Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasivažinėjau po Klaipėdą ir kaip nevietiniam (kuris nežino konteksto ir kai kurias vietas mato išvis pirmą kartą) kilo pakankamai daug klausimų "kodėl?", tai nusprendžiau paklausiti apie porą labiausiai keistų vietų, kur problemų sprendimai jau egzistuoja, bet buvo nuspręsta jų atsisakyti:

    Kaip tokie dideli rajonai gali turėti tik vieną įvažiavimą (dar ir darant lanką) ir kodėl trumpesni egzistuojantys keliai yra uždaryti?

    Click image for larger version

Name:	Žaliasis slėnis.PNG
Views:	198
Size:	1,43 MB
ID:	2222028

    Click image for larger version

Name:	Kretingos.PNG
Views:	198
Size:	2,06 MB
ID:	2222029

    Tiksliai žinau kad Aukštakiemių atveju pravažiavimas buvo naudojamas daug metų, paskui žvyrkelį uždarė normalaus kelio klojimui (kurio pastatė tik dalį) ir taip niekad ir neatidarė. Dabar gi ten išvis nėra aišku kas būtent uždarė tą kelią, nes uždarytas jis vis skirtingais dalykais, tai laisvai kilnojamais ženkalais, tai kažkokių senu sunkvežimiu, tai dar kuo nors.

    Na o Kretingos gatvės mikrorajono atveju išvis yra nutiesta normali gatvė ir sprendžiant iš ženklų panašu, kad anksčiau ji buvo atvira ir naudojama, o paskui kažkam (spėju universitetui) šovė pasistatyt šlagbaumą:

    Click image for larger version  Name:	Gatvė.PNG Views:	108 Size:	1,15 MB ID:	2222003

    Stebina, kad Klaipėdos valdžios autodegradai visokiais būdais bando skatinti automobilizaciją, siūlo visokias beprasmiškas ir niekam nereikalingas nesąmones kaip Karoso gatvės sujungimą per Mažvydo alėją, bet vietose kur yra labai lengva stipriai pagerinti esamą situaciją ir iš esmės net nereikia jokių investicijų, nedaro nieko.
    Paskutinis taisė ttttt; 2025.09.25, 19:51.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
      Pasivažinėjau po Klaipėdą ir kaip nevietiniam (kuris nežino konteksto ir kai kurias vietas mato išvis pirmą kartą) kilo pakankamai daug klausimų "kodėl?", tai nusprendžiau paklausiti apie porą labiausiai keistų vietų, kur problemų sprendimai jau egzistuoja, bet buvo nuspręsta jų atsisakyti:

      Kaip tokie dideli rajonai gali turėti tik vieną įvažiavimą (dar ir darant lanką) ir kodėl trumpesni egzistuojantys keliai yra uždaryti?





      Tiksliai žinau kad Aukštakiemių atveju pravažiavimas buvo naudojamas daug metų, paskui žvyrkelį uždarė normalaus kelio klojimui (kurio pastatė tik dalį) ir taip niekad ir neatidarė. Dabar gi ten išvis nėra aišku kas būtent uždarė tą kelią, nes uždarytas jis vis skirtingais dalykais, tai laisvai kilnojamais ženkalais, tai kažkokių senu sunkvežimiu, tai dar kuo nors.

      Na o Kretingos gatvės mikrorajono atveju išvis yra nutiesta normali gatvė ir sprendžiant iš ženklų panašu, kad anksčiau ji buvo atvira ir naudojama, o paskui kažkam (spėju universitetui) šovė pasistatyt šlagbaumą:


      Stebina, kad Klaipėdos valdžios autodegradai visokiais būdais bando skatinti automobilizaciją, siūlo visokias beprasmiškas ir niekam nereikalingas nesąmones kaip Karoso gatvės sujungimą per Mažvydo alėją, bet vietose kur yra labai lengva stipriai pagerinti esamą situaciją ir iš esmės net nereikia jokių investicijų, nedaro nieko.
      Neveikia dalis nuotraukų.

      Žaliasis slėnis priklauso Klaipėdos rajonui. Vėjo g. gyventojai pasiskundė dėl tranzitinio eismo ir išvažiavimas iš Žaliojo slėnio buvo uždarytas.
      https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zdo-kameromis/

      Klaipėdos universitetas panašu taip pat nenori turėti tranzitinio eismo per savo teritoriją. Dėl to ir uždarė išvažiavimą ( kurį spėju pats universitetas ir nusitiesė) iš Kretingos gatvės.

      Beje su užtvertų pravažiavimų yra ir daugiau. Pavyzdžiui išvažiavimas pietinio aplinkelio vietoje.
      https://maps.app.goo.gl/yo6HeLMM45tiv5zMA?g_st=ac

      Užsigrobta Skautų gatvė.
      https://www.atviraklaipeda.lt/2024/1...tempiama-guma/

      Comment


        Klaipėdoj išties tragiškai bloga situacija, bet kai ten net nuleisti bortai prie perėjų dar neišrasti, tai nelabai apie kažkokį rimtesnį miesto humanizavimą galima kalbėti. Iš dalies gaila, nes miestas atrodytų pagal savo lokaciją turi milžinišką potencialą būti gera vieta gyventi. Bet yra kita medalio pusė, kai tiek gyventojų, tiek valdžios didžioji dalis yra automarozai, tai juos tokia situacija pilnai tenkina.

        Comment


          Parašė rmss Rodyti pranešimą
          Klaipėdoj išties tragiškai bloga situacija, bet kai ten net nuleisti bortai prie perėjų dar neišrasti, tai nelabai apie kažkokį rimtesnį miesto humanizavimą galima kalbėti. Iš dalies gaila, nes miestas atrodytų pagal savo lokaciją turi milžinišką potencialą būti gera vieta gyventi. Bet yra kita medalio pusė, kai tiek gyventojų, tiek valdžios didžioji dalis yra automarozai, tai juos tokia situacija pilnai tenkina.
          Situacija seniau buvo labai prasta, bet dabar taisosi, atsiranda daugiau humanizuotų gatvių ir vakarietiško standarto dviračių takų kaip pvz. čia:
          https://www.google.com/maps/@55.6961...oASAFQAw%3D%3D
          Net iš visokių priemiesčių kaip Tauralaukis, Giruliai ar Slengiai gali per keliolika minučių dviračių takais (nevažiuojant gatve ar per bordiūrus) iki miesto centro nuvažiuoti, ko Vilniuje ar Kaune nelabai išeitų. Šiaip Klaipėda dviračių infrastruktūrai labai tinkama, nes miestas priešingai nei Vilnius ar Kaunas, visiškai plokščias ir labai kompaktiškas.
          Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.25, 16:53.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Situacija seniau buvo labai prasta, bet dabar taisosi, atsiranda daugiau humanizuotų gatvių ir vakarietiško standarto dviračių takų kaip pvz. čia:
            https://www.google.com/maps/@55.6961...oASAFQAw%3D%3D
            Net iš visokių priemiesčių kaip Tauralaukis, Giruliai ar Slengiai gali per keliolika minučių dviračių takais (nevažiuojant gatve ar per bordiūrus) iki miesto centro nuvažiuoti, ko Vilniuje ar Kaune nelabai išeitų. Šiaip Klaipėda dviračių infrastruktūrai labai tinkama, nes miestas priešingai nei Vilnius ar Kaunas, visiškai plokščias ir labai kompaktiškas.
            Jau įsivaizduoju kaip “naujieji vilniečiai” (prijungtas Vilniaus ir Trakų rajonas pagal Vilniaus Vyr. Architektorės pasiūlymą). Važiuoja iš Pabradės/Švenčionėlių/Rudiškių į Vilnių dviračiais.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

              Neveikia dalis nuotraukų.

              Žaliasis slėnis priklauso Klaipėdos rajonui. Vėjo g. gyventojai pasiskundė dėl tranzitinio eismo ir išvažiavimas iš Žaliojo slėnio buvo uždarytas.
              https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...zdo-kameromis/

              Klaipėdos universitetas panašu taip pat nenori turėti tranzitinio eismo per savo teritoriją. Dėl to ir uždarė išvažiavimą ( kurį spėju pats universitetas ir nusitiesė) iš Kretingos gatvės.

              Beje su užtvertų pravažiavimų yra ir daugiau. Pavyzdžiui išvažiavimas pietinio aplinkelio vietoje.
              https://maps.app.goo.gl/yo6HeLMM45tiv5zMA?g_st=ac

              Užsigrobta Skautų gatvė.
              https://www.atviraklaipeda.lt/2024/1...tempiama-guma/
              Man rodė, bet įkėliau iš naujo.

              Na tai čia aišku, kad uždarė nes kažkam kažkas nepatiko, bet tam ir yra savivaldybė, kuri turi tartis ir atstovauti gyventojų interesus. Į Kretingos gatvės rajoną buvau užsukęs piko metu, teko stovėti kamštyje apie 15-20 minučių 300-400 metrų atkarpoje, jau nekalbant apie papildomą atstumą, kurį kiekvieną dieną to rajono gyventojai privalo nuvažiuoti per dirbtinai sukurtą lanką. Juolab susitarti reikia su valstybine įstaiga, o ne kažkokiu privatininku, ir universitetui nuo šito eismo absoliučiai jokių problemų nebūtų, nes tas eismas eitų per gatvę apsuptą pustuščio parkingo.

              Kalbant apie tą slėnį, tai ten išvis komiška situacija, nes dėl kažkieno skundo visi rajono gyventojai turi kiekvieną dieną važiuoti papildomus 3km jeigu važiuoja iš miesto per Liepojos gatvę, o jeigu iš Klaipėdos pusės per Palangos plentą, tai išvis 9km, nes artimiausias apsisukimas tik prie Kalotės. Na juk buvo galima tarkim padaryti šlagbaumus, kad keliu naudotųsi tik rajono gyventojai, padaryti gerai apgalvotą vienpusį eismą tose gatvelėse, kad minimalizuoti tranzitinį eismą... Bet ne, kam to reikia, važiuokit papildomus tūkstančius km per metus...

              Comment

              Working...
              X