Parašė oranger
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir klausiu - kaip? Gatvėse stabdyti vairuotojus ir rodyti jiems ženklų pavyzdžius? Ar praeinant techninę apžiūrą? Abiem atvejais manau tave vairuotojai pasiųs.Parašė oranger Rodyti pranešimąO kodėl ne, jei tai daroma vairuotojų patogumui? Ar tai daroma tik specialistams, turintiems kažkokių mistinių žinių?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galima tiesiog internete sukurti apklausą, palyginimui pateikti įvairių ženklų pavyzdžių. Tarkim tokią apklausą patalpinti susisiekimo ministerijos arba kelių direkcijos puslapyje, nebūtina gatvėje vairuotojų trukdyti, kai yra kitų informacijos apsikeitimo priemonių. Be to, yra ženklų skirtų visiems eismo dalyviams, kai kurie išskirtinai pėstiesiems, todėl nebūtina išskirtinai vairuotojų teirautis.Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir klausiu - kaip? Gatvėse stabdyti vairuotojus ir rodyti jiems ženklų pavyzdžius? Ar praeinant techninę apžiūrą? Abiem atvejais manau tave vairuotojai pasiųs.
 
 Prie tokios apklausos "prikabinus" ir formą skirtą pasiūlymams, įmanoma ir nemažai gerų pasiūlymų/pastabų sulaukti.Paskutinis taisė sleader; 2011.01.19, 19:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelių ženklus turi projektuoti eismo specialistai, įvertinę jų matomumą, suprantamumą ir t.t.. Neįsivaizduoju visuomenės apklausos "Kaip turi atrodyti kelio ženklai".Parašė sleader Rodyti pranešimąGalima tiesiog internete sukurti apklausą, palyginimui pateikti įvairių ženklų pavyzdžių. Tarkim tokią apklausą patalpinti susisiekimo ministerijos arba kelių direkcijos puslapyje, nebūtina gatvėje vairuotojų trukdyti, kai yra kitų informacijos apsikeitimo priemonių. Be to, yra ženklų skirtų visiems eismo dalyviams, kai kurie išskirtinai pėstiesiems, todėl nebūtina išskirtinai vairuotojų teirautis.
 
 Prie tokios apklausos "prikabinus" ir formą skirtą pasiūlymams, įmanoma ir nemažai gerų pasiūlymų/pastabų sulaukti.
 
 Pasikartosiu. Šiuo metu Susisiekimo ministerija laukia KET keitimo pasiūlymų iš visuomenės (tokia proga pasitaiko ne dažnai). Teikite savo pastabas, nes KET keitimai apima ir kelio ženklus (pvz.: dėl šviesoforų aš jau pateikiau).
 
 http://www.transp.lt/lt/veikla/ket_pakeitimaiPaskutinis taisė dsanto; 2011.01.19, 19:48.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad ir taip jau labai daug dėmesio baltarusių miestams, pusė net iš nurodytų.Parašė blitz Rodyti pranešimąO kodėl Gardinas parašytas tik lietuviškai? Ar nėra tam kažkokių standartų/reikalavimų?
 Gal paklausk geriau, kodėl "CENTRAS" ne dubliuotas lenkiškai?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar galiojančiame standarte LST 1405:1995 nėra jokių reikalavimų. Naujose taisyklėse KVŽT 10, kurios užstrigo biurokratų stalčiuose, rašoma:Parašė blitz Rodyti pranešimąO kodėl Gardinas parašytas tik lietuviškai? Ar nėra tam kažkokių standartų/reikalavimų?
 
 Kelių, kurie kerta valstybinę sieną, informaciniuose ženkluose nurodomas kitos
 valstybės administracinio vieneto centro pavadinimas rašomas lietuviu kalba, o šalia, atskyrus įžambiuoju brūkšniu, ar kitoje eilutėje – Valstybinės lietuvių kalbos komisijos suderinta originalia (ar transliteruota) užsienio vietovardžio forma. Taip pat nurodomas ir valstybės, kurioje yra šis administracinis vienetas, skiriamasis ženklas.
 
