Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tilto per Kuršių marias idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Žemaitės apysakose 'šarmas' buvo ir tame, kad piemenėliai neturėdami kitų galimybių rankas šildydavosi karvės šūde. Gal sau ir įrodysite, kad karvės šūdas yra geriau už radiatorių, bet man - tikrai ne
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė nomad Rodyti pranešimą
      /\ Žemaitės apysakose 'šarmas' buvo ir tame, kad piemenėliai neturėdami kitų galimybių rankas šildydavosi karvės šūde. Gal sau ir įrodysite, kad karvės šūdas yra geriau už radiatorių, bet man - tikrai ne
      Esmė tame, kad dėl vieno ar dviejų vasaros ilgųjų savaitgalių sekmadienio popiečių niekas tilto nestatys. Lygiai taip pat kaip ir greitkelio iki Nidos niekas nestatys ar kruizinių laivų terminalo. Pirma gal visokius sandėlius reiktų iš Nidos centro iškopti, jog negėda užsieniečiams būtų rodyti, ir pastatyti bent kelis rimtesnius resort'us, o jau po to svajoti apie tiltus ar tunelius.
      Paskutinis taisė Lettered; 2015.01.28, 00:44.
      Flickr

      Comment


        Sakyčiau ekonomiškai naudingiau būtų rekonstruoti kokią sankryžą Vilniuje, kur kiekvieną dieną stovima kamščiuose ir deginamas kuras, o ne išlaidauti ten, kur tas pats vilnietis ilgiau užtrunka kartą metuose. Nereikia net Vilniaus, pvz. netoli perkėlos esančios Baltijos pr. sankryžos. O dabar siūloma dėti parketą ant supuvusių lentų ir toliau vaikščioti į lauko išvietę.
        Paskutinis taisė Eimantas; 2015.01.28, 00:46.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Esmė tame, kad dėl vieno ar dviejų vasaros ilgųjų savaitgalių sekmadienio popiečių niekas tilto nestatys. Lygiai taip pat kaip ir greitkelio iki Nidos niekas nestatys ar kruizinių laivų terminalo. Pirma gal visokius sandėlius reiktų iš Nidos centro iškopti, jog negėda užsieniečiams būtų rodyti, ir pastatyti bent kelis rimtesnius resort'us, o jau po to svajoti apie tiltus ar tunelius.
          Be abejo. Pirmoj eilėj reikalingas Neringos išvystymas į normalią kurortinę zoną su tikrais viešbučiais ir normaliom rekreacinėm paslaugom, o tik po to - susisiekimo sprendimas.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            Su tuo karvės šūdu tai manau perlenkta lazda lyginant...

            Comment


              Viskas gerai, "aš turiu interesų Nidoje, ir man arba tiltą, arba autobaną nuo Palangos iki Rusnės. Tiek jau tos, iš ten galiu nuplaukti".
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Esmė tame, kad dėl vieno ar dviejų vasaros ilgųjų savaitgalių sekmadienio popiečių niekas tilto nestatys.
                Pritariu, bet nebuk toks tikras priimamu sprendimu racionalumu. Jaku ziede del panasios priezasties estakada pastate (issprende tiesa ne 1-2, bet 8-9 savaitgaliu popieciu problema. Kai yra noras isisavinti pinigus (ne savo), tada daug mazu ir naudingu projektu nereikia, reikia vieno didelio grandiozinio, kur keleto limonu nubyrejimas butu savaime suprantama net ne afera, o smulkme...
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  UNESCO nepritaria tiltui į Kuršių neriją

                  Po rusų skundų Kuršių nerijoje apsilankę UNESCO tarptautiniai ekspertai nutraukė diskusijas dėl tilto į pusiasalį statybų. Bet kokio tilto statybos bet kurioje vietoje per Kuršių marias turėtų didžiulę neigiamą įtaką ir padarytų saugomai teritorijai nepataisomą vizualinę bei fizinę žalą.

                  Tokią išvadą prieš kelias dienas Pasaulio paveldo centrui išsiųstoje ataskaitoje pateikė pajūryje apsilankęs UNESCO Pasaulio paveldo komiteto tarptautinis ekspertas dr. Tamas Fejerdy.

                  Tarptautinė UNESCO ekspertų delegacija viešėjo pamaryje sausio pabaigoje. Ji atvyko, kai Rusija metė Lietuvai absurdiškų kaltinimų. Rusijos Federacijos nuolatinės atstovės UNESCO Eleonoros Mitrofanovos laiške Pasaulio paveldo centrui grėsmingai nurodoma, esą Lietuva be jokių poveikio aplinkai vertinimo studijų UNESCO saugomoje teritorijoje ėmė statyti SGD terminalą, nori plėsti uostą ir tiesti tiltą į neriją.

