Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.
    Nuo Pramonės pr. apsaugoti, bet neapsaugoti nuo Partizanų g., o Partizanų g., sakyčiau, per dideli srautai neapsaugotiems posūkiams.
    Muravos sankryžoje, Pramonės ir Šiaurės pr. sukantys į kairę srautai neapsaugoti. Apsaugoti tik nuo Savanorių pr.
    Likusios sankryžos apsaugotos iš visų pusių, pvz. Draugystės g.
    Net trys sankryžos yra žiedai. Dainavos rajone labai daug sovietinių žiedinių sankryžų.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

    Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.
    Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.
    Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

    Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.
    Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.
    Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Teisybė, bet dėl rekonstrukcijų Kaune aš apskritai šiemet siūlyčiau iš Vilniaus link Lenkijos važiuoti per Lazdijus.
    Gryna teisybė, jokio kito varianto dar ilgam nematyt. Nes kai baigs tą viaduką, greičiausiai imsis Amalių pervažos, arba dar kokį viaduką suras, nes taip jau >2 metai vis po vieną viaduką tvarko ir pietinis aplinkelis uždarytas....

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.
    Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.
    Teisybė, bet dėl rekonstrukcijų Kaune aš apskritai šiemet siūlyčiau iš Vilniaus link Lenkijos važiuoti per Lazdijus.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O tai važiuojant iš Vilniaus Ateities pl. via Balticą galima dabar pasiekti?
    Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Velniava čia bus su ta rekonstrukcija, ir dar pietinio aplinkelio viaduką uždarė desertui, kad užsi...tume...
    O tai važiuojant iš Vilniaus Ateities pl. via Balticą galima dabar pasiekti?

    Komentuoti:


  • flexterful
    replied
    Šiandien sujudimas prie Amalių pervažos, daug skirtingų tarnybų.
    Ateities pl. nuo tos vietos pradėtas juostų ženklinimas.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė flexterful Rodyti pranešimą
    Ryte buvo ardomi bėgiai virš būsimos pesčiųjų perėjos.
    Sudėjo atgal viską.

    Komentuoti:


  • flexterful
    replied
    Ryte buvo ardomi bėgiai virš būsimos pesčiųjų perėjos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Piligrimas Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    galbūt žinote kur būtų galima peržvelgti rekonstrukcijos projektą nuo Palemono g. iki A1? Labai domina kaip bus išspręsti Ateities plento susikirtimai su Taikos pr., Apaščios ir Verknės gatvėmis.
    Per šiuos metus bus šiek tiek praplatinta esama gatvė ir sutvarkoma aplinkinė smulki infrastruktūra: šaligatviai, etc. Jokių sudėtingų projektų kaip skirtingų lygių sankryžos, kaip suprantu, nebus įgyvendinama.

    Taikos ir Apasčios gatves ateityje apjungs dobilo formos sankryža. Verknės g. tiesiog atsirems į aplinkkelį.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • Piligrimas
    replied
    Sveiki,
    galbūt žinote kur būtų galima peržvelgti rekonstrukcijos projektą nuo Palemono g. iki A1? Labai domina kaip bus išspręsti Ateities plento susikirtimai su Taikos pr., Apaščios ir Verknės gatvėmis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos trys eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturios eismo juostos.
    Kelias ateityje visas aplinkkelis turėtų būti 2+2, tačiau šiuo metu bus apsiribota 2+1 tam tikrose vietose. Ateities pl. atkarpa, kuri netaps aplinkkeliu (tarp pervažos ir Palemono g.), taps ne 2+2, kaip buvo minėta forume, o 2+1.

    „Pirmadienį ryte pradėti pasiruošimo darbai. Statome įspėjamuosius ženklus, organizuojame techniką. Mūsų tikslas iki metų pabaigos pakloti naują asfalto sluoksnį. Mažesnius darbus, kurie neturės įtakos eismui, užbaigsime kitų metų pavasarį“, – teigė bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius Vitalijus Popovas.
    Darbai tęsis iki kitų metų pavasario.

    Įves eismo apribojimus

    Suremontuota bus ne tik važiuojamoji dalis, tačiau ir įvažiavimų dangos, taip pat šalia gatvės esantys pėsčiųjų takai, keleivių laukimo aikštelės, išvalyti esami grioviai ir pralaidos. Autobusų stotelėse keleivių laukimo aikštelės bus išklotos trinkelėmis

    „Vykdant numatytus kelio remonto darbus, Ateities plente eismas pilnai uždaromas nebus, tačiau tam tikri eismo pokyčiai numatyti. Transporto priemonių, išskyrus maršrutinį transportą, laikinas nukreipimas numatoma ruože nuo Palemono gatvės iki Taikos prospekto. Remonto darbai vyks etapais, todėl laikinai bus uždaroma viena eismo juosta, o eismas vyks tam tikromis eismo reguliavimo priemonėmis keičiant važiavimo kryptis. Suprantame, jog kol vyks Ateities plento remonto darbai, nepatogumų išvengti bus sunku. Todėl jei tik yra kita maršruto alternatyva, vairuotojams rekomenduotume šią gatvę remonto metu aplenkti“, – sakė V. Popovas.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Įsibėgėja Kauno pietrytinio aplinkkelio projektas: pradėjo Ateities plento rekonstrukciją

    Komentuoti:


  • simsim
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Atsiprašau, kad ne visai į temą ir tenka kalbėti apie citavimo bei antraščių pateikimo higieną.
    Kilometrinės antraštės įkėlimas be jokios informacijos yra nepagarba skaitytojų laikui.
    Užtektų vien:
    - šaltinio (Kauno m. savivaldybė), datos
    + tos antraštės dalies kuri susijusi su tema apie KK139
    + ir tiesioginės nuorodos.
    Jei ten kas nors yra svarbaus, nepakenktų ir citata.
    ačiū už mandagią pastabą į kurią norėčiau atsakyti. Pastebėjau, kas Kaunu miesto ir infrastruktūros skiltyse įrašų būna vos keli per dieną, kai pvz Vilniuje jų net ir keli šimtai per dieną randasi. Tai jeigu ponas dar skalpuosi kiekvieną, kas nepatingi įkelti nuotrauką ar nuorodą savo pedantiškais pamokymais kaip ir ką rašyti tai neliks ir tų kelių.

    Kadangi straipsnio pavadinimas buvo apie kebabines tai pacitavau kitą straipsnio vietą, o skaitytojai ne durniai atsivers ir paskaitys plačiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė simsim Rodyti pranešimą
    Kauno miesto savivaldybė antradienį savo „Facebook“ paskyroje pasidalino artimiausiais gatvių remonto darbų planais. Tarp jų – Apasčios gatvės remontas ir Ateities plento rekonstrukcija,

    Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/06/0...#ixzz5Hluws1dr
    Atsiprašau, kad ne visai į temą ir tenka kalbėti apie citavimo bei antraščių pateikimo higieną.
    Kilometrinės antraštės įkėlimas be jokios informacijos yra nepagarba skaitytojų laikui.
    Užtektų vien:
    - šaltinio (Kauno m. savivaldybė), datos
    + tos antraštės dalies kuri susijusi su tema apie KK139
    + ir tiesioginės nuorodos.
    Jei ten kas nors yra svarbaus, nepakenktų ir citata.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Ar čia tik man vienam atrodo, kad gatvė ne Apasčios, bet Apaščios?

    Komentuoti:

Working...
X