Nekenčiu negrų ir rasizmo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Netgi esant dabartinei situacijai tai nėra visiškai tiesa. Juo labiau nebus tiesa ateityje, plečiant dviračių takų tinklą. Aišku priklauso nuo maršruto, bet daugeliu atveju yra atvirkščiai. Ypač važiuojant kur nors piko ar darbo dienos metu. Aš, pavyzdžiui važiuoju į darbą (ir beveik visur kitur) dviračiu didele dalimi todėl, kad tai kainuoja ŽYMIAI mažiau nervų, nei važiuojant mašina, kuriai reikia ieškoti laisvo parkingo, už jį dažnai mokėti ir dar stovėti kamštyje, kurį prognozuoti labai sunku dėl visokių eismo įvykių and such. Tiesiog purto nuo tokių minčių.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąTai labai priklauso nuo aplinkybių. Kad ir koks būčiau dviračio fanatas ir norėčiau, kad veiktų VT taip pat gerai, kaip kokiam Berlyne ar Kopenhagoje, bet situacija yra visiškai kitokia. Nuvykt į darbą su dviračiu kainuoja daugiau nervų, nei važiuojant su automobiliu.
Aš pats esu labai didelis automobilistas ir vairuoti man patinka. Ne šiaip sau turiu mašiną, kurią turiu tik tam, kad turėčiau, o ne todėl, kad realiai man jos reikia. Tiesiog racionalumas ir skaičiavimas sako, kad kartais mašina važiuoti neverta.
- 1 patinka
Comment
-
Problemas greičiau galima spręsti rašant linas.pernavas@policija.lt. Pagrindinė parkavimo problema, jog automobilis stovintis po ženklu sustoti ir stovėti draudžiamą, nėra patraukiamas traliuko pagalba. Gal reikėtų visiems masiškai parašyti Linui Pernavui klausimą, kodėl Lietuvos Policija taip vengia traliuko panaudojimo. Jeigu stovėti draudžiama, kodėl net po Policijos apsilankymo automobilis lieka stovėti po draudžiamu ženklu taip sudarydamas avarines situacijas?
- 2 patinka
Comment
-
Šiandien sėdėdamas McDonald's Gedimino pr. pamačiau, kaip kažkokia čiučiundra nusprendė prisiparkuoti ir movė tiesiai dviračių juoston prieš pat tuo metu važiavusio dviratininko nosį. Tas taip nepaliko ir ėmė automobilį fotografuoti, ko pasekoje minėtoji kopūstgalvė iššoko iš mašinos ir pradėjo auklėti dviratininką. Šiaip neužsiimu automobilių fotografavimu, tačiau šį kartą ir aš padariau nuotrauką (gaila, kad tik vieną - nežinojau, kad reikia bent dviejų, jog būtų galima fiksuoti pažeidimą, dabar ji tikriausiai liks nenubausta). Nueidamas dar išgirdau, kaip ta kikimara aiškino, jog ištisinė linija skirta tik važiuojantiems, o stovėti reikia prie pat bordiūro. Tai visiškai pritariu Užkalniui dėl parkavimo - iš tokių ne tik paimti automobilį reikia, bet ir priverst perlaikyti vairavimo egzaminą.
Jei kam reikės originalios nuotraukos, galiu persiųsti.
Paskutinis taisė abruo; 2019.05.02, 23:03.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Atrodo, į šią temą persikels pusė savivaldybės puslapyje esančios "tvarkau miestą" skilties.
Apsilankius toje savivaldybės skiltyje apima neviltis, kaip netvarkingai visose iš eilės temose primėtyta nuotraukų. Tas kai kurių fotografuotojų uolumas sukelia tik užuojautą savivaldybės darbuotojams, kurie visą tą srautą turi skaityti.
Jau užtenka medžiagos iš šios temos padaryti bent dvi subtemas:
1. Pamačiau, nufografavau, nusiunčiau kur reikia.
2. Judus darnumas, darnus judumas ir pan.
Taip, reikia apie nesąmones kalbėti ir jei reikia, rašyti skundus valdžiai.
Tačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.Paskutinis taisė Romas; 2019.05.03, 08:02.
- 1 patinka
Comment
-
O jeigu priežastis yra kultūros nebuvimas? Tai laukti 30 metų, kol kartos pasikeis?Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, į šią temą persikels pusė savivaldybės puslapyje esančios "tvarkau miestą" skilties.
Apsilankius toje savivaldybės skiltyje apima neviltis, kaip netvarkingai visose iš eilės temose primėtyta nuotraukų. Tas kai kurių fotografuotojų uolumas sukelia tik užuojautą savivaldybės darbuotojams, kurie visą tą srautą turi skaityti.