                  T. Fejerdy įvertino situaciją ir įsitikino, kad Rusijos pavojaus varpai buvo netikri, skundas - nepagrįstas, o pateikta informacija - melaginga. Savo išvadoje dėl, anot rusų, „jau statomo tilto" ekspertas pažymėjo, kad jokio tilto nėra net dokumentuose. „Yra tik idėja, bet jokių legalių galimybių jį statyti - ne. Net preliminarių planų nėra", - konstatavo jis.

                  Vis dėlto kaip pagrindinę savo išvadą ekspertas įvardijo realią grėsmę Kuršių nerijos gamtai, jei tiltas būtų pastatytas. „Dabartinė situacija, kai jokio tilto nėra, priešingai, sudaro sąlygas veikti automatiniam žmonių srautų į neriją filtrui. Ypač kalbant apie per didelę vietovės apkrovą transportu. Todėl reikia aiškiai deklaruoti, kad dabartinė padėtis privalo išlikti nepakitusi", - teigiama ataskaitoje Pasaulio paveldo centrui.

                  T. Fejerdy net rekomendavo oficialiems Lietuvos valdžios atstovams teisiškai įtvirtinti draudimą statyti bet kokį tiltą į neriją.

                  Comment


                    Tiltas per Kuršių marias yra toks pat tikėtinas kaip ir Brazausko prisikėlimas. Ar gi jūs norite, kad prisikeltų Brazauskas?

                    Comment


                      Džiugu, kad atsirado aiškumas šiuo klausimu.
                      Uždėjus kryžių ant galimų tilto projektų, tokia situacija turėtų paskatinti jūrų (o tiksliau Kuršių marių) transporto vystymą susisiekimui tarp Nerijos ir žemyninės dalies.
                      Toks transportas galėtų būti nedideli laiveliai, vandens autobusai ir pan.

                      Comment


                        Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                        <...> galėtų būti nedideli laiveliai, vandens autobusai ir pan.
                        turbūt omeny turite kažką tokio, tiesa?

                        Comment


                          Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                          turbūt omeny turite kažką tokio, tiesa?

                          Atvaizdas
                          Nereikia nusišnekėti, čia upinis keltas, kokių nebuvo niekada per marias.
                          DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                          Comment


                            Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                            Nereikia nusišnekėti, čia upinis keltas, kokių nebuvo niekada per marias.
                            atsiprašau, kad nepabrėžiau, kad savo žinute stipriai ironizuoju. jau dabar veikiantys keltai yra atgyvena, o siūlymai naudoti laivelius ar valteles siejasi tik su viduramžiams tinkančiu sprendimu, ką ir bandžiau pavaizduoti iliustracija.

                            atmetus tiltą, labai tikiuosi, kad nuspręs tiesti tunelį.

                            Comment


                              Na, visada galima dėti skersą ant Unesco. Ypač tuo atveju, jei tilto būtinumas nekelia klausimų. Kaip Vokiečiai su Drezdenu padarė - reikėjo tilto, ir pasistatė. Na, išbraukė iš Unesco Drezdeną, bet tai nieko nepakeitė.
                              N N N

                              Comment


                                http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...utiesti_tuneli

                                Ketvirtadienį LRT.lt pranešė apie Rusijos skundo iššauktą UNESCO specialistų vizitą į Kuršių neriją ir pateiktą vertinimą dėl tilto. Toks statinys, pasak UNESCO atstovų, šioje vietoje negali būti statomas. Tačiau iškart atsirado siūlymų tiltą pakeisti tuneliu – pasak asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistų, tunelis už tiltą gerokai pranešesnis.

                                Neringos meras Darius Jasaitis dar kartą užsiminė apie tunelį, kuris, po UNESCO išvadų, lieka vienintele įmanoma jungtimi tarp Kuršių nerijos ir Klaipėdos. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai jau ilgiau nei metus dirba ties tunelio į Kuršių neriją idėja. Apie tai rašoma asociacijos „Metro sąjūdis“ išplatintame pranešime spaudai.

                                Pasak asociacijos specialistų, tunelis nesukuria vizualinės taršos. Skirtingai nei aukštai virš vandens sumontuota tilto konstrukcija, kompaktiškas tunelis po vandeniu nedarytų jokios įtakos kraštovaizdžiui. Tunelis būtų tokių gabaritų, kad juo marias kirsti galėtų tik pėstieji, dviratininkai, lengvieji automobiliai ir autobusai, bet ne sunkiasvorė technika. Todėl net teoriškai nebūtų galimybės Kuršių nerijai tapti tiesiog tranzito keliu į Kaliningradą.



                                Asociacijos „Metro sąjūdis“ pateikta tunelio vizualizacija

                                Įrengti tunelį kainuotų net tris kartus pigiau, nei pastatyti tiltą. Uosto vystytojai planuoja mariose įrengti sūraus vandens barjerą, kurio viršumi galėtų eiti kelias. Taip gerokai sutrumpėtų paties tunelio ilgs, kurio įrengimas dėl nedidelio marių gylio kainuotų nebrangiai, lyginant su analogiškais tuneliais Europoje.Dalis sutaupytų pinigų, kurie dabar išleidžiami keltų eksploatacijai, pastačius tunelį turėtų būti paskirti aplinkosauginės veiklos projektams finansuoti. Teritorija prie tunelio Klaipėdos pusėje taptų palankia erdve verslui vystyti. Tokioje teritorijoje galėtų atsirasti rekreacinės, pramoginės ir prekybinės zonos, steigtis viešbučiai.

                                Suprojektuoti ir įrengti planuojamą tunelį kainuotų apie 20 mln. eurų. Darbai užtruktų dvejus metus.

                                Comment


                                  Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                                  http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...utiesti_tuneli

                                  Įrengti tunelį kainuotų net tris kartus pigiau, nei pastatyti tiltą. Uosto vystytojai planuoja mariose įrengti sūraus vandens barjerą, kurio viršumi galėtų eiti kelias. Taip gerokai sutrumpėtų paties tunelio ilgs, kurio įrengimas dėl nedidelio marių gylio kainuotų nebrangiai, lyginant su analogiškais tuneliais Europoje.Dalis sutaupytų pinigų, kurie dabar išleidžiami keltų eksploatacijai, pastačius tunelį turėtų būti paskirti aplinkosauginės veiklos projektams finansuoti. Teritorija prie tunelio Klaipėdos pusėje taptų palankia erdve verslui vystyti. Tokioje teritorijoje galėtų atsirasti rekreacinės, pramoginės ir prekybinės zonos, steigtis viešbučiai.

                                  Suprojektuoti ir įrengti planuojamą tunelį kainuotų apie 20 mln. eurų. Darbai užtruktų dvejus metus.
                                  Atrodo, reiks dar kartą kviesti UNESCO atstovus, kad atmuštų mintis ir apie tunelį. Kai kurie veikėjai tiesiog negali neužsiiminėti gigantomanija.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
                                    atsiprašau, kad nepabrėžiau, kad savo žinute stipriai ironizuoju. jau dabar veikiantys keltai yra atgyvena, o siūlymai naudoti laivelius ar valteles siejasi tik su viduramžiams tinkančiu sprendimu, ką ir bandžiau pavaizduoti iliustracija.

                                    atmetus tiltą, labai tikiuosi, kad nuspręs tiesti tunelį.
                                    Tunelis - prikeltų ne tik Brazauską, bet ir Sniečkų. Argi taip sunku suprasti, kad Kuršių nerija niekada nebus intensyviai urbanizuota zona. Bent jau tol kol sveiko proto piliečiai ten norės turėti nacionalinį parką, o ne Palangos-Šventosios ar Druskininkų tipo "resortą". Kiekybiškai turizmo paslaugų pasiūla Kuršių Nerijoje gali augti tik optimizuojant jau esamą infrastruktūrą. Ir tas augimas nebus ženklus. Tad kalbėti apie tunelį į Kuršių Neriją yra tas pats kas kalbėti apie metro Vilniuje, kuris, beje, yra labiau tikėtinas.
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2015.02.27, 13:14.

                                    Comment


                                      Tiltas verčia susimąstyti

                                      Comment


                                        Paryškinsiu ypatingas mintis:

                                        „Pietinėje dalyje yra laisvų teritorijų. Tilto prieigoje galėtų būti statomos automobilių laikymo aikštelės. Važiuojantieji į Kuršių neriją jose galėtų palikti savo automobilius ir į Nidą vykti visuomeniniu transportu“, – argumentavo A.Vaitkus.
                                        (Be tilto tų aikštelių negalima padaryt, nes keltai vairuotojus tiesiog verčia važiuot vidun)

                                        Tai taip pat galėtų paskatinti ir naudojimąsi Kuršių nerijoje dviračiais. Atvykę poilsiautojai galėtų palikti prie tilto automobilius ir po Kuršių neriją važinėti išsinuomotais dviračiais. Būtų ir pramoga, ir nauda Kuršių nerijai.
                                        (Be tilto ir čia - nė iš vietos. Kaip aš tau iš kelto važiuosu dviračiu į Juodkrantę? Galiu tik tiltu.)

                                        Comment


                                          Hm, aikstele yra ir dabar, tiek Klaipedos puseje tiek Kursiu nerijos puseje tad automobili palikti kliuciu nera. Pats pernai du kartus keliausi senuoju keltu ir is ten vaziavau mikriuku iki Nidos. O del dviraciu - pilnas keltas dviratininku besikelianciu pasivazineti po Kursiu nerija. Kazkaip labai silpni argumentai tiltui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X