Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Geriau didinti akcizus - kuo daugiau valgo tavo automobilis, tuo daugiau moki. O tas mokėjimas už kalendorinius metus nėra teisingas: vienas nuvažiuoja į dieną po 100 km, kitas - į metus 5000 km. O mokėti verčiami vienodai. Arba bent jau tegul neįveda mokėsčio mažiukams (variklis <60kW).
-
Tie mokesčiai skirti mažinti automobilių kiekį valstybėje ir būtinai turi būti dar didinami. Mažiausiai 30 proc. surinktų su automobiliais susijusių mokesčių turi atitekti viešojo transporto infrastruktūros gerinimui, nes viešasis transportas žymiai pajėgesnis aptarnauti gyventojus - gali vienu metu pervežti daug didesnius žmonių kiekius. Kita dalis turėtų atitekti dviračių takų infrastruktūrai, dar kita dalis - parkų, skverų atnaujinimui, išlaikymui ir naujų kūrimui, kad gyventojai būtų viliojami ne lindėti laisvalaikiu namuose ar trankytis mašina po miestą, bet eiti į parką vaikščioti. Taip pat iš surinktų pinigų būtų galima statyti statau ir važiuoju aikšteles.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.
Dabar Lietuvoje matome, kad automobilių kiekis didėja, tai reiškia, kad vietos didinti mokesčius šioje srityje dar yra. Todėl esu už kelių mokestį visoms transporto priemonėms (išskyrus nemotorines ir viešąjį transportą), taip pat už griežtesnį automobilių neįleidimą į Vilniaus miesto centrą.
Komentuoti:
-
Dviračiu važiuojantys (bent kartais) asmenys labiau rūpinasi savo fizine forma ir sveikata. Todėl jie turi teisę reikalauti tikslinių papildomų mokesčių automobilių vairuotojams už ekologiją, sveikatos profilaktiką, grėsmės kitiems (mažesnio svorio ir neapsaugotiems) eismo dalyviams sudarymą ir t.t.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutomobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.
Juokauju. O jei rimtai, tai mokesčiai (PVM, akcizas) už degalus eina į bendrą katilą. Į kurį moka ir dviračiu pavažinėjantys asmenys. Beje pastarieji irgi naudojasi degalus ryjančių transporto priemonių paslaugomis, ir už tuos degalus moka.
Cituojamas viršuje mitas jokiu būdu negali būti pagrindu nereikalauti kokybiškai atlikti dviračių takų projektavimą ir tiesimą.Paskutinis taisė DeGama; 2014.09.21, 13:55.
Komentuoti:
-
Automobilių vairuotojai moka nemažai mokėsčių į biudžetą (perkant degalus), todėl ir turi teisę reikalauti geresnių kelių.Parašė Xedos Rodyti pranešimąVadovaujantis tokiu mąstymu, dėl keletos nelygumų galėtų užsičiaupti ir automobilių vairuotojai.
Komentuoti:
-
"Padarai taką" ? Pirmiausia, normalių takų vienetai, ačiū valdžios vyrams ir moterims bent už tai. O dėl liemenės, ne problema, užtenka ir vaikiškų žibintųParašė Bootsy Rodyti pranešimąas lyginu MASTYMA! jums viskas galima pasirodo. net ir nuolat pazeidinet KET. padarai taka - negerai. nera tako - tai vaziuodami ir uzimdami puse pirmos juostos liemenes nesugebat uzsidet.
kita vertus idomu tai, kad is miestuose vazinejanciu dviraciu turbut kokia 80 proc. taip vadinami "kalnu" dviraciai! o va kokios bedos su keliais nelygumais...
.
"Keliais nelygumais" ? Na, aišku, Jūs geriau žinote per kokios "nelygumus" tenka važiuoti, pvz., Šiauliuose. Tik dar kartą pademonstravote, kad dviratininkai, pasak Jūsų, neturi teisės kritikuoti absurdiškos dviračių takų dangos kokybės, nes juk jie yra ! Į tai kokia takų dangos kokybė visiškai nusispjaut. Vadovaujantis tokiu mąstymu, dėl keletos nelygumų galėtų užsičiaupti ir automobilių vairuotojai.
P.S. Ar pažįstate didžiąsias raides ?
Komentuoti:
-
as lyginu MASTYMA! jums viskas galima pasirodo. net ir nuolat pazeidinet KET. padarai taka - negerai. nera tako - tai vaziuodami ir uzimdami puse pirmos juostos liemenes nesugebat uzsidet.Parašė Xedos Rodyti pranešimąAišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais
.
kita vertus idomu tai, kad is miestuose vazinejanciu dviraciu turbut kokia 80 proc. taip vadinami "kalnu" dviraciai! o va kokios bedos su keliais nelygumais...