Jau užtenka medžiagos iš šios temos padaryti bent dvi subtemas:
1. Pamačiau, nufografavau, nusiunčiau kur reikia.
2. Judus darnumas, darnus judumas ir pan.
Taip, reikia apie nesąmones kalbėti ir jei reikia, rašyti skundus valdžiai.
Tačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
- 3 patinka
Comment
-
Sutinku, tik problema ta, kad senų daugiabučių gventojai nenori investuoti į savo aplinką ir stato automobilius bet kaip ir bet kur.Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
Comment
-
Pagrindinė priežastis - nebaudžiamumas ir žemas vairavimo (parkavimo) kultūros lygis.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Taip, reikia apie nesąmones kalbėti ir jei reikia, rašyti skundus valdžiai.
Tačiau galvojimas kad vien uolumas skundžiant ir baudžiant išspręs visas problemas, yra naivus. Kol nebus pašalintos priežastys, dėl kurių kyla tos problemos, tol niekas ir nepasikeis.
Kartais problemoms spręsti reikia investicijų, o ne dar vienos fotokameros.
Gal gali papasakoti, kokių reikia investicijų šioms problemoms išspręsti?
P.S. aš žinau vieną investiciją -
If a lion could speak, we could not understand him.
- 6 patinka
Comment
-
Reikia laukti kol sudegs namas su kokiu 20 žmonių, nes ugniagesiai negalėjo privažiuoti dėl ant šaligatvių sustatytų automobilių, gal tada pradės kas keistis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune prieš 10metų nutempinėdavo, bet kilo labai didelis visuomenės pasipiktinimas, kaip galima nutempt, juk niekam netrukdė??? Panašiai kaip su dabar atiminėjamais vaikais, jokia valdžia tokia politine savižudybe neužsiims
Kol apsitorčinęs patėvis į sieną neuždaužė ketverių metų berniuko, mušami vaikai irgi mažai kam rūpėjo.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Romas šiaip teisus dėl to, kad problema yra parkavimo vietų trūkumas ir tam reikalingos investicijos. Bet taip pat akivaizdu, kad efektyviausia priemonė yra nutempinėjimas, kitaip žmonės toliau galvos, kad čia savivaldybės problema, o ne jų pačių pirkti būstus su poreikius tenkinančiu parkavimo vietų skaičiumi.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Pagrindinė priežastis - nebaudžiamumas ir žemas vairavimo (parkavimo) kultūros lygis.
Gal gali papasakoti, kokių reikia investicijų šioms problemoms išspręsti?
P.S. aš žinau vieną investiciją -
Comment
-
Realiai vietų yra, tik reikia mašiną palikti ne prie durų ar po langais, o už 5-10 minučių kelio pėsčiomis. Didžiausia problema nebaudžiamumas. Pradėtų bausti, atsirastų ir parkavimo kultūra. Manau bet kurioje pasaulio valstybėje su aukšta parkavimo kultūra viskas irgi prasidėjo nuo baudžiamumo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Romas šiaip teisus dėl to, kad problema yra parkavimo vietų trūkumas ir tam reikalingos investicijos. Bet taip pat akivaizdu, kad efektyviausia priemonė yra nutempinėjimas, kitaip žmonės toliau galvos, kad čia savivaldybės problema, o ne jų pačių pirkti būstus su poreikius tenkinančiu parkavimo vietų skaičiumi.
Comment
-
Hm, o kodėl Londono Canary Wharf dirba 125.000 žmonių, o parkavimo vietų - 2.500. Ir kažkaip niekam netrūksta. Santykis 1:50.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Romas šiaip teisus dėl to, kad problema yra parkavimo vietų trūkumas ir tam reikalingos investicijos. Bet taip pat akivaizdu, kad efektyviausia priemonė yra nutempinėjimas, kitaip žmonės toliau galvos, kad čia savivaldybės problema, o ne jų pačių pirkti būstus su poreikius tenkinančiu parkavimo vietų skaičiumi.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, o kodėl Londono Canary Wharf dirba 125.000 žmonių, o parkavimo vietų - 2.500. Ir kažkaip niekam netrūksta. Santykis 1:50.
Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.Parašė RamasN Rodyti pranešimąBūtų business case statyt daugiabučių rajone (Perkūnkiemis ir pan), kur trūksta legalių vietų gatvėse, daugiaaukščius parkingus ir tiem patiem raportuot kiekvieną KET pažeidinėtoją.
- 1 patinka
Comment
-
Ir netgi buvo straipsnis, kad būtent taip ir daroParašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.
Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
Comment
Comment