Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
    Kviečiu atvažiuot į Panevėžį.

    Komentuoti:


  • ZXS
    replied
    ViR2, man rodos, tavo apranga atitinka reikalavimus, kaip liemenė. However, tai pakankamai slidu. Man tik įdomu, kodėl įstatymų paišytojai neįrašė nieko apie CE sertifikavimą? Viskas būtų aišku. Profesionalūs ar semi/profesionalūs sportininkai neturėtų problemų, jei jų apranga tur ES/XXXXXZ sertifikatą.

    Iš policijos komentaro: "Tai ne tik geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė, bet ir kitas šių spalvų viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais."

    Pvz. Dabar įsivaizduokit, kad Navardauskas Lietuvoj turi pasitreniruot. Jis irgi turės organizuotis specifinę liemenę, kad atšvaitai būtų ne ant rankovių, bet ir ant šiknos?

    Pvz. Vyksta plento varžybos neuždarytais keliais. Visi dalyviai pasiima super brangias aprangas ir sprendžia ar ten tie atšvaitai yra nuo kaklo iki juosmens. O gal jau per aukštai nuo juosmens ar per žemai? O gal policininkui gali ir kitaip atrodyt.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Ar tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?
    Vazineju tik vasara, o jei kurnors ilgesne kelione darau - imu plentinuka, ant jo rankenos yra apvalios ir galima lengvai zibintus uzsidet + nakti visada liemene deduosi arba prie vasarines aprangos papildomas ranku ir koju movas, kurie specialiai is sviesa atspindincios medziagos padaryti (suprask, kad turbut skirti per lietu vaziuojant ar specialiai nakciai, galbut...).

    Time trial dviratyj nera apvaliu ar ovaliu vietu isskyrus pacias rankenas, tai su tvirtinimu reik but gan kurybisku + su juo nakti vaziuot nerealiai nepatogu/pavojinga, nes galva buna daug zemiau nukreipta ir ziuret i toli yra gerokai sunkiau. Todel gali ir atsitrenkt i kanors greitai atsiradusio kelyje.

    Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Įdomu, ar yra bent vienas dviratininkas nubaustas dėl tų liemenių? Iš esmės niekas nepasikeitė, kas su jom važinėjo, tas ir dabar važinėja, o kas naktį be lempų ir dabar toliau taip važinėja.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?
    Internete galima rasti straipsnių. Taip pat galim rasti ir straipsnių, kuriuose mūsų politikai teigia, kad niekas į juos nesikreipė.

    Vienas: http://dviratis.lt/teks-minti-su-svi...sauleta-diena/

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas
    Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Kai motociklininkai dėvės ryškiaspalves lėmenes tada ir aš dėvėsiu nes motociklininkai daug sunkiau matosi gatvėje , juo labiau kokiais greičiais jie važiuoja, antras daykas , visiškai aklas vairuotojas gali nepastebėti dviratininko važiuojančio gatve, tai iš tokių iškart reikia atimti teises.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.
    Šiauliuose yra nemažai vietų, kai dviračių takas yra, bet jis toks duobėtas ir toks išdaužytas, kad juo važiuoti beveik neįmanoma. Daug smagumo tame nematau. Tokiu atveju reikalavimas važiuoti dviračių taku besikratant per ralio kroso trasą sukelia juoką ....ir pyktį.

    Esant tokioms aplinkybėms aš mielai sutikčiau, kad būtų "įsisavinti" ES eurai ir toks "takas" būtų išklotas trinkelės, nes tai ne takai, o tarkos. Deja, pinigų visada ir viskam, ne vien dviračių infrastruktūrai, trūksta.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
    Aš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    Atvaizdas


    Trukt uz vadziu ir vel is pradziu Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as.

    O del to, kad neturiu kur det - taip, liemenes tikrai nedesiu, nes ne tam pirkau toki brangu kostiuma, kad susigadinti aerodinamika + mano kostiumas sviecia daug geriau nei betkokia liemene is Senuku. O lempute... Idomu prie kurios vietos ja man tvirtint? Su izoliacija apsukt?
    Ar tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    tusciai apie ta pati Jei nors minimaliai idomus saugumas - reikalautu salmu, kaip, kad vakaru Europoje. Taciau dabar reikalauja liemeniu ir zibintu, pastarieji dienos metu yra nematomi, nes sviecia silpniau nei senos masinos artimosios, o ir logikos jiems nera, nes matomumo absoliuciai jokioje situacijoje nepadidina dienos metu. Liemenes yra kitas zingsnis, taciau turi but reikalaujama sviesa atspindinciu elementu, o ne liemeniu.

    Nesiveliant i diskusijas - policija ziuri i sita nesusipratima ganetinai padoriai ir nesikabineja, tuo ir pasidziaukim.

    Per Info TV nesenai rode reportaza, kaip kazkoks klierikas dziaugesi, jog buktai del sio istatymo keliuose zuvo tik keletas dviratininku, lyginant su pries tai zuvusiu keliolika. Tokiais teiginiais tik parode totalu statistikos ir statistines analizes neismanyma ir pademonstravo, kokios bulves priima kreivus istatymus

    Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?
    Ir vėl apie tą patį. Automobilių žibintai yra kur kas galingesni, plius su jais automobiliai tikrai lengviau pastebimi, ko negalėčiau pasakyti apie dviračių žibintus.

    Dviračių žibintams nėra reikalavimų, nes visas šis įstatymų komplektas priimtas neprotaujant ir įžūliai ignoraujant suinteresuotų grupių pastebėjimus ir skundus. Taip pat ir akivaizdžiai skleidžiant melagingą informaciją apie tai, kad suinteresuotos grupės nepateikė jokių pastebėjimų. Štai kodėl.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Eilinė Jūsų demagogija.

    Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".
    Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro
    Eilinė Jūsų demagogija.

    Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
    Cha, tik pasijuoksiu. Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas, bet kai jis buvo priimtas įstatymo rengėjai dar melagingai pareiškė, kad suinteresuotos grupės į juos nesikreipė. Tiesiai šviesiai meluoja.

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.
    Pirmiausia galėtų nustatyti logiškus reikalavimus žibintams, nes dabar galima važiuoti su kuo tik tais nori.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.28, 17:50.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Tai kad visi dviratistai, iskaitant visus sportininkus ir sirsta, kad niekas net nemane tartis ar bent logiskai parasyt istatymu, dabar taip gaunas, kad visi sportininkai automatiskai tampa pazeidejais ir labai ieskant priekabiu - juos galima baust Taip but neturetu ir turetu but ivestas rekalavimas salmams, sviesa atspindintiems elementams ant dviratininko ir pacio dviracio, bet ne liemenems ir dar prozektoriais, kurie matotumo suteikia lygiai 0 dienos metu

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai.
    Sutinku, Errare humanium est.
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.
    Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
    Bet - taisyklės yra ir jų pivaloma laikytis. Pakeis - išmesime liemenes.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu taisylėse parašyta "ryškios spalvos liemenė", reiškia reikia ja naudotis. Jeigu bus užrašyta "šviesą atspindintis drabužis (atspindinčios medžiagos plotas ne mažiau kaip Xkv.cm)", tada bus galima važinėtis su tais drabužiais be liemenės. Viskas yra paprasta.
    Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai. Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.

    Komentuoti:

Working...
X