Komentuoti:
-
Tuščias argumentas. Atrodo, kad ir taip netenka nardyti tarp krateriųParašė Aleksio Rodyti pranešimąTegul dviratininkas vairą šiek tiek pasukioja į šonus jeigu nori apvažiuoti duobes - jam tai padaryti daug lengviau, nei automobilio vairuotojui.
.
Komentuoti:
-
Tegul dviratininkas vairą šiek tiek pasukioja į šonus jeigu nori apvažiuoti duobes - jam tai padaryti daug lengviau, nei automobilio vairuotojui.Parašė Xedos Rodyti pranešimąAišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais
.
Komentuoti:
-
Tai ko norėt apie žmones kurie dviračiais daugiau 10km turbūt nėra numyne, o ant plentinuko, ar miesto dviračio su plonom padangom išviso nesedėję. Nekiltų klausimas kuom blogai plytelės. O žmonių vaikčiojimą su važiavimu dviračiu lygint išvis genijum reik būti.
Komentuoti:
-
Aišku, pradėkime lyginti dviračių ir automobilių važiavimo komfortą per duobėtą dangą . Gal sugalvosite ir dar absurdiškesnių palyginimų ?
Mat automobilių vairuotojai gali kritikuoti nelygią gatvių dangą, bet dviratininkams "sueis" ir bekelė su papildomais slalomais
.
Komentuoti:
-
As taip irgi pagalvojau, kad kad ir kokios blogos bukles gatves bebutu kazkodel vairuotojai saligatviais arba dviraciu takais nevazineja...Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAi, tai jooo, mašinos gali važinėt slalomais, pėstieji per briaunines plyteles vaikščiot, o dviračiams stiklo lygumo reikia. Protingi čia kai kurie
Komentuoti:
-
Ai, tai jooo, mašinos gali važinėt slalomais, pėstieji per briaunines plyteles vaikščiot, o dviračiams stiklo lygumo reikia. Protingi čia kai kurie
Komentuoti:
-
Ko jūs skundžiatės. Pvz čia, yra asmeniškai man pati geriausia dviračio trasa visam Kaune
Komentuoti:
-
Tam tikrose situacijose šis draudimas atrodo tiesiog absurdiškai. Pvz. Šiauliuose, Bačiūnų gatvėje, yra dviračių takas, kuris labiau primena ralio kroso trasą nei dviračių taką, juo normaliai važiuoti tiesiog neįmanoma. Tai ką, man trankytis per tą bekelę ? Ačiū ne. Važiavau ten vos kartą, jis bus ir paskutinis. Vietinius tik užjaučiu, nes ir pati Bačiūnų gatvė yra tragiška, siaura, duobėta, važiuoti ja dviračiu yra žaidimas su degtukais. Žodžiu, pasakaParašė Egiuxz Rodyti pranešimąKET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:
71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
.
Komentuoti:
-
"65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems."
oho, net ir nezinojau sito punkto. pasirodo visi tie durneliai kurie vaziuoja Kaune Neries krantine pazeidineja KET!
Komentuoti:
-
KET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:Parašė ZXS Rodyti pranešimąKas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:
1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.
Kas dar neaišku?
71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;
O jei čia buvo bajeris, tai labiau nevykusio forumas nematė.
Komentuoti:
-
Kas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:Parašė alga Rodyti pranešimąMan žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.
Kas dar neaišku?
Komentuoti:
-
Man tokia dilema iškilo. Turiu plentinuką, tačiau jau gamykliškai atšvaitai ant stipinų nėra uždėti, nes pati padanga turi šviesą atspindinčia baltą juostą. Gal kas susidūrėt, ar legaliai naudoju dviratį?
Komentuoti:
-
Dėl plentinių dviračių ir atšvaitų. Nusipirkau prieš porą savaičių plentinuką iš internetinės parduotuvės UK. Ant stipinų yra balti atšvaitai, komplekte dar pridėti baltas ir raudonas, skirti kabinti prie sėdynės iškyšos ir vairo, bei skambutis. Pakeičiau priekinį ir galinį atšvaitus į LEDinius mirksiukus, didelės problemos čia nematau.
Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
Komentuoti:
-
Kažkas čia neseniai jau buvo prabilęs apie baudžiamąją atsakomybę. Ir atrodė, kad jau gana rimtai valdžia tam yra nusiteikus.Parašė Xedos Rodyti pranešimąIr ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.
Komentuoti:
Komentuoti: