Parašė themanual
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tilto per Kuršių marias idėja
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir? Aš gavojau mes čia apie kosminius projektus diskutuojamParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Flandrijoje 6,5 mln. gyventojų, Neringoje tik 3,5 tūkst.  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Džiugu, kad tema net 2 metus išbuvo nepaliesta. Labai norisi, kad taip liktų ir toliau, bet negaliu nepasidalinti istoriniu rašiniu.
 
 Tilto į Kuršių neriją idėjos realizavimui 60 metų neužteko
 https://www.atviraklaipeda.lt/2023/0...metu-neuzteko/
  
 
 Šiuo metu tilto į Kuršių neriją statyba nėra numatyta nei Lietuvos Respublikos bendrajame plane, nei dabartiniame, 2021 m. patvirtintame Klaipėdos miesto, nei anksčiau pradėjusiame galioti Klaipėdos uosto bendrajame plane. Kaip perspektyvinis vandens kelias abiejuose planuose yra nurodoma nauja perkėla už Kiaulės nugaros salos.
 <...>
 „Keltus naudoja tik bėdniausios valstybės, o turtingos ir galvojančios apie ekologiją stato tiltus. Vokietijos miestas Fėmarnas, su kuriuo esame susigiminiavę, yra saloje, į kurią buvo nutiestas tiltas. Ir sala dėl to tik suklestėjo, niekas jos nenusiaubė. Vokiečiai juokavo, kad kol jūs diskutuosite dėl tilto, mes tunelį į Daniją jau kasim. Taip ir nutiko. Visgi viskas priklauso nuo Vyriausybės, o ne nuo Neringos ar Klaipėdos savivaldybių. Užduodu kiekvienam naujam premjerui šį klausimą, šiam prezidentui irgi uždaviau, bet Lietuvos visuomenei įdiegta, kad jei bus tiltas, nerija sugrius. Bet juk keltai dabar yra iš esmės irgi tiltas, kai yra biznis jie varo non stop. Tik kai nėra to biznio jau prašo papildomai mokėti už būtiną reisą. Reiškia tik mokestis stabdo transportą. Deja, aplinkosaugininkų tokia filosofija, jie negirdi argumentų”, – sako [Neringos] meras.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.Parašė LuDux Rodyti pranešimąIdomu, suveiktu mainai "tiltas į vidaus degimo variklių Nerijoje uždraudimą"?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Stotelių galima pristatyti. ESO nerodo kad būtų didelės tinklo apkrovos. https://www.eso.lt/lt/namams/elektra...matavimai.htmlParašė sleader Rodyti pranešimą
 O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
 2. Niekas neverčia važiuoti į Neriją tuščiu baku.
 3. Tiltas kad nedūmintų keltai ir nedrumstų žuvytėms gyvenimo.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Pravesti begini transporta.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
 2. Netrukdyti uosto pletrai.
 3. Uztikrinti geresni pasiekiamu spec. tarnybom.
 4. Pagerint apginamuma (Vis gi kaimynas tai rusija. Ir jei ji susisgribtu permest ten dalinius, tai galetume visa Neringa pamirst, kaip ir sajunginku laivus Klaipedos uoste).
 
 Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Dar viena is patraukliu opciju sian, tai tunelis is po vandeniu surinktu moduliu. Pigiau ir paparasciau, negu grezt po zeme.
 Teisingai, tramvajams tunelį, elektromobiliams tiltą.
 -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...Parašė RamasN Rodyti pranešimąApart kelių sekmadienių vasarą, kai patingėdami planuoti laiką keikiasi dėl tilto nebuvimo, visą kitą laiką norma. Neatsipirks tas tiltas, nesvaikit. Bėginį transportą į Neringą ? Tikrai ? Uosto plėtra - o ne išorinis geriau, ir dar su sąlyga, kad geopolitika atsistatys ? Žodžiu tiltų prasme Lietuvoje tikrai yra ką nuveikt ir neardant papildomai Neringos gamtos dėl kelių žmonių patogumo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai nera poreikio, nera ir kalbos. Tema galima uzdaryti desimciai metu. Paskutinis taisė Mørtã; 2023.06.07, 21:31.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą Paskutinis taisė Mørtã; 2023.06.07, 21:31.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
 Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad šiuo atveju gyventojų tankis išties per mažas. Tai įrodo faktas jog perkėla puikiai susitvarko su srautais ištisus metus, išskyrus kelis vasaros savaitgalius. Be to keltai yra gerokai patogesni pėstiesiems ir dviratininkams, o patobulinus eismo organizavimą perkėlos prieigose ir VT. Tuo pačiu prie perkėlos labai reikalinga P+R aikštelė.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Tai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip net rytų Londone vis dar veikia keltai, nors ten srautai n kartų didesni nei Neringoje.Parašė TrippleA Rodyti pranešimąTai ir klimatas pas mus kitoks, ir dar tokiu technologiju nera sukurta, ir gyventoju tankis per mazas, ir pinigu nera, ir tai neimanoma, ir (idekite savo atmaza cia)...
 
  Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.08, 10:20. Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.08, 10:20.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol būtu suprojektuota/pastatyta ir stoteliu gal nebereikėtu. Ar draudimųParašė sleader Rodyti pranešimą
 O kam tada tas tiltas reikalingas? (Neskaitant, kad jis apskritai nereikalingas) Ar daug elektromobilių galėtų važiuoti į Neringą, kai ten tėra berods 2 ar 3 krovimo stotelės. Jau dabar, kai tu elektromobilių gal ten koks 10 tebūna vasaros sezono metu, nesu matęs laisvos krovimo stotelės. Ten važiuoti elektromobilių neturint kur prie privataus namo pasikrauti, tai grynas mazochizmas.
 
 
 Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiltas būtu gerokai ilgesnis ir aukštesnis, dėl to būtu gerokai sunkiau įveikiamas nei Bastionų tiltas. Ypatingai žiemą pučiant žvarbiems vėjams. Keltai žymiai patogiau, nes judėdamas gali ir pailsėti ir žiema sušilti.Parašė LuDux Rodyti pranešimą
 Kol būtu suprojektuota/pastatyta ir stoteliu gal nebereikėtu. Ar draudimų
 
 
 Jei automobilinis tiltas nereikalingas, gal užtektu tilto pėstiesiems ir dviratininkams (kaip ir Bastionų gatvėje)?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ne pasiulymas finansų komitetui 2023-iais, čia labiau pasiulymas Pasirengimo 2068-ujų metu Olimpiadai Lietuvoje Komitetui, laikams kai nuo Melnaragės iki Dangės stovės komercinės ir gyvenamosios paskirties daugiaaukščiai. Tam laikmečiui siūlau pafantazuoti apie galimybę pastatyti kažka panašaus į Helix Bridge Singapūre virš uosto vartų. Ačiu už supratimąParašė acetonas Rodyti pranešimą
 Tiltas būtu gerokai ilgesnis ir aukštesnis, dėl to būtu gerokai sunkiau įveikiamas nei Bastionų tiltas. Ypatingai žiemą pučiant žvarbiems vėjams. Keltai žymiai patogiau, nes judėdamas gali ir pailsėti ir žiema sušilti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Meras – už tiltą į Neringą: išspręstų daug problemų
 
 <...>Savo ruožtu Neringos savivaldybės meras teigė, kad geriausia alternatyva keltams būtų tiltas tarp Klaipėdos ir Neringos.
 
 „Visos valstybės, kurios myli gamtą ir saugo gamtą, ir turi tam resursų, stato tiltus. Pasižiūrėkim į skandinavus, kurie labai saugo gamtą, ir ne žodžiais, ne lozungais, ir jie stato tiltus. Tai įrodyta – nekalbam apie žuvų migraciją į Kuršių marias ir atgal, joms maišymą, dyzelinio kuro išmetimą Smiltynės perkėloje šimtais tonų. Yra ir kitų problemų, kad kapitonų mažėja“, – vardijo D. Jasaitis.
 
 Prieš šešerius metus atliktais skaičiavimais, tiltas į Neringą, priklausomai nuo jo dizaino, anot mero, kainuotų nuo 15 mln. eurų iki 23 mln. eurų.
 
 „Tai šiandien dėkim plius 50 proc., tai štai jums ir suma“, – pažymėjo D. Jasaitis.
 
 Net ir pastačius tiltą, važiavimas juo (kaip niekur kitur Lietuvoje), anot mero, galėtų būti mokamas. Tokiu atveju jo statyba, bent jau skaičiuojant pagal ankstesnes kainas, atsipirktų per 15–19 metų.<...>
 - 1 patinka
 Comment









Comment