 Taip kad originalo kalba miestas rašomas tik keliuose, kurie kerta sieną.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savaitgalį dar kartą įsitikinau, kad ženklinimo vientisumo dar ilgai teks laukti:
 pravažiavęs aplink Kauną mačiau tokius variantus (gaila neturėjau laiko nufotografuoti): Po riboženklio KAUNAS (važiuojant nuo Vilniaus) matome rodyklė KAUNAS 11 mėlyname fone, nors visai netoli jos jau PETRAŠIŪNAI baltame fone. Tada eina rodyklė CENTRAS baltame fone (nauja), tačiau jau netoli Megos parašyta - KAUNO CENTRAS.
 Ir jau Vilijampolėje prie atšakos į Jurbarką visiškai kitokią - KAUNO centras mėlyname fone.
 Nėra bendros sistemos.
 Apie Vilnių jau nekalbu: jei Grigiškės jau yra Vilnius, tai kodėl rodyklės VILNIUS baltame fone nematome prieš Grigiškes? O jei yra rodyklė GRIGIŠKĖS baltame fone, kodėl nėra tokios pat NAUJOJI VILNIA ar NAUJININKAI ?Paskutinis taisė oranger; 2011.02.08, 16:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mėlyno fono ženklas reiškia, kad kelias bus ne gyvenvietėje, t.y. tame kelyje negalios gyvenvietės greičio, parkavimo ir kitokie nustatymai. Ar šiuo atveju tai atitinka tiesą, kyla abejonių.Parašė oranger Rodyti pranešimąSavaitgalį dar kartą įsitikinau, kad ženklinimo vientisumo dar ilgai teks laukti:
 pravažiavęs aplink Kauną mačiau tokius variantus (gaila neturėjau laiko nufotografuoti): Po riboženklio KAUNAS (važiuojant nuo Vilniaus) matome rodyklė KAUNAS 11 mėlyname fone, nors visai netoli jos jau PETRAŠIŪNAI baltame fone. Tada eina rodyklė CENTRAS baltame fone (nauja), tačiau jau netoli Megos parašyta - KAUNO CENTRAS.
 Ir jau Vilijampolėje prie atšakos į Jurbarką visiškai kitokią - KAUNO centras mėlyname fone.
 Nėra bendros sistemos.
 Apie Vilnių jau nekalbu: jei Grigiškės jau yra Vilnius, tai kodėl rodyklės VILNIUS baltame fone nematome prieš Grigiškes? O jei yra rodyklė GRIGIŠKĖS baltame fone, kodėl nėra tokios pat NAUJOJI VILNIA ar NAUJININKAI ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anglai ir vokiečiai darė išsamias studijas ir daug investicijų dėjo į kelio ženklinimo dizainą ir šriftą. Jie pagamino humanistinius, akiai malonius šriftus:Parašė Carnifex Rodyti pranešimąGerbiamieji, nustokite rietis, pradėkite diskutuoti. Va kažkam kilo klausimas, kodėl žodžiai ne visomis didžiosiomis rašytini, ir buvo pateiktas puikus argumentas, jog silpnesnio regėjimo žmonės tada gali atpažinti žodį ne pagal atskiras raides, o tiesiog pagal žodžio formą. Negi negalima panašiame lygyje pagrįsti, kodėl linijos turi būti storesnės, rodyklės riebesnės ar kitaip išlenktos? Nepamirškite, kad „akivaizdu“ ir „aš daugiau Lietuvai padariau“ nėra argumentas.
 http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_%28typeface%29
 http://en.wikipedia.org/wiki/DIN_1451
 
 Lenkiškas ženklų šriftas -- senesnės epochos, kai kelio ženklus paišė inžinieriai, o ne dizaineriai, palikimas. Ten figūruoja skrėstuvo ir liniuotės geometrija, nustatytos proporcijos.
 
 http://en.wikipedia.org/wiki/Drogowskaz
 
 O mes... Tiek šriftas, tiek ženklų stilius didžiąja dalimi paveldėtas iš TSRS: štai dabartinis rusų GOST R 52290.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip vokiečių DIN1451 šriftas atsirado kaip Reichsbahn'o vidinio naudojimo šriftas. Reikalavimas jam buvo paprastas - visi ženklai nubraižomi liniuotes ir skriestuvo pagalba, kad bele koks geležinkelietis galėtų išsipjauti trafaretą ir dažais paišyt užrašus ant vagonų ir pan. It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujų kelių ženklinimas Lietuvoje jau projektuojamas su absurdo elementais
 
 Tiesiamas naujas kelias nuo Alytaus Tūkstantmečio tilto
  
 
 Visur, išskyrus vieną sankryžą, yra numatytos nuorodos tik į Pivašiūnus.
 Nė vienos nuorodos į Vilnių ir tik dabartinėje Pivašiūnų gatvėje numatyta sankryža į Kauną 
 
 Žiedinė sankryža 1,47 km
  
 
 "T" formos sankryža 1,1 km
  
 
 Žiedinė sankryža 0,0 km
  
 Planai - iš viešojo pirkimo dokumentų: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kelio ženklą prie Jakų žiedo slepia stotelė
  
 http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...stotele-342999lvydas Katkauskas, Klaipėdos kelių policijos biuro viršininkas
 
