Parašė nepolitikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe informacijos kiekis yra problema. Na išvažiavimai iš greitkelių pas mus nenumeruojami, bet bendrai informacijos pakanka. Problema yra sistemos nebuvimas - ta informacija yra pateikiama skirtingais būdais, skirtingose vietose, nenuosekliai ir išdraikytai. Pavyzdžiai:
(..)
10) paprastai kryptys įvardinamos vardininko linksniu - bet ne visada (pvz. Vilniuje Ukmergės ir Geležinio Vilko sankryžoje yra ženklų, kuriuose parašyta "Į Rygą", "Į Šeškinę" ir pan.)
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Parašė digital Rodyti pranešimąGalbūt nereikėtų rašyti vien didžiosiomis raidėmis? Užtektų pirmos didžiosios.
pavadinimai turi būti rašomi didžiosiomis raidėmis, o kiti žodžiai (gatvė, aikštė, rezervatas, muziejus ir t. t.) – mažosiomis."
Parašė oranger Rodyti pranešimąAtvaizdas
Blogai čia.
Arba reikia mažinti šriftą, arba didinti tokių rodyklių plotą.
Labai jau prigrūsta pavadinimų. Na, Šiauliai aišku tiesiai, o Riga kur? Tada jau reikia rašyti Ryga / Riga ir palikti laisvą eilutė tarp šio užrašo ir Kauno.Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.18, 22:09.
Comment
-
Diskusija apie kelių ženklinimą iškelta iš temos [A1] Greitkelis Vilnius - Kaunas.
Reikalui esant bus papildyta ir iš kitų temų
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpagal diskusijos eigą matau, kad susisiekimo ministerija turi imtis didelio bet valstybei naudingo darbo:
jungtinio kelių standarto kūrimo.
nežinau ar ministras skaito ką mes čia rašome, todėl pabandykim kiekvienas savo galimybių ribose jam šią žinią perduoti
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.30, 09:30.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąMes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąYra tokių šalių, kur tai labai puikiai sutvarkyta (pvz., Vokietija). Belieka tik pasimokyti iš tokių ir perimti jų patirtį. Mes savo dviračio tobulo neišrasime, nes per daug kūrėjų jau išvažiavo iš LT...
o viskas vienoje knygoje tikrai būtų patogu ir kelininkams ir savivaldybių klerkams.
be to nepaliktų vietos saviveiklai (pvz.kiekviename rajone skirtingi "gulintys policininkai")
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąMatyt, tas ženklas nuo sovietmečio pabaigos laikų kabo. Dabar tokios nesąmonės nebedaromos. .
į MARIJAMPOLĘKAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKeliose temose ankščiau vyko diskusija apie bendrą ženklinimo tvarką bei bendrą vaizdą. Noriu pasakyti, kad lietuviai patobulėjo (Jakų žiedas):
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąKeliose temose ankščiau vyko diskusija apie bendrą ženklinimo tvarką bei bendrą vaizdą. Noriu pasakyti, kad lietuviai patobulėjo (Jakų žiedas):
Atvaizdas
Pagal prioritetą, aišku, svarbiausia kryptis į Dovilus.
Kokioj Prancūzijoj priemiesčio gyvenvietė būtų žymima baltame fone.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąGnoss įdėtoje nuotraukoje tai ant krypčių ženklo pasigendu automagistralės ženklo prie krypties Kaunas.
Čia mano pasiūlymo iliustracija
Atvaizdas
Parašė Romas Rodyti pranešimąNesurašyti kelių numeriai prie krypčių.
Pagal prioritetą, aišku, svarbiausia kryptis į Dovilus.
Kokioj Prancūzijoj priemiesčio gyvenvietė būtų žymima baltame fone.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokio ženklo atsiradimas aišku sveikintinas, bet matosi, kad padaryta "iš bėdos". Ty. viskas sugrūsta, nėra gero estetinio vaizdo ir aiškumo. Pritariu, kad Dovilai tikrai ne esminė kryptis ir nederėtu jai būti pačiame viršuje.
Bet šiaip Kelių direkcija tikrai atnaujina ženklus. Kauno apvažiavime ties nuvažiavimais į Jonavos gatvę pastatyti nauji ženklai. Vievyje link Vilniaus pakeistas ženklas, nurodantis kryptį link Trakų į daug didesnį ir jau taip nesugrūsta (gal turit kas seną šio ženklo foto).
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąMane tas ženklas šiek tiek klaidina. Nelabai suprantu, kur galima važiuoti iš antros juostos. Ar ji galioja visoms kryptims, ar tik kažkuriai...
Comment
-
Lietuvoje yra du geri dalykai, kurių beveik nėra svetur:
- dvipusiai kilometriniai ženklai (daugumoje šalių jie nurodo atstumus tik nuo pradinio punkto, o ne nuo galutini)
- užrašas apie kitą gyvenvietę, kai išvažiuoji iš gyvenvietės
Vienas pastebėjimas dėl pastarojo ženklo
- Savotiškai atrodo važiuojant A9 link Šiaulių - išvažiavus iš Dambavos užrašas "Karčemos 19". Tos Karčemos - Radviliškio priemiestis, kur ribojamas greitis. Juk rimtesnis punktas yra Šeduvos kryžkelė su posūkiu į Kėdainius - Kauną. Bent žinotum, kiek liko normalaus kelio (nuo Šeduvos iki pat Šiaulių kol kas kelias be ryšio) arba kada reikės pasukti.
- Ta pati nesąmonė kelyje A10. Už kažkurios gyvenvietės (lyg ir Pumpėnų) užrašas informuoja apie mūsų laukiančius Talkonius ar Talačkonius. Bet nėra nuorodos, kiek kilometrų liko iki Pasvalio.
Gaunasi labai savotiškai - kai kelias aplenkia miestą, dingsta informacija apie atstumą iki jo.
Comment
-
Jau anksčiau minėjau, kad Lietuvos magistralinių ir krašto kelių kelių rodyklių užrašus reguliuoja 2007 m. patvirtintos Valstybinės reikšmės kelių maršrutinio orientavimo taisyklės . Pagrindinis trūkumas - kai kur neatsižvelgta į situaciją, nurodomas tik to kelio gale esantis punktas, o ne tikrasis daugeliui keliautojų reikalingas punktas,
- Pvz. Vilniuje yra kelios nenuoseklios nuorodos į Varšuvą, bet keliose tokių nėra -jei nutarta, kad A4 kelias yra į Gardiną (nors ten esant vizoms važiuoja 5 proc.), tai nėra ko rūpintis tais, kas važiuojai iki lenkų sienos (tokių gal 95 proc., beskaitant eismo Lietuvos viduje) - tas nenumatyta Maršrutinio orientavimosi taisyklėse.
- Nors dar lenkų pusėje yra užrašas su lietuvišku vietovardžiu "Vilnius", bet pervažiavus Lietuvos sieną Lazdijuose mirga nuo užrašų su Seirijais, Krosna, Kučiūnais ir Alytumi, bet nėra jokių nuorodų į Vilnių.
Maloni išimtis yra Via Baltica, kur yra užrašai Ryga/Rīga ir Varšuva / Warszawa ir kai kurie magistraliniai keliai.
Radau nuotrauką iš Jonavos.
Kiek žmonių važiuoja iš Jonavos į Elektrėnus? (ačiū, kad dar neužrašė "Mijaugonys" - būtų tikslesni)
Kas trukdo užrašyti nuorodą ir į Vilnių?
Kitas kraštutinumas, kai koks nors svarbus punktas neįrašytas į tas Maršrutinio orientavimo taisykles - tik neseniai ties Raseiniais atsirado ruda nuoroda į Šiluvą, kurios anksčiau nebuvo leidžiama statyti.
Tos taisyklės nereglamentuoja sankirtų su vietiniais keliais (gal yra kokios vidinės Kelių direkcijos instrukcijos).
Mane labai nustebino, kai vieną dieną autostradoje A1 prie Žiežmarių viaduko išnyko užrašas "Alytus", o liko tik "Žiežmariai". Jei uždarė posūkį į Žiežmarius, tai galėjo papildyti, o ne pakeisti užrašą.
Foto 2008
Video 2010
Parašė JohnPaskutinis taisė Romas; 2010.12.11, 14:43.
Comment
Comment