Pasivažinėjau po Klaipėdą ir kaip nevietiniam (kuris nežino konteksto ir kai kurias vietas mato išvis pirmą kartą) kilo pakankamai daug klausimų "kodėl?", tai nusprendžiau paklausiti apie porą labiausiai keistų vietų, kur problemų sprendimai jau egzistuoja, bet buvo nuspręsta jų atsisakyti:
Kaip tokie dideli rajonai gali turėti tik vieną įvažiavimą (dar ir darant lanką) ir kodėl trumpesni egzistuojantys keliai yra uždaryti?


Tiksliai žinau kad Aukštakiemių atveju pravažiavimas buvo naudojamas daug metų, paskui žvyrkelį uždarė normalaus kelio klojimui (kurio pastatė tik dalį) ir taip niekad ir neatidarė. Dabar gi ten išvis nėra aišku kas būtent uždarė tą kelią, nes uždarytas jis vis skirtingais dalykais, tai laisvai kilnojamais ženkalais, tai kažkokių senu sunkvežimiu, tai dar kuo nors.
Na o Kretingos gatvės mikrorajono atveju išvis yra nutiesta normali gatvė ir sprendžiant iš ženklų panašu, kad anksčiau ji buvo atvira ir naudojama, o paskui kažkam (spėju universitetui) šovė pasistatyt šlagbaumą:

Stebina, kad Klaipėdos valdžios autodegradai visokiais būdais bando skatinti automobilizaciją, siūlo visokias beprasmiškas ir niekam nereikalingas nesąmones kaip Karoso gatvės sujungimą per Mažvydo alėją, bet vietose kur yra labai lengva stipriai pagerinti esamą situaciją ir iš esmės net nereikia jokių investicijų, nedaro nieko.
Kaip tokie dideli rajonai gali turėti tik vieną įvažiavimą (dar ir darant lanką) ir kodėl trumpesni egzistuojantys keliai yra uždaryti?
Tiksliai žinau kad Aukštakiemių atveju pravažiavimas buvo naudojamas daug metų, paskui žvyrkelį uždarė normalaus kelio klojimui (kurio pastatė tik dalį) ir taip niekad ir neatidarė. Dabar gi ten išvis nėra aišku kas būtent uždarė tą kelią, nes uždarytas jis vis skirtingais dalykais, tai laisvai kilnojamais ženkalais, tai kažkokių senu sunkvežimiu, tai dar kuo nors.
Na o Kretingos gatvės mikrorajono atveju išvis yra nutiesta normali gatvė ir sprendžiant iš ženklų panašu, kad anksčiau ji buvo atvira ir naudojama, o paskui kažkam (spėju universitetui) šovė pasistatyt šlagbaumą:
Stebina, kad Klaipėdos valdžios autodegradai visokiais būdais bando skatinti automobilizaciją, siūlo visokias beprasmiškas ir niekam nereikalingas nesąmones kaip Karoso gatvės sujungimą per Mažvydo alėją, bet vietose kur yra labai lengva stipriai pagerinti esamą situaciją ir iš esmės net nereikia jokių investicijų, nedaro nieko.
Comment