Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Tilto priešininkai galvoja, kad pastačius tiltą pradės plūsti į Neringą sunkvežimiai. Tiltas išvis gali būti skirtas tik pėstiesiems, dviratininkams ir spec. tarnybų transportui. Patiems neringiškiams tilto tai reikia, o kad jo nereikia kartą per metus į Neringą nuvažiuojantiems vilniečiams-kauniečiams, tai nieko keista. Jiems keltas kaip atrakcija. Smiltynės perkėlai tilto irgi visai nereikia .
    Tai tie "neringiškiai" ir yra persiregistravę vilniečiai atvažiuojantys pailsėti, o kiek ten vietinių žiemą? Keli šimtai. Tas pats, kas tiltų per Nemumą pristatyti ties kiekvienu bažnytkaimiu.
    Flickr

    Comment


      Kadangi vienas iš argumentų yra kelto srauto mažinimas mieste, už žymiai mažesnę kainą galima pastatyti keltą Kairių g. su moderniausia įranga. Plius, tai būtų paskata greičiau statyti seniai suplanuotą pietinį miesto aplinkkelį.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 2 mln. keleivių ir daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių. Tai ir reikėtų skaičiuoti, o ne kiek gyventojų gyvena Neringoje. Aišku, jei pastačius tiltą nebus sugebama apriboti srautų ir bus pradėti gabenti kroviniai iš Kaliningrado srities, tada geriau be tilto.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          Smiltynės perkėla per metus perkelia daugiau kaip 0,5 mln. transporto priemonių.
          O kiek transporto priemonių pravažiuoja pro Baltijos pr. ar Jakų žiedą ir sėdi kamščiuose kiekvieną dieną? Kamščiai prie perkėlos tik per kelis pikinius karštus/ilguosius savaitgalius. Tiksliaiu tik tų savaitgalių pabaigas, kai visi vienu metu išvažiuoja namo. Pvz. per Kleboniškio tiltą per metus pravažiuoja 200 mln. transporto priemonių, t.y 400 kartų daugiau, tai gal pirmiausia ten reiktų pastatyti naują tiltą, kad nebūtų kamščių?
          Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.27, 14:17.
          Flickr

          Comment


            Vasarą prie kamščių Klaipėdoje ir prisideda keliaujantys į Neringą. TIltas būtų atokiau nuo centro, tai eismą būtų galima nukreipti nuo Klaipėdos.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Vasarą prie kamščių Klaipėdoje ir prisideda keliaujantys į Neringą. TIltas būtų atokiau nuo centro, tai eismą būtų galima nukreipti nuo Klaipėdos.
              Kamščiai prie Baltijos ir Jakų žiedo ar to pačio Kleboniškio tilto žiemą dar didesni, kai visi jau dirba, įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                įdomūs jūsų prioritetai, statyti tiltą ten, kur eismo 100-400 kartų mažiau nei pagrindiniuose mazguose.
                Jei netenka toliau Klaipėdos išvažiuoti tai tokie ir prioritetai. Beje, visa Sicilijos sala aptarnaujama keltais, o ten gyvena 5 milijonai, o apie tiltą diskutuoja jau nežinia nuo kada....

                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.

                  https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...DPVftoi1fQiObI

                  Comment


                    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                    Netylant kalboms ar reikalingas tiltas tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, dabar atsirado siūlymas statyti tunelį tarp Klaipėdos ir Kuršių nerijos, kurį statyti būtų siūloma kviestis norvegus.

                    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...DPVftoi1fQiObI
                    Tasai „sąjūdis“ nerimsta. Matyt, jau patys nustojo tikėti Vilniaus metro idėja. Vietoj poros teršiančių keltų turėtume porą šimtų automobilių Kuršių nerijoj
                    Paskutinis taisė taccido; 2019.10.08, 00:58.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1

                      Comment


                        Parašė tongas Rodyti pranešimą
                        Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas. Todėl kad auto srautus gali kontroliuoti įvažiavimo kaina. Ir manau čia antra pagal diduma, susisiekimo Lietuvoje, gėda po Rusnės estakados. Tai vadinasi dabar jau gaunasi nr 1
                        tikrai, ir idomu kaip atrodytu Stokholmas, Sidnėjus, ar daug kitu miestu, jei turėtu tokius "gamtos saugotojus" kaip Neringa turi

                        Comment


                          Parašė tongas Rodyti pranešimą
                          Argumentas, kad nereikia tilto ar tunelio, nes padaugės automobiliu, nelogiškas.
                          Nereikia todėl, kad paprasčiausiai tam nėra poreikio ir srauto, vakaruose n keltų maršrutų, kurie yra dar trumpesni ir aptarnauja 10 kartų daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti.
                          Flickr

                          Comment


                            Šiemet per tris vasaros mėnesius į Kuršių neriją keltais pirmyn ir atgal perkelta apie 400 tūkst. automobilių.
                            Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.

                            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82269205

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                              Čia per mažas srautas tiltui? Tiltas reikalingas ne eismo masiškumui didinti, o elementariam patogumui. Masiškumą galima mažinti kitomis priemonėmis, pvz., pigiu ir patogiu viešuoju transportu (kurio nelabai yra) pačioje Neringoje.

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82269205
                              Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
                              Flickr

                              Comment


                                This is a list of crossings of the River Thames comprising over 200 bridges, 27 tunnels, six public ferries, one cable car link, and one ford.
                                https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_River_Thames

                                Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Nestovėjau jokiose didelėse eilėse nei pavasarį nei rugpjūtį per patį atostogų piką, reiškia tikrai nėra poreikio. Londone yra keltų, kurie ter Temzę kelia dar daugiau automobilių, bet tiltų ten niekas net neplanuoja statyti, nors poreikis yra visus metus, o ne kelis vasaros savaitgalius.
                                  nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...e_River_Thames
                                    Iš tų vos šešių keltų automobilius, rodos, kelia tik vienas. Ir populiarumą turbūt išlaiko daugiausia dėl to, kad nemokamas. Bet tai tik laiko klausimas, nes svarstomi naujų tiltų bei tunelių projektai.
                                    Teko keliskart naudoti https://en.wikipedia.org/wiki/Woolwich_Ferry , eina peklon tokia "laime". Geriau jau tilta butu pastate, greiciau iseina per A12 Blackwall tunnel apvaziuoti

                                    Comment


                                      Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

                                      nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
                                      Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.09, 11:40.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Ramunasb Rodyti pranešimą

                                        nelinkiu, bet patirtum tu, tavo vaikas ar dar kas nors emergency neringoj nakty ir suprastum kam reikalingas tiltas arba tunelis
                                        Ne nu, jau kai ištraukiama vaiko "argumento" korta - belieka pasiduoti ir nebediskutuoti

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Nidoje ir Juodkrantėje budi greitosios, yra ir medicinos punktas, tai pirminę pagalbą gautum greičiau nei Vilniuje, o reikalui esant universitetinėje ligoninėje net naktį atsidurtum žymiai greičiau nei kur nors poilsiaudamas dzūkijos ar aukštaitijos nacionaliniame parke.
                                          sutinku, bet yra ir kitų būtinybių, pvz. gaisras. ar ne? laukt letojo kelto geriau ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X