiai, tvarkingai ir tave dar pamokys. Už tokį Asmenišką Edukacinį Seminarą paprašys poros šimtų Eur - ir tada Dviračiu Takas - Tavo geriausias draugas

                              Comment


                                Man jau ant tiek tie kuoliukai uzp***sa. Kiek tu kuoliuku jie ruosiasi prikisti sitame mieste?? Cia tas pats kaip deti pleistra kaip tave kazkas su peiliu padure. Ir dar kainos kokios ju - pagalvok kiek kuoliuku sikiso ir planuoja dar sukisti. Automobiliu nutempinejimas yra vienintele iseitis tokias problemas spresti, tuo labiau kad cia paildomas pajamu saltinis VMS.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  52,984/34,826=1,521

                                  Bent jau mano kalkuliatorius taip skaičiuoja.
                                  Kai skaičiuojate nesąmones tai ir gaunate nesąmonę. Mano skaičiai buvo vidutinis mėnesinis atlyginimas po mokesčių. Jūsų skaičiai panašu, kad yra metinis atlyginimas prieš mokesčius, kas yra nepalyginama dėl mūsų pakeistos mokestinės sistemos. Prie švediško skaičiaus reikėtu pridėti dar apie 50% nes ten nėra darbdavio mokesčių dalies, o pas mus yra. Reikia skaičiuoti realias pajamas (t.y. po mokesčių).


                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Jeigu manot jog net dabar gavęs baudą už parkavimą galėsit iki gyvneimo galo ten parkuotis vėl nebaudžiamas, tai liksit skaudžiai nusivylęs. Tamstos argumentai kuo toliau tuo labiau panašūs į anekdotus.

                                  Atsižvelgiant kiek kartų tą patį automobilį tenka fotografuoti nusivylęs lieku kitais šio proceso aspektais.

                                  Baudos dydis nesvarbus jeigu baudžiamumo sistema neveikia.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Nes racionalus protas sako, kad dirbti į nuostolį, kai yra visos galimybės to išvengti, yra visiškai nebūtina.
                                  Na su tokia logika galim eiti iki amerikos liberalizmo ir išvis viską privatizuoti, gi bus tada galimybė visiem dirbti pelningai.

                                  O šiaip tai valstybės institucijos tam ir yra kad didinti visuomenės gerį ten, kur tai nėra pelninga daryti privačiom įmonėm.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Taip, manau, kad baudų dydžius už parkavimą reikėtų palikti savivaldybėms. Dėl trijų ar kokio kito skaičiaus tai reiktų žiūrėti statistiką kaip keičiasi pasikartojančių nusižengimų skaičius įvedus naują sistemą, kad būtų atgrasimas nuo žaidimo kas labiau apsimoka (parkavimas ar mokėti baudas). Pagal dabartinį baudžiamumo dažnį manau turėtų būti ir daugiau nei trys, bet čia nėra magijos, tiesiog statistikos uždavinys, kurį galima duoti matematikams išspręsti.
                                  Na tuomet reikia keisti visą tisyklių sistemą, nes dabar baudas nustato ne savivaldybės. Bet vėlgi čia problema yra baudžiamumo dažnis, o ne baudos dydis. Jei baudžiamumas būtų normalus tai baudos didinti nereikėtų.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Įvertinu, jau dabar mieste yra daug daugiau parkavimo vietų nei automobilių.
                                  Nenoriu jūsų įžeisti bet matau, kad tikrai tamstai labai reikalinga vietų inventorizacija, jeigu manote kad jų yra daugiau nei automobilių.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Įrenginėti reiktų ten, kur vakarais susidaro ypač didelė disproporcija, kad nebūtų diskriminuojami gyventojai nauja tvarka. Be to nebūtina įrenginėti tiek kiek reikia visiems, pakanka turėti tiek, kad būtų laisvų vietų mokamose aikštelėse. Jos nebūtinai turi būti patogios ar labai arti (bet ir ne kitam mikrorajone).
                                  Deje dabartinė situacija yra tokia, kad net ir šalia esančiame mikrorajone mokamos aištelės yra pilnos.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Žmonės gali jomis net nesinaudoti, jų tikslas NĖRA patenkinti visus gyventojų poreikius, tiesiog reikia kad būtų alternatyva baudimui ramia sažine be politinės savižudybės (kad tarkim pasikeitusi valdžia gautų mažesnį spaudimą grąžinti buvusios tvarkos populiarumo taškams). Idealiu atveju bent dalis tingės vaikščioti iki tų aikštelių ir negalėdami susimokėti baudų tiesiog atsisakys automobilio.

                                  Ir apskritai tų aikštelių reiktų tik kai nauja tvarka pirmiausia būtų įtvirtina centre ir kovojant su piktybiškiausiais pažeidėjais ir tikrai ne visuose rajonuose. Iš tiesų netgi dabar turbūt būtų sunku rasti vietą, kur 2km spinduliu nebūtų parkingo su laisvomis vietomis.
                                  O kodėl tik centre? Kodėl centre negerai pastatytas automobilis blogiau nei rajone? Visus reikėtu bausti vienodai už vienodą pažeidimą.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Aš tik siūlau sprendimus, kurie būtų efektyviausi su racionaliomis sąnaudomis ilguoju laikotarpiu ir ne kažkokia utopija, jog uždrausim ir visi staiga atsisakys automobilių.
                                  Aš neprieš jūsų idėjai, bet manau jos įgyvendinimas tikrai diskutuotinas. Deje kolkas Vilniaus savivaldybei labiau įdomu utopijos.

                                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                  Taip bet kol kultūra nesusiformavusi toks įstatymas beveik garantuotai būtų politinė savižudybė bet kam ir būtų labai greit atšauktas pasikeitusios valdžios.
                                  Deje tą patį galima pasakyti apie betkurią sritį. Ekologija? Norint realiai kovoti su tarša įstatymai būtų tokie drakoniški jie niekada nebūtų priimti. Todėl ir daromos tokios nesąmonės kaip Prancūzija vieną dieną uždraudė reklamas.Užsienio politika? koks politikas bus savižudiškas pasiūlyti blokadą Kinijai kuri net šiuo metu atvirai naudoja priespaudą? Čia yra didžiausias demokratijos trūkumas - nepopuliarūs bet reikalingi sprendimai niekada nebus priimami.

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Kol mes čia diskutuojam, ar mėšlynuose matosi žolė, fabuose nauji dviračių takai virsta parkingais, o VMS aišku dzin ir į jokius pranešimus per tvarkau miestą nereaguoja.
                                  Puikus nebaudžiamumo pavyzdys.





                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Kai skaičiuojate nesąmones tai ir gaunate nesąmonę. Mano skaičiai buvo vidutinis mėnesinis atlyginimas po mokesčių. Jūsų skaičiai panašu, kad yra metinis atlyginimas prieš mokesčius, kas yra nepalyginama dėl mūsų pakeistos mokestinės sistemos. Prie švediško skaičiaus reikėtu pridėti dar apie 50% nes ten nėra darbdavio mokesčių dalies, o pas mus yra. Reikia skaičiuoti realias pajamas (t.y. po mokesčių).
                                    Tai tu apsispręsk, kalbi apie pajamas ar apie atlyginimus? Ar tavo nuomone baudas turėtų mokėti tik gaunantys pajamas iš darbo santykių?
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Sveiki, šiandien važiavau Santariškėse ~11.30 val. ir buvau nemaloniai nustebintas, kad A juosta nuo Santariškių stotelės link žiedo su Mokslininkų g. beveik pilnai buvo užstatyta automobiliais. Back to “good” old days?

                                      Comment


                                        VMS sugalvojo naują atmaskę, jog nereiktų bausti pažeidėjų, kelis mėnesius pranešimas kabėjo kaip "nagrinėjamas", o dabar pasirodė tokia info:

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191128_172723.jpg
Views:	131
Size:	65,4 kB
ID:	1766329
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Tai dabar visada taip atsako, čia nieko naujo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X