 Nusiskundimų dėl šio ženklo nesu gavęs. Vienas vairuotojas skundėsi, kad žibintai per daug į akis šviečia. Šimtui vairuotojui nešviečia, o jam šviečia. Vadinasi, kažkas negerai tam vairuotojui. Ženklai prie Jakų žiedo sustatyti pagal reikalavimus. Viskas matyti. Niekas ten nieko neužstoja. Vairuotojas turi stebėti visą aplinką. Nuvažiuosime pasižiūrėti šio ženklo. Jei jį iš tikro užstoja stotelė, paprašysime įrengti laikinai dar vieną.
 
 Kol šitas veikėjas rūpinsis eismo reikalais, tai tikrai nieko gero nebus. Elementarios logikos jei nėra galvelėje. Apie tai galima spręsti ne vien pagal pacituotą pasisakymą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Valstybinės reikšmės kelių kryptis nustato Valstybinės reikšmės kelių maršrutinio orientavimo taisyklės KMOT 07 (smulkiau - 1-me šios temos psl.).
 Tačiau neaišku, kodėl nėra nuorodų į didmiesčius.
 Be to, išasfaltavus žvyrkelius atsirado naujos trasos.
 
 Pvz.,
 - Išvažiavus iš Vilniaus nuorodos į Alytų pasitinka A4 kelyje tik ties N.Valkininkais, o A16 kelyje - tik ties Verbyliškėmis (Jieznu).
 - Nuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
 - Išvažiuojant iš Alytaus per Juozapavičiaus tiltą 220 kelyje žiedinėje sankryžoje numatytos nuorodos tik į Pivašiūnus, bet ne į Vilnių.
 
 
 Pora pavyzdžių su nuotraukomis
 Iš Jonavos nuorodos tik į Elektrėnus, bet ne į Vilnių. Foto 2008.09
  
 
 Skemiai. 144 kelias tarp Baisogalos ir Gudžiūnų. Foto 2011.04
 Išasfaltavus kelią (išskyrus šiemet baigiamus 2 km) nuo Skėmių gaunasi tiesus kelias iš Šiaulių (Baisogalos, Grinkiškio) į Vilnių.
 Tačiau nuoroda tik į Pociūnėlius, nenurodant net Krekenavos ar Ramygalos, nekalbant apie Vilnių.
  Paskutinis taisė Romas; 2011.04.27, 23:19. Paskutinis taisė Romas; 2011.04.27, 23:19.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitoje vietoje tikėtis nuorodos į Vilnių ar į kitus tolėliau esančius miestus/miestelius tikrai nereikėtu. Kadangi tai yra rajoninės reikšmės kelias, jis dar priskiriamas prie privažiuojamųjų kelių. Taigi tokiais keliais tranzitinis eismas nenukreipiamas, o pravažiuoti gali nebent tik tie, kurie žino. Kitas reikalas jei tai būtų krašto kelias ( priskiriamas skirstomiesiems keliams). Ir tokia kelių klasifikavimo, bei paskirties apibrėžimo praktika naudojama ne tik Lietuvoje.Parašė Romas Rodyti pranešimąSkemiai. 144 kelias tarp Baisogalos ir Gudžiūnų. Foto 2011.04
 Išasfaltavus kelią (išskyrus šiemet baigiamus 2 km) nuo Skėmių gaunasi tiesus kelias iš Šiaulių (Baisogalos, Grinkiškio) į Vilnių.
 Tačiau nuoroda tik į Pociūnėlius, nenurodant net Krekenavos ar Ramygalos, nekalbant apie Vilnių.
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje mirga marga nuorodos į Baltarusijos miestus: Minską, Polocką, Gardiną, Lydą...Parašė Romas Rodyti pranešimą- Nuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
 O į Rygą tik keletas, ir tai jau faktiškai vien Ukmergės gatvėje, kuri ir taip veda į Rygą. Apie Varšuvą ir kalbos nėra O kodėl nepadaryti nuorodų į pavyzdžiui Baltstogę ar Daugpilį? O kodėl nepadaryti nuorodų į pavyzdžiui Baltstogę ar Daugpilį?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje yra keletas ženklų su nuoroda į Varšuvą, tik jie man nepasirodė saviveikliniai...Parašė Romas Rodyti pranešimąNuorodų iš Vilniaus į Varšuvą niekur nėra (bet pakanka į Gardiną), išskyrus porą saviveiklinių pačiame mieste
 [/URL]
 Comment








 
							
						




